Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strauss-Kahn odstoupil z vedení MMF, obvinění ze znásilnění odmítá

Šéf Mezinárodního měnového fondu Dominique Strauss-Kahn odstoupil z funkce. V rezignačním dopise důrazně odmítl obvinění z pokusu o znásilnění pokojské, kterému čelí. Na soud čeká v newyorské vazební věznici. Vyšetřovatelé mezitím prohledali jeho hotelový pokoj a odvezli důkazy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Noli tangere circulos meos

Khan byl na soukrome navteve ,

proto se na nej zadna imunita nevztahuje. Jak uz jsem jednou predeslal neni mi ho lito, protoze scela jiste napachal ve svych funkcich dost zla pro bezejmene otroky na teto planete. Ovsem verim ze je nevinen. Mezi temito lidmi jsou boje o moc, byl set up. Jenom at se zerou.

0/0
19.5.2011 14:04

pravicovyruger

No, v base si vyzkouší možná i odlišnou roli

než na jakou byl při skotačení zvyklý

0/0
19.5.2011 14:00

pepidlo75

je to divné

Také bych moc nevěřil v tomto případě justici ani policii!Jestli byla vina na straně toho šéfa MMF,tak je to tichý blázen a patří spíš do nějakého ústavu pro duševně postižené,Také by se vnucovala otázka,jestli si nemyslel,že sex v tak drahém hotelu není v ceně!Jestli nedošlo k souloži,pask může kandidát na presidenta děkovat Bohu,když ta pokojská je HIV pozitivní!:-P

0/0
19.5.2011 10:40

pepidlo75

Re: je to divné

U sosana může dojít k leda čemu,máme je tu a příkladů víc než dost!Jejich myšlenkové pochody známe u našich mnohých odborářských funkcionářích i u šéfů jejich politických stran:!Jejich rozdávání majetku druhých a podivné zkraty v hlavách....:-P;-):-/

0/0
19.5.2011 10:54

captain cook

Re: je to divné

neposuzuj americkou justici podle ceske a nedivej se na ni ceskymi brylemi. Moc seredne by ses mohl spalit.

0/0
19.5.2011 12:17

bílej jezdec jede tmou

Re: je to divné

jako spravnej ceskej pepik prece musi rozumet vsemu ;-);-D;-D;-D

0/0
19.5.2011 12:18

ZZZZZZZZ

Re: je to divné

To by me zajimalo JAK PRESNE by se "mohl spalit" ?

0/0
19.5.2011 12:36

Antonín, topič

Re: je to divné

Přesně tak. Česká justice nedrží v celách smrti nevinné lidi.

0/0
19.5.2011 12:53

2Alien.cz

Lidi neblázněte, ten chlap nikdy neexistoval,

je to jen pokračování pohádky, kterou nám zločinné USA sevírují - ovčané, bděte !!;-D;-D;-D

0/0
19.5.2011 10:32

Englishman

Re: Lidi neblázněte, ten chlap nikdy neexistoval,

Tvrzení o pohádkách servírovaných zločinnými USA jsou mystifikace: USA vůbec neexistují. Kolumbus dojel až do Číny! :-P

0/0
19.5.2011 10:51

Sharpe

Re: Lidi neblázněte, ten chlap nikdy neexistoval,

To je pravda, az do sve smrti Kolombus jasne uvadi, ze dojel az do Asie. To az po jeho smrti, kdy jiz nemohl rikat pravdu, byla vymyslena ta propaganda a pohatka o kontinentu Americe, imperialistickym agentem Amerigem Vespuccim

0/0
19.5.2011 12:07

captain cook

Re: Lidi neblázněte, ten chlap nikdy neexistoval,

...a jeho prisluhovaci.

nezapomen na ty prisluhovace, ti tam vzdycky museli byt!

0/0
19.5.2011 12:14

jrozec

Náhodička.

To je ale náhodička, že ho obvinili z jediného zločinu, na který se v US nevztahuje jeho imunita. A že USA mají vlastního kandidáta na jeho místo.  Buď je ten člověk normální blázen (jen-tak se vrhnout na cizí ženskou je krajní reakce) nebo mi tu něco docela smrdí...

0/0
19.5.2011 10:01

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Náhodička.

A co terorismus?

0/0
19.5.2011 10:04

Renatus Karmín

Re: Náhodička.

Zákony týkající se sexu jsou zcela ideální pro zneužití nebo využití k čemukoliv. Možná by měl žalovat ten hotel, že v hotelovém řádu není dostatečně popsán postup při dojednávání orálního sexu s hotelovým personálem a žádat odškodné minimálně 1 mld.USD.

0/0
19.5.2011 10:11

Englishman

Re: Náhodička.

Jak se tvoje teorie, že byl obviněn z jediného zločinu, na které se nevztahuje jeho imunita, vypořádá s faktem, že byl obviněn ze tří různých zločinů? Nebo fakta neřešíš?

