Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Syner získal od Liberce zakázky za 10 miliard, tvrdí Korytářův náměstek

Stavební gigant Syner získal za posledních jedenáct let od Liberce zakázky ve výši 9,7 miliardy korun. Vyplývá to z analýzy, kterou dokončuje ekonomický náměstek libereckého primátora Jaromír Baxa. Analýza má ukázat, nakolik byl Syner v předchozích obdobích propojený s magistrátem vedeným ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

riikii75

Něco pro náměstka Baxu...

Pane Baxo, pochopil jste konečně jaká je vaše pozice na městě? Jste náměstek pro ekonomiku, máte na starosti finanční chod města, vaším úkolem je naplnit městskou pokladnu ...a vy stále brečíte, že má město dluhy, že zůstala městská pokladna prázdná, ale to jste přece věděl už z vašeho působení v opozici. Nechtějte nikomu tvrdit, že jste na to přišel až po volbách a s nástupem do funkce. Přece máte nějakou vizi, jak posunout město Liberec dál a změnit jeho (vámi neustále opakovanou) špatnou pověst...nebo snad ne?

A proč po vás vaši koaliční partneři jdou? Celé roky se sociální demokrati na městě vezli, nic nedělali a docela dobře si žili. A teď mají za koaliční partnery lidi, kteří netuší jak funguje chod magistrátu a tento komfort pohodlného života jim neumožňujete. Ale opět to byla vaše volba (tedy ZpL), jít s ČSSD do koalice.

Neustále strašit zlým Synerem, zkorumpovanou ODS a ďábelským Kittnerem..., ale to už by snad stačilo, ne?

0/0
6.4.2011 23:49

Nalim2

Re: Něco pro náměstka Baxu...

Bohužel on je jenom učitel a ty jak je známo jsou odtrženi od věcné reality.To,že by se měl z pozice své funkce starat o blaho občanů to do dnešního dne nepochopil a obávám se,že tímto směrem není schopen jít.Ale těch tam je bohužel víc.

0/0
7.4.2011 15:31

midzi

Re: Něco pro náměstka Baxu...

Souhlas, není co dodat, možná jenom? Kdo umí, umí, kdo neumí, učí...

0/0
9.4.2011 19:07

Fungy

nj

to je tady zase breku, šijou do Syneru, to se přece nedělá:-P

0/0
6.4.2011 16:20

Zelenej Raul

Re: nj

Syner, ať třeba zbankrotuje, ale tady se koplo do Korytáře a hned je oheň na střeše :-)

0/0
6.4.2011 16:25

bubli1fuk

Re: nj

Omyl, mě je jedno, jestli tam je Korytář, Raketář nebo Bankrotář, ale chci tam člověka, kterej bude korupci bránit a ne z ní, navíc beztrestně, těžit. Že to je shodou okolností zrovna primátor Korytář je irelevantní.

A ohýnek (na střeše bych nedoporučoval) si zapalte v zimě, až nebudete mít na topení, když vás odřízli od penězovodů.:-)

0/0
6.4.2011 16:30

Zelenej Raul

Re: nj

Ale to on Korytář korupci brání, proto si na místo tiskového mluvčího vybral bez výběrového řízení člověka ze strany zelených z Prahy. Ale asi je schopný, když si účtuje 90 000,- měsíčně ;-)

0/0
6.4.2011 19:36

Zelenej Raul

Re: nj

http://vaner.blog.respekt.ihned.cz/c1-51436910-zimni-vladce-jan-korytar

0/0
6.4.2011 19:51

bubli1fuk

Re: nj

Nezáviď, třeba Mareš si účtuje 100 tis. za večer. A taky ho.no dělá.;-D

0/0
7.4.2011 3:50

Zelenej Raul

Náměstku Baxo, předlož tedy důkazy

;-)

0/0
6.4.2011 15:57

midzi

Re: Náměstku Baxo, předlož tedy důkazy

No, to byste chtěl moc... Řečeno slovy guru Korytáře v Hydeparku - Redaktor: "A máte nějaké přímé důkazy?" Korytář: "Přímě důkazy nemám, ALE VŠICHNI VĚDÍ, JAK TO JE." Není nad jasné slovo Alfasamce. Pardon, Alfačmeláka.

