Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Středočeští véčkaři žádají Humlův odchod ze Sněmovny, poslanec odmítá

Zástupci Věcí veřejných ze středních Čech vyzvali Stanislava Humla, aby se vzdal funkce poslance. Podle nich nemá morální právo ve Sněmovně setrvávat. Členové strany o tom rozhodli na středečním jednání krajských klubů VV. Huml, který minulý týden opustil sněmovní frakci strany, odejít odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomík777

Ten Huml

Huml by měl odejít, do parlamentu se dostal jen proto, že je to mediálně známá tvář, ale jinak tam nic moc nedokázal, akorát se vyhnul stíhání za zmanipulovanou zakaázu...Rv

0/0
14.4.2011 21:51

modrá straka kradačka

Re: Ten Huml

Hm., a na základě čeho se dostal do PS Džón??

0/0
14.4.2011 22:43

Tomík777

Re: Ten Huml

Na základě volební kampaně, se kterou objížděl regiony...pokud budeme srovnávat, tak Huml je podobný příklad jako Jandák, ten toho taky moc neumí, ale hodně toho namluví! Rv

0/0
14.4.2011 23:18

bobecek173

Re: Ten Huml

R^!!

0/0
15.4.2011 8:01

Jeseter z údolí křemíšů

žádné překvapení

Těžko čekat, že by morální odpad typu Humla měl v sobě trochu slušnosti a opustil svůj poslanecký flekRv

0/0
14.4.2011 19:50

bobecek173

Re: žádné překvapení

Neměl by z čeho zaplatit TV studio co má doma. ;-)

0/0
15.4.2011 8:02

Antonín, topič

Re: žádné překvapení

Co čekat od bývalého člena KSČ.

0/0
15.4.2011 9:37

pravicovyruger

Nějak nám panáček ZDINOSAUROVATĚL

;-D;-D;-D

0/0
14.4.2011 19:17

pravicovyruger

To je smutné kino, politický nebožtík

v přímém přenosu..;-DR^

0/0
14.4.2011 18:51

Leonard Vystrčil

Huml

Jak se najednou panáček drží zuby nehty svýho korýtka. Není on náhodou jeden z těch, co se otevřeně stavil proti VV? Přestože není členem VV, ale je jejich nezávislým kandidátem, tak po tom, co veřejně od nich odstoupil by měl zvážit i své setrvání ve sněmovně.

0/0
14.4.2011 18:28

Sid2007

Naivní byla naděje, že ženy v politice politiku zlepší ...

No nevypadá to tak.

Kromě něco sexy kalendáře je tu jen mnohem víc stihomanie a potřeby vyprávět si na freudovském gauči...

A bolševický policista Huml, to už je skutečně morální, demokratická opora ..

0/0
14.4.2011 18:27

Jeseter z údolí křemíšů

tragéd Huml

Huml = typický korýtkář, co se schoval za svojí imunuty i v případě hrozícího trestního stíhaní. Pravděpodobnost, že by se sám od sebe vzdal mandátu je asi taková, že Kristýna Kočí bude někdy mluvit pravdu;-ORv

0/0
14.4.2011 17:46

jjyyy

Huml neměl od komunistů vůbec vylézat. Kde ho Wewerky

našly ?  Tím, že hned v první fázi vlezl do cenzor, kdo (na) to má, otci DětíRaJsKočkovsKolotočářského komunismu, jen ukázal, kam patří. 

0/0
14.4.2011 17:39

slušný pravičák

Jenom by mě

zajímalo kde vzala Kočí 120 melounů na novou partaj pane Huml a z kterého ministerstva !!

0/0
14.4.2011 17:38

vojín Bandaska stále v zeleném

"Hraju to s kmotrama"

Konečně pravdivý titulek od redakce iDnes ;-D Teď jenom zbývá je odhalit.

-

Že by se toho ujal nějaký investigativní novinář - pan K? :-P

0/0
14.4.2011 17:03

jarno3

Už někdo viděl politika,

který by z parlamentu DOBOROVOLNĚ odešel? I pachatel dobra a omezovač lidských práv Huml se drží zuby nehty. Ne programu veverek, ale svého koryta.RvRvRv

0/0
14.4.2011 16:38

diviznaT no.4

Re: Už někdo viděl politika,

Huml nic neukradl. Mělo by tě znepokojovat, že se koryt drží jiní.

