- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud vyšetřovali nehodu, musí být vozidlo řádně označeno. Pokud stáli v zatáčce a nepožádali o asistenci správu dálnice (výstražná světla překážka na vozovce) pak chybovali a velmi vážně. Přeji policistům, aby se brzy uzdravili a vrátili se ke svým rodinám.
... stáli v odstavném pruhu a měli zapnutý maják ...
... málo?
Možná prostě autor článku něco naznačuje,něco co ostatním uniká.Prostě když Volvo tak Volvo
Prostě když iDnes tak iDnes, nevím čemu se divíš
Tak mi tu schází informace, že to Volvo bylo černé barvy se zatmavenými skly - taková jsou prý nejhorší a zdaleka je třeba se jich bát a střetu se vyvarovat. To zase připomíná tendenční články o tmavých BMW. Je třeba nových obětí. Rozhodně smutá zpráva, ale trochu polovičatá a zase se sklonem honit čarodějnice. Jak k něhodě došlo jsem se v podstatě nedozvěděl. Na vině klidně mohou být i policisté - i oni při zastavování vozidla musí dodržovat jistá pravidla. To, co je ve článku jsou zas jen dohady. To je ovšem pro nejdůvěryhodnější zpravodajský server celkem typické. Ano, nemusím to číst, když nechci - ale vadí mi spíše pokus o manipulaci se čtenářem.
Tak článek se tváří jako čistě informativní: prostě stalo se to a to a nic víc. Jenomže to by neměl uvádět, že šlo o vůz značky Volvo, že policejní auto smetl, ale měl by uvést, že do nich narazilo vozidlo a nadpis je vyloženě bulvární, jak je tady zvykem. Suma sumárum, naprosto s Vámi souhlasím...
Pro všechny rozumbrady - já tamtudy v době nehody jel a evidentně šlo o aquaplaning. Ve škarpě byla zaparkovaná Fabia, za ní policejní Octavia a na dálnici z boku pomuchlané Volvo S60 - čumák netknutý. Lze soudit, že do nich vletěl svým bokem. Z části jde zavinění za nekvalitní silnicí, nehoda se stala až za rychlostním omezením na 80km/h. Každopádně nechápu to zranění řidiče Volvo, jeho místo bylo nepoškozené. By tedy s největší pravděpodobností nepřipoutaný.
A to je omluva,ze nekfo jel jak prase ,ze mu nepomohla ani stabilizacni elektronika vozu a ztratil kontrolu nad vozem?
Největší nepřátelé plynulosti a bezpečnosti silničního provozu jsou sami policisté. To je stará a známá věc. Přesvědčuji se o tom dnes a znova při každé příležitosti. Vidíš špatně nebo nebezpečně zaparkované auto = policie. Dotírá na tebe luxusní auto na dálnicia a ty v bláhové touze ho pustit šlápneš na plyn = policie. Porušuje dopravní předpisy (jízda či otáčení na tramvajovém pásu či ve světelné křižovatce, vysoká rychlost, neoprávněné užití ho "houkačky", parkování tam kde se to nesmí aj.) = policie.
no asi vám šlápli na kuří voko,když píšete tohle..........................
Pomahači a chránitelé kontrolující ve vybraných úsecích okolo Brna vylepenou známku opravňující řidiče k prožitku jízdy po tankoDromu1 by měli být smetováni Volvem pravidelně.
Volvem FH16
No když si vzpomenu jak označují policisté místo nehody v Německu a jak tady, tak u nás si o nějaké to sejmutí přímo říkají.
Ale asi nejsou peníze na pár blikátek.
Přesně tak! Sice trošku jiné téma ale - včera poslouchám rádio a hláška, že na D5 za Plzní hasiči likvidují požár způsobený při havárii kamionu, který vezl tlakové lahve....upozornění - dálnice je uzavřena v obou směrech, odklon probíhá směrem na Štěnovice, pozor!, objížďka není značená, takže mnozí řidiči bloudí...a to tu dálnici pustili před chvilkou....co dělal správce komunikace? Hledal značky?
Na české řidiče by měla platit obdoba stanného práva - za každý přestupek měsíc v báni, bez odvolání. A hned by byl pořádek.
TV reportér hlásil akčně z nějakého mostu nad dálnicí u Prahy. V záběru byl v pozadí provoz na dálnici v jednom směru. Za těch cca15s šotu přejela v pravém pruhu asi dvě auta. v prostředním tak pět a v levém to frčelo jeden za druhým:-) Jeden vymaštěnec větší než druhý:-) Připomíná mi to starý vtip - nové policejní auto bude dlouhé dva a široké 4 metry - aby všichni mohli sedět vepředu:-)
Takže dálnice pro české máčky by měla mít pruhy nad sebou - aby mohl každý jet v tom levém....
bohužel běžná situace, někde v předu kamion v pravém pruhu a za ním kilometr štrůdl v levém. Spusta českých řidičů se totiž bojí / neumí zařadit do rychlého pruhu, pokud za nimi není kilometr volno, takže "pro jistotu" v tom rychlém pruhu jedou furt. Já osobně se v těchto případech zařadím do pravého, pokud vyloženě nespěchám, tak nepodjíždím zprava, jedu stejně rychle jako ten levý pruh a až je potřeba, tak se tam zařadím. Má to výhodu v tom, že mám před sebou i za sebou spoustu místa, takže nemusím mít oči na šťopkách, abych nenahučel do toho přede mnou nebo aby mi ten za mnou nenapálil do zadku, když ten štrůdl v levým pruhu musí přibrzdit.
mi jeden takovej vysetrovatel na hradecky za deste skocil do levyho pruhu s koleckem na mereni vzdalenosti. Asi se chtel taky dostat do clanku na idnes...