Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libyjka, která obvinila vojáky ze znásilnění, čelí stíhání pro pomluvu

Libyjka, která v sobotu vtrhla do novinářského hotelu v Tripolisu a obvinila vojáky Muammara Kaddáfího ze znásilnění, sama čelí stíhání. Trestní oznámení pro pomluvu na ní podali údajní násilníci. Žena se po zadržení Kaddáfího věrnými stále ještě neobjevila na veřejnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

7772009

Co se stalo je jen ve hvězdách

ale bohužel to se ve válce stává a děje .

0/0
30.3.2011 16:13

55108311ver3

Re: Co se stalo je jen ve hvězdách

Samozřejmě, že se to stává, stalo se to třeba i v případě amerických vojáků v Afghanistánu.

Co se ale nestává je, že když to žena nahlásí, je úřadům a "bdělým občanům" i bez vyšetřování jasné, že k žádnému znásilnění nedošlo, a místo aby k dotyčné nejdřív zavolali doktora, je násilím odvlečena pryč.

0/0
30.3.2011 20:11

opportunity

Nedělám si iluze

o chování vojáků na obou stranách, ale podle toho, co paní tvrdí, že se jí stalo, by měla být ve špitále nebo minimálně ležet doma, a nebyla by schopna sama chodit. Navíc by pravděpodobně měla takový posttraumatický stres, že by nevyšla nikam sama, hlavně ne mezi muže.  Vím, o čem mluvím - jednou mě někdo napadl, schytala jsem pár kopanců, a několik týdnů jsem měla strach chodit kolem zdí, aby nebyl někdo za rohem...

0/0
30.3.2011 12:40

Inconvenient truth hurts999

Re: Nedělám si iluze

Zajimalo by me, proc media ignorujou zpravy z oblasti tech teroristu na vychode. Tam se neznasilnuje a nevrazdi?? Vzdyt je to tam samej radikalni muslimskej terorista a ti jak znamo se nechovaji jako lidi...RvRv

0/0
30.3.2011 12:44

špekoun

Re: Nedělám si iluze

Přesně, celá věc je velmi zvláštní. Ale ikdyby to byla pravda, tak nevím jakou to má souvislost s Kaddáfím? POkud se toho neúčastnil tak žádnou. Tor je stejné jako když nějaký český policista kdesi znásilnil ženu a česká republika by se za to dočkala bombardování Pahy ze strany kohosiR^

0/0
30.3.2011 12:50

55108311ver3

Re: Nedělám si iluze

1. Bombardování není kvůli té ženě, ale kvůli rezoluci OSN

1. S Kaddáfím to má společné to, že zavedl režim, kde když žena oznámí znásilnění vojáky, není třeba nic vyšetřovat a všichni hned vědí, že se jedná o pomluvu.

U nás by v takové situaci zavolali doktora, v Libyi zavolají tajné a je násilím odvlečena.

0/0
30.3.2011 13:06

špekoun

Re: Nedělám si iluze

1. je to součást západní propagandy ospravedlňující útok - podívejte jak zachází s civilisty

2. Za kaddáfího režimu se tam měly ženy poměrně dobře na to, že jde o muslimskou zemi, srovnej se spojenci západu SA a spol. To, že ve válečném stavu se tím nikdo zabývat nebude zcela chápu, jsou důležitější věc. Ale tento stav ta,m nezavedl kaddáfí ale západní agrese.

0/0
30.3.2011 13:09

55108311ver3

Re: Nedělám si iluze

1. Tuhle antipropagandu si vyrobil Kaddáfího režim sám. Pokud by byli chytří, tak si uvědomí, že je tam spoustu svědků a k té ženě opravdu zavolají doktora. Jenomže ty číšnice i tajní jednali instinktivně, bez přemýšlení, tak jak to mají za léta naučené.

2. Opravdu si myslíte, že před válkou byla Libye výkladní skříň občanských práv? Já si to nemyslel nikdy, a scénka v hotelu mě v tom utvrzuje. Jak píšu o odstavec výš, bylo to instinktivní jednání, které se ve společnosti muselo vytvářet hodně dlouho.

0/0
30.3.2011 13:28

špekoun

Re: Nedělám si iluze

výkladní skříní občanských práv není ani jeden z útočících západních států, trošku soudnost by to chtělo a nepožadovat to čeho sami nejsme schopni

0/0
30.3.2011 13:31

Angorka kocka domaci

Re: Nedělám si iluze

ty nemas co na praci? :-P

0/0
30.3.2011 13:34

55108311ver3

Re: Nedělám si iluze

Takže pokud bych byl Číňan žijící v Česku, nesmím si stěžovat na porušení lidských práv? Takže vlastně žádný člověk nesmí žádat zlepšení lidských práv, protože každý stát se dopustil aspoň nějakého malého pochybení?

.

Určitě to u nás není s lidskými právy dokonalé, avšak díkybohu je to pořád diametrální rozdíl ve srovnání s Libyí.

