Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista praštil obuškem ležícího fanouška do hlavy, hrozí mu vězení

Policejní inspekce prošetřuje incident z pondělního zásahu těžkooděnců před derby pražských fotbalových klubů Slavie a Sparty. Zasahující policista totiž zranil jednoho z fanoušků, rozbil mu hlavu obuškem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Mno,

to byl asi stejný policejní hrdina, který s dalšími kumpány kopali do ležících lidí na technoparty a házeli výbušky do aut. No, tentokrát si policejní hrdina zapomněl sundat číslo. Civil čeká.... ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2011 15:05

procensora@seznam.cz

Re: Mno,

V US ma cop vetsi pravomoci. Proc oslabujete policii? Kdo bude udrzovat poradek?

0/0
19.4.2011 15:18

Antonín, topič

Re: Mno,

V USA by za podobný záběr šel policajt před soud a do oranžové uniformy, jak se již mnohokráte stalo.

0/0
19.4.2011 16:01

Anal.Fabet

Překročení pravomoci

Z mého pohledu jasné překročení pravomocí zasahujícího policisty. Napadl člověka, který leží na zemi teleskopickým obuškem a rozbil mu hlavu..

Že se někteří fotbaloví "fanoušci" chovají občas jako zvířata je jiná věc. Policista má takového výtržníka zatknout a o potrestání rozhodnou soud. Ne policista přímo na místě..

0/0
18.4.2011 15:16

Bouše

Občasná "gumoléčba" by agresívním fanouškům jenom prospěla.

Proč toho ležícího fanouška vzal přes hlavu a ne přes záda, to fakt nechápu. :-/ Rv

0/0
17.4.2011 9:32

hanbama

Je mi špatně

Nějakej kretén, pouliční vandal, výtržník dostane přes hubu a někteří lidé se ho zde zastávaj :-( Normální člověk nebo tzv "fanoušek" nejde s těma dementama v grupě, která jen něco ničí a napadá lidi, kteří nemají s fotbalem nic společného. Prostě se choval jako dobytek a tak s ním bylo zacházeno. Příště si to ten magor skrvavenej možná rozmyslí, já bych ho už nepouštěl na žádnej fotbalovej zápas. Je dobře, že zveřejnili jeho ksicht, ten si už jen tak netroufne frajer ;-O

0/0
16.4.2011 23:05

pavlik12

Re: Je mi špatně

Tady jse spis o to, ze Policie dostala od tehle spolecnosti duveru a rozsahle pravomoce. Disponuje zbranemi, vybavenim, moznostmi a vycvikem, ktere jsou ostatnim obcanum zakazane.

Takze je za to jeji cinnost pod mnohem vetsi kontrolou a sami policiste si toho musi byt vedomi - hranice mezi zakrokem podle zakona a jeho prekrocenim je velmi tenka a pokud si policista neni jisty svymi schopnostmi, znalostmi a pozici tak by se k te hranici radeji nemel priblizovat.

Balancovat na ni umi jen stari profici, kteri by stejnou situaci vyresili jinak a bez jakekoliv pozornosti novin a inspekce.

0/0
17.4.2011 19:28

Draggo

Re: Je mi špatně

mozna, az nejaky psychopaticky policajt rozbije kokos tobe, tak se ti rozsviti.:-P

0/0
19.4.2011 14:30

bojovnik2

Policista určitě nějaký trest zasluhuje,

ale měl by být souzen podle zákona na ochranu zvířat proti zbytečnému týrání neboť duchovní trosky z kotlů nelze podle standartů považovat za lidi.

0/0
16.4.2011 20:41

Komanchg

Tihle policajti

jsou stejní grázlové jako agresivní fotbaloví fanoušci.

0/0
16.4.2011 17:34

babacek

Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

V takovém případě nemohlo dojít k žádné újmě. Kopací míč místo mozku jen tak poškodit nelze. :-P

0/0
16.4.2011 15:35

Smrť

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Normálně by se dalo souhlasit, ale ze záznamu je patrné, že se fanoušek nijak nebránil, akorát se divil, čím si zasloužil vytažení z davu. Tentokrát zasahující policista prostě přestřelil a zaslouží postih. On to samozřejmě není spolek Mirků Dušínů, ale až takové bezdůvodné excesy by si policajti dovolovat neměliRv.

0/0
16.4.2011 16:34

Smrť

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Mimochodem, postihem nemyslím vězení, spíše něco ve smyslu úhrady mastného bolestného. To by musel jít do vězení i každý doktor, který poškodí pacienta, nebo rovnou zabije - a kolik z nich šlo za svou nekompetenci sedět?

