Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Usáma se v Pákistánu skrýval už od roku 2002. Kryli ho, zlobí se USA

Arciterorista Usáma bin Ládin nerušeně žil se svou ženou, dětmi a vnoučaty v pákistánské vesnici Čak Šáh Muhammad už rok po klíčových útocích na newyorské obchodní centrum. O dočasném útočišti nejhledanějšího muže planety promluvila nejmladší ze tří vdov po bin Ládinovi Amal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Čojo Čagas

Arciterorista byl dávno v čoudu

tak proč ten útok na Afganistán? Proč ne teď na Pakistán?

0/0
9.5.2011 0:11

certik_bertik

nechápu

proč ho stříleli, když by se od něj určitě dověděli řadu zajímavých věcí

0/0
8.5.2011 17:39

edin

Čecháčkové a jejich povaha

Ona je ta typická česká povaha docela hnusná. Jen pořád všechno ktitizovat, a na všechno nadávat. Nikdy neuznávat žádnou autoritu. Vždy všechny pošpinˇovat a urážet. Ale ve steiné době se nikdy nesnažit nic zlepšit, nikdy nepříspět k společnému dobru. Jen sedět u piva, remcat, a nikdy nic nedělat. A pořád krást, a podplácet.

To co jsem právě napsal, je to, co si typičtí Angličané či Američané myslejí o Čechách. Vždy říkají, že Praha má nádhernou architektůru, a že pivo je moc dobré, ale že by mezi Čechy žít nemohli.

Čecháčkové by měli žít nějakou dobu v zahraničí, a pak by se dívali na českou kotlinu jinak. Třeba by také viděli celý svět z jiného úhlu, ne tak krátkozrace.

0/0
8.5.2011 12:53

greenalien

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Ehm a co přesně děláš ve svém příspěvku?

0/0
8.5.2011 12:56

edin

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Třebaže v Česku nežiju, podporuji finančně, a také jinak, boj proti korupci ve vládě. Ze zřetelných důvodů Vám nedám detaily. You will have to take my word for it.

0/0
8.5.2011 13:09

greenalien

Re: Čecháčkové a jejich povaha

No já jsem mluvil spíše o tom nadávání atd.

0/0
8.5.2011 13:10

procensora@seznam.cz

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Ti co nechteji nadavat jdou do ciziny nebo mlci kvuli praci. Ti co mlci kvuli praci se isoluji a mysli hlavne na sebe. A pousti na sef posty ty hamizne a nechytre. Zbytek Cechu mlci a necha ty nahore delat rosady. Bez trestu, bez odpovednosti. Edin ma pravdu, mozna se za Cechy stydi. Proto pise co pise. Vy taky nejste moc objektivni

0/0
8.5.2011 13:25

edin

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Děkuji za Vaší podporu. Já jsem v Česku vyrostl, a také jsem byl zvyklý na všechno nadávat. Ale v zahraničí jsem se naučil, že kritika musí být konstruktivní. Když chceme, aby se věci zlepšily, tak se musíme aktivně zapojit do úsilí věci zlepšit. Když jen nadáváme, tak se nic nikdy nezlepší. Budeme se cítit bezmocní, jako oběti nějakých zlověstných sil. Budeme potom mluvit o různých konspiracích. Musíme vzít svůj osud do vlastních ruk. Tomu se říká demokracie A to je právě to, co Čecháčkové nechápou.

0/0
8.5.2011 13:49

procensora@seznam.cz

Re: Čecháčkové a jejich povaha

If you dont like... :-) rikal jsem si, jestli jste nepotkal tatu :-). Ja to mam jinak, ale 6 roku jsem v CR byl. Neni lepsi kamos, nez Cech, kdyz je to opravdu Kamos :-). Vic je bohuzel, zlodeju, podvodniku, udavacu. Nedrzi spolu. Ani Evropa nedrzi spolu. Pak se divi :-(

0/0
8.5.2011 14:33

Geo_ch

Re: Čecháčkové a jejich povaha

To mate zatracene pravdu. Byl jsem na tom stejne (asi jako kazdy kdo se v kotline narodil a nejakou dobu tam zil) a trvalo to jistou dobu nezli se clovek tehle nesvaru zbavil. Kdyz reknete nebo napisete tak jak jste to udelal, povsimnete si jak cesi zleva i zprava se spoji a bude zle. Kdepak, kritizovat to ano, kritiku prijmout to zatracene ne. Vezmete to jak to je, nic s tim neudelate, to je ve slovanskych genech, i kdyz zadny cech si nepripusti, ze slovan je, protoze instinktivne citi, ze v tom nejaka ta srabarna je.Ted jsem asi pichnul do vosiho hnizda........:-)