0/0
30.3.2011 13:53

špekoun

Re: Nedělám si iluze

stěžovat si můžeš, ale to je asi tak všechno

0/0
30.3.2011 15:17

Antonín, topič

Re: Nedělám si iluze

1. Jednali s ní jako s každým jiným poblázněným otrapou

2. Ano, v rámci arabského světa nepochybně byla. Osobně si myslím, že vloni jste ještě o žádné Libyi ani nevěděl.

0/0
30.3.2011 13:32

55108311ver3

Re: Nedělám si iluze

Konečně si rozumíme :-)

O tom tu pořád mluvím: bez vyšetřování od prvního vteřiny všichni věděli, že ta žena je poblázněný otrapa, kterého je třeba zažalovat pro pomluvu.

0/0
30.3.2011 13:38

Inconvenient truth hurts999

Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

natoz znasilnil a riskoval nakazeni...:-P

0/0
30.3.2011 12:40

opportunity

Re: Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

Náhodou - na padesátiletou a navíc Arabku vypadá zachovale...

0/0
30.3.2011 12:41

špekoun

Re: Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

Tak arabky jsou pěkné ženy:-P

0/0
30.3.2011 12:48

Angorka kocka domaci

Re: Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

8-o proti gustu...

0/0
30.3.2011 13:34

Antonín, topič

Re: Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

Ponejvíc zamlada ovšem.

0/0
30.3.2011 13:34

Angorka kocka domaci

Re: Mno, podle ksichtu bych se ji nedotknul ani za penize,

:-/

0/0
30.3.2011 13:44

babacek

Libyjka

V těchto zemích ženy nemají žádná práva, bohužel.

0/0
30.3.2011 9:20

Antonín, topič

Re: Libyjka

To se pleteš, chlapče. Žádná práva nemají například u našich spojenců v Saúdské Arábii, kde by byla za ohlášení znásilnění kamenována.

0/0
30.3.2011 9:36

babacek

Re: Libyjka

... v muslimském světě je to globální záležitost. A ani v Libyii to není jinak. S tím nemá spojenství co dělat.

0/0
30.3.2011 9:44

Noli tangere circulos meos

Re: Libyjka

babacku babacku co pak nasi hrdinove z Afgn? Zapomel jsi na tri ami boys, kteri vtrhli do chalupy znasilnili 15 letou a postrilel s ni celou rodinu? Napadlo te proc takovuy cirkus kolem jedne znasilnene? BYla vubec znasilnena Kaddafiho vojaky, nebo nekym prevlecenym za Kaddafihop vojaky,  nebo zbehy z Kaddafiho armady. Vsechny zpravy zapadnich massmedii a akce valcici koalice od USA po Quatar jsou jen na zpravach typu predpokladame, nebo jeden zdroj nam telefonoval. Ja "chytry" musis byt, udelat si z toho obraz na cem je cely ten humus zalozen. JKe vim je to nad tve moznosti chapani, ze by te ta tva demokracie opustila. :-)

0/0
30.3.2011 11:18

babacek

Re: Libyjka

Stejně tak se mohu ptát i já. Byla 15ctiletá skutečně znásilněna vojáky nebo se za ně jen někdo převlékl? Co to může být asi za vojáky kteří střílejí a bombardují vlastní národ ?

Ty tvé invektivy komentovat nehodlám. Rv

0/0
30.3.2011 11:36

Antonín, topič

Re: Libyjka

Pokud vím, tak postupovali proti ozbrojeným povstalcům, stejně jako postupuje Madrid proti ETA, Londýn proti IRA a Washington postupoval proti Montgomery a Richmondu.

0/0
30.3.2011 11:41

babacek

Re: Libyjka

To potom jistě souhlasíš s invazí vojsk Varšavské smlouvy na naše území v roce 1968. Ty také přišli potlačit vzbouřence režimu. :-P

0/0
30.3.2011 11:45

Antonín, topič

Re: Libyjka

Jestli s tím souhlasím, nebo ne, na skutečnosti nic nezmění. V 1968 vedly spor dvě frakce KSČ, jedna frakce měla podporu Moskvy. Nic víc.

0/0
30.3.2011 12:20

babacek

Re: Libyjka

No pěkně si se vybarvil.

0/0
30.3.2011 14:45

opportunity

Re: Libyjka

R^

0/0
30.3.2011 12:35

modrá straka kradačka

Re: Libyjka

Bábáčku, je vidět že máš přehled. Včera četl , Lond.angl.min.zahraničních věcí dopis jedné libyjské zastupitelky (samozřejmě nyní osvícené). Můžeš mi jmenovat další muslimskou zem (krom Tunisu a Egypta), kde mají vůbec ženy volebmí právo? Viz a hujeři amíků Katar, Bahrajn příp. SA. Kde nemají vůbec volební právo, natož být čl.nějaké samosprávynebo vlády ! Kde namají právo mít  ženy ani řidičák. Plácáš tady zaujaté ideologické bláboly jako starý bolševik bez reálných argumentů!

