Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínští ochránci vykoupili kamion s pěti sty psy určenými na talíř

Ochránci zvířat zachránili v Číně na pět set psů, kteří směřovali v nákladním voze do restaurací v provincii Ťi-lin. Některá zvířata byla zřejmě kradená, měla ještě obojky se svými jmény. Aktivisté nejdříve auto na dálnici v Pekingu zablokovali a po několika hodinách psy vykoupili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scarlett from Scottland

chce se mi z nich brečet a zvracet

Rv

0/0
10.5.2011 7:23

Honza Ur

DO klece!

Nerozumím - nechápu - nechci pochopit.

Je-li tato diskuze odrazem stavu naší společnosti, tak jsme krůček nad propastí(až na pár vyjímek).

Kde se ve vás bere jakýkoliv argument zastávající se takovéto činnosti?

Brrr, nechápu kdo může psa přirovnat ke slepici či praseti.

Popravdě nechápu ani takovéto kamiony s prasaty nebo kravami...nechápu nesmyslnou poptávku přežraného světa po něčem, co neprospívá, naopak škodí a navíc tyranizuje jiné druhy.

0/0
5.5.2011 15:53

ela42

Od pejska ke kočičce, opičce a pak člověku.

Jakej je pak rozdíl v jezení psů, koček, opic ke konzumaci lidského masa? Když maso je maso? Co je na tom tedy tak divného, když je tu každý masožravec? Stačí dobře okořenit a nikdo nic nepozná, mě také otravují sousedé, venku lidé, páni také očůrávají kde co, hlavně u hospod i když je tam WC vevnitř, ochlastové, feťáci, zloději, je jich víc než těch " nebezpečných" psů. Hovínko jsem také měli na rohožce, ale né psí. Člověk je nejpřemnoženější cháska, ty zvířata za to nemůžou. A pokud někomu přijde počínání v Číně normální, tak by si zemřít jako něčí potrava zasloužil a podobnou pěknou smrtí, nejdřív praštit do hlavy, hodit do vroucího kotle a pak stáhnou zaživa, jako se to tam dělá, nebo podříznout v tříslech a hezky pomalu vykrváce.

0/0
26.4.2011 16:52

lekaj

na druhou stranu

Psi jsou mozna dobrym zdrojem potravy pro premnozenou Cinu. Je to sice kruty, ale maso jako maso. Jiny kraj jiny mrav. Arabove psy taky berou jako spinave zvirata.

0/0
19.4.2011 17:20

juventus

psi

jsou vesmes domestikovana zvirata a podle toho at je s nimi zachazeno- kdyz skonci na taliri, inu proti gustu zadny disputat, je mi to jedno. Pokud nekdo rad kocky, at je basti, i kdyz tu bych si narozdil od psa k obedu nedal. Pokud ale likvidujeme volne zijici zvirata, nedomestikovana, tam by se ochranci meli cinit, protoze kockam ani psum vyhynuti nehrozi. Je to ujety stejne, jako by ochranci zastavili auto s brojlerama nebo prasatama. Nevim, kam tahle civ speje.Rv

0/0
18.4.2011 21:49

King_Feanor

Re: psi

R^

0/0
18.4.2011 22:19

nika004

Všechny psy na světě zachránit nemůžu, ale jednomu

"zlaťákovi" jsem umožnila prožít pěknej psí život a děláme si vzájemně radost už 10 let. Jdu venčit, hovínka seberu.

Tak někdy nashledanou.:-)

0/0
18.4.2011 20:16

Sprintujici.stonozka

Re: Všechny psy na světě zachránit nemůžu, ale jednomu

ahoj, náš hafuška před chvíli též proběhnut, hovínka sebrána :-)

0/0
18.4.2011 20:19

Sprintujici.stonozka

Kousek

od nás je Borohrádek a tomu se říká Štěkndorf už léta páně, tam stačilo v hospodě zvolat haf haf a bylo to jasné;-D

0/0
18.4.2011 20:03

B.Walsh

Také

jsem zastáncem toho, že civilizovaní lidé psi a kočky prostě nežerou. Ale na druhou stranu například takové prase má údajně vyšší inteligenci než ten pes a v jakých podmínkách jsou u nás čuníci mnohdy chovaní, že? Ono všechno je relativní.