0/0
9.4.2011 19:11

Orxwell

dnešní redaktoři nemají úroveň

Nemají o čem psát, tak se šťouraj ve věcech, o kterých nemají dostatek informací nebo se naopak ženou za senzací. Lidi se pak dozvídají lživé, nepodložené a zavádějící informace mnohdy vytržené z kontextu, ať už se článek týka čehokoliv. Hlavně, že se něco napíše. Nejlépe se super mega nadpisem, který bude šokovat.

To jen tak obecně, nejedná se o kritiku výhradně tohoto článku.

Lepší je vydat 1 kvalitní článek za týden než denně tři absolutně postrádající symsluplné sdělení.............

Už po pár řádcích je to zase guláš a žádný fakta. To jsou zase kecy. Vyšší forma korupce..... ;-D

Korupce byla, je a bude !!!! Nejen v Lbc, v ČR ale na celým světě........ Politika je všude spřažená s obrovskými firmami. Zvláštní je, že Syner z ničeho takového obviněn nebyl. Tak kde je vlastně pravda?

0/0
6.4.2011 14:55

zetkaa

Tak tu studii (analýzu) zveřejněte, p. Baxo!

Pokud vypustíte do éteru takovou informaci, chtělo by ji podložit fakty. Vaše čísla a informace ze Syneru se řádově liší. Pokud se nepletu, tak největší stavební firmou na území Liberce co do objemu získaných zakázek byly Stavby silnic a železnic (dnes Eurovia), významné zakázky od Města a jeho organizací získal také Metrostav, Strabag, Skanska a další... Nechápu, proč jsou mediální útoky vedeny jen proti místní firmě (že by závist?).

Podotýkám, že jsem nikdy nebyl zaměstnancem Syneru, ale být ve vedení firmy, podám žalobu za pomluvu nebo šíření poplašné zprávy.

0/0
6.4.2011 14:09

Šimpy

Re: Tak tu studii (analýzu) zveřejněte, p. Baxo!

Proč proti místní firmě?Na to je jednoduchá odpověď a jádro problému,který občany Liberce pěkně štve.Především byl bývalý liberecký primátor pan Kittner dříve zaměstnancem Syneru To je informace,kterou lze snadno ověřit,takže nemá smysl o tom spekulovat.Do jeho příchodu na radnici firmu Syner pana Syrovátky v Liberci pomalu nikdo neznal.Stačila uplynout krátká doba a Syner se stával místním gigantem.Na kdejaké stavbě,i malé,byla loga Syneru.Stavba arény-Syner.Dům pro primátora Kittnera-Syner,dokonce v sousedství.Koupě budovy bývalého Elitexu-dnes Syner tower.A tak bychom mohli pokračovat.Co je však podstatné-lidé nejsou slepí.Jistě že si mnoho lidí něco přibarví,vymyslí ale problém tím nezmizí.A karlovarská losovačka tomu dala jen korunu.Takže skutečně si myslíte,že je vše v pořádku?Já ne a spousta nás,liberečanů, taky ne a tak se nedivme,že důvěru lidí již nemá nejen firma Syner ale ani bývalý primátor a s ním celá liberecká ODS.A to já osobně jsem volič ODS,taky tedy již bývalý.

0/0
6.4.2011 16:53

ramese

Re: Tak tu studii (analýzu) zveřejněte, p. Baxo!

souhlas, jen se zapomelo jeste na vybydleny palac Syner na Fugnerce :) take by bylo dobre uvest ze pan Kittner je dnes kam se clovek podiva.. od TERMIZO a.s., ktera sponuje ceny v Liberci za teplo a nechce vubec slyset ze by se nekdo trhl , protoze nechtej povolit  druzstvum se napojit na plyn a udelat si vlastni topeni.. ,  Severočeská vodárenská společnost a.s., syner, Sportovni arel Jested, Spacium, Nadační fond Libereckého kraje STUDENT, Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s., Trojzemí, o.p.s., MEZINÁRODNÍ CENTRUM UNIVERSIUM, o.p.s., a tusim i A.S.A. svoz odpadu! staci vam to?? nebo chcete pokracota jak je Kittner svaty:-/

0/0
6.4.2011 20:50

riikii75

Re: Tak tu studii (analýzu) zveřejněte, p. Baxo!