0/0
19.5.2011 10:17

Titan no.1

Re: Náhodička.

Od vás, jako ďáblova advokáta, bude těžké vyžadovat složitější politické myšlení. Pochopit mechanizmy ekonomické vlády nad zemí jistými kruhy z převážně jedné země se vám nikdy nepoštěstí...

0/0
19.5.2011 10:46

on3.

Re: Náhodička.

od te doby, co je znasilneni cin, u ktereho plati presumce viny, jde vse do kopru.

0/0
19.5.2011 10:19

Sharpe

Re: Náhodička.

Myslite mu udelali jen proto ze je to zid?

0/0
19.5.2011 12:08

captain cook

Re: Náhodička.

"USA mají vlastního kandidáta na jeho místo. " Az na to, ze ten kandidat je z JAR.

Ty jsi jak radio Jerevan!

0/0
19.5.2011 12:16

Antonín, topič

Re: Náhodička.

Tak to snad není podstatně, odkud je, důležité v této teorii je nepochybně to, že je to "jejich" člověk, tj. půjde jim na ruku.

0/0
19.5.2011 12:54

Antonín, topič

NEVÍTE TO NĚKDO?

Jaké přesně jsou ty skvělé věci, kterých pan Strassenbahn a jeho kolegové dokázali? Kromě opulentních večírků a tak?

0/0
19.5.2011 12:55

František Matějka

Kdo povede MMF je jedno. Je nutné ho zrušit.

MMF je jen politickým nástrojem, který nemá se svobodou lidí, volným trhem a žádoucím druhem přirozeného rozvoje ve světě nic společného. Je jedním ze základů světového rovnostářství, prohlubování státních deficitů a zdrojem korupce a zneužívání veřejných peněz. http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/192316/Kdo-povede-Mezinarodni-menovy-fond-je-jedno-Je-nutne-ho-zrusit.html

0/0
19.5.2011 9:53

japík

Re: Kdo povede MMF je jedno. Je nutné ho zrušit.

Jestli je potřeba přivést MMF k likvidaci, tak bych tam poslal Věci veřejné v čele s Bártou a Johnem a krachlo by to hned.....;-D

0/0
19.5.2011 10:02

on3.

Re: Kdo povede MMF je jedno. Je nutné ho zrušit.

proti volnemu trhu jdou hlavne korporace. Tim teda MMF nejak neidealizuji.

0/0
19.5.2011 10:20

matkoslav1

Re: Kdo povede MMF je jedno. Je nutné ho zrušit.

Co to je zase za školní poučky? Žádné trhové hospodářství neexistuje a MMF pomáhá některým zemím v rozvoji.

0/0
19.5.2011 10:23

Gibon

Praktické zákony

Praktické zákony, jak dosáhnout odstranění někoho z funkce, aniž by cokoliv udělal vymysleli bolševici a Američané dotáhli do dokonalosti. Předpokládaný bankrot USA zmizel ze stránek novin

0/0
19.5.2011 9:43

japík

Re: Praktické zákony

Zatím nikdo neřekl, zda je obvinění pravdivé, či smyšlené, či zda je částečně pravdivé, od toho je soud, který by měl po právu stejně jako u nás, tak v USA rozhodnout, ale vy už konstatujete a víte, že ten člověk nic neudělal.

0/0
19.5.2011 9:52

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Praktické zákony

jenže soud nic nerozhodl a on už nešéfuje...

0/0
19.5.2011 10:03

japík

Re: Praktické zákony

To je pravda, ale myslím si člověk, který zastával takovouto funkci by se neměl chovat tak, aby zavdal vůbec příčinu k takovéto kauze, asi by to bylo pro něj teď příjemné, kdyby se býval nepohyboval po hotelu sám, ale třeba v přítomnosti dalších osob. Je mi docela podezřelé už ta skutečnost, že se takový člověk ocitl sám v místnosti s pokojskou.

0/0
19.5.2011 10:12

1000101110111110

Re: Praktické zákony

Hlavně neotvírej konzervu, aby na tebe odtud nevyskočil nějaký zlý a děti požírající Američan. ;-)

.

Mimochodem, zkazím ti radost, neexistuje žádný "předpokládaný bankrot", i když pravda, jen se dohaduji, co tenhle výraz vlastně v té vaší sockomoušské hantýrce znamená. Jde o jediné - USA musely sáhnout až do extrému, aby umožnily prezidentu Odumbovi a jeho socDemokratům dojít do kouta, kde se bude muset vzdát svých úchylných socialistických plánů. Pokud tedy nechce být tím, kdo tu ekonomiku položí.

.

Když se vrátíme k tématu - tedy k tomu odpudivému dědkovi, co si myslel, že může všechno - je to jenom socan. Socan, co rozdává peníze lidí, kteří umí hospodařit jiným lidem, no, spíše je nazvěme odboráři, kteří si zemi prožrali.

