Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

JFK možná zemřel kvůli tajným materiálům o UFO, míní spisovatel

Atentát na oblíbeného amerického prezidenta J. F. Kennedyho dodnes vzbuzuje řadu dohadů. Za necelých padesát let se vynořily desítky konspiračních teorií. Podle té nejnovější JFK přišel o život kvůli snaze získat tajné dokumenty o mimozemských civilizacích. Deset dnů před smrtí o ně písemně žádal šéfa CIA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrmmrm

vládnou nám mimozemšťani?

Mně spíš vrtá hlavou, proč jsou tak zuřivě tajné informace o UFO na zemi. Myslím, že jsou jen 2 možnosti, buď žádné zásadní informace o UFO na zemi nejsou, nebo pronikli mimozemšťani do struktur řízení států (uvolněním informací by byla ohrožena jejich moc). Co myslíte? Pak by to byl i dobrý důvod pro zabití prezidenta.

0/0
20.4.2011 16:08

Vlastimil.Kornas

No to je blbost

Pro nějaké UFO se prezident nestřílí.JFK dali  zamordovati bankéři z FEDu,protože je chtěl připravit o bezpracné  zisky.To byl poslední prezident,který se o něco takového pokusil.

0/0
20.4.2011 15:34

Rudý přízrak fights for freedom

a pritom vsichni vime, kdo ho oddelal

akorat je politicky nekorektni o tom mluvit. ;-DRv

0/0
20.4.2011 14:08

Mirco1

Re: a pritom vsichni vime, kdo ho oddelal

Jé, na to jsme čekali, tak co, kdopak do byl, zkusíte všechny ty již obviněné skupiny zastřešit v nějakém megaspiknutí? :)

Anebo prostě Kennedyho zastřelil Kennedy, protože Lister omylem shodil Oswalda z okna? :)

0/0
20.4.2011 15:26

Vlastimil.Kornas

Re: a pritom vsichni vime, kdo ho oddelal

Oswald JFK netrefil.Stříleli jiní.

0/0
20.4.2011 15:35

Noli tangere circulos meos

ohledne UFO

nektere zdroje rikaji, ze USA i Rusko vlastni UFO .... alien technology, to co vidime my stastlivci co jsme meli sanci , litat neni vse jen aliens, ale take man made. At je to jak chce, me zarazi ta pohoda NASSA s kterou opousti raketoplany bez bez reservy. Opravdu Black Triangle je jen alien machine? Blizi se Planet X / Nibiru ? Je elita pripravena opustit zemi na dobu urcitou nez bude po vsem?

0/0
20.4.2011 14:02

toriola

Re: ohledne UFO

no, těžko věřit že by 30 let seděly v nasa na zádely a nevykutaly by nic nového

0/0
20.4.2011 14:08

Mirco1

Za těch patnáct let, co se atentátem na JFK sem tam...

... zabývám mi přijde nejvtipnější to, že snad není pomalu organizace, zájmová skupina nebo entita, na kterou by se to někdo nesnažil hodit. A jak se potenciální pachatelé mění v závislosti na období. V 60. letech se většinou mluvilo buď o proticastrovských Kubáncích, sovětech, castrovských Kubáncích, texaských ropných magnátech, v sedmdesátých po Watergate přibyla na řadu CIA, FBI, vojenskoprůmyslový komplex kvůli údajné Kennedyho ochotě stáhnout se z Vietnamu, později v souvislosti s ambicemi Teda Kennedyho a s činností Jimmyho Hoffy o mafii (tedy různých mafiích) a odborech (vzájemně téměř neodlišitelné) a nyní nám kupodivu ve finanční krizi vyvstávají zákony 111110 a FED :D Problém je, že to, že měl někdo motiv a patrně i prostředky z něj ještě atentátníka nedělá :)

0/0
20.4.2011 13:23

Noli tangere circulos meos

Re: Za těch patnáct let, co se atentátem na JFK sem tam...

faktem zustava, ze byl zavrazden a ze to byl inside job.

ve state ktery troubo demokracii do sveta a dela pravy opak to neni nic divneho. Dnes je v USA dalsi show ... jak se volil/voli president ;-D

http://www.prisonplanet.com/programmer-under-oath-admits-computers-rig-elections.html

0/0
20.4.2011 13:58

Mirco1

Re: Za těch patnáct let, co se atentátem na JFK sem tam...

Ne, vážený, faktem zůstává, že byl zavražděn. Ta druhá část už je pouze a jen spekulace.

0/0
20.4.2011 15:25

obejmi svého censorka za 14,90,-

Atentát do 10 dní??

Jak by to stihli naplánovat?:-/

0/0
20.4.2011 13:13

toriola

xxxxx

V nějakém novém dokumentu děda z chicaga tvrdí , že byl jako řidič v roswell a na části té věci byly rozeznatelné

znaky luftwaffe a čislo 44 06 - rok / pořadí výroby

0/0
20.4.2011 12:57

richu.ch

Re: xxxxx

presne. Amici se ani nesnazili premalovat hakove krize z tech "letajici taliru", ktere z Nemecka odvezli ... A o tom to cele je. Ale ono je jednodussi nechat povl, aby veril na nejake UFO.

