Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výrostci zmlátili malého Australana, tragickou postavu lednových povodní

Tlupa teenagerů zbila desetiletého Blakea Rice, který před časem přišel při záplavách v australském státě Queensland o matku a bratra. Důvodem napadení byly zřejmě právě zprávy o rodinné tragédii. Chlapcův sourozenec Jordan se tehdy pro Blakea obětoval, zachránci řekl, aby pomohl nejprve bratrovi. Sám pak zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antiblb

Austrálie, Nigérie, USA, ČR

všude se najdou tací, kteří si žít a být nezaslouží.

Kupodivu se povětšinou mají dobře a jsou spokojení. Co naplat, jsou lidé zlí a zlejší.

0/0
9.4.2011 13:18

chudy lekar

Re: Austrálie, Nigérie, USA, ČR

Mě na té Austrálii příjemně překvapuje, že to, co je jinde málem běžné (šikana), z toho je tam exemplární kauza.

0/0
9.4.2011 14:15

kostej_

Re: Austrálie, Nigérie, USA, ČR

Za to u nás žádná šikana podle ředitelů základních a středních škol není :-P

0/0
10.4.2011 0:16

Antonín, topič

Re: Austrálie, Nigérie, USA, ČR

No tak to je dáno popularitou (nechtěnou) toho hocha, nikoliv Austrálií.

0/0
11.4.2011 11:07

Bartiqe

nazor

Svet by si mal jednoducho uvedomit, ze niektori ludia nie su ludia, ale skor tupe primitivne zvierata. Ako take by mali zit v rezervaciach izolovani od slusnych ludi. Rv

0/0
9.4.2011 11:15

chudy lekar

Re: nazor

Souhlasím

0/0
9.4.2011 13:08

Antiblb

Re: nazor

Asi ano, ale kdo bude rozhodovat, kdo je ten slušný a kdo patří do rezervace? To by mne zajímalo.

0/0
9.4.2011 13:19

chudy lekar

Re: nazor

Tak přeci jsou stanovené jasné vzorce chování, nebo ne?

0/0
9.4.2011 14:12

halagajda

Chudak klucina, snad se z toho dostane

to co zazil za posledni rok by polozilo i dospeleho chlapa(no pro jeho tatu to take musi byt mazec)

0/0
9.4.2011 9:28

chudy lekar

Re: Chudak klucina, snad se z toho dostane

Ponese si trauma, ačkoliv mu to nepřeji. Bohužel, trauma z dětství funguje spolehlivě. To neznamená, že z něho nebude slušný člověk. Přeji mu sílu na tento svět

0/0
9.4.2011 13:07

rendaa

-

U nás má právo akorát cikán o jiném dalším nevím !!

0/0
8.4.2011 23:50

villík

Z diskuze k případu na telegraph.com.au

"Floyd of Sydney"    Posted at 10:48 AM April 08, 2011 ...wrote:

Absolutně hanebné! Opravdu odpovědní jsou rodiče těchto kriminálníků. Musejí být odhaleni, jmenováni, zostuzováni a tvrdě aby na ně dopadl zákon.. To by nemělo být příliš obtížné, pokud byli tak hloupí s jejich akcí na facebooku. Ale co potom? Policie je v současnosti bezmocná, rodiče neodpovídají za činy svých děti a soudy ... a civilní liberálnost nám předvádějí, že zločinci mají dnes více práv než oběti. Kdyby ten kluk byl moje dítě měli by mít tihle kriminálníci důvod k obavám. Začnou poslouchat politici, co je třeba změnit, nebo lidé budou brát věci do vlastních rukou - už toho máme dost!

P.F. nepřipadá vám, že tyhle problémy se neřeší na celém světě?

0/0
8.4.2011 18:46

procensora@seznam.cz

Re: Z diskuze k případu na telegraph.com.au

Tohle jim neprojde. Australie ma funkcni pravo, dokonce vic, nez americke, rozhodne vic, nez ceske

0/0
8.4.2011 19:56

Bartiqe

Re: Z diskuze k případu na telegraph.com.au

Ano, ale zapadna spolocnost pristupuje k detom ako k nesvojpravnym individuam a preto nezodpovedaju za svoje ciny. Pritom som si isty, ze dobre vedeli, ze pachaju nieco, co sa nesmie.

0/0
9.4.2011 11:17

chudy lekar

Re: Z diskuze k případu na telegraph.com.au

Zabere výprask a zákaz lelkování na netu. Co jiného s puberťákama?