Vážený pane/paní, ve vašem případě není důležité co melete.....hlavně že melete. Pletete si TERMIZO, a.s. s Teplárnou Liberec, a.s. a to je dost smutné...... A tak vám trochu pomohu rozšířit vaše znalosti: Sportovní areál Ještěd a.s., Sportovní areál fotbal, a.s.,Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. jsou společnosti ve vlastnictví SM Liberec a proto i bývalý primátor byl členem statutárních orgánů (pokud sledujete dění na městě-třeba zápisy zastupitelstva, zjistil by jste, že Ing. Kittner byl nebo bude z těchto funkcí odvolán a na jeho místo jsou nominováni aktuální vedoucí představitelé města (teda vyjma pana Čáslavky, který je asi odborníkem na teplárenství...)). Severočeská vodárenská společnost a.s. - částečným akcionářem je SM Liberec a z toho vyplývá účast v dozorčí radě; " Spacium, o.p.s." je obecně prospěšná společnost jejímž zakladatelem je SM Liberec;

0/0
6.4.2011 23:24

riikii75

Re: Tak tu studii (analýzu) zveřejněte, p. Baxo!

Nadační fond Libereckého kraje STUDENT - zřizovatelem je Liberecký kraj (a pokud to tušíte, tak je Ing. Kittner zastupitelem na kraji) a jako poslední TERMIZO a.s. (což je taky bývalá městská společnost).

Hlavně, že jste nezapomněl na SYNER...., ale jak jste na to přišel to víte jen asi vy sám. Takže se připojte k panu Šebelkovi a pokračujte spolu v omílání polopravd a lží ...a stěžujte si třeba na TERMIZO že vám nedovolí něco s čím nemá nic společného. Dobrou noc.

0/0
6.4.2011 23:24

Denule

ta cedule

dneska jsem jela z LBC a na Kunratické je cedule Korytářov, celkem výstižné...

0/0
6.4.2011 14:01

Ozolinsh

Re: ta cedule

Tak to jsem nepochopil a asi nebudu sám. Jyrka po nocích běhá s plakátem a lepidlem?

0/0
8.4.2011 10:28

Pro patria VII.

šeptaným tajemstvím

Je šeptaným tajemstvím, že Liberec je zadlužen až po uši. Jenom díky tomu, že se jedná o statutární město, tak se to nijak neprojevilo. Drtivá většina majetku města je zároukou na městské ůvěry.

0/0
6.4.2011 11:54

kokrhell05

Re: šeptaným tajemstvím

Neblábol, vyžádej si od magistrátu informace - zákon na to existuje - a pak zveřejni!! 

0/0
6.4.2011 13:41

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Na co žádat, že to jsou 2 miliardy ví každej, kdo se trochu o dění ve městě už nějakej pátek zajímá. Převážná většina toho jsou úvěry na akce realizované Synerem a spřátelenými firmami, tak nežvaň.

0/0
6.4.2011 15:03

Zelenej Raul

Re: šeptaným tajemstvím

Vždy mě pobaví argumentace typu: "to ví každej" ;-D;-D;-D

0/0
6.4.2011 15:59

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Víš, že mě taky, zvlášť když je pravdivá. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.4.2011 16:05

Zelenej Raul

Re: šeptaným tajemstvím

Jako dítě ;-)

0/0
6.4.2011 16:06

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Díky, že ses představil.;-D

0/0
6.4.2011 16:12

Zelenej Raul

Re: šeptaným tajemstvím

Já být Korytářem, tak bych byl vážně nadšený jací intelektuální giganti ho na netu zastupují :-)

0/0
6.4.2011 16:14

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Ty komiku, ty ses minul povoláním, zkus to na Nově, třeba ti dají vlastní one man show.;-D;-D;-D

0/0
6.4.2011 16:21

Zelenej Raul

Re: šeptaným tajemstvím

Máš tam ještě nějaký argument, čmeláku? 