0/0
16.4.2011 16:37

allie13

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Veď policajti z týchto jednotiek to tak majú naučené, a je to hlavne pre ich ochranu. Ľudia, ktorích takto oddelia musia plniť všetko, čo im povedia a neodporovať. Bolo tam množstvo novinárov, takže by neriskovali zbytočne. On neuposlúchol, že sa nemá ani pohnúť, spravil to, musel rátať s následkami predsa. Toto sú profíci, u ktorých aj najmenšie zaváhanie rozhoduje o živote a

smrti. Ono sa to nám ostatným páčiť nemusí, ale na hrubé vrece hrubá

záplata. V takto vyhrotených situáciách nie je iná možnosť, títo kdejakí

gauneri sa neupokoja na základe slušného dohovoru.Skutočne si nemyslím, že by pred toľkými ľuďmi a reportérmi policajt takto riešil bežného človeka, ktorý šiel náhodou okolo. :-/ Omlouvám se, normálně mluvím česky, jen teď jsem mírně rozčilená snahou některích čtenářů obhajovat  tuto "oběť".

0/0
17.4.2011 6:56

Antonín, topič

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Prosímvás, nedramatizujte zásah na fanoušky. Prostě to fízl přehnal, dostane padáka a podmínku, no.

0/0
19.4.2011 15:01

babacek

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Tak asi by mě jako policistu také štvalo pokud bych věděl, že zde jdou zbytečně peníze na takové bezpečnostní akce a na platy pak peníze nejsou a musí se škrtat. Tyto by mělo být účtováno klubům když nedokáží vandalům zabránit sami.

0/0
17.4.2011 9:23

Hillar

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Hrozí  vězení policistovi nebo fanouškovi 8-o?

0/0
16.4.2011 16:38

babacek

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Vězení asi ne, ale odnese to policista.

Přece to nemůže odnést chudinka výtržník.

0/0
17.4.2011 9:25

Antonín, topič

Re: Policista praštil obuškem, dělal jen svoji práci.

Každému podle zásluh.

0/0
19.4.2011 15:06

fijich

Tolik těch grázlů

bylo natočených na  záznamech, kteří ničili plot, vyhrožovali atd. a stejně se bude řešit jeden polda, který to možná přehnal. Dobře, asi to možná přehnal, ale ptám se. Jak je možné, že je na idnes  zveřejněn jen záznam, jak policajt praštil "toho nebohého chudáka" a v okolí je vidět, že to nahrávalo minimálně 10 lidí na telefon a kamery? Co udělal ten chudák napadený občan před tím, to se zde neobjeví?

0/0
16.4.2011 12:56

Echs

Re: Tolik těch grázlů

vůbec neni podstatný co ten člověk předtim udělal, v době kdy ho ten fízl praštil do hlavy ležel na zemi, takže to určitě přehnal a měl by jít sedět.

0/0
16.4.2011 14:02

fijich

Re: Tolik těch grázlů

Kdyby nedělal kraviny, tak mu nikdo ani vypatlanej policajt nedá obuškem přes hlavu. Dotyčný si za to může sám, a dobře to ví!!! Jen je teď největší SRAB a dává to k soudům! Je to pro mě prostej ubožák!!!

0/0
16.4.2011 14:21

Echs

Re: Tolik těch grázlů

ale to není vůbec podstatný, policajt překročil (a opravdu hodně) svou pravomoc! a měl by za to nést následky, pokud ten člověk něco ničil tak má za to bejt potrestanej soudem a ne fízlem fízl ho má akorát zatknout, na nic jinýho právo nemá, nechcem pře policejní stát kde si příslušník může dělat co se mu zlíbí!

0/0
16.4.2011 14:28

nespokojeny_obcan

Re: Tolik těch grázlů

R^

0/0
16.4.2011 15:38

fijich

Re: Tolik těch grázlů

A proč ty natočený sráče, kteří vyhrožují smrtí lidem a tak nezatknou? Nebo jim po zbytek života nezakážou jít na sport, aby se tam nechovali jako hovada? Proč?

0/0
16.4.2011 18:08

Thorough

Re: Tolik těch grázlů

jeden sekanec do jeho tupé hlavy ho nezabije ... příště další, potom zase a třeba u něho zaniknou nežádoucí reflexy spojené se sportovním zápasem ..

