Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kritici sčítání jsou v menšině, v průzkumu ho lidé označili za prospěšné

Podle průzkumu veřejného mínění je většina obyvatel sčítání lidu, domů a bytů nakloněna. Zhruba dvě třetiny dotázaných uvedly, že celou akci považují za prospěšnou a nutnou pro rozhodování úřadů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sir Humprey IX.

lžou a kradou, holota

0/0
6.4.2011 3:21

Hanák.Michal.Cenzor

Autore, hrozný......

Zda-li jste se zeptal, kde a u jakého vzorku lidí se průzkum dělal? Znám jednu hospůdku na Jižním městě