0/0
20.4.2011 13:02

dudlop

Re: xxxxx

Mohlo "to něco" pocházet od nácků, nebo se to schválně připisuje jim.. Nemyslím jen Rosswell. Nikdo z nás nezná pravdu.

0/0
20.4.2011 13:07

toriola

Re: xxxxx

myslíš že chtěl oficialně přiznat archeologické  nálezy " nepozemského " původu , když už nejsou tajné a

ukazujou je v každém dokomentu z jižní ameriky

0/0
20.4.2011 13:14

me2di

Pravda je nekde tam venkut

fuuu fiiii fuuu fuuu fiii fuuuu....fu fu

0/0
20.4.2011 12:54

Rudý přízrak fights for freedom

omyl

nechala ho popravit Al-kajda. !! Allah Akbar.

0/0
20.4.2011 12:51

richu.ch

jo, jasne,

Je to logicke. UFO si prosadili FED, z toho vznikl CFR a Bilderberg a nakonec TC ...

0/0
20.4.2011 12:51

Yard+

dálnice

Zabili ho mimozemšťani, protože chtěl zabránit stavbě mimozemské dálnice.

0/0
20.4.2011 12:48

Ondrus

Film JFK

http://www.csfd.cz/film/8755-jfk/

doporučuji

0/0
20.4.2011 12:29

Lobo - krotitel nanotermitů

Oprava

Byl to JFK, ale ne J.F.Kennedy, ale John Francis Kovář:-P

0/0
20.4.2011 12:28

Velko Vezír

Nejsem odborník

ale myslím si že byl zavražděn jen k vůli neodolatelné chuti Listra na kari. ;-D

0/0
20.4.2011 12:27

T+A

4.června 1963 - 11110 ????

http://horizon28.webgarden.cz/spolecnost/blokovani-informaci-o-atentatu-2.html

0/0
20.4.2011 12:18

CD-R

Pche, mám lepší teorii.

Je sice možné, že JFK 10 dnů před svou smrtí požádal kohosi o materiály UFO, ale to nic nemění na faktu, že JFK měl dva dny před svou smrtí mírnou zácpu.

Takže - JFK nechal oddělat nějaký lobista s projímadlama. Ha. A včíl mudrůjtě.

0/0
20.4.2011 12:15

dudlop

Možné je všechno

takže proč ne? Víme všichni velký PRD, co je pravda a co mystifikace.. Nejsem vůbec žádný ufolog apod., ale je klidně možné, že "zde přistáli". Pokud se dodnes tají informace z druhé světové, tak v případě "UFO/USO" se možná pravdu nikdy nedozvíme.

0/0
20.4.2011 12:05

fsp

Re: Možné je všechno

Víš proč se stále tají informace z 1. i 2. světové války? Protože spousta lidí byla v akcích záměrně obětována a to je v míru politicky i morálně neprůchodné. Stejná situace kolem civilních ztrát, špionážních postupů apod. Život to nikomu nevrátí, ale v diplomacii by to znamenalo velké problémy.

0/0
20.4.2011 12:10

Sojkovec

To ale neni nic novýho,

každej přeci ví, že JFK odstřelil C.G.B. Spender, muž s cigaretou.

0/0
20.4.2011 12:03

mauhur

Re: To ale neni nic novýho,

myslel sem, že to byl ten druhej - sandwichman.

0/0
20.4.2011 13:13

Vlastimil.Kornas

Re: To ale neni nic novýho,

Stříleli minimálně dva.

0/0
20.4.2011 15:39

fsp

Tak a mám v tom zmatek zase :-(

Podle poslední teorie byla přece za atentátem NWO ;-O

0/0
20.4.2011 12:01

Manstein

Pravdepodobnejsi duvod

je v tom clanku jaksi mimochodem. Krome informaci o UFO chtel JFK s Moskvou "... vzájemně spolupracovat na vesmírném a měsíčním výzkumu". Tedy v te dobe na de facto vojenskych programech. Za to by ho uprostred studene valky nechali zabit jak americti, tak rusti generalove.

0/0
20.4.2011 11:54

Kaper

Inteligence lidstva neni nevyssi.

Bylo by velmi naivni si myslet ze lidstvo je nejvyssi stupen inteligence s nejvice vyvynutou technoglii ve vesmiru. Je to jen spicka ledovce. Pravda tu je ,skryta pred miliadami obyvateli nasi planety a odhaleni by nastavilo chaos v tom nasem uzavrenem smysleni.

Na tuto situaci neni lidstvo pripraveno a s jeho primitivnim myslenim ovlivneno prananoiou jako je strach z neznameho a nasilne jednadni mezi vlastnim druhem, se muze potencialni mimozenstani obavat reakce.

