Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všechno klapalo. A pak došlo na ten zpropadený prstýnek

Na první pohled byla královská svatba Williama a Kate dokonalou akcí bez jediné chybičky. Ale nebyla by to svatba, kdyby nedošlo alespoň k jednomu faux-pas. První zaškobrtnutí způsobil ženich, druhé královnin manžel a Williamův dědeček princ Philip.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirkastrasil

...

faux pas je tenhle článek

0/0
3.5.2011 16:08

Gwen D.

OPRAVTE SI TY NESMYSLY

PRSTEN SE DAVA NA PRSTENICEK, PORAD SLEDOVALA JEDNA CTVRTINA LIDSTVA. DVE MILIARDY NEJSOU JEDNA PETINA LIDI.

0/0
1.5.2011 18:59

klokan1978

Faux pas

vubec zadne nebylo. Nechapu, proc iDnes zbytecne bulvarizuje. Nasazeni prstynku bylo uplne v pohode, ze nesel lehce pres kloub je normalni vec, protoze pak by ji zase tak snadno vypadl, ze?

A to jak nastupoval do kocaru manzel kralovny Alzbety? Proboha, dejte si v redakci facku, tomu panovi je tesne pred 90tkou, takze jestli se tu nekdo chova nevhodne, jste to Vy s tim clankem, rozhodne ne princ Philip.

0/0
1.5.2011 2:24

Patrik33

Re: Faux pas

R^R^R^

0/0
1.5.2011 17:40

Gwen D.

Boze, boze, boze, do cehos do vrazil dusi? IDNES A CHYBY

http://wendydnes.com/2011/04/30/idnes-se-blyskla-znalostmi-primo-kristalovymi/

0/0
30.4.2011 18:00

medved.m

Re: Boze, boze, boze, do cehos do vrazil dusi? IDNES A CHYBY

Zdáš se býti posledním, pro koho to je nějaká novinka :-)

(Snad ještě redakce samotná. Ale tam je to vlastně z uvedených důvodů svým způsobem pochopitelné.)

0/0
30.4.2011 23:29

majkl1

Pane autore:

rozeznáváme palec, ukazováček, prostředníček, prsteníček a malíček. Prsteníček od prstenu, který se na něm nosí. Ostatně fotografie to přesně dokládá. Prostředník se používá ke zcela jinému účelu. Mužete jím třeba někomu ukázat, že je jednička!

0/0
30.4.2011 15:32

Patrik33

Re: Pane autore:

Pan autor  je paní redaktorka a jako dáma prostředníčkem neukazuje, nenavádějte ji k faux-pas!;-D

0/0
30.4.2011 17:10

medved.m

Re: Pane autore:

Ta zkratka mezi paní a dámou je zajímavá :-) 

(Žel, jak nám každodenní život ukazuje, nikoli vždy platná.)

0/0
30.4.2011 23:21

hoto

proč hledat faux pas

Je smutné jak málo stačí dnešním novinářům aby něco označili za faux pas.Konkrétně nandavání prstenu bylo velmi elegatně zvládnuto a rozhodně jako trapas nepůsobilo.  Myslím, že by reportáž byla zajímavá i bez té touhy hledat aspoň nějakou chybu. Opravdu si autor článku myslí, že nadpis "Všechno klapalo." by byl o něco chudší? Pokud ano, pak je to bída a měl by uvažovat o jiném zaměstnání.

0/0
30.4.2011 13:46

GhostDogXXL

Re: proč hledat faux pas

Asi tak nějakR^. Definice faux pas je cca "označení trapné situace, kdy někdo poruší všeobecně přijímaná (byť

třeba nepsaná) pravidla společenského chování či dobrých mravů, obvykle

tak, že o tom ani neví". Což se ani v nejmenším nestalo ani u jednoho prince.

Bohužel jen další případ toho, jak iDnes vaří čím dál tím víc z vody, jen aby se o něčem psalo:-/.