0/0
16.4.2011 23:19

allie13

Re: Tolik těch grázlů

Nemyslím, že policista udělal něco špatně. Ten člověk ignoroval příkaz, aby se ani nehnul. On to udělal. Bohužel, ve vypjatých situacích jako je tato, je taková policejní reakce adekvátní a dokonce i taková musí být, nemůže riskovat ohrožení sebe, svých kolegů ani jiných občanů. Oni neřešili nějaký menší incident dohovorem. Zjevně byl muž předtím agresivní, proto policista nesměl riskovat. Vypadá to opravdu drsně, bohužel, neměl dělat bordel, musel s tím počítat, nebude to nováček...:-/

0/0
17.4.2011 7:03

babacek

Re: Tolik těch grázlů

R^ … ještě tyto bezpečnostní akce pak musíme platit všichni!

Policie pak nemá lidi tam kde jsou skutečně potřeba.

0/0
16.4.2011 15:37

hanbama

Kdyby se ti "fanoušci" chovali jako lidé

nemuseli dostat přes držku a tenhle článek by tu vůbec nebil!

0/0
16.4.2011 12:21

hanbama

Re: Kdyby se ti "fanoušci" chovali jako lidé

nebyl:-)

0/0
16.4.2011 12:22

nepetr

Tak to nechápu

posílají je tam pro to aby nastolili pořádek mezi chátrou kteří se nazývají Fanoušci. A když svou práci odvedou ještě jim hrozí trest? Zrušit účast Policejních složek na těhto akcích. Plnou zodpovědnost ponese pořadatel akce a pokud svou úlohu nezvládne domácí klub si rok nezahraje a ještě zaplatí tučnou pokutu. :-)

0/0
16.4.2011 11:04

Vosiczka

Re: Tak to nechápu

Souhlas. Snad s jedinou výhradou - pokud v souvislosti s počínáním "fanoušků" vznikne situace, že policie musí být nasazena, klub by měl zásah v plné výši uhradit.

0/0
16.4.2011 12:07

harry_s

Re: Tak to nechápu

Jsi opravdu takový hlupák nebo ne?Nechápu jak můžeš tak generalizovat - jakou chátru máš na mysli?Byl jsi na tom místě?Nebo jsi jen další tupý konzument Krimi zpráv?

0/0
16.4.2011 12:18

nepetr

Re: Tak to nechápu

Pochybuju že "fanoušci" poklidně vycházeli ze stadionu nezučastněné na ulici neobtěžovali svým chováním nebo se mezi sebou nervali a policie se do nih zuřivě pustila;-D. Ne chovali se jako vždy, jako ho..da které si myslí že se šálou svého týmu kolem krku jsou nemsrtelní a každý se z nih podělá. Byl jsem třikrát svědkem řádění těhle bezmozku a můžu potvrdit že se nechovají jako lidé. Jít kolem kolony aut na křižovatce a mlátit do střeh a kymácet s auty není zrovna chování duševně zdravé osoby. Podotýkám že třikrát na místě kde se vyskytovali "fanoušci" Pražských S. Tak se mi tady nesnažte namluvit žev tomhle případě šlo o neopodstatněný zákrok a to že fotbaloví fanoušci jsou normální. Neříkám že všichni ale bohužel se v davu těžko vybírá mezi slušným člověkem a lůzou, nezbývá než se za daných okolností těhle akcí nučástnit

0/0
16.4.2011 17:45

allie13

Re: Tak to nechápu

plně souhlasím, taky jsem byla několikrát svědkem stejných pochodů tzv. fanoušků a opravdu nechtěne. V davu jsou  úplně šílení a je nemožné je jinak spacifikovat.:-(

0/0
17.4.2011 7:09

Echs

Re: Tak to nechápu

člověk chodí na fotbal a hned je chátra, to že fízl mlátí člověka ležícího na zemi rozhodně neni jeho práce, ale ukájení ňákejch úchylnejch choutek.....asi se schodnem že lidi který baví mlátit lidi k policii nepatřej....

0/0
16.4.2011 14:05

f-troop

Je mi smutno,

když tady čtu ty příspěvky. Nikdo jste tam

osobně nebyl, na videu není vidět, že by ten kluk cokoliv udělal a

přesto schvalujete rozbití hlavy bezbranýho a na zemi ležícího člověka

od zakomplexovanýho policajta, co si prostě chtěl bouchnout, aby se

ukojil. Styďte se!

0/0
16.4.2011 2:00

kafy

Re: Je mi smutno,

Přesně. Nebyl jsi tam a vidíš jenom kousek videa a hned je to zakomlexovanej policajt kterej si chtěl bouchnout :D

0/0
16.4.2011 7:54

spartas

Re: Je mi smutno,

viděl jsem dost takovýhle zásahů z blízka nebo velmi dobře zdokumentovaných,abych si z toho mála udělal úsudek.Co na tom,i kdyby ten chlap odmítl uposlechnout nebo ho dokonce vyfuckoval?To je důvod k tomu,aby ho vzal obuchem přes palici až mu poteče krev.To policejní zvíře požívá ochrany veřejného činitele,který mu samozřejmě přináší i jistou zodpovědnost nejen výsady.Takže nakrásně, i kdyby ten chlap deset minut před tím fuckoval řval,že ho zmlátí atd...na tý zemi nejevil žádné známky agresivity,a i dyž podle všeho odmítl dát ruce za záda,není to důvod mlátit ho obuchem...Stačí zakleknout spoutat a je to.