0/0
14.4.2011 16:39

Live_in_the_death

Re: Už někdo viděl politika,

ne HUML se dopustil několikrát podvodu a to dokonce před soudem. Sám křičel, jak se vzdá imunity, ale pak hned obrátil o 180 stupňů

0/0
14.4.2011 16:42

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Už někdo viděl politika,

On se nemůže vzdát imunity.

0/0
14.4.2011 16:43

diviznaT no.4

Re: Už někdo viděl politika,

Ano, měl být vyšetřován jako kdokoliv jiný a potrestán, pokud se dopustil tr.činu. Ale znovu opakuji, Huml nic neukradl. Znepokojovat by nás měli jíní.

0/0
14.4.2011 16:43

Semper Fidelis

Re: Už někdo viděl politika,

Tohle je stejná kampaň, jako jsou rozehrávány každý den. Zakrývá se tím spousta podstatných věcí. Vondrou počínaje, přes problémy jakéhosi dvojvládí v ODS až k Bártovi, coby nejnovějšímu stylu prorůstání vlivu byznysu do politiky.

0/0
14.4.2011 16:51

jekkal

pan Macháček to vystihnul

Včerejší vystoupení poslankyně Kočí v Událostech a komentářích nasadilo tomu všemu korunu. Ještě jsem osobně neviděl někoho tak drzého a doslova oprsklého, kdo by se patnáctkrát za sebou pokusil diktovat moderátorovi agendu. Obzvláště vydařené je, jak paní poslankyně očekávala „pozvání do Otázek Václava Moravce“.

0/0
14.4.2011 16:38

masikk

Barta

dnes v Hyde Parku, ve 20hod...

0/0
14.4.2011 16:34

Manstein

Re: Barta

Lituji, ale na vecer mam podstatne lepsi program ...

0/0
14.4.2011 16:35

rebereb

Re: Barta

Koho tito mohou zajímat? Myslím, že všichni, co nejsou politiky, jsou v této zemi za hlupáky.

0/0
14.4.2011 16:37

zberanek

Dobré jméno v Česku nemá zřejmě význam

V Česku se považuje za zvlášní to, že se poslanec svého mandátu vzdal. Prozatím to snad udělal pan Pecina, jak sám říkal, nemohl se ztotožnit se současnou ČSSD. Huml, Škárka a Kočí se sice také nemohou ztotožnit se svojí stranou, ale jinak budou poslancovat dál. Obrázek o těcto poslancích si jistě každý již udělal. Jenže v Česku se nenosí dobré jméno, ale zřejmě něco jiného, zřejmě proto je vždy tolik přeběhlíků v PS. Zřejmě to dobře vynáší.

0/0
14.4.2011 16:31

Jana Kleinová

Další Tachecí ?

Mně se zdá, že Kočí se brzy nechá zavřít do blázince, tam se "uzdraví" a vrátí se zpátky. Taková další Tachecí, která si myslí jak je důležitá, chytrá a nenahraditelná. Je vidět, že je sama sebou úplně fascinovaná.

0/0
14.4.2011 16:29

136N

Re: Další Tachecí ?

R^

0/0
14.4.2011 17:00

rebereb

Mám na Véčkaře dotaz.

Humla do Sněmovny zvolili voliči nebo Véčkaři???8-o

0/0
14.4.2011 16:26

Karel Hovorka Semily

Re: Mám na Véčkaře dotaz.

volici.

0/0
14.4.2011 16:29

Karel Hovorka Semily

Re: Mám na Véčkaře dotaz.

vvc

0/0
14.4.2011 16:30

slušný pravičák

Re: Mám na Véčkaře dotaz.

dobrý postřehR^

0/0
14.4.2011 16:29

jekkal

Klaus nebude loutkou tria Topolánek-Tluchoř-Langer

http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/klaus-nebude-loutkou-tria-topolanek-tluchor-langer

0/0
14.4.2011 16:25

slušný pravičák

Re: Klaus nebude loutkou tria Topolánek-Tluchoř-Langer

R^

0/0
14.4.2011 16:28

_M_

Přátelé,

nevíte proč jsou skoro všude zrušeny diskuze?

0/0
14.4.2011 16:24

slušný pravičák

Re: Přátelé,

jo to musíš ke kováři;-D

0/0
14.4.2011 16:24

231

Re: Přátelé,

Vím. Ale to je tajný. Pstttt.

