Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brazílie povolila registrované partnerství, gayové mohou i adoptovat děti

Nejvyšší soud v Brazílii, největší katolické zemi světa, ve čtvrtek jednomyslně uznal registrované partnerství pro homosexuální páry. Nově tak mají nárok na vdovský důchod, dědictví či adopci dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Azreael

Mozna vam to nedoslo

No mozna Vam to jeste nedoslo, ale gay - tedy ten typek co chodi s tim jinym typkem od vedle - neni ve skutecnosti ta oskliva uslintana opice ve Vasi kuchyni zavrena v lednicce s okurkama na kyselo, ktera pravdepodobne nepochazi ani z teto planety. Ackoli je to hodne divne, tak i gay je normalni clovek jako kazdy jiny - ma dve oci, jedno srdce, dve nohy, dve ruce, mozek, city, touhu nekoho mit a milovat. No a stejne to je s rodicovskyma pudama, aby lide nevymreli, tak kazdy clovek ma v sobe nejaky ten rodicovsky pud, ktery se drive ci pozdeji v prubehu zivota u kazdeho projevi, napriklad tomu napomuze to, ze jeho kamaradi a kolegove stejneho veku maji zalozenou rodinu...

Adopce deti jsou uz v nekolika statech povolene, ale u nas to musi byt opet zase neco extra. Jeste nikdy sem necetl ani neslysel (a jsem si jisty, ze bych o tom urcite slysel), ze nejaci homosexualove, kteri maji adoptovane dite, dite znasilnici, nestarali se o nej a podobne anebo ze adoptovane deti maji problemy.

0/0
22.5.2011 3:16

Azreael

Re: Mozna vam to nedoslo

Aha, ja vlaste zapomnel, ze my tu nemame normalni deti jako vsude jinde. My tu mame deti, kterym v detskych domovech naroste v hlave druzicovy radar a homofobni bradavice na nose, ze?

0/0
22.5.2011 3:18

godays

to není dobré....

:-/

0/0
7.5.2011 13:33

legnaw

Re: to není dobré....

a proc? nebudes mit na pivo?

0/0
8.5.2011 14:30

libynn

Re: to není dobré....

to není

0/0
8.5.2011 14:35

kunta_kinte - konzument psu

Tak

pepicku, tohle je maminek a tohle je tatinka. At si tepli zijou spolu jak chtej, to mi je vcelk jedno, ale rikat tomu normalni a sverit jim deti ? no to snad ne. ( A rozpadle rodiny si nechte od cesty )

0/0
7.5.2011 13:30

Trabant Combi

Bude to doživotný

trest pre to dieťa byť nimi adoptovaný.

A kto má dnes  právo dieťa sirotu dať takémuto páru na adopciu,komu,čo to dieťa chúďa komu spravilo,že celý život potom bude trpieť,na nich ukazovať prstom,poškľabky apod.Hlavne malé deti vedia byť veľmi kruté.Nech si adoptujú svoje deti.!!!!!!

0/0
6.5.2011 16:45

kaksikymmenta

Re: Bude to doživotný

Předpokládejme, že jste se nenarodil do zcela idylické rodiny, jste znásilňován otcem, šikanován matkou (to je realita dnešních dní, jak jsem měl tu čest se s některými články seznámit!!!). Byl byste raději dále týraným chlapcem nebo byste se raději nechal opečovávat dvěma milujícími muži či ženami? Ještě zmíním možnost, že byste skončil v dětském domově.

0/0
6.5.2011 21:05

Trabant Combi

Re: Bude to doživotný

Aj takému chlapcovi bude lepšie v kolektíve ústavu,lebo už nikdy nebude veriť žiadnym rodičom a keď sa dozvie,kto sú tí jeho"noví rodičia" môže sa zo zúfalstva aj obesiť.S prepáčením,ale už to pomyslenie,že mám chlpatú mamu s .....sorry!!!

0/0
7.5.2011 7:06

kaksikymmenta

Re: Bude to doživotný

Pokud máte tak skeptický přístup ke všemu, pak se Vaším reakcím vůbec nedivím. Co vy víte, třeba bude chtít do rodiny s, kde jsou dva tátové nebo dvě mámy.

0/0
7.5.2011 10:20

Trabant Combi

Re: Bude to doživotný

Nie som skeptický,ale Vy si naozaj myslíte,že 6 ročné dieťa vie do čoho ide,alebo do čoho ho nezákonne, nezodpovední ľudia strkajú?

Dopredu ich ľutujem a považujem to za nezákonné,trestuhodné nakladanie s deťmi!

0/0
7.5.2011 13:27

kaksikymmenta

Re: Bude to doživotný

Jenže trestuhodné a nezákonné nakládání s dětmi je právě ta šikana, od které je chceme osvobodit. A šikanování dětí je v této době BOHUŽEL moderní!

0/0
7.5.2011 13:44

legnaw

Re: Bude to doživotný

achjaj si mi ty len bl betz....Rv

0/0
8.5.2011 14:31

Trabant Combi

Re: Bude to doživotný

No comment,nemá to význam:;-(

0/0
8.5.2011 16:26

dehtak

kdyz adopce tak

kdyz adopce tak  , dite opacneho pohlavi. Aby nedochazelo k nejakemu zneuzivani a podobne.

