Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Věci veřejné odmítají hlasovat pro reformy beze změn v Nečasově vládě

Věci veřejné trvají na změnách ve vládě i na místech, která teď drží ODS a TOP 09. Bez toho by VV podle předsedy Radka Johna nemohly hlasovat pro reformy. Požadují také, aby vláda spojila hlasování o důvěře s novým zákonem o veřejných zakázkách. "Považujeme ho za klíčový protikorupční zákon," řekl John. Premiér Petr Nečas to neodmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roby

jen všechno pěkně tutlat, ať to hloupí voliči nevidí

"Očekávám, že si podobné věci nebudeme sdělovat na tiskových

konferencích, ale na koaličních jednáních," řekl předseda vlády a ODS k

požadavku na další změny ve vládě. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/veci-verejne-odmitaji-hlasovat-pro-reformy-beze-zmen-v-necasove-vlade-1ke-/domaci.asp?c=A110509_110845_domaci_kop

0/0
10.5.2011 11:48

666999666

Sakra tak co v té vládě tedy dělají?

8-o8-o8-o8-o

0/0
10.5.2011 10:13

Fandač

Hm

Docela chápu, že VV trvají na tom, aby Nečas uděla to, co slíbil, já tam Vondru nebo Fuksu taky necjci, ale Nečas je tam asi chce...:-/

0/0
9.5.2011 22:35

Tomík777

Re: Hm

Proč píšete to samé co já?!? ;-€

0/0
9.5.2011 22:50

aptnajla

Re: Hm

Docela chápu, že VV trvají na tom, aby Nečas uděla to, co slíbil, já tam Vondru nebo Fuksu taky necjci, ale Nečas je tam asi chce...

:-P;-D

0/0
10.5.2011 10:36

Tomík777

Hm

Docela chápu, že VV trvají na tom, aby Nečas uděla to, co slíbil, já tam Vondru nebo Fuksu taky necjci, ale Nečas je tam asi chce...:-/

0/0
9.5.2011 21:36

jacopo25

VV

Konečně jasné slovo bez vedlejších podmínek a kliček. Pevně věřím že své slovo dodrží...!!!!!!

0/0
9.5.2011 21:35

bruja25

Re: VV

R^R^

0/0
9.5.2011 21:36

denny6002

W?

nebožtík Pepa "Had na tři" by zíral. :-/

0/0
9.5.2011 21:08

chemba

proč veverky stále bojují proti korupci?

ODS je zhmotněním, zbytněním je naprostým základem a součástí podstaty korupce. VV nemají šanci.Pokud chtějí být ve vládě korupce , tak musí držet hubu a krok.Bárta je inteligentní člověk. On to ještě nepochopil? Jinak jim rozeberou poslance a véčka končí. je to prosté.

0/0
9.5.2011 21:04

mbau

veverky,veverky

opět zbytečně čeříte vodu a zase se vrátite do řady;-D;-D

0/0
9.5.2011 20:06

bruja25

....

Je dobře, že se nechtějí nachat ovládat Nečasem! Držím jim palce!

0/0
9.5.2011 19:48

Bivoj.cz

Re: ....

ale stejně budou VV hopsat dle pokynů pražských kmotrů , je to jen klon ODS-C-VV

0/0
9.5.2011 20:25

Jack B

Re: ....

A jakou další pohádku nám povíte? Máte nějaké konkrétní jméno kmotra spojeného s VV? Přede volbami zde placení diskutéři Lihové domu šířili story o napojení Janouška. Co se stalo po volbách? Sotva Bárta přišel na ministerstvo, zatrhl tomuto lobbistovi přístup k ministerským úředníkům. Janoušek mu nemůže přijít na jméno. Tak jak to je?

0/0
9.5.2011 20:29

Bivoj.cz

Re: ....

ano Don Bárta o čemž svědčí jeho návštěvy "dýchánků kmotrů" v Žlutých lázních . A vy si myslíte že zákaz vstupu lobistů na MD něco řeší ???? hahaha ... a jinak pojem kmotr je vynález Topolánka ve vnitrostranickém boji v ODS.....a ten kdo s tím operuje je slabomyslný

0/0
9.5.2011 20:40

Jack B

Re: ....