0/0
9.4.2011 14:17

villík

Píšete:

"Mají velké problémy s některými členy komunity."    JAKÉ KOMUNITY, by napsat nešlo?

0/0
8.4.2011 18:08

styl34

Re: Píšete:

v jakysi zemi se "mozna" odehral jakysi incident ;-D

0/0
8.4.2011 18:30

captain cook

Re: Píšete:

ten incident se bohuzel skutecnosti stal, to neni vymysl.

Slovo community je tu vykladano chybne.Podle clanku v originale je tim vseobecne minena urcita cast spolecnosti, ne cast nejake konkretni etnicke komunity. Proste zalezitost nepresneho prekladu. Pokud by se to pri pokracovanem vysetrovani zmenilo, dostane se to do zprav napr. z popisu pachatelu vydaneho policii. Zatim ale se pribuzni zminuji o "tall poppy syndrome" a to nema nic co delat s nejakou konkretni narodnostni nebo nabozenskou komunitou. Naopak s tim, ze nekteri parchanti ve skole/ v sousedstvi meli klukovi za zle, ze se octl v novinach, na TV a na FB a ze se na nej diky tragickemu pripadu obratila pozornost verejnosti, kterou oni jako uplne nicky nemaji. Tak si na nem vylevaji vztek a chteji tim dosahnout "slavy" na FB.

0/0
8.4.2011 20:05

procensora@seznam.cz

Re: Píšete:

Otec se synem se z mesta odstehovali, coz jiste vite. Kluk byl sikanovany a stresovany ze vsech stran

0/0
8.4.2011 22:30

Guarana12

Re: Píšete:

A jakýsi trapný nýmand se tomu řehtá. :-/

0/0
8.4.2011 21:04

styl34

Co mate porat s tou barvou

kde se pise ze to byl cernoch nebo co?

0/0
8.4.2011 17:41

TI59

V článku je příliš politické korektnosti ....

šlo to jistě napsat i stručněji, a přitom mohl mít čtenář naprosto jasno.

0/0
8.4.2011 17:20

biggles

Jak známe australáky

tak už je na FB jiná, skupina s názvem:

                      "Namlátíme skupině, která namlátila Blakeu Riceovi".

                                                                     ;-)

0/0
8.4.2011 17:11

gemars

Re: Jak známe australáky

Já KK nemám, ale ti co mají, si to můžou ověřit.

0/0
8.4.2011 17:13

Lublaň+Athény=Balkán

Ten článek je dost neúplný

Budu muset googlovat... Jinak si vůbec nemůžu udělat názor. Každopádně v Australii docházi často ke konfliktům mezi Bělochy a "tmavšími". Ale mohl ho zmlátit kdokoliv. Ještě je zapotřebí dodat, že ten hoch si protrpěl svoje, ale neměl by se utápět ve svém žalu... Ale tohle si asi nepřečte a nejspíš na to příjde sám. Přeji mu, aby to, co ho nezabilo, ho posilniloR^

0/0
8.4.2011 15:38

mowgli

Re: Ten článek je dost neúplný

"nemel by se utapet ve svem zalu" - Vy jste opravdu chytrak, pokud jste neco podobneho nezazil, tak nemuzete tusit, jak je desetiletemu klukovi (myslim, ze mu je zhruba tolik) ctvrt roku po te, co byl za velmi dramatickych okolnosti svedkem smrti sve matky a bratra. Navic pokud zije mezi nejakymi idioty, kteri jeho zbylou rodinu sikanuji.

Jiste, ze se z toho bude muset vzpamatovat, ale ubehla dost kratka doba na to, abyste pronasel tyhle vety.

0/0
8.4.2011 16:26

gemars

Re: Ten článek je dost neúplný

Ještě si do nicku napište Bospor a Gargamel = Ázije a budete dokonalý.

0/0
8.4.2011 17:05

procensora@seznam.cz

Re: Ten článek je dost neúplný

Jste uplne nejblize pravde. Australie se od US lisi tim, ze je umi udrzet na uzde, to se malo vi. Kluk zije v psychickem posttraumatu a takova sikana je pro neho fatalni. Potrestat zaslouzi vyrostci i rodice

0/0
8.4.2011 17:08

Scarlett from Scottland

nechápu

důvod zmlácení malého kluka, který už si tak dost protrpěl. Upřímně, přála bych tragedii těm zoufalcům, co mu to udělali..... nechápu co za zmetky se to rodí.

