- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo jak to je přesně s pírama na motorový koloběžky a elektrokola?Hlavně tato kolobka
http://www.extremcentrum.cz/products/elektricka-kolobezka-nitro-xe1000turbo-led-svetla-zavadeci-akce-/
a kolo
http://www.svetelektrokol.cz/products/lextron-x-biker-6-designova-extratrida/
. U těch kol je nějaké omezení rychlosti taky?
Dnes jsem v obci, kráčeje po krajnici, 3 vrahy na motorkách, kteří to na motorkách sypali, mezi 130-150 km/h. Druhý z nich mně donutil uskočit až do příkopu. Lituji, že jsem u sebe neměl pistoli, protože bych neváhal a střílel bych. Pokud tohle nebyl pokus o vraždu, či o zabití, tak snad už nic.
Je na čase změnit taktiku a namísto tabulí dávat k radarům nějaké rychlopalné zbraně. To je snad jediný způsob, jak těmhle vrahům na dvou kolech zatrhnout jednou provždy tipec.
Hele kovboji, po ktere strane silnice jsi si vykracoval?
loni v létě lítali motorkáři celé odpoledne přes Bumbálku v Beskydech - nevím , jestli to byl nějaký tajný závod , ale byla to fakt síla - několik hodin v kuse lítali motorky nahoru a dolu a ohrožovali každého , kdo tam zrovna jel.
O pár kilometrů dál na Horní Bečvě stáli policajti a měřili rychlost v obci- zastavil jsem u nich a řekl jim , ať kousek popojedou , že tam je jich potřeba - řekli mi , že nikam nepojedou a co si vůbec myslím - tak mi alespoň zkontrolovali septonex v lékárničce !!!
Tak mi vysvětlete na co je mapa pro motorkáře !!!
Spíše varuje řidiče před nebezpečnými motorkáři
nebo dává tip motorkářům, kde si můžou fakt dobře zajezdil a být cool, že zrovna oni to ustáli
Pokud tady neuvidim mapu, kde budu mit vyznaceno, pocet projetych motorek, aut a pod. riziko nehody 0.001% z celkoveho poctu vozidel, ktere projede danym usekem za den, tak to absolutne nic nerika.
Z teto mapy na nic pouze vyplyva sum pactu nehod a nebere se ohled, ze v nekterych usecich projede za den 10 motorek a nekde 5000.....
Zase nekdo utratil penize....
Přeně tak ! Tohle jsou keci k zblití, kolik lidí zemře za rok v autech ? 900 ? 1500 ? To je 96 motorkářu o dost mín a a proč se to tak řeší ? Dokud to nebude procentuelně vubec nic to neříká v buchlovkách je motorek víc jak aut na to jaký je tam motocyklový provoz je těch co to nerozdýchají procentueleně stejně jako kdekoliv jinde ! Podle mě největší nehodovost zpusobuje pomalá jízda, ta vás uspává a ztrácíte reakce. Taková statistika by me zajímala. Kolik nehod je zpusobenou zaspáním za volantem a kolik vysokou rychlostí ! Rekl bych, že toho zaspání bude více ! Nebo takovéá matka s dvěma nebo třema dětma v autě to je absolutně nebezpečný vuz. Dětí řvou každé neco chce soustřdí se takový řidič na jízdu ? Nebo rozčilený děda, kde má spolujezdce svoji brblající babi takový ti nedají přednost ani nemrkneš. Jet 40km/h přes 9km dlouho vesnici je absolutně smrtící a otupí to každého a pak se lidi diví jak mohl skončit v protisměru když je tam přece "bezpečná" 40
Místo zákazů dát jen modré doporučené rychlosti a zákazy dát jen tam, kde je to opravdu, ale opravdu nutné? Asi by to chvilku trvalo, ale možná by se lidi vzpamatovali a začali by za volantem přemejšlet. V Holandsku sundali v nějakém experimentu ve městě všechny značky včetně předností a provoz se zklidnil a zpomalil, ubylo nehod.
Ale jo, klidně. Akorát teda na tu "chvilku", co by to trvalo holt prodám osobák a budu jezdit s tahačem...
Nehoda je statistický ukazatel, prostě k silničnímu provozu patří, ať děláme, co chceme. Ta riziková místa jsou ta, kde jezdí hodně motorek, protože se jedná o atraktivní silnice - zatáčky, pěkný povrch, krajina. Ty nehody jsou smutné, ale statistika je neúprosná. Jasně, jde školit řidiče - motocyklů a PROSÍM i aut, omezovat rychlost, ale hustota provozu je pořád nejzásadnější proměnná.
Navíc se nějak moc neuvádí, že za posledních cca 5 let se dramaticky zvýšil počet registrovaných motorek a tedy i počet lidí, co jedou v jedné stopě na silnici. A tihle nováčci se prostě na motorce musí naučit jezdit, sžít se s ní (autoškola nestačí nikomu). Stejně jako si na motorkáře budou muset zvyknout i řidiči plechovek, těm to dělá také dost problémů. Tyhle komplikace v Itálii nebo Francii nemají, tam je motocykl běžnou součástí života několik desítek let. V tom je rozdíl.
Jestli se ovšem úseky, kde motorky nejčastěji bourají, kryjí s úseky, kde mají motorkáři z jízdy největší potěšení, pak je logika neúprosná. Snížením potěšení z jízdy (tedy maximální dovolené rychlosti) se u motorkářů sníží počet dopravních nehod. Je to stejné, jako když se snížením počtu vykouřených cigaret sníží počet úmrtí na rakovinu plic.
Motorkáří mi nevadí i když já sám na motorce nejezdím, vlastně na ní ani neumím. Nevzpomínám si, kdy by mě v autě nebo pěšky nějaký motorkář alespoň jen omezil, o ohrožení nemůže být ani řeč (to že mne předjedou mi opravdu nevadí). Ale měli by udělat takovou mapu o cyklistech, ti mi vadí opravdu hodně ať už jako chodci, tak i jako řidiči.
Jask si zvyknout na motorkáře, který mě předjede, když jsem v odbočovacím pruhu a blikám doleva? Kdybych nečuměl do zrcátka, tak se rozbil jako žalud.
me by se spis hodila nejaka mapa pro krosky kde se da poradne zajezdit
Když jezdím na dvoustopém stroji se 4 koly jsem motorkář? já jen abych věděl