Pojem kmotr jste použil v příspěvku výše. Mám tomu rozumět tak, že se považujete za slabomyslného?

0/0
9.5.2011 20:48

mbau

Re: ....a sakra

zrovna mne požádali abych šel za kmotra, tak to abych nešel, mohl bych se nedostat do řeči;-D;-D

0/0
9.5.2011 20:53

denny6002

Re: ....

nebuď naivní troba.Pokud jakýsi Janoušek,nebo kdokoliv jiný něco peče s W,tak kvůli tomu nemusí osobně na min. dopravy.;-D

0/0
9.5.2011 20:42

Jack B

Re: ....

No tak si přečtěte reakce Bémova kámoše Janouška na VV a Bártu, nevyjadřuje se o nich zrovna pěkně.

0/0
9.5.2011 20:47

Bivoj.cz

Re: ....

no to si pěkně vymýšlíte.... nebo  si jej  nahráváte tzv VVčkujete , že jste to nedal tisku ??? ale zapoměšl jste na Vejtasu , toho je třeba zabetonovat .... asi máte pravdu jako Radek JOHN, bývalý televizní moderátor, spisovatel, předseda strany Věci veřejné:

Určitě ne, v životě ne. S Janouškem nemáme nic společnýho. S Bartou také

nemáme nic společnýhoX. Já nevím, co dělá detektivní agentura, ale vím,

že nepřijímá politické zakázky, protože by se zničila. ..... http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/_zprava/616919

0/0
9.5.2011 21:08

Jack B

Re: ....

A v čem si mám údajně vymýšlet?

http://www.lidovky.cz/barta-sepsal-cernou-listinu-ctyri-lobbiste-nesmi-vkrocit-do-jeho-uradu-13p-/ln_domov.asp?c=A100919_131145_ln_domov_spa

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/142439/kmotr-rittig-barta-mu-zakazal-vstup-na-ministerstvo.html

http://www.lidovky.cz/barta-poslal-na-ceske-drahy-auditory-kvuli-dovolene-s-janouskem-pw2-/ln_domov.asp?c=A110225_173141_ln_domov_kim

0/0
9.5.2011 21:26

denny6002

Re: ....

no,pan Janoušek je známý mnoha politiků včetně ČSSD,SZ,ODS i W. Nechce se mi to hledat,ale vazby tohoto pána s panem Soukupem a tím i stranou W jsou jasně prokazatelné.Myslím,že pan Soukup to má "ohlídané" z více stran a pan Bárta je pouze jedním z pokusných politických koní v řadě,po politicích SZ,ČSSD,ale i pražského bývalého vedení ODS.Je mi záhadou,že se mu ještě nepodařilo skutečně do první ligy v politice proniknout osobně.Možným důvodem je jeho minulost,která by ho asi mediálně semlela.

0/0
9.5.2011 21:31

roby

Re: ....

myslíte Jacku, že vámi zmiňovaný Lihový dům je trvalým bydlištěm pana ministra Kalouska?

0/0
10.5.2011 11:53

Bivoj.cz

Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

"Prosazujeme zákaz zadávání veřejných zakázek firmám s neznámou vlastnickou strukturou a zrušení akcie na doručitele."

http://www.veciverejne.cz/program-vv-protikorupcni-opatreni.html

 To bude názorový veletoč .......

0/0
9.5.2011 19:15

Jack B

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

Moc nechápu, co že to chcete sdělit, ale pro úplnost je třeba dodat, že VV nepodpořily onen návrh ČSSD na anonymní akcie, protože to byl legislativní zmetek, které ČSSD bohužel chrlí jako na běžícím pásu.

0/0
9.5.2011 19:25

slušný pravičák

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

O karkulce;-)

0/0
9.5.2011 19:36

Bivoj.cz

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

a ten legislativní zmetek jste vzal kde ??? ...přečtěte si stenozáznam ze sněmovny.......http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/009schuz/9-4.html ...tam o tom zmetku není ani slovo a poslanci VV vámodborný názor říci  říci nemohli , seděli tam a drželi klapačku :-/

Takže si nevymýšlejte ..... děláte VV ostudu.....

