- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic proti vynikajícím výsledkům v Dakaru.Nemyslím si však,že je to automaticky odbornost pro tuto funkci.Nehledě k tomu,že BESIP za ty velké peníze nic moc nepřinesl.
přežitek socialismu i s osazenstvem. Vše co vyplodili pro bezpečnost provozu je spíše k pláči než smíchu. Ovšem pan Loprais by mohl za pár stovek milionů nechat natočit klipy jak jezdit po tankodromu D1. Praxi na to má.
Další trafika. To asi budeme mít za chvilku zmocněnce na všechno.
Takže člověk se čtyřma vysokýma školama se nemůže stát poradcem ministra školství, ale na zmocněnce ministra dopravy stačí vyučený zámečník s výjimečným citem.
Před pár lety jsem pana Lopraise potkal v motorestu Měřín na D1. Bylo to krátce po jednom z jeho úspěchů na Dakaru. Po odjezdu na Prahu jsem ve zpětném zrcátku uviděl tu jeho pomalovanou tatru a zíral jsem jak rychle mne minula a zmizela daleko vpředu.
A ještě než jsem dojel do Prahy, mohl jsem si v rádii poslechnout začátek rozhovoru s panem Lopraisem.
peníze pokud nebude zajištěna kvalitní a férová kontrola chování řidičů a chodců na silnicích. Nejlepší prevencí na silnici je policejní auto - to zkrotne i machr který než ho uviděl jel jako kdyby měl průjem na krajíčku.
Za další řešení přestupků okamžitě na místě, pokud přes úřad, tak jen s dočasně zadrženým řidičským průkazem (cca měsíc).
Za toho bláznivého bolševika to šlo, proč by to nešlo dnes v demokracii.
Klobouk dolů před takovou kvalifikací......
Moc to nechápu. Pan Loprais je špičkový závodník, mechanik, je schopný domluvit se se sponzory, zřejmě je tedy i dobrý manažer. Ale nemá žádné zkušenosti s bezpečností silničního provozu.
Je schopen se domluvit ze sponzory? Myslíte ten Titanic pod názvem Tatra Kopřivnice? Dobrý manager? Čeho?
Jasne, vice statem placenych budizknicemu. Vsak si zase pujcime, ten schodem rozpoctu jeste neni tak hrozny, kdyz tak zvednem vek odchodu do duchodu nekam k osmdesatce, to by v tom byl cert, abychom na ty statem placene trafiky pro kamose nejak nenasetrili