0/0
8.5.2011 16:44

procensora@seznam.cz

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Nevim jestli je to geneticke. Mam hodne ceskych genu, ale nenarodil jsem tam a netrpim timto. Spis je to vliv prostredi. Od skoly zijete v comunite, ktera vas formuje. Ja rikam jediny: kdo na US nadava a imgroval, at jede domu. At nema reci, me to urazi

0/0
8.5.2011 17:18

edin

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Kdysi mě jeden Američan řekl: If you do not like something, do not just bitch about it, do something about it. Já jsem se řídil tímto pravidlem již mnoho let. Když si na něco stěžuji, tak se s tím snažím něco udělat. To je velký rozdíl mezi Čechy a Američany. Češi sedí na p...., a čekají až "to praskne", jak říkají. Američané se snaží problémy řešit.

0/0
8.5.2011 13:36

procensora@seznam.cz

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Od greenalien se nedockate odpovedi. Ja se nedockal taky. To neni diskuter. On se objevi, urazi a zmizi :-(. Odpoved nebude

0/0
8.5.2011 14:53

Sharpe

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Musim se zelenehocizince zastat i kdyz s nim nekdy nesouhlasim. To jak diskutuje je rozhodne nad prumerem v techto diskusich a vetsinou mluvi slusne a neurazi, coz se neda rici o znacne casti diskutujicich

0/0
9.5.2011 7:16

Noli tangere circulos meos

Re: Čecháčkové a jejich povaha

Edin nech se patentovat. Nejsem si ale jisty, jestli jses ze svymi poznatky prvni. Rid se ciny a vlez do US army, pak nam posli fotku. Zatim mlatis prazdnou slamu, tve vyroky jsou perly, kdyz je nejak zfilmujes, muzes je poslat do America''s funny home videos.  Good luck ;-D

0/0
9.5.2011 7:54

Carpe.Noctem

BBC o Al-Kajdě

!XPrvní video je bez titulků, násladující už je mají.X!

http://www.aiall.org/modules.php?name=News&file=article&sid=538

0/0
8.5.2011 11:50

greenalien

Re: BBC o Al-Kajdě

Ten nadpis je dost zavádějící, a to co se říká v dokumentu ještě více.

1. Jde o dokument který sice natočila BBC, ale který představuje pouze náhled na věc takový, jaký si ho režiser vymyslel. V tomto dokumentu "power of nightmares" se tvrdí, že politici využívají strach aby mohli snáze ovládat lidi atd. Doporučuji porovnat s dokumentem z produkce BBC o Enochu Powellovi.

2. Ve videu sice jakýsi pán velmi rozrušeně prohlašuje že "Al Káida nikdy neexistovala!!!" ale zároveň jedním dechem dodává, že neexistovala ve smyslu klasické teroristické organizace. Co si pamatuju tak existenci členů sítě a jejcih propojení snad v dokumentu zpochybněno nebylo.

3. Odkazované stránky tvrdí že Al Káida byla vytvořena CIA, přitom ten dokument tvrdí pravý opak a tento mýtus naopak vyvracuje. Lidé okolo Al Káidy se CIA nikdy nespolupracovali, a to ani v Afganistánu, neboť Amerika pro ně byla Velký Satan. A stále je.

0/0
8.5.2011 13:02

procensora@seznam.cz

Re: BBC o Al-Kajdě

Cesi pletou Al-Qaeda a Taliban. Maji v tom zmatek. Taliban MOZNA cvicili instruktori z armad NATO. Cesi by museli cist hodne o Blizkem vychodu, aby se trochu orientovali. V guerrille islamistu je tezka orientace. Michaji se jak se prave hodi a rezou mezi sebou

0/0
8.5.2011 13:12

Sharpe

Re: BBC o Al-Kajdě

Se vsim respektem, s vami nesouhlasim, domnivam se, ze nejmene stejne procento americanu, jako cechu situaci na blizkem vychode nerozumi. Jinak Taliban, coz znamena v student vznikl v Pakistanu, s fanatickych studentu islamskych nabozenskych skol, narodnosti pestu, jiz po tom co soveti s Afganistanu odesli, takze nebyl duvod, aby je civcili americti, nebo NATO instruktori. Protoze pestu ziji jak v Pakistanu, tak v Afganistanu, rozsiril se rychle i tam. Ovsem ani v dobach nejvetsich uspechu se mu nepodarilo podrobit si cely Afganistan, zvlaste ne uzemi, kde ziji uzbekove, nebo tadzikove