0/0
30.3.2011 12:47

babacek

Re: Libyjka

Všude kde platí náboženský zákon ,, ŠÁRIÁ´´. Narozená děvčátka se berou jako něco co je méněcenného ( nepletu si s Čínou ) a žena jako pole která je určeno jen k plodnosti. To i pes v evropských rodinách není brán jako věc, žena ano.

0/0
30.3.2011 14:49

Mercutio

Je to druhá Nadine? Nebo jak se jmenovala

ta chudák holka co odpravili v Iránu, aby měli symbol revoluce. Ještě jí u toho filmovali, dobytci jedni :-/

0/0
30.3.2011 8:59

55108311ver3

Re: Je to druhá Nadine? Nebo jak se jmenovala

U znásilnění jí snad ti vojáci nefilmovali, nebo ano?

Jak víte, že Nadine odpravili, aby měli symbol revoluce? Odpravil jste ji snad sám?

0/0
30.3.2011 12:33

wejcednes

Toto je otázka na prítomné diskutérky.

Je možné si zapamätať početn znásilňovateľov ak prekročí desiatku? :-)

0/0
30.3.2011 8:14

malli_reborn

Re: Toto je otázka na prítomné diskutérky.

tak to je docela krutá otázka ;-D

0/0
30.3.2011 9:28

Chazar, vládce gojímských otroků

přemýšlejte

Pokud by ji opravdu znásilnilo 15vojáků, kteří na ni močili a káleli, tak by rozhodně nevypadala tak, jako by si vyšla do divadla. Ikdyž ano, ono to divadlo tak trochu bude.:-)

0/0
30.3.2011 7:34

tatar.

Re: přemýšlejte

no já předpokládám, že jí nikdo nějak moc nevěří. vždycky když vidím její hysterické fotky tak si říkám kristepane, to je ale megera.

0/0
30.3.2011 8:03

grimosa

Re: přemýšlejte

přesně, taky jsem si říkal co na těch fotkách nehraje.

0/0
30.3.2011 8:08

malli_reborn

Re: přemýšlejte

hlavně si říkám, že by to museli být nějací fetiš dobytci, když by ji pomočili a pokáleli a zároveň znásilňovali, vždyť z toho smradu by se museli poblít Rv

0/0
30.3.2011 9:33

55108311ver3

Re: přemýšlejte

:-) V takovémhle stavu byste šel do divadla?

.

A i kdyby si to náhodou všechno vymyslela, není to vůbec podstatné.

Na tom, že někoho znásilní vojáci není nic tak výjimečného, to se stává i v Evropě.

Rozdíl je v tom, jak k tomu přistupuje stát: u nás dostane nejdříve doktora a psychologa, v Libyi mají od první vteřiny za prokázáné, že se dopustila trestného činu pomlouvy.

0/0
30.3.2011 12:42

špekoun

Re: přemýšlejte

Souhlasím, nneí to nic vyjímečného ve válce. Nicméně s Kaddáfím to nemá co dělat. To je asi tak stejné jako když ti američtí vojáci postříleli rodinu malé holčičce, pak se na ni vystřídala celá brigáda, a poté ji zastřelili. A za tohle by jsi chtěl soudit Obamu a bombardovat washington.

0/0
30.3.2011 12:59

55108311ver3

Re: přemýšlejte

Ta holčička a rodina byly posmrtně zažalovány pro pomluvu? 

Pochop, o tom to je. Stanou se zvěrstva, jde o to, jak k tomu režim přistoupí.

0/0
30.3.2011 13:11

špekoun

Re: přemýšlejte

režim USA obvykle tyto průšvihy tutlá, pouze vyjímky které se podaří vyšťourat se až po zveřejnění a veřejném zděšení začnou vyšetřovat, a tresty které padnou jsou směšné.;-)

0/0
30.3.2011 13:12

55108311ver3

Re: přemýšlejte

Nevím, jestli je tutlá, sám jsem nikoho v americké uniformě neznásilnil.

V každém případě je diametrální rozdíl jak se k věci, pokud se dostane na veřejnost, přistupuje v USA a v Libyi.

0/0
30.3.2011 13:32

Antonín, topič

Re: přemýšlejte

Jestli to nemůže být tím, že na USA zrovna nikdo nepodniká ničivé nálety.

0/0
30.3.2011 13:35

Antonín, topič

Re: přemýšlejte

A co taková mimořádně nepravděpodobná alternativa - že je to opravdu pomluva?

0/0
30.3.2011 13:03

55108311ver3

Re: přemýšlejte

Pokud je to pomluva, tak u nás taky dostane nejprve doktora, a že je to pomluva se zjistí po 14ti dnech vyšetřování.

Tam to všichni věděli od první vteřiny.

0/0
30.3.2011 13:14

špekoun

Re: přemýšlejte

Je tam válečný stav, nastavený západem, fakt si myslíš že bude všechno fungovat jako uprostřed evropy v klídku a bezpečí?

0/0
30.3.2011 13:16

55108311ver3

Re: přemýšlejte

viz vysvětlení výše: "Re: Nedělám si iluze"

0/0
30.3.2011 13:33





Najdete na iDNES.cz