0/0
19.5.2011 10:03

japík

Re: Praktické zákony

No a ta vaše hantýrka je tedy úžasnáRvRv

0/0
19.5.2011 10:16

MaverikOne

Re: Praktické zákony

Nic ve zlém, ale jste celkem demagog... Pokud bych byl socialista, k té vaší konstrukci bych naopak přidal, že maximálně spravedlivě přerozděluje peníze, které někdo sedřel z lidí, kteří pro něj pracují... tedy kapitalisty. A teď vidíte, jak to bylo praštěné a to z obou stran?

0/0
19.5.2011 10:42

Sharpe

Re: Praktické zákony

Takze se  tim zatcenim USA zachranila od bankrotu, tak tomu mam rozumet?

0/0
19.5.2011 12:16

expat47

Není divu,

že se Evropa a potažmo západ tak lehce zadlužuje, když v MMF sedí socialisté a rozhazují plnýma rukama a spávají v hotelech za 48000 Kč/os/noc.........8-o

0/0
19.5.2011 9:31

nickless

Re: Není divu,

Ano, ta částka za hotel je jediné, co mě na této aféře zajímá. Že se z veřejných peněz takto plýtvá. Zbytek aféry nechápu, proč je vůbec v novinách.

0/0
19.5.2011 9:35

Samer Nezničitelný

Re: Není divu,

Když to nechápeš, tak to neřeš a jdi na Revue nebo OnaDnes. ;-D

0/0
19.5.2011 9:37

nickless

Re: Není divu,

No právě, že podle mě mají tyto články o této aféře vycházet v tom Revue a nezaclánět tady mezi zprávami ze zahraničí. Tady má být jen zmínka na 2 věty o té pálce za hotel.

0/0
19.5.2011 9:39

Fai Rodis

Re: Není divu,

Mate za to, ze kdyby v MMF sedel ne-socialista, tak si objedna pokoj v nejakem motelu u dalnice?

0/0
19.5.2011 9:39

expat47

Re: Není divu,

..kdyby tam seděl ne-socialista, tak by makal jak šroub a neossírral se někde po nu jorku...........;-€

0/0
19.5.2011 9:58

djrhedy

Re: Není divu,

;-D trochu naivní

0/0
19.5.2011 10:38

nickless

Co to je za blbá aféra?

Koho to zajímá? Jaký sexuální útok? Naprosto nepodstatná hovadina ale noviny se můžou přetrhat. Skoro přímé přenosy z new yorku, životopisy pachatele i oběti, ... Naprosto nechápu. Vůbec mě nezajímá ten samotný čin jako spíš to, proč se o tom pořád píše. Proč to není někde v rubrice Krátce popsáno pomocí 2 vět .

0/0
19.5.2011 9:00

Samer Nezničitelný

Re: Co to je za blbá aféra?

Možná proto, že jsi to nespáchal ty.;-);-D

0/0
19.5.2011 9:02

Paa1

Re: Co to je za blbá aféra?

R^

0/0
19.5.2011 9:08

Englishman

Re: Co to je za blbá aféra?

Šéf IMF a socialistický kandidát na francouzského prezidenta v kriminále - koho by to zajímalo. :-P

0/0
19.5.2011 9:13

pravicovyruger

BIngo!

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
19.5.2011 9:15

habit-.!..

Re: Co to je za blbá aféra?

;-D

0/0
19.5.2011 9:16

nickless

Re: Co to je za blbá aféra?

Vás opravdu zajímá kandidát na francouzského prezidenta? Vždyť kandidovat může kdejaké pako. Prostě to zkusí. To, že je někdo kandidát, neznamená absolutně NIC. I u nás kandidovala třeba Bobošíková, majitel embéčka Bureš, Švejnar, za komunisty už ani nevím kdo, Zeman, chtěl i Dienstbier, možná Pithart, ani si to nepamatuju. A kdyby někdo z nich měl nějaký neprokázaný hodně podivný sexuální útok na kontě, tak mě to absolutně nezajímá. A u francouzského kandidáta mě to už nezajímá vůbec. U šéfa MMF by mě zajímalo, kdyby zpronevěřil miliardu eur, ale tohle ne. A že by měl ve svém věku útočit na hodně pofiderní pokojskou, nevěřím. Má dost prachů na to, aby se na něj ženské samy lepily.

0/0
19.5.2011 9:34

Samer Nezničitelný

Re: Co to je za blbá aféra?

Jo, takhle Jarek Hejaheja Šimek nebo Sagvan Tofi, to by byla jiná káva, že? ;-D

0/0
19.5.2011 9:36

bílej jezdec jede tmou

Re: Co to je za blbá aféra?

;-D;-D;-D ty budes dusevni gigant R^

0/0
19.5.2011 9:25





Najdete na iDNES.cz