0/0
9.5.2011 19:38

Jack B

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

Á pán je expert. Pak byste měl ale vědět, že návrh ČSSD vůbec nic neřešil - podle návrhu by sice bylo možné dohledat všechny majitele akcií společnosti, ale nebylo by již možné dohledat vlastnickou strukturu majitele těchto akcií. Vlastnit akcie totiž mohou v zahraničí společnosti, jejichž vlastnickou strukturu stejně nebude možné dohledat. Díky návrhu ČSSD bychom pouze zjistili, že akciová společnost ucházející se o veřejnou zakázku je vlastněna neznámou společností z Baham.

0/0
9.5.2011 20:06

Bivoj.cz

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

tady se jedná o to že se nebude platit  veřejným činitelům anonymními akciemi z ručky do ručky....  a jinak v ostatních zemích jsou blbci jako ČSSD ???  a jak to chtěly zajistit VV , nebo návrh VV "zrušit akcie na doručitele" nic neřeší ???Nebuďte směšný, přebíráte jen rétoriku ODSXna jinou se dosud VV nezmohly X.....;-D

0/0
9.5.2011 20:23

Jack B

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

Chcete mi snad říct, že ČSSD svůj návrh okopírovala od nějaké jiné země? Pokud by tomu tak bylo, nebyl by to asi takový nekvalitní návrh. Nemyslíte? VV tuto problematiku řeší v novele zákona o veřejných zakázkách.

0/0
9.5.2011 20:25

Bivoj.cz

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

kde máte výtku ze sněmovny o legislativním zmetku , jinak je to zrušení obdobným postupem jako tomu bylo ve Francii či jinde tj..."zrušení listinných akcií na majitele a jejich převod na zaknihované akcie na majitele" a tak to proběhlo ve většině zemí , kde se rušil tent typ akciovek.....Jakým jiným způsobem to zrušení chtěly udělat VV ???? Nevíte ..tak držte klapačku...jako drželi klapačku poslanci VV

Ale neodpověděl jste mi kdo z právníků či zákonodárců, řekl že je to legislativní zmetek .... a jaké je hodnocení VV , jaký je návrh VV ....??? pokud nechcete býtr za hlupáka tak prosím odkazy , jinak jste Ultralhář VeřejnýX

0/0
9.5.2011 20:35

Jack B

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

Řešení je takové, že veřejné zakázky by měly být natolik průhledné a nezmanipulovatelné, že bude naprosto jedno, kdo společnosti ucházející se o veřejné zakázky vlastní. To je podstata příslušných opatření v novele zákona o veřejných zakázkách, kterou vypracovalo MMR pod ministrem Jankovským z VV.

0/0
9.5.2011 20:45

Bivoj.cz

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

kecy , kecy ... Xuveďte odkazy a ne Veřejné kecy ......těch už tady od Vás  bylo.....;-D

volební program VV je dle vás toaleták ???

0/0
9.5.2011 21:11

Jack B

Re: Program VV-PROTIKORUPČNÍ OPATŘENÍ

A co je mi po nějakých odkazech? Já zde věcně argumentuji o nesmyslnosti návrhu ČSSD. Jako občan na to snad mohu mít svůj názor a nepotřebuji si to potvrzovat nějakými vyjádřeními politiků.

