Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politolog: Koalice se rozpadne, až některá strana najde lepší alternativu

Jakmile některá z vládních stran či stranické křídlo zavětří na obzoru nějakou výhodnější alternativu, koalice začne mít problémy. Tak vidí osud vlády politolog Josef Mlejnek. Nečasův kabinet se podle něj zachránil na poslední chvíli. Strategie dirigovaná Petrem Tluchořem nevyšla. VV ukázaly, že jsou soudržnější, než spiklenci soudili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nebolševik

"míní politolog"

to je doslova fantastické, co všechno dokážou lidi říkat - "koalice se rozpadne ..." - a ještě z toho udělat vědu. Na příkladu  Mlejnka ale i dalších velemoudrých politologických kecalů lze  docela dobře ukázat, že politologie je "věda", něco  někde mezi astrologií a okultizmem. Jen bych docela rád věděl, kdy tyhle žvanily platí a proč. Má-li snad někde pochybnosti nebo se domnívá, že je to příliš příkrý soud, ať si vezme pár týdnů nebo měsíců staré noviny a porovná politologické úvahy s tím, co pak ve skutečnosti následovalo - házení kostkami je proti tomu sázkou na jistotu.

0/0
20.4.2011 7:32

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: "míní politolog"

:-)R^

0/0
20.4.2011 7:45

nafouknutá bublina

Re: "míní politolog"

R^R^R^

0/0
20.4.2011 8:13

neposlušná teniska

Re: "míní politolog"

Varuje, že se může ujmout moci komunismus nebo fašismus se svým jednoduchým a rychlým řešením. Co je na tom špatně? 8-o

0/0
20.4.2011 8:25

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Zásadní informace

"když najdou lepší cestu, půjdou po ní"

(na to musí být nějaký školy, na tohle by sedlák se svým rozumem nepřišel)

0/0
20.4.2011 7:18

vlastiks

.... uže to tady (dávno)

www.youtube.com;feature=related:-/Rv

0/0
20.4.2011 6:41

bože

!!!

...John špatný ministr, dobrý vícepremiér. Neskutečné, co si tato vláda dovoluje a ještě bude dovolovat a Klaus????;-D

0/0
20.4.2011 6:05

mircxxx

Re: !!!

včerejší události komentáře. Hájek to nazval docela trefně, mediální vládní krize.....

0/0
20.4.2011 6:21

neposlušná teniska

Re: !!!

Hájek obvinil média. Možná se dá čekat další ozbrojený přepad ČT24 nebo jiného média, co nejdou této korupční vládě na ruku.

0/0
20.4.2011 7:20

notordluhousek

co to je to kubice

jake to melo skutecne uspechy ?

0/0
19.4.2011 23:32

Mik8

Re: co to je to kubice

Dovedlo to dezinformacemi pár dní před volbami zvrátit jejich výsledek, to už na trafiku za zásluhy je.

0/0
20.4.2011 2:13

dogi2

Re: co to je to kubice

Určitě! Trafika pro tu Kubici přišla pozdě, ale přeci. Ovšem Kubice může být rádo, že to přišlo tak pozdě, protože jinak  by se mohlo stát, že se Blanka Kosinová nejmenovala Besserová, ale Kubiceová. Přeci jen ministr vnitra je určitě více, než nějaký umolousaný ministr kultury.

0/0
20.4.2011 3:42

nafouknutá bublina

Re: co to je to kubice

Že se nestydíte.

0/0
20.4.2011 8:16

computer

Ale, ale!

Ještě jste taktně pomlčel pane Mlejnek, že tomuto podrazu sekundovala srdnatě i iDnes v čela s panem Kmentou.

0/0
19.4.2011 23:26

dogi2

Re: Ale, ale!

Jakému podrazu? Podraz udělala vláda na občany. A je povinností novinářů, aby o lumpárnách politiků občany informovali. Bohužel, snaha novinářů o informování je často hodnocena jako sabotáž revoluce, velezrada atd. V Rusku se za pravdivé informování zavírá ještě dnes, zahraniční novináře běžně vyhošťují. Je smutné, že i u nás, soudě podle nejen vašeho příspěvku, k tomu také nemáme daleko. 