0/0
14.4.2011 16:24

Live_in_the_death

Re: Přátelé,

Asi to bude tím, že na ukončených diskuzích všichni zpochybňovali důvěryhodnost MfDnes a jejich redaktorů. Už ani nejsou diskuze pod redakčními blogy a blogem šéfredaktora

0/0
14.4.2011 16:26

jekkal

Re: Přátelé,

protože porušujeme pravidla slušné diskuze nebo máš snad jinej názor, jsi tak troufalý

0/0
14.4.2011 16:27

_M_

Re: Přátelé,

Aha ....

0/0
14.4.2011 16:29

rebereb

Re: Přátelé,

Čtenáři si stěžují buď na politiky, kterým nevěří a považují je za lháře, nebo na novináře z iDNES, kterým nevěří a považují je za lháře.

(Nebylo to tak těžké...)

(Dávám tomuto příspěvku několik vteřin....)

0/0
14.4.2011 16:29

_M_

Re: Přátelé,

Jo, jasný. Čtenáři jsou krajně nezodpovědní a lehkomyslní. Přitom je jasné, že diskuze jsou o tom, že se má chválit. Jak politiky, tak i noviny. Patří nám to.

0/0
14.4.2011 16:32

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Přátelé,

Nn, jak které politiky, některé máš chválit a ty špatné zatrati, ovšem slušně.

0/0
14.4.2011 16:51

iruka

...

Já jen doufám, že nejdůvěryhodnějšímu serveru již nebude umožněno publikovat, jediný adekvátní trest za roky špíny a cenzury...

0/0
14.4.2011 16:23

sir Humprey XIII.

Bajliku, si tu?

0/0
14.4.2011 16:20

231

Pokud se do toho MF dnes nenamočila,

jak tvrdí Kočí, tak ať ji žalují za poškození dobrého jména. Dokud to neudělají, tak je jasné, že mají máslo na hlavě a rušení dizkuzí jim nepomůže

P.S. Vím, že příspěvek nepatří do této diskuze, ale to byste museli pod článkem, kam příspevěk patří, tu diskuzi otevřít. Že byste se báli jiného názoru? Až mně zrušíte a přes 50,000 dukátu půjde za mým mládím, tak se sem vracet nebudu. A protože asi nebudu jediný, nemuseli byste již být nejčetnější internetovým deníkem. Pak někoho majitel kopne do p... .

0/0
14.4.2011 16:20

sir Humprey XIII.

Re: Pokud se do toho MF dnes nenamočila,

ale namočila, a jak

0/0
14.4.2011 16:21

231

Re: Pokud se do toho MF dnes nenamočila,

To je jasné. proto Kočí nevyhrožují ani jí nehrozí žalobou. Přitom to je prosté. Domluví se, oni na ní udělají bububu a ona odvolá a omluví se. Jenže buď je to na ně náročné a nebo to je větší průšvich než si umíme představit.

0/0
14.4.2011 16:24

jarno3

Re: Pokud se do toho MF dnes nenamočila,

neměla by důvod stornovat  diskuze pod většinou článků z domácí politiky.;-D;-D;-D;-D Vsadili na špatnou slepici. Namísto snášení zlatých vajec, kdáká.

0/0
14.4.2011 16:36

Dudlik12

milí středočeští véčkaři....

všem středočeským véčkařům - dobře vám tak,  kdyby jste mysleli vážně "vaše sliby" před volbama určitě by jste společně s odskou a topkou odhlasovali vázaný mandát, který by neumožnil přeběhlictví a korupci přímo s hlasy v PS, co chce potom vrchní soud soudit vpři volbách když lidem jdou příkladem politici - protože jste pánská nebo dámská přirození a nemysleli jste opravdu vážně nic z předvolebních slibů vzhledem ke "slušnosti a čistotě politické sféry" tohoto státu,  je velmi správné, že váš bývalí kolega na vás kašle a mandátu se nevzdá...

to není "jeho" morální pokřivení, ale "vaše",  té 118-ti členné většiny - protože do jisté doyb jste toto mohli prohlasovt i v senátu --- měli jste na to minimálně 1/2 roku... dobře vám tak...

0/0
14.4.2011 16:18





Najdete na iDNES.cz