0/0
6.5.2011 13:51

igamenir

Re: kdyz adopce tak

A do heterosexuálních rodin jen psa nebo kočku, aby nedocházelo k nějakému zneužívání a podobně.

0/0
6.5.2011 13:56

Mallinali

Re: kdyz adopce tak

Ale notak. Jen trubka si může myslet, že je rovnítko mezi homosexualitou a pedofílií. Tohle přece nemyslíte vážně. ;-)

0/0
6.5.2011 14:02

zevlovaci

jak to chodí v přírodě

http://www.youtube.com/watch?v=aiT2OSAbogw&feature=feedu

0/0
6.5.2011 12:57

33anubis33

Co je to manželství ???

Furt se tu opakuje "proti přírodě"  copak příroda vymyslela manželství ???  Vždyť je to výmysl pouze náboženských sekt. jsme národ ateistů ,ale dodrzujeme jejich zvyky.

0/0
6.5.2011 12:40

Mallinali

Re: Co je to manželství ???

To proto, že bysme bez toho náboženství nejspíš neexistovali. Je to součást naší tradice ať chcete nebo ne. Jinou prostě nemáme. Leda byste vzkřísil kelty.

0/0
6.5.2011 14:03

legnaw

Re: Co je to manželství ???

nebo by jsme bez sektarstvi byli uz davno v dokonalem svete

0/0
8.5.2011 14:32

dehtak

jsem gay

Ale adoptovani deti je absolutni kravina.

0/0
6.5.2011 12:03

dehtak

Re: jsem gay

s pritelem ziju uz 12 let a vubec nemame potrebu se registrovat nebo adoptovat deti. Registrace je saskarna a adopce je nesmysl.

0/0
6.5.2011 12:06

igamenir

Re: jsem gay

Jsem gay a nesouhlasím. Adopci pro sebe nechceme, ale nevidím důvod, proč by neměla být povolena pro ty, kteří chtí a jsou schopni se postarat o dítě. A registraci, kterou již máme za sebou, jsme viděli jako správné pokračování našeho láskyplného vztahu.

0/0
6.5.2011 13:26

kaksikymmenta

Re: jsem gay

Gratuluji! :-)

0/0
6.5.2011 21:07

nenovak

Re: jsem gay

Tohleto mi také vysvětlete. Homosexuálové mají menší potřebu být někomu rodičem a mít děti? Homosexuál vždy klade na první místo vztah s partnerem než dítětem? Není to divné, hlavně od určitého věku? To asi bude ten důvod větší promiskuity. Ono, když chybí to lepidlo partnerství, tak se asi nelze moc dlouho přetvařovat (a vlastně ani není důvod), že partner už mi není ukradený.

0/0
6.5.2011 13:48

nenovak

Re: jsem gay

Tím lepidlem míním děti.

0/0
6.5.2011 13:48

legnaw

Re: jsem gay

tak jak se heteracke pary MUZOU ale NEMISI brat...stejne pravo maji mit homo pary.

kdyz nemas potrebu, nikdo te nenuti. ale neber to pravo nam.

0/0
8.5.2011 14:34

Mallinali

Re: jsem gay

No pokud jsou to děti natolik staré, aby se sami rozhodli, tak to zas taková kravina není. Ale souhlasím že je tu na místě velká obezřetnost, děti umí být pěkně hnusné i kvůli jménu, natož když zjistí že máte dva tatínky...to je pak vyloženě dráždění hada bosou nohou. A taky se musí dostatečně prokázat, že nebude narušen jeho přirozený vývoj.

0/0
6.5.2011 14:17

igamenir

Re: jsem gay

To jsem už slyšel tolikrát, ale pořád si myslím, že by se spíš mělo šikaně předcházet výchovou na straně agresorů než snižováním potencionálních "alergenů" na straně obětí.

Ad poslední věta, již existuje pár studií zkoumající děti vychovávaných v homosexuálních párech, tj. biologický otec/matka a jeho partner/ka, které nezjistili žádné vývojové problémy.

0/0
6.5.2011 16:17

kaksikymmenta

Pro všechny zasvěcené...

...připojte se prosím k výzvě a podepište petici, souhlasíte-li s adopcemi dětí stejnopohlavními páry.

http://www.glpartnerstvi.cz/dobro-deti-ve-vsech-rodinach.html

0/0
6.5.2011 11:43

kaksikymmenta

Můžeme si odškrtnout další stát.

Argentina na to šla velice dobře. :-) A ty bláboly proti přírodě si, prosím vás, nechce.

0/0
6.5.2011 11:33

nespokojeny_obcan

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Je to proti přírodě.

0/0
6.5.2011 12:22

kaksikymmenta

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Je proti přírodě říkat, že je to proti přírodě.

0/0
6.5.2011 12:24

nespokojeny_obcan

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Biblarz, Stacey Judith, Miriam Kaufman, Jonathan Klein, Sarah Springer....