0/0
9.5.2011 21:30

Bivoj.cz

Re:Jacku to je od Vás jako Nečasova Mantra, pobavil jste mne

MOD: Proč musel (Topolánek) opustit tyto posty, proč se k tomu výkonná rada rozhodla?..NEČAS: Toto rozhodnutí udělal především sám Mirek Topolánek a udělal ho zodpovědně, udělal ho proto, aby umožnil ODS nové nadechnutí...MOD: Počkejte, já se ptám na to, jaký je důvod..NEČ:Ten důvod je ten, že se zodpovědně, zodpovědně se rozhodl udělat ten nejlepší krok pro ODS, který on považoval za správný a odpovědný…MOD: A rozumím tomu správně, že on teď používám jeho slova, nešikovně něco řekl v neformálním rozhovoru pro jeden z časopisů a to je ten důvod, proč se muselo stát to, co se stalo dnes večer?..NEČ:Pan předseda Topolánek zodpovědně zvážil to nejlepší, co může v dané situaci udělat ...MOD:Pane místopředsedo, vy to opakujete, nezlobte se na mě, vy to opakujete jako mantru, ale já se ptám na to, proč odešel?..NEČ: Protože ta mantra je pravda, pane redaktore. Já jsem vám to vysvětlil, protože se zodpovědně rozhodl ke kroku, který považuje za nejlepší pro ODS, pro její voliče

0/0
9.5.2011 21:15

499

Kolik podobných prohlášení jsme již slyšeli?

0/0
9.5.2011 19:11

kulisák

Naše země není na prodej- Chceme nové volby

Už toho snad bylo dost.

0/0
9.5.2011 19:05

mrazik007

Re: Naše země není na prodej- Chceme nové volby

A dame tam koho ? Bohouše ? No to si polepšíme.

0/0
9.5.2011 19:08

my+š+ka

Re: Naše země není na prodej- Chceme nové volby

Ty určitě ne, ale spousta lidí ano ;-O;-O;-O;-O

0/0
9.5.2011 23:32

229starec

Re: Naše země není na prodej- Chceme nové volby

hlavně pak nezapomeň zase zvolit grebeníčka...

0/0
9.5.2011 19:30

Bivoj.cz

Já být Bártou tak utluču Nečase naditými obálkami

a je poklizeno....

0/0
9.5.2011 19:04

kulisák

Re: Já být Bártou tak utluču Nečase naditými obálkami

Nečas a většina ODS by to brala, ale na to je Bárta příliž chudý.

0/0
9.5.2011 19:08

inža

Naprostý souhlas

Nečas mě zklamal!!! Větší loutku jako premiéra jsme ještě neměli. Ale vždyť se nic neděje, ODS má zastání v ČT. Moravec si klidně pozve zkompromitovanýho Tluchoře do Otázek jako by nic a po Vondrovi ticho po pěšině!!! Nic jiného, než dát ODS nůž na krk nemá cenu!!!!!!

0/0
9.5.2011 18:54

zberanek

Re: Naprostý souhlas

Vondra, stejně jako Nečas, hraje o čas. Bude tak dlouho nemocný až nakonec si nebude pamatovat nic. Tím ale paradoxně v českém rybníku vše vyhraje. Namísto, aby skončil v teplacích, tak bude opět žvanit ve vládě a v Parlamentu.

0/0
9.5.2011 18:58

zberanek

Správné rozhodnutí

VV musí vládě dát jasně najevo, že koaliční smlouva se dodržovat má. Jinak neměla být ani sepsána. VV se stáhly z vlády a čekaly na Nečase, zda splní svůj slib o další rekonstrukci vlády. Jenže Nečas není zvyklý plnit sliby. 

0/0
9.5.2011 18:28

Fůdce Skřehtálek Bartowy

Re: Správné rozhodnutí

veřit Nečasovi je tak naivní jako věřit VV ;-D

0/0
9.5.2011 18:41

bruja25

Re: Správné rozhodnutí

R^R^

0/0
9.5.2011 18:54

Bivoj.cz

Re: Správné rozhodnutí

Koaliční smlouva , ta už dávno neplatí, říkal to Bárta.....

0/0
9.5.2011 18:55

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Volby předsedy VV se blíží,

rajón vytahuje nejsilnější munici R^

0/0
9.5.2011 18:25

Jack B

Re: Volby předsedy VV se blíží,

Osobně v přímé volbě fandím Peake, ve vrcholné politice by mělo být více žen, které se prosadí i bez kvót.

0/0
9.5.2011 18:27





Najdete na iDNES.cz