0/0
9.5.2011 7:30

Rodnok

Re: BBC o Al-Kajdě

vy konspirátoři ty cz titulky hodně potřebujete, že? ;-D

0/0
8.5.2011 18:33

Carpe.Noctem

Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

! XSteve R. Pieczenik řekl, že Usáma Bin Ladin zemřel v roce 2001. Dále pověděl, že je připraven svědčit před velkou porotou  o tom, že mu vysoký generál řekl, že 9/11 byl "an inside job".X !

http://mikephilbin.blogspot.com/2011/05/steve-r-pieczenik-tells-alex-jones.html

0/0
8.5.2011 11:47

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Mate svobodu viry. Vytvorte si konspirace jak chcete, ale dejte pozor at z toho nezblaznite

0/0
8.5.2011 11:57

Carpe.Noctem

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Omyl, nic nevytvářím, pouze cituji. To je rozdíl, víte? ;-)

0/0
8.5.2011 11:59

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

U vas ne. Vy verite vsemu co je proti US

0/0
8.5.2011 12:05

Carpe.Noctem

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Opět jste na omylu. Proti USA a tamějším obyvatelům vůbec nic nemám. Znám odtamtud pár lidí. Vadí mi, co dělá US vláda. Nebo spíš ti, co ji řídí.

Ale pokud vám vadí, co píšu o vašem milovaném Velké Bratrovi, nemusíte to číst. Nikdo vás nenutí ;-)

0/0
8.5.2011 12:14

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Vy jste jen mala cast. Evropa o US hrozne lze. Ja jsem doma tam. Ted jsem byl v Evrope a jsem v soku. Cim dal vic si nepratelite US a podle me a nejen me, je to nechytre jednani. US uz bere na vedomi jen Britanii. Rozbijite transatlantskou politiku. US bez male, namyslene Evropy obejde. Opacne ne

0/0
8.5.2011 12:22

sám velký Adonaj

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

o US lžou hlavně US... to mějte na paměti...

0/0
8.5.2011 12:27

Carpe.Noctem

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Copak? Přijde sem US army zakročit jako do Iráku?

Je zajímavé, že o tom, kdo lže, mám od Američanů trošku jiné informace.

Přeji hezký den.

0/0
8.5.2011 12:27

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Politika je spatna. Je dobra v CR? Nemuzete urazet vsechny Americany, nejsou to politici. Evropa je slepena jak hnizdo ptaka. Za kazdym stromem jiny stat, jina rec. Pak nemate mit krizi. Zivit tolik politiku. Delate unii, ale nemate 1 menu. A VY budete urazet US? To je fakt hrozny

0/0
8.5.2011 12:34

Carpe.Noctem

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Vážený pane. Jset dost mimo.

XUkažte mi, kde jsem urazila obyčejné Američany. To, co říkám, se týká výhradně vládnoucí oligarchie.

XKrize vzešla z Ameriky, takže to asi nebude souviset s rozdělením na samostatné státy.

XJsem ŠŤASTNÁ, že nemáme euro a doufám, že se EU brzy rozpadne. Spousta států na tom byla lépe před vstupem do EU. Švýcarsko dobře vědělo, proč do ní nevstupovat. Angie dobře ví, proč nechce euro.

0/0
8.5.2011 12:41

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

To nechapu. Tak mala Evropa a neumi se domluvit. Staty jsou velke a funguje to. Staty jsou sice samostatny a na federaci nadavaji. Ale vi i to, ze velmoc dela ta jednotna federace. Evropa to ma jinak. OK, ale nemusi mluvit o Statech za oceanech tak sproste

0/0
8.5.2011 12:50

Carpe.Noctem

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Ne každý stát má touhu být velmocí za každou cenu. Já osobně bych preferovala žít v malém neutrálním státě typu Švýcarska.

Znovu se vás ptám, kde jsem mluvila o USA (= obyčejných Američanech) sprostě. Projděte si všechny zdejší diskuze a nikde nenajdete, že bych něco takového dělala. Pokud jste to četl od někoho jiného, vyřiďte si to přímo s ním, ale ne se mnou.

0/0
8.5.2011 13:01

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

P.S. Zadna U.S.Ar na vas nepujde. Vy se znicite sami

0/0
8.5.2011 12:43

sám velký Adonaj

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

politika je svinstvo všude, US nevyjímaje a s těmi urážkami... nápodobně...

0/0
8.5.2011 12:52

procensora@seznam.cz

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

Vy jste napsal, cituji "Americani jsou vrazdici dobytek". Co si to dovolujete? 270 milionu lidi je vrazdici dobytek? :-(((. Proto neuznam ani kritiku Obamay, ktere nemam oblibene a nevolil jsem je. Ale vam se neda odpovidat jinak

0/0
8.5.2011 13:00

sám velký Adonaj

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

lžete, nic takového jsem nenapsal... nic o 270 mio, jen: američan... to je ten vraždící dobytek? za tím si stojím... vraždí po celém světě, ale jak dostanou ochutnat svojí medicínu, tak jde hned o terorismus... chování US po ww2...no fuj!