PS: v Římě buď Římanem a chovej se v rámci možností dle místních zvyků a neodsuzuj chování místních protože jsou vychování dle jiných pravidel.

0/0
18.4.2011 19:47

Kicker

Re: Také

S tím se nedá než souhlasit. I když třeba takový opičí mozeček, kdy je ta opice jezena za živa bych asi odsoudil ať bych byl kdekoliv.. Ale ono stačí, že i v evropě násilím krmíme kachny (nebo husy? :D) ať mají lepší a chutnější jatérka..

0/0
18.4.2011 19:55

Sprintujici.stonozka

Re: Také

jj. babička vždycky držela husu mezi koleny a cpala do ní bramborové slejšky

0/0
18.4.2011 19:58

Kicker

Re: Také

No ono někde je i zakopávají do země, že jim kouká jenom hlava.. Ale to co dělala vaše babička asi nešlo do restaurací a něco z toho se nevyhazovalo. Dřív to lidi dělali prostě proto, aby přežili a ta zvířata žila mnohdy "dobrý život". Dneska se chovají tak, aby to stálo co nejmíň, většinou se moc nehejbou.. No asi víte kam tím mířím.

0/0
18.4.2011 20:04

Sprintujici.stonozka

Re: Také

jo, vím

0/0
18.4.2011 20:06

nika004

Re: Také

Prase je velmi inteligentní, na tom se shodneme. Není však ochotné nezištně pomáhat a vodit slepce, lézt

po sutinách a hledat přeživší nebo hledat výbušniny. Prostě se nedá vycvičit. To nemám ze své hlavy, někde jsem si to přečetla.

0/0
18.4.2011 20:00

Sprintujici.stonozka

Re: Také

souhlas

0/0
18.4.2011 20:03

viveka

Re: Také

I kdyby to byla pravda, tak co jako? Když se nedá vycvičit tak nezasluhuje slitování, nebo jak tomu mám rozumět?

0/0
18.4.2011 21:54

baki

Re: Také

Taky nechápu, kočka se taky nedá vycvičit, no a? Co mě neposlouchá na slovo, to klidně zabiju, protože jsem pán tvorstva??:-/

0/0
19.4.2011 8:34

Kicker

Ano i psi jsou jídlo

Ale v dobách minulých. Ačkoliv nechápu naco se lidstvo snaží postoupit na jakousi pomyslnou morální úroveň, měli jsme zůstat na stromech a alespoň by jsme měli krásnou planetu a ne tenhle betonový ráj, protože lidi jsou zvířata stejně jako pes a povyšovat se nad něj je ubohost.. Nejlepší jsou lidé co psi nesnáší, ale ten prapředek psa tu byl patrně i dřív a kdyby se ti lidé měli s nějakým "psem" potkat v přírodě tak budou lézt na strom rychlejc jak kočka a pokud tam strom nebude tak je po nich, ale jelikož ti psi jsou většinou vychováni a natolik s lidmi sblíženi, že na ně neútočí tak se stejně najdou ****** co by toho psa zabili prostě proto, že je to pes. Prostě zpátky na stromy..

0/0
18.4.2011 19:46

juventus

Re: Ano i psi jsou jídlo

s tim nemohu souhlasit, protoze pokud by psi zili v prirode, budou maximalne velikosti poulicniho voriska do dvaceti kilo a pokud by jich nebyla opravdu velka smecka, na stromy by nebylo treba lezt. Psi typu rotvajler, bernardyn nebo doga a vlkodav by neprezili bez lidi ani rok. Mimo jine proto, ze by koncili na pekacich;-D

0/0
18.4.2011 21:53

Kicker

Re: Ano i psi jsou jídlo

Vlci vám nic neříkají? Já myslel šelmu psovitou, ne ty psi co tu teď máme. ;)

0/0
18.4.2011 22:20

Antonín, topič

Re: Ano i psi jsou jídlo

Však s jedním vlkem si taky snadno poradíte. Problém je však zařídit, aby, když potkáte vlka, byl sám.:-)

0/0
19.4.2011 10:35

viveka

Jedna z nejhezčích letošních zpráv

že i v Číně žijí LIDÉ VR^

0/0
18.4.2011 19:21

Sprintujici.stonozka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

a cos myslela, že tam žije? breberky?