0/0
6.4.2011 16:25

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Úplně vedle, asi došla inteligenční potence, že?;-D

0/0
6.4.2011 16:32

Zelenej Raul

Re: šeptaným tajemstvím

Nemám ji na co plýtvat, argumenty totiž nepíšeš žádné.

0/0
6.4.2011 19:45

bubli1fuk

Re: šeptaným tajemstvím

Zato z tebe jich tryskaj gejzíry.:-)

0/0
7.4.2011 3:48

Ozolinsh

Re: šeptaným tajemstvím

Aby to nebylo jako s O2 arénou. Aby to nebylo nakonec 10 a Lbc nedopadl jako Sazka. 8 let zaplácat úvěr úvěrem. Donekonečna to nejde...

0/0
8.4.2011 10:30

Fungy

Re: šeptaným tajemstvím

město má ještě nějaký majetek, nebo že by dali do zástavy radnici? ;-D

0/0
6.4.2011 16:23

Ozolinsh

Tak co, přestanete šít do Korytáře?

Nebo uvidíte... :-) R^

0/0
6.4.2011 11:07

nexus99

Karlovarská losovačka.

Syner spolu s Baustavem získaly v podivném výběrovém řízení zakázku na stavbu KV Arény. Cenu nedodržely ani při ošizení nosných pilířů, ani při oškubání najatých firem, kdy se platby za práci vrátily o 10 let zpátky. Kam se nacpou tyhle dvě firmy, nastává likvidace menších stavebních firem...

0/0
6.4.2011 10:47

hany1

Re: Karlovarská losovačka.

Jen se musí vědět, kdo bude tahat z osudí.Rv

0/0
6.4.2011 10:56

midzi

Typickej levičák

Baxa je typickej levičák, pro kterého je každý bohatý a úspěšný apriori podezřelý, korumpující a nepoctivý bez ohledu na skutečnost. Podle toho přistupuje k faktům, které hodnotí a vykládá jen a pouze z hlediska této základní premisy. Řešení následně vidí v tom, že je třeba srazit hřebínek bohatým abychom si byli všichni rovni a bude tady ráj. To odporuje realitě i historické zkušenosti lidstva.

0/0
6.4.2011 10:19

nemereth

Re: Typickej levičák

Je vidět, že si Syner dělá velmi rychle PR :-)

Zajímalo by mne, jak jste dospěl k závěrům, které tu popisujete. Já jsem se totiž v článku nic takového nedočetl. Mně vaše reakce připadá jako obrana italské mafie. Ta to taky přeci s lidmi myslí dobře, investuje plno peněz do rozvoje "svých" měst, a kdo je obviňuje z nekalostí, ten jim jen závidí a je zapšklý levičák :-D

0/0
6.4.2011 10:40

Ozolinsh

Re: Typickej levičák

Ještě jsi zapomněl, že podporuje zaměstnanost...

0/0
6.4.2011 11:08

pivovarský chasník

Re: Typickej levičák

Pan Baxa se snaží používat vlastní mozek, narozdíl od jiných.

Pokud Vám nevadí, že někteří bohatí zbohatli v rozporu s platnou legislativou, je to Vaše věc. Mně to vadí velmi a každý občan, který se bude snažit zjednat nápravu má moji plnou podporu.

0/0
6.4.2011 11:39

Wabo

Pro vás pravice=zhasnout a nechat, ať si každý urve, co umí?

Sepsat a opublikovat, kolik která firma vydělala na zakázkách od města a na transakcích s majetkem města, není žádné levičáctví, ale v civilizovaném světě STANDARDNÍ POVINNOST.

Zdá se, že pro vás pravicová orientace = zhasnout a nechat, ať si každý urve, co umí.