0/0
30.4.2011 14:38

Patrik33

Re: proč hledat faux pas

Pche, to se měla paní redachtórka podívat na svatbu mého kamarádu, které zavadil o tácek s prstýnky a všichni (matrikářka, svatebčané, ženich) pak hledali zakutálené prstýnky po čtyřech na podlaze. Nevěsta jen stála a dívala se střídavě na ženicha a na strop. Vše natočeno a dokumentováno. Dopadlo to dobře, vzali se a dosud nerozvedli.;-D

0/0
30.4.2011 17:14

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Gemars E. Rommel vzkazuje

 když "nasazování prstýnku sledovala pětina lidstva, a poté, co byl prstýnek úspěšně nasazen si princ i ty 2 miliardy lidí oddechly", tak buď došlo během toho krátkého okamžiku k abnormálnímu navýšení počtu diváků, nebo jen redaktor neumí počítat

 

Já osobně se přikláním k tomu druhému, ale kdoví:-)

0/0
30.4.2011 13:36

mircxxx

Re: Gemars E. Rommel vzkazuje

a kolik je lidstva na světě?

0/0
30.4.2011 13:39

captain cook

Re: Gemars E. Rommel vzkazuje

sest miliard baj vocko

0/0
30.4.2011 14:05

eQuido

Re: Gemars E. Rommel vzkazuje

Zase hledáte problém tam kde není. Pán redachtór má velmi dobře zjištěno, že se dívalo 1,2 miliardy (tj. ta pětina). Dalších 0,8 nestihly k obrazovce doběhnout včas, takže si oddechly po doběhnutí. Bohužel došlo k nechtěnému sečtení oddechu úlevného (1,2 miliardkrát) a oddechu po doběhu k obrazovkám (800 milionkrát).

0/0
30.4.2011 15:05

captain cook

Re: Gemars E. Rommel vzkazuje

LOL!!!!

0/0
30.4.2011 15:08

von Deratzátor

On se někdo ženil?

8-o

0/0
30.4.2011 13:22

mircxxx

Re: On se někdo ženil?

umíš číst?

0/0
30.4.2011 13:39

Deratizátor is back!

Re: On se někdo ženil?

Ne. Proč se ptáš?8-o

0/0
30.4.2011 13:50

emailnapicu

místo bezduché diskuze...

... se jdu velice rychle zbavit dolarů, než budou mít cenu toaletního papíru ;-)

0/0
30.4.2011 13:16

UPA Laborec 22

Re: místo bezduché diskuze...

Ukazme nejserioznejsimu zpravodajskemu serveru na teto planete sve PROSTŘEDNÍČKY ! :-)

0/0
30.4.2011 13:19

Big-M

Re: místo bezduché diskuze...

;-D

0/0
30.4.2011 13:20

Carpe.Noctem

Re: místo bezduché diskuze...

Škoda, že tady není takový smajlík ;-D Moc ráda bych ho poslala redakci iDnes :-)

0/0
30.4.2011 13:25

horác

Re: místo bezduché diskuze...

R^

0/0
30.4.2011 16:59

Carpe.Noctem

Re: místo bezduché diskuze...

A já vyrážím bruslit. Hezkou sobotu všem :-)

0/0
30.4.2011 13:27

UPA Laborec 22

Re: místo bezduché diskuze...

R^

0/0
30.4.2011 14:00

UPA Laborec 22

po precteni clanku uz konecne vim, jakym stylem pise autor..

jehoz rodici jsou UDAJNE sourozenci... ;-)

0/0
30.4.2011 13:10

Carpe.Noctem

Re: po precteni clanku uz konecne vim, jakym stylem pise autor..

;-D;-D;-D Děkuji za zpříjemnění sobotního odpoledne. Váš příspěvek mě opravdu pobavil R^R^R^

0/0
30.4.2011 13:13

UPA Laborec 22

Re: po precteni clanku uz konecne vim, jakym stylem pise aut

To jsem rad, ze jsi rad(a) :-)

0/0
30.4.2011 13:20

Scarlett O Hara

Mám za to, že prostředníček se používá na jiné věci,

 snubní prsten je navlékán na prsteníček, paní redaktorko. :-/Rv

0/0
30.4.2011 13:03

koxxx

huronštější?

O něco huronštější smích??? Jednak jsem přídavné jméno huronský ještě neviděl stupňovat, jednak redaktor zřejmě neví, co to je. Naznačuje totiž, že už při nasazování prstenu se ozýval huronský smích, což je absurdní nadsázka. Možná se ten huronský smích ozýval v redakci při sledování televize, to by tak odpovídalo úrovni článku.

0/0
30.4.2011 12:00

Carpe.Noctem

Re: huronštější?