Tito lidé za Vámi stojí? Tito lidé také říkají, jak je multikulti úžasná věc.

0/0
6.5.2011 12:45

kaksikymmenta

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Tyto osoby neznám, nemůžu soudit..

0/0
6.5.2011 13:01

Mallinali

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Sebevražedná multikulti je jedna věc, druhá je uznat práva homosexuálů. samozřejmě nic by se nemělo přehánět, adoptovat děti jen starší a které se svobodně rozhodnou že chtějí žít v netradiční rodině. Nicméně nejsem pro to, aby svazky homosexuálů byly naprosto rovné těm heterosexuální a to jednoduše proto, že z těch homosexuálním nejsou děti. Samozřejmě pokud by se adoptovaly ty děti a nebo lesbičky prošly úspěšným umělým oplodněním, ta rovnoprávnost by byla na místě. Ale bez dětí má taková rodina odlišnou funkci, proto není důvod jí dávat přesně na roveň rodině heterosexuální. Ale to je jen kosmetická právní úprava.

0/0
6.5.2011 14:08

kaksikymmenta

Re: Můžeme si odškrtnout další stát.

Myslím si, že jste to vystihl velice správně. :-) Rozumný kompromis, aby byla spokojenost na obou stranách. R^R^

0/0
6.5.2011 16:17

nenovak

Proti přírodě to není, odporné ano.

Na světě logicky neexistuje nic, co by bylo proti přírodě. Proti přírodě tak není atomová bomba (vymyslel ji lidský mozek, který je součást přírody), igelit ani homosexualita. Či-li argument, že homosexualita je proti přírodě, je nesmyslný. Důvodem k odmítavému postoji k homosexualitě tedy je pouze to, že se zdá normálním (v tom naprosto nepravějším smyslu tohoto slova) lidem nechutná. To, že se zdá homosexualita normálním lidem nechutná, je stejně vůlí neovlivnitelný a nezměnitelný pocit jako pocit homosexuálů ohledně atraktivnosti pačného pohlaví.

0/0
6.5.2011 10:06

livingproof

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

No dobře, ale mě jako gayovi je bohužel také představa života se ženou (se vším co k tomu patří) jaksi nechutná (stejně jako heterosexuálním ženám). A proto dělám, resp. nedělám co? Nepředstavuji si to a nedívám se na to. Doporučuji proto ostatním to samé.

Atomová bomba, igelit, jízda autem místo chození po svých, atd. samozřejmě proti přírodě je, protože to příroda narozdíl od lidské sexuality skutečně nevytvořila, ale vytvořil to člověk, který se jí poslední dobou velmi vymkl z rukou.

0/0
6.5.2011 10:14

parlost18

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Člověk se jen stěží může vymknout přírodě. Pořád hraje na jejím hřišti a vždy tomu tak bude.

0/0
6.5.2011 11:40

kaksikymmenta

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Máte naprostou pravdu, proč bych měl být s někým, koho nemiluju (kdo mě nepřitahuje), jen proto, abych se zalíbil veřejnosti? Nic na tom není. A přece jsou lidi, kterým to nevysvětlíte. A odporné? Dokážu si představit odpornější věci... :-)

0/0
6.5.2011 11:41

nespokojeny_obcan

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Odporné a odpornější. To se nijak nevylučuje.

0/0
6.5.2011 12:25

kaksikymmenta

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Co je na tom odporného?? Láska má přece mnoho podob... :-) A podívejte se na Etiketu pana Špačka, abyste věděl, jak se máte před homosexuály chovat.

0/0
6.5.2011 12:36

nespokojeny_obcan

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Řekl jsem pouze, že se to nevylučuje.

0/0
6.5.2011 12:47

kaksikymmenta

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

A já jsem zase nikdy neřekl, že je to odporné.

0/0
6.5.2011 13:04

A.C.Dupin

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Tedy jakmile přesáhne společenská podpora homosexuality (ve smyslu registrovaného partnerství, adopce,...), tak se stanete taktéž člověkem, který tyto snahy podporuje? ;-D

0/0
6.5.2011 10:57

parlost18

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

No, já když vidím pěkné lesbičky jak se po sobě smolí, cítím všechno možné, jen ne pocit nechuti. Na druhou stranu u chlapů to vnímám jinak. Asi to bude tím, že si sám sebe nedokážu představit s chlapem a tak mi tato představa nahání hrůzu. Ale v principu proti tomu vůbec nic nemám. :-)

0/0
6.5.2011 11:42

igamenir

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Normální "v tom naprosto nepravějším smyslu tohoto slova" je to co je podle nějaké normy. Otázka je, jestli ta norma je nejpravější nejsprávnější.

Nejzajímavější norma je většina. A díky bohu, většině je dnes homosexualita ukradená = nevadí jim, nezajímá je.

0/0
6.5.2011 13:28

nenovak

Re: Proti přírodě to není, odporné ano.

Norma = medián, tak bych to asi chápal.

0/0
6.5.2011 13:41





Najdete na iDNES.cz