0/0
16.4.2011 8:10

Nahlas se ti směju 2

Re: Je mi smutno,

Hm, člověku stačí říci, co má udělat a on to udělá, pokud mu to přikáže někdo, kdo má na to právo. Zvíře neposlechne, takže je třeba si poslušnost vynutit. Zvíře mělo na vybranou, zvolilo špatnou možnost, bylo mu to dáno najevo.

0/0
16.4.2011 8:39

slv

Re: Je mi smutno,

Už vidím, jak bys poslechl ležet s ksichtem na zemi, které smrdí od chcánek od psů.

0/0
16.4.2011 8:43

Nahlas se ti směju 2

Re: Je mi smutno,

Cobykdyby neřeším. Píšu o faktech.

0/0
16.4.2011 8:45

slv

Re: Je mi smutno,

Jo? A co to mlácení do chlapa, kterej nic nedělá a leží na zemi. Ty asi budeš taky pěkně vypatlanej polda.

0/0
16.4.2011 8:47

Nahlas se ti směju 2

Re: Je mi smutno,

;-D

0/0
16.4.2011 8:48

allie13

Re: Je mi smutno,

ignoroval příkaz nehýbat se. je to běžný postup ve vyhrocených situacích. a bylo tam až moc novinářů na to, aby policista řešil své komplexy. prostě měl poslechnout. tohle nebyla situace na řešení domluvou. zjevně ohrožoval jiné lidi, policista v té chvíli neměl čas řešit, jesli se jenom dívá kolem, nebo se chystá zaútočit. neuposlech jasný příkaz. bohužel, tak to je a musí být v situacích jako je tato. taky se mi to nelíbí jako člověku, ale chápu že někdo musí dělat i to co není moc hezké, aby uchránil případné nevinné oběti

0/0
17.4.2011 7:19

spartas

Re: Je mi smutno,

Aha,takže až tě zastaví policajt a řekne ti,že máš zaplatit pokutu,tak jí zaplatíš aniž by ses zeptal proč???Kudy jezdíš,že bych si na tebe počkal????Uniformu si seženu...Potřebuju doplnit rodinný finance...

To co si napsal je demagogie a jestli si tohle myslíš opravdu,pak by ti chuligáni neměli vadit už vůbec....Policajti jsou vylízaný a namachrovaný z 95% (a že jich pár znám),zvláště tyhlety tiponi :-))).

A ještě dovětek,že takhle nezasáhla policie v OV v hospodě,tam vystřelí do vzduchu a nechá je utéct,proč asi,že by strah z větší síly???

0/0
16.4.2011 9:56

Echs

Re: Je mi smutno,

tak podle toho kousku záznamu je jasně vidět že mlátí obuškem do hlavy na zemi ležícího člověka, takhle se chová duševně vyrovnaný jedinec??

0/0
16.4.2011 14:07

pavlik12

Re: Je mi smutno,

O tom to ale je - v tehle situaci si policista nemuze dovolit kohokoliv mlatit obuskem po hlave - at tomu predchazelo cokoliv a treba se i jednalo o pachatele zavazneho tresneho cinu.

0/0
17.4.2011 19:31

spartas

Re: Je mi smutno,

Smutno?Mně už ani ne,tohle všechno jsou vesměs trot**,který jsou živený mediema.Podle nich,každej fanoušek,kterej fandí nebo se podílí na choreu  hooligán a bejt hooligan je největší zločin.Když někoho viděj krást pokrčí rameny a mažou pryč.Když je vlastní stát okrádá je to taky v pořádku,že jim media lžou?Nevadí.Když dělaj policajti razie na silnicích dávaj si znamení, a to je v ok.Ale protože slyšeli o chuligánech,kteří dělají bordel,což je největší zločin...tak je třiskejte hlava nehlava.

0/0
16.4.2011 7:55

spartas

Re: Je mi smutno,

A policajti???Maj společenskou podporu,tak jaký pak

copak.Zběř proti zběři,akorát,že jedna je bezbranná.V

těhle složkách pracují nejrůznější

lementi,kteří se vlastně proti těm co zasahují vůbec

neliší ....

0/0
16.4.2011 8:12





Najdete na iDNES.cz