0/0
20.4.2011 3:49

mircxxx

Re: Ale, ale!

máme k tomu hodně daleko. Neráčil jste si všimnout, že média plivala právě po vládě, což v Rusku opravdu nelze. Ještě mi zkuste říct, co je v téhle mediální vládní krizi vlastně pravdou a co ne? rád se poučím

0/0
20.4.2011 6:25

neposlušná teniska

Re: Ale, ale!

A co hysterické strašení Řeckem a Paroubkem? Co populární klip Přemluv bábu s krásnými fotkami hrobů, kam patří všichni, co ničí mladým budoucnost? Jak se tady projevila povinnost novinářů informovat občany o lumpárnách politiků? 8-o

0/0
20.4.2011 7:18

Gamehoror

Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

Jinak by už dávno zorganisovala něakou masívní demonstraci na václaváku.

To už DSSS toho organizuje víc i když je jich jen hlouček :-)

Tady na diskusích huláká tolik lidí že by se mělo vyrazit do ulic a ČSSD toho neni schopná využít :-)

K čemu tu stranu maj :-)

Jen na ty pžízpěvky :-)

0/0
19.4.2011 23:19

nic.ole__modrobolsev stale vadi

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

proc se namahat kdyz za 9 mesicu pripadlo oposici do klina cca 40 mandatu :-)EUR^

0/0
19.4.2011 23:24

Gamehoror

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

Ale využít toho neuměj :-)

Jen budou pořád povykovat něco o nedůvěrách k vládě, tim asi lidem pomůžou :-)

0/0
19.4.2011 23:41

nic.ole__modrobolsev stale vadi

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

teraz hned a ted... tahle 118kova koalice je pro opzici darek z nebes. Jeste nic neudelali a uz prisli o tretinu mandatu, pockej za pul roku, no mozna postaci nekolik mesicu :-)EURv

0/0
20.4.2011 0:14

Gamehoror

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

Když vidíš jak ti někdo kdo se prohlašuje za automechanika ničí auto a vidíš že bys to sám dokázal líp tak ho zastavíš dokud to jde :-)

Pak už z toho možná ani zpátky auto neposkládáš :-)

Nevim, prostě mi to přijde že by to těmhle fakt někdo sebrat už měl :-)

Ale asi tu fakt nikdo neni kdo by si troufnul :-)

0/0
20.4.2011 0:43

dogi2

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

No, ono to zas není tak jednoduché. Jen se podívej na ten svinčík, který nastal po roce 1989. Občané jsou vesměs sice nas..štvaní, ale do repete podrazu, jaký na ně ušili při převratu, se jim nechce.

0/0
20.4.2011 3:45

neposlušná teniska

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

Ještě se nenašel vůdce té vzpoury, která změní stav. Nečasovi, Paroubkovi, Kalouskovi nikdo nevěří, aby s ním do toho šel. Jim o změnu nejde, chtějí si dál v klidu tunelovat a krást. Až se takový vůdce najde, začnou se teprve dít věci. Bude stačit, když zahraje na tu správnou strunu, kterou lidé chtějí slyšet. A nikdo se při tom, co v politice vidíme, nemůže divit, že lidé za ním půjdou.

0/0
20.4.2011 7:24

UPA Laborec 23

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

Nj, ty pruzkumy a imaginarni mandaty... ty jsou vazne velice platny... asi jako mrtvymu hubertus

0/0
20.4.2011 0:53

mircxxx

Re: Tak že oposice je neschopná snad vidíme.

jakých? těch z průzkumů? to i Jyrka ví, jak je to ošidné.

0/0
20.4.2011 6:23

regina1

Mě osobně

je Kočí líto, ale po zveřejnění jejich slov (mystifikací) je to nána v dobrém slova smyslu. O ní tu není řeč, řeč je o tom, kdo ji takto mystifikoval, aby vedla tyto řeči, a nebyla si vědoma důsledků. Mám dva názory (Tluchoř a Bárta) asi se nemýlím, jen zjistit, kdo:-P

0/0
19.4.2011 22:55

regina1

Re: Mě osobně

Ale jak postavila do "latě" celou politickou scénu, je obdivuhodné) Děkuji:-P

0/0
19.4.2011 22:57

Kristýna.Kočí

Re: Mě osobně

:-)))