0/0
8.4.2011 14:11

státní představitel

Re: nechápu

Jiná barva pleti jiný mrav holt;-(

0/0
8.4.2011 14:20

gemars

Re: nechápu

Nevím o tom zmlácení skoro nic. Takže kdo v té záležitosti má jakou barvu pleti?

0/0
8.4.2011 14:24

Smrť

Re: nechápu

Mohu požádat o zdroj, potvrzující, že útočníci byli jiného etnika/barvy pleti, než napadený hoch? Nebo je skutečně tak těžké věřit, že i mezi bílou mládeží se vyskytuje odporná pakáž?

0/0
8.4.2011 14:30

procensora@seznam.cz

Re: nechápu

Neni a hlavne o tohle vubec nejde!

0/0
8.4.2011 14:35

lolek77

chápu

Do Austrálie posílala Anglie výkvět své společnosti, zloděje, vrahy, lupiče. Ti se tam namnožili a jablka nepadají daleko od stromu. Něco jako u nás Sudety po dosídlení po válce. Taky samá verbež z celé republiky.:-P

0/0
8.4.2011 14:41

wildchild

Re: chápu

vždy se pobavím a zároveň zhrozím nad podobnými klišé... :-P

0/0
8.4.2011 15:05

nikotino

Re: chápu

máš mindrák že tvůj děda byl línej jak veš a když se rozdělovaly domy po Němcích, tak seděl doma na zadeli? A ty teď chudinko musíš za rekreaci na horách tvrdě platit, místo toho abys měl svou vlastní chaloupku na horách?;-D

0/0
8.4.2011 15:05

captain cook

Re: chápu

je jasne , ze vis velke kulove. Mel by sis nejdriv udelat domaci ukoly. "Do Austrálie posílala Anglie výkvět své společnosti, zloděje, vrahy, lupiče"je blbost. Do Australie se zasadne posilali ti odsouzenci za kapsarstvi, kradez potravin, satu, pradla - treba prosteradel se snury, nepoctive sluzticky, poulicni sibalove. Jenom plnili vezeni a stat z nich nemel zadny prospech. Proto Britove vybrali z nich ty schopne transportu a prace a poslali je na 7az 10 let do Australie. Ze se mnozi z nich uz pak nemohli vratit protoze nemeli na cestu zpet Brity nijak nezajimalo.Velci zlodeji, lupici a vrazi se nedostali ven z britskeho vezeni ani na krok - ti byli rovnou veseni bez dlouheho procesu, ty chytroline. Ve VB se odsuzovalo k smrti uz za kradez hodinek.

Kdyby Cesko transportovalo ven kazdeho kdo se provinil ekvivalentnim prohreskem, jakoBritove tenkrat, tj kazdeho kdo ukradne kancelarske potreby, par nahradnich soucastek nebo pytlu pisku na stavbu, nebo si udelal meloucha na ukor zamest

0/0
8.4.2011 19:16

captain cook

Re: chápu

Kdyby Cesko transportovalo ven kazdeho kdo se provinil ekvivalentnim prohreskem, jakoBritove tenkrat, tj kazdeho kdo ukradne kancelarske potreby, par nahradnich soucastek nebo pytlu pisku na stavbu, nebo si udelal meloucha na ukor zamestnavatele, na mape zeme ceske by se dnes psalo Hic sunt leones! Nikdo jiny by tam nezil. Tak radsi nekecej a jdi se ucit, at nakonec neskoncis na socialce, protoze nebudes mit v rucickach ani v hlave natolik, aby te nekdo zamestnal.

0/0
8.4.2011 19:20

procensora@seznam.cz

Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Kazdy zasveceny totiz vi, jak moc zasahla evakuace domestikaci. To co pisete, pane smesny, o konzervatismu uz neni pravda. Oblast je stale pod rekonstrukci. Az VY osobne nekoho vytahnete z povodne, muzeme komunikovat. Do te doby TECKA. Problemy, na ktere narazite, zpusobuji nejvic Irove, a to po celem svete

0/0
8.4.2011 13:59

státní představitel

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

R^R^R^ protestanti jsou problém všude na světěRvIrské protestanty je potřeba ukáznitR^

0/0
8.4.2011 14:02

tučňák na útěku

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Z irska utíkali především katolíci :-P

0/0
8.4.2011 14:03

procensora@seznam.cz

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

A Irove je honili. A honi dodnes :-)

0/0
8.4.2011 14:09

captain cook

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Takze vlastne Irove jsou podle tebe ti v Australii usazeni muslimove, ktere tu neustale obvinujes?Boze muj, do cehos to dusi dal! :-)))))))))))))))))))))))))))

ROTFLMAO!