0/0
18.4.2011 19:24

viveka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

Kruté bezcitné bestie.

0/0
18.4.2011 19:26

Sprintujici.stonozka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

jen lidé s jinými stravovacími návyky - ono, mezi námi, kdyby ekonomická situace u nás vypadala jako v Číně za kulturní revoluce, možná bychom dlabali psy a ani nemrkli, možná i něco méně estetického, třeba potkany

0/0
18.4.2011 19:28

viveka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

Já nemluvím o jejich stravovacích návycích, já mluvím o jejich zacházení se živými tvory.

0/0
18.4.2011 19:30

Sprintujici.stonozka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

jo, to chápu - oni by možná byli celí vedle z našich slepic narvaných do klecí, z našich jatek, z našich krav po kolena v lejnech - čímž neobhajuji jejich způsob přípravy jídel (ano, pro nás je extrémně krutý)

0/0
18.4.2011 19:35

viveka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

Nemyslím, že by byli vedle z našich slepic či krav. Ty čínské slepice či krávy jsou na tom určitě podobně.

0/0
18.4.2011 19:52

Sprintujici.stonozka

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

ne,nejsou, mají volný výběh

0/0
18.4.2011 19:59

Antonín, topič

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

;-D;-D;-D

0/0
27.4.2011 9:03

dana33

Re: Jedna z nejhezčích letošních zpráv

I v Cine ziji dobri lide!V

0/0
19.4.2011 16:53

Zosma2

Máte-li odvahu-

video z Číny - 01:48 ještě žíjící pes stažený z kůže

http://www.peta.org/issues/animals-used-for-clothing/chinese-fur-industry.aspx ;-O

0/0
18.4.2011 19:01

jezdci apokalypsy

Re: Máte-li odvahu-

Po procházce jakýmkoliv parkem v Praze s podobným zacházením se psy souhlasím a necítím k těm otravným bestiím žádnou lítost.

0/0
18.4.2011 19:08

Sprintujici.stonozka

Re: Máte-li odvahu-

no fuj, lidi se špatně chovají, ne psi, lidi bys taky stahoval z kůže zaživa?

0/0
18.4.2011 19:14

jezdci apokalypsy

Re: Máte-li odvahu-

Já člověka naroveň zdegenerovaného městského čokla nestavím. :-P

0/0
18.4.2011 19:17

viveka

Re: Máte-li odvahu-

Já taky ne. Při své krutosti, sobeckosti a bezohlednosti stojí člověk morálně mnohem níže.

0/0
18.4.2011 19:24

jezdci apokalypsy

Re: Máte-li odvahu-

To je přirozenost.

I pes když vidí hárající fenu je schopný pozabíjet své soky. :-P

0/0
18.4.2011 19:25

Sprintujici.stonozka

Re: Máte-li odvahu-

ale houbelec, jen se porvou za účelem event. soka zastrašit či odehnat, nikoliv zabít

0/0
18.4.2011 19:26

viveka

Re: Máte-li odvahu-

Ale, věřila bych, že i smrt nastává, někdy. Ale je to čestný boj.

0/0
18.4.2011 19:31

Sprintujici.stonozka

Re: Máte-li odvahu-

ano, to je

0/0
18.4.2011 19:35

viveka

Re: Máte-li odvahu-

Pozabíjet ano. Ale stahovat zaživa z kůže, zavírat po desítkách do malých klecí třeba na celý život, vařit zaživa, umlátit pomalu kvůli "lepší chuti" opalovat plamenem zaživa, atak dále, atak fdále, to dokáže jen morální zmetek - lidská bestie.

0/0
18.4.2011 19:29

baki

Re: Máte-li odvahu-

souhlas

0/0
19.4.2011 8:44

Sprintujici.stonozka

Re: Máte-li odvahu-

a trestáš je za neschopnost lidí!