0/0
6.4.2011 12:27

bubli1fuk

Re: Typickej levičák

Omyl, ne  "... každý bohatý a úspěšný je apriori podezřelý, korumpující a nepoctivý bez ohledu na skutečnost.", ale drtivá většina českých "bohatých, úspěšných a všeho schopných" je apriori podezřelá,  korumpující a nepoctivá, protože jsme nespadli z Měsíce dneska, ale máme možnost tu postupující hnilobu sledovat už od dob, kdy vrtošivý stařík v čele modré totality v této zemi zhasnul pod heslem, že neviditelná ruka trhu neznající špinavé prachy, všechno vyřeší. No zatím to vypadá, že všechno uklidila (snad omylem směrem k sobě domů), asi aby ti, co se na ně nedostalo nebo nemají na takovou morálku žaludek, neměli handicap starání se o majetek a mohli se plně věnovat startu na stejné startovní čáře.

Proto je třeba srazit hřebínek českým zbohatlickým podvodnikatelům, aby se za korupci, díky níž si to vše přihrávají, trestně zodpovídali.:-)

0/0
6.4.2011 15:18

Zelenej Raul

Re: Typickej levičák

Ou, tak ty by ses měl léčit. Chybí ti tam snad ještě pasáž o globálním oteplovaní za které může Klaus ;-D

0/0
6.4.2011 16:01

bubli1fuk

Re: Typickej levičák

Zdraví mám výborné, ani mi nevadí ona nadcházejí modrá hotelová nemocniční stokorunovka na zlepšení péče důchodcům, netýká se mě. Ale ty si dej pozor, aby ti nepraskla cévka, dneska je to problém, na ulici ti nikdo nepomůže, nezavolá doktora, každej tě obejde obloukem, páč si myslí, že seš ožralej nebo smrdíš.:-)

0/0
6.4.2011 16:19

Fungy

Re: Typickej levičák

přesně tak, krást je v Liberci foklorem tak proč to ničitRv

0/0
6.4.2011 16:25

ministr/shš

Re: Typickej levičák

Fandím ODS, ale jen na republikové úrovni. To co předvádějí v LBC je do nebe volající. Takže je úplně jedno co je Baxa, protože stejně by mluvil, kdyby byl Kíťa u KSČM. V LB je to na radnici tak prorostlý, že už se nedivím vůbec ničemu. Bohužel teď jim někdo ustřihl přívod peněz z EU a od státu, tak hledají cesty, jak zlikvidovat nepohodlné lidi. A´t je Korytář takovej nebo makovej, nejede tunely. Bohužel je to tak, že S.yner koupí nebo zlikviduje vše...

0/0
6.4.2011 17:32

Zelenej Raul

Re: Typickej levičák

To je trochu silné kafe. O Syneru nemám dávno valného mínění, ale pokud máš důkazy, že chystají likvidaci nepohodlných lidí, tak místo pindání na netu utíkej na policii.

0/0
6.4.2011 19:40

ministr/shš

Re: Typickej levičák

Likvidace = odstranit z politiky škodiče firmy (asi každej neúplatnej a neposlušnej je potencionální škodič)...

Takže to není o policii ale o personální politice

0/0
8.4.2011 19:05

krull

Zelená závist

Je mi jedno ,kdo co staví,ale kdo nemá klapky na očích,tak je Liberec určitě město,které se nejvíce změnilo k lepšímu od revoluce a jestli na tom má podíl i Syner je mi též jedno.Myslím,že za ty léta odvedli hodně práce a to stálo peníze,zadarmo nikdo dělat nebude,ani p.Korytář,který na rozdíl od Syneru nemusí vydělat ani korunu a stačí mu jen čekat na dary za které si vybaví kanceláře.Korytář prodá svůj pozemek a umožní na něm postavit svoje ekologické centrum,zapoměl ale dodat,že tam bude i jeho byt,aby to neměl daleko do práce.

Syner aspoň zaměstnává spoustu lidí a zelený Korytář se nechá živit námi všemi a ještě závidí úspěšným.Jen doufám,že v Liberci je p. Korytář již politická mrtvola.

0/0
6.4.2011 10:11





Najdete na iDNES.cz