0/0
8.5.2011 13:13

Sharpe

Re: Steve R Pieczenik - Interview z 3.5.2011

“Nemáme nic proti americkému lidu, pouze proti americké vládě, a jejímu arogantnímu, neopodstatněnému a nebezpečnému vměšování dozáležitostí jiných národů... Svět nepotřebuje žádného světového četníka, svět si vytváří svůj vlastní řád, vedení Spojených států si namlouvá, že Amerika jeprůkopníkem světa, že je jeho mravním svědomím, že pouze Amerika smídobývat, smí se v zahraniční politice rázně vyjadřovat. Přesvědčení, že je posláním Ameriky učinit svět zralým pro demokracii, vedlo tuto zemi čím dál tímhlouběji do víru intervencionismu, a způsobilo, že rozum amerických státníků byl zatemněn plány na ovládnutí světa. Presidentova politika je v přímém kontrastu s tradiční politikou Spojených států, která považuje vměšování do vnitřních nebo vnějších záležitostí jiné země za nepřípustné. Potřeba prosadit se, namyšlenost, neschopnost a umíněnost, to jsou jejich dnešní trumfy." Dr. Josef Goebbels, Vőlkischer Beobachter, 21. ledna 1939

0/0
9.5.2011 8:15

santos

Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

Tož dobře ho zoperovalli kluci američtí. A kdo chce mermomocí vidět jeho fotky nechť zamíří do nejbližšího řeznictví. Bude to podobné. Napsal bych víc, ale vařím oběd. Jo a eště vzkazuju komunistům a jiným postiženým análním speleologům ať si jdou radši hrát na pískoviště.;-D;-D;-)

0/0
8.5.2011 10:39

procensora@seznam.cz

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

Lepsi mrtvy Laden, nez jediny American! A do foto z operace neni lidem nic neni. Obama rozhodl spravne

0/0
8.5.2011 11:11

sám velký Adonaj

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

američan.. to je ten vraždící dobytek? tak to se tedy Laden rozhodl správně dát jim okusit vlastní medicínu, tedy pokud byl strůjcem opravdu on....

0/0
8.5.2011 12:24

procensora@seznam.cz

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

Urazite me :-(. Na urazky se neda diskutovat :-(

0/0
8.5.2011 12:28

sám velký Adonaj

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

to není žádná urážka, pouhý fakt nebo snad chcete lhát o agresích US ve světě a mnoha mrtvých civilistech včetně dětí a žen? vlastně ano, vždyť jste doma v US... takže bych jen po vašem dodal, že lidem do toho nic není...

0/0
8.5.2011 12:32

procensora@seznam.cz

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

Umiraji tam i American. Kdyz to vidite tak, mam 1 odpoved: do agrese US vam nic neni. Da se psat kritika na politiky, ale ne s vama tady. Tady je nutne branit se. Vytrhavate z kontextu a mate jen svou pravdu. Pravdu, ktera se vam hodi. Pravdu objektivni vedet vubec nechcete

0/0
8.5.2011 12:40

sám velký Adonaj

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

že umírá agresor je snad v pořádku, od čeho by pak byla obrana? a proč by mi nic nebylo do agresí? jsem snad člověk, ne? a co není objektivního na US vraždách civilistů? jsou to snad nepravdivé informace?

0/0
8.5.2011 12:55

procensora@seznam.cz

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

Nebudu na to reagovat. Provokujete me

0/0
8.5.2011 13:06

sám velký Adonaj

Re: Během asi čtyřicetiminutové operace zabilo Usámu bin Ládina

fakta jsou pro vás provokace? vy musíte mít v hlavě peklo....

0/0
8.5.2011 13:17

holkazdaleka1

"se svou zenou" ? mel jich nekolik....

;-D

0/0
8.5.2011 9:18

DAVIDIANUS

Američanům se situace

nějak vymkla z ruky.... Teď už by potřebovali okupovat celou Asii a Afriku, v Evropě dělá problémy Hájek a Jižní Amerika s nimi taky moc nekamerádí... ještě, že mají Austrálii a Antarktidu....:-) 

0/0
8.5.2011 9:00

procensora@seznam.cz

Re: Američanům se situace

Muj boze, vy jste ale klaun :-). Pisete nesmysly

0/0
8.5.2011 9:01

Lumpíí po banánu 2

Re: Američanům se situace

chápu, máte rád pohádky se šťastným koncem ;-D

0/0
8.5.2011 9:07





Najdete na iDNES.cz