0/0
18.4.2011 19:25

Scarlett from Scottland

Re: Máte-li odvahu-

neměl byste nenávidět spíš lidi - majitele? dost primitivní přístup 8-o válka by vám prospěla...

0/0
10.5.2011 7:27

duhacenzor2

Tato pochoutka pochází ze Španělska:

Používá se na ni zadní maso psa z větších plemen, ze kterého po vykostění připravíme čtyři na palec silné dogsteaky, 2 baklažány, 120 g šunky, 3 malá rajčata, 4 velká rajčata, 120 g drobné celozrnné rýže, 2 cibule, osminka másla, olej panenský olivový, pepř, sůl.

Dogsteaky jemně naklepeme, po obou stranách potřeme olejem a necháme v chladu přes noc prokřehnout. Baklažány omyjeme, podélně rozkrojíme, vnitřek vydlabeme, naplníme nakrájenou šunkou, poklademe  máslem, upečeme, 3 malá nakrájená rajčata podusíme na nakrájené, na másle osmažené cibuli, prolisujeme, ze 4 velkých seřízneme vršky, vydlabeme, rýži podusíme ve vodě bez soli a naplníme jí rajčata ještě za tepla.

Psinu vložíme na rozehřátý gril, opečeme po obou stranách (zachytáváme odkapávající psí tuk), teprve potom osolíme, opepříme nahrubo drceným pepřem, obložíme pečenými baklažány a plněnými rajčaty, podlijeme dušenými rajčaty smíchanými se šťávou zachycenou při grilování. Otevřeme červené víno a dobrou chuť.

0/0
18.4.2011 18:55

jezdci apokalypsy

Re: Tato pochoutka pochází ze Španělska:

Jde to udělat z Labradora nebo Zlatého retrívra? Ale asi bude lepší když to bude štěně do 1 roku, že?

0/0
18.4.2011 19:03

Lobo - krotitel nanotermitů

Re: Tato pochoutka pochází ze Španělska:

Když máš štěňata, tak si můžeš udělat i pivní štěně.

4 štěňata, 2 lžíce másla, půl malého celeru, kousek mrkve a petržele, 1 citron, 1 malá cibule, 5 zrnek pepře, 3 zrnka nového koření, 1 malý bobkový list, 1 lžíce bezinkové (příp. černorybízové zavařeniny), 1,5 lžíce hladké mouky, 4 lžíce strouhaného perníku, hrst sušených švestek, 1 lžíce rozinek, 8 loupaných mandlí, 0,5 l černého piva (Gambrinus), psí krev, vývar z štěněčích hlav, sůl.

Štěňata stáhneme, vykucháme, zabijeme, krev zachytíme, hlavu oddělíme, vnitřnosti vybereme k jinému použití. Vaříme v páře cca 30 minut.

0/0
18.4.2011 19:19

Lobo - krotitel nanotermitů

Re: Tato pochoutka pochází ze Španělska:

Na polovině másla zpěníme kořeninovou zeleninu a cibuli, nakrájené na tenké plátky, zalijeme pivem, přidáme psí krev, sůl, nastrouhanou citrónovou kůru a koření, přimícháme zavařeninu a vše vaříme asi 0,5 hodiny. Mezitím uděláme z druhé poloviny másla a z mouky světlou jíšku, zalijeme ji vývarem ze štěněčích hlav, promícháme a přidáme do omáčky. Přidáme také strouhaný perník a omáčku vaříme ještě 15 minut. Zakapeme ji citrónovou šťávou a přecedíme do jiné nádoby.

Polovařená štěňata vložíme do omáčky, přidáme omyté, vypeckované, předem namočené švestky a rozinky. Společně vaříme 15 minut. Nakonec přidáme oloupané mandle, pokrájené na nudličky. Omáčka získává chuť rozložením ingrediencí, proto chystáme nejraději den předem. Pokrm chutná teplý i studený.

0/0
18.4.2011 19:20

Sprintujici.stonozka

Re: Tato pochoutka pochází ze Španělska:

no Lobo! i Ty, Brute?!

0/0
18.4.2011 19:26





Najdete na iDNES.cz