Strach o vladni moc a a hmotny zisk zabranuje znat pravdu.;-)

0/0
20.4.2011 11:51

AnalProbe

Re: Inteligence lidstva neni nevyssi.

fíííha, už takhle v poledne ;-D;-D;-D

0/0
20.4.2011 12:01

wellbload

Re: Inteligence lidstva neni nevyssi.

Mě by spíš zajímalo, proč si myslet, že by na tom mimozemšťani byli s mírumilovností a neagresivitou o něco líp.

0/0
20.4.2011 12:14

cerny.prem

Všechno je úplně jinak

ani ufo ani mafie ale zákon 11110

0/0
20.4.2011 11:48

ValesValpurt

Re: Všechno je úplně jinak

R^ 

0/0
20.4.2011 11:58

Milan Milhof

Kennedy zemřel proto, že zapomenul

na vděčnost, kterou byl povinován mafii, která mu pomohla do prezidentské funkce. Tím neodsuzuji mafii, ale nedostatek vděku lidem, kteří pomáhají, viz např. současná česká politika a udávání a hon na Víta Bártu za jeho pomoc nevděčným lidem. Prostě pomoc je taky dluh i když "jen" morální a dluhy se platit musí a ne že ne!

0/0
20.4.2011 11:45

KYNG.SAZE

Re: Kennedy zemřel proto, že zapomenul

mas na mysli FED...???

0/0
20.4.2011 11:49

cerny.prem

Re: Kennedy zemřel proto, že zapomenul

přesně !

0/0
20.4.2011 11:50

KYNG.SAZE

Re: Kennedy zemřel proto, že zapomenul

prvni a posledni ktery se jim chtel postavit...Rv

0/0
20.4.2011 11:52

KYNG.SAZE

Re: Kennedy zemřel proto, že zapomenul

zrovna minuly tyden jsem cetl ze upravili nejaky zakon o zpristupnovani info CIA po padesati letech...diky tomu tuhle kauzu posunuli snad na rok 2014...nevim presne..

0/0
20.4.2011 11:55

KYNG.SAZE

uffff

uz jsem mel obavy ze v tom jela ABL...R^

0/0
20.4.2011 11:42

Bartiqe

parodia

Osobne sa domnievam, ze mimozemstania medzi nami uz davno ziju a dokonca posobia vo vysokej politike.

U politikov je totiz pozorovatelna systematicka anomalia: chybajuca chrbtova kost (páteř). :-P

0/0
20.4.2011 11:39

Bertak22

Re: parodia

stačí si zajít do libovolného openspacu, tam jich máš namačkáno mraky.

Ty nejhorší uhýbaj pohledem a dělají, že tě nevidí :-)

0/0
20.4.2011 12:21

buxus

Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

Na mnoho světelných let od nás neexistují žádné vyspělé civilizace. K tomu aby k nám vyslanci nějaké vzdálené civilizace dorazili, by byla potřebná technologická úroveň převyšující tu naši současnou o několik řádů. Takto vyspělá výprava by nepochybně dokonale zabránila jakýmkoliv stopám po své přítomnosti (pokud by to bylo jejím záměrem). Představa kosmonautů, kteří k nám letí několik desítek světelných let jen proto, aby u nás dělali kruhy v obilí je poněkud podivná.

0/0
20.4.2011 11:33

Chargy

Re: Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

a proč by nás o několik řádů převyšovat nemohli? stačí aby se třeba začali vyvíjet o milión let dříve než lidstvo

0/0
20.4.2011 11:42

buxus

Re: Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

Jéžišmarjá .... Vždyť přece vysvětlukji, že pokud taková civilizace existuje a dorazí přes oceán světelných let až nám, MUSÍ být na úrovni o několik řádů vyšší. A pro takovou technologickou úroveň pak nemůže být sebemenší problém se vyhnout jakémukoliv prozrazení své existence a přítomnosti zde, nezanechávat žádné stopy a nedělat třeby kruhy v obilí. Tím přece nikterak nepopírám, že taková civilizace existuje, naopak připadá mi to dost pravděpodobné. To co mi ale připadá krajně nepravděpodobné, je hloupé chování, které jim někteří ufologové připisují.

0/0
20.4.2011 12:00

Chargy

Re: Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

s tim se dá souhlasit, ale třeba za sebou schválně nechávaj stopy

0/0
20.4.2011 12:13

buxus

Re: Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

To nemá jediný rozumný důvod. Dovedu pochopit, že se nechtějí s námi spojit a jen sledují vývoj u nás, do kterého nechtějí zasahovat. To by asi smysl mělo. Ale nechávat u nás schválně nějaké stopy, které ostatně k ničemu nevedou a pokračovat v ukrývání - to sotva.

0/0
20.4.2011 12:18

myshaaak

Re: Na všech těchhle senzacích mne vždy udivuje jediné

Nejspíš ti mimozemšťané na své rodné planetě nemají obilí. Moje žena se taky trmácí s dětma na pískoviště na druhý konec sídliště...

0/0
20.4.2011 11:43





Najdete na iDNES.cz