0/0
20.4.2011 0:20

nic.ole__modrobolsev stale vadi

boze proc ten Hajek neustale zove Veselovskeho Venclovskym

;-DEURv

0/0
19.4.2011 22:41

nixpost

No to je myšlenka

Ten politolog musí bý opravdový genius. To by tedy nikoho nenapadlo. Co se ti lidé všechno v těch školách naučí, to by jeden nevěřil.EU

0/0
19.4.2011 22:15

sandy_j

Re: No to je myšlenka

souhlas

0/0
19.4.2011 23:07

kocourek25

On je věštec....

má skleněnou kouli ? ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2011 22:10

Karel2002

Kubice je stejný jako Radek John

tzn. fanatický pravičák, sloužící ODS. Ale rvaly se o něj i VV, kterým zaimponovalo, že Kubice svou lživou zprávou potopil naděje ČSSD ve volbách 2006. Kubice měl být dvojkou na kandidátce hned za Johnem.

Proto se teď ODS s VV na Kubicem tak dobře domluvili a v podstatě i John s Langerem se znovu sbatřili.

0/0
19.4.2011 22:08

Escoto

Re: Kubice je stejný jako Radek John

Hm, lživou zprávou.

Na křtu čí knihy že to zastřelili syna mafiána?

0/0
19.4.2011 22:24

notordluhousek

Re: Kubice je stejný jako Radek John

aha takze kdyz byvaly kluk pani talmanove nekoho zastreli tak to dokazuje co ? jinak jestli zastrelili nekde syna mafiana tak urcite je ten mafian za mrizema, prece byste bez dukazu nikoho jen tak neosocil

0/0
19.4.2011 23:38

Krisík

Re: Kubice je stejný jako Radek John

Máte naprostou pravdu, pane. Kočka je slušný, nezjištný a vážený občan, přezdívaný Mirek Dušín.

0/0
20.4.2011 5:44

Tazwoman

Žádná jiná

alternativa není.S něma by se nespojil ani největší blázen. Jedině trojkolka spolu,tak si jsou podobní. ;-D

0/0
19.4.2011 22:04

iBlesk

Jaká je lepší alternativa, než svobodně a beztrestně

lhát a krást????

0/0
19.4.2011 21:43

Iudex

Re: Jaká je lepší alternativa, než svobodně a beztrestně

Nevím, možná nám to poví Sobotka, až tedy rezignuje na poslanecký mandát kvůli zneužívání náhrad.

0/0
19.4.2011 21:46

gourmett

Nové volby!

„Žádné volby nepřinesou nic jiného než to, co v uplynulých 20

letech – nové klauny, nové zloděje a nové důkazy, že v této zemi nemá

smysl chodit k volbám. Člověk se musí starat sám o sebe a svou

rodinu. Snažit se být úspěšný a nezávislý na tom, jak výsledky voleb

deptají kulturu a sebevědomí lidí.“;-(

0/0
19.4.2011 21:27

Štír2

Re: Nové volby!

Máte pravdu. Já by volby úplně zrušil. Většina národa stejně volí ODS, 

TOP09 a VV. Já by je tam nechal napořád. Volby stojí peníze.[>-]

0/0
19.4.2011 21:39

Iudex

Re: Nové volby!

Souhlasím, také bych je tam nechal. Nevidím za ně alternativu.

0/0
19.4.2011 21:42

Tazwoman

Re: Nové volby!

No to je nápad,hodný nějakého velmi dobře placeného křesílka,nebo už v něm dřepíte ? :-P

0/0
19.4.2011 21:54

Mik8

Re: Nové volby!

Ano, v téhle džungli jede každý na svou pěst a predátoři v politice se jen snaží ulovit maximum kořisti, takže od nich nic obecně prospěšného čekat nelze.

0/0
20.4.2011 2:18

on3.

STEN neni to ta agentura

ktare pravidelne nevychazeji pruzkumy?

0/0
19.4.2011 21:26

iBlesk

Re: STEN neni to ta agentura

JE!

0/0
19.4.2011 21:44

pokin

Říkám si

0/0
19.4.2011 21:21

pleoner

Tak to může být koalice v klidu

Otíkův koaliční impotenciál je neotřesitelný.:-)

0/0
19.4.2011 20:48

podhurka

Stranické křídlo zavětří na obzoru výhodnější alternativu?

 To už snad Tluhořovo křídlo ODS zavětřilo !!!:-) Proto se také děje, co se děje.

0/0
19.4.2011 20:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.