0/0
8.4.2011 14:02

procensora@seznam.cz

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Nesnazte se urazet me pane :-), nemate na to. Zachovejte si povest znalce a doprejte mi par minut cestiny, dekuji. Casto tady nebrouzdam, nebavi me to. Ale ze se do me naveze radobyaustralan, to jsem necekal :-), na ceskem serveru :-D

0/0
8.4.2011 14:07

captain cook

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Sloivo radoby si schovej pro sebe. Rozdil mezi mnou a tebou je v prvni rade v tom, ze ja nejsem zadny radoby co se Australie tyce, zatimco ty sem pises radoby zarucene informace, ktere ve skutecnosti nejsou vic nez kudy, bludy a vymysly.

0/0
8.4.2011 19:43

procensora@seznam.cz

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

Jak si prejete

0/0
8.4.2011 22:34

captain cook

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

hele, prestan tu rozsirovat bludy. V Australii nezijes, vis o ni stejne jako typicky americky turista - hodne malo. Kydas tu bludy o "guvernerce QL, ktera nasilniky necha vyhostit" aniz bys vedel, ze statni ani federalni guverner nema zadnou takovou pravomoc, nema ji statni premier, dokonce ani ministersky predseda Australie. To maji jedine imigracni urady na doporuceni soudu a jim nadrizeny prislusny federalni ministr.

Nevis, ze zadna zkratka QL, kterou sis pro Queensland vyrobil po americkem vzoru, neexistuje. Nekecej hlouposti - Toowoomba JE konzervativni mesto, stejne jako je konzervativni uplne cely queenslandsky venkov, vnejsimi hranicemi Brisbane pocinaje. Byl jsem v T. nekolikrat, naposledy pred par mesici u netere, ktera tam studuje. Konzervativni smysleni obyvatel nema zadnou souvislost s rekonstrukci oblasti, tim mene s tim, ze jsi jednou nekoho vytahnul z nejake povodne. To je sice chvalitebne, ale patent na rozum ti to nedava ani rozumu nepridava.

0/0
8.4.2011 19:40

procensora@seznam.cz

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

1) Netykejte mi. 2) Ja netvrdim, ze jsem z AU. 3) Nebyl jsem tam jako turista. Byl jsem tam 2x, vzdy na pomoc. Kde jste byl vy, kdyz jsme tahali vase lidi (a klokany) ze spinave vody? Mimochodem, lide byli skveli, spolupracovali a jedni z mala nam nenadavali do zabijaku apod. Nechte me byt, O.K.? 4) Kdybyste opravdu chtel, videl byste archiv toho FB i s fotkami. Neni to zadna zprava v rezimu ochrany bezpecnosti. 5) Nemyslite, ze o me vubec nejde? Jde o stresovane dite, ktere jini pubertaci sikanovali :-/

0/0
8.4.2011 23:38

procensora@seznam.cz

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

6) Jsou tady daleko horsi prispevky, plne xenofobie, se kterymi zasadne nesouhlasim. Nedavejte mi kazani!

0/0
8.4.2011 23:44

captain cook

Re: Pan captain cook postrada logicke selektivni mysleni a o QL nevi nic.

1) tykam protoze jsem a) na internetu, kde je to zavedena praxe a b)jsem podle zakonu spolecenske etikety v pozici, ktera mi dava rozhodovat o zpusobu oslovovani. Dovoluji ti abys mi take tykal.

2)Nerikam, ze tvrdis, ze jsi z AU, ale vytykam ti, ze predstiras bludy a vlastni vymysly jako fakta z Australie.

3)Vsem nasim pomocnikum diky. Pokud nevis, vzajemne si pomahame. Blizky pribuzny zas jezdi do USA jako specialista vypomahat v pripade vasich lesnich pozaru. Byl uz v Idahu, Californii atd. Kde jsem byl v dobe povodni? V jednom pripade na N.Zelandu a v dalsich doma. Nase vedeni zachrannych sluzeb totiz ABSOLUTNE nepripousti aby se do zachrannych praci michali dobre minici, ale specializovane netrenovani obcane z jinych oblasti, protoze nechteji muset navic zachranovat take amaterske zachranare. I v pripadech, kdy se primo na miste naleznou treba turiste z jinych oblasti a poskytnou prvni pomoc, vedeni australskych zachranaru odlifruje vsechny mimo zasazenou oblast co nejdrive mozno, aby se jim ne

0/0
9.4.2011 8:01





Najdete na iDNES.cz