Pisálci iDnes opět dokazují, jak jsou trapní. Dívala jsem se na přímý přenos a ani při jednom zmíněném "faux-pas" se neozýval žádný smích, natož hurónský. Nevím, co zdejším rádobynovinářům připadá vtipného na tom, když má devadesátiletý děda problémy při nastupování do vratkého kočáru. Takže největším "faux-pas" celé svatby stále zůstává Beckhamův špatně připnutý řád, ale i to je podle mě drobnost, která nestála za napsání celého samostatného článku. 

0/0
30.4.2011 12:18

BukajAktobos

Re: huronštější?

Tak jsem právě mrknul na to velké Philipovo fó-pá a ať se snažím jakkoli, nic moc nevidím. Tak nastupoval nadvakrát no, bych si rád prohlédnul redaktora jak tam hupsá a to mu bude řekněme tak 35 že?

Idnes se evidentně mění na čím dál větší bulvár. Rv

0/0
30.4.2011 12:59

Carpe.Noctem

Re: huronštější?

Řekla bych, že k té změně už dávno došlo :-/Rv

0/0
30.4.2011 13:01

Patrik33

Re: huronštější?

Souhlasím s Vámi do posledního puntíku. Žádný smích tam nebyl, na navlékání prstýnku stejně lidi neviděli a u devatesátiletého prince spíš zatajili dech lidé v nejbližším okolí, aby neupadl, kočár byl skutečně vypérovaný jak trampolína. Ostatní lidé neviděli ani to, natož aby se smáli. Beckham byl jediný mimo. Možná ty dcery Sarah Fergusonové byly postrojené divně (vkus po mamince!), ale to snad není faux-pas.

0/0
30.4.2011 17:05

lrkfa

Není autorka článku příbuzná

s blogerem Ziegelem?

0/0
30.4.2011 11:54

Carpe.Noctem

Re: Není autorka článku příbuzná

Ach... známá paní Cieglerová. Nevybavuji si, že bych od ní někdy četla nějaký seriózní článek. Na každého, o kom píše, hází špínu, libuje si v přebírání těch nejhorších bulvárních zahraničních článků a přitom ani neví, jaký je rozdíl mezi prostředníčkem a prsteníčkem. To myslím hovoří za vše ;-D;-D;-D

0/0
30.4.2011 12:41

anawarr.cz

můj názor

jak píší pode mnou, ....splést si prostředníček s prsteníčkem,může jen malé děcko, nebo ten, kdo mi opakovaně ruší "můj pas";-D

0/0
30.4.2011 11:45

499

To všechno je boží znamení.....

:-):-):-)

0/0
30.4.2011 11:38

JiHik

Prsteníček, prostředníček, vlhké prsty ...

Ano, kromě vykonstruovaných kauz nám ještě iDNES vnutí, že prsteníček je prostředníček a že prstýnek se špatně nasazuje na vlhké prsty. Myslím, že na takových jednoduchostech, které chápe i malé dítě, chápeme zase my, jací redaktoři v iDNES pracují ...

0/0
30.4.2011 11:23

jjyyy

Kate v korzetu bez podprsenky a nádherně se tyčily hrotily..

To bude krásný nezapomenutelný zážitek pro mne.

0/0
30.4.2011 11:15

Muflik

Stara známa pravda

Uz Rocco Siffredi propagoval: "Když to neklouže, naplivu si" :D

0/0
30.4.2011 11:10

xyz

prostrednicek?

Redaktor si asi trochu plete prsty. To nebyl prostrednicek, nybrz prstenicek.

0/0
30.4.2011 11:06

Rupert von Krazmar

naslinit kamaráde!

pak to jde líp!;-)

0/0
30.4.2011 10:53

dehtak

jsou tu take jine zpravy ?

nez jen od shora dolu sama zprava o ********** Anglicanech a jejich svatbe ? Koho zajimaj naky anglicani !!!!! Rv!!!!

0/0
30.4.2011 10:44

terminal

Re: jsou tu take jine zpravy ?

Třeba mne...

0/0
30.4.2011 10:49

mircxxx

Re: jsou tu take jine zpravy ?

další, který leze do diskuse a nemá co říct k tématu

0/0
30.4.2011 10:58

Star25

Re: jsou tu take jine zpravy ?

Protože to téma stojí za *****.

0/0
30.4.2011 11:22

mircxxx

Re: jsou tu take jine zpravy ?

a to je důvod lézt do diskuse a krákat mimo téma? vy si rád čtete články na téma, které stojí za *****?

0/0
30.4.2011 13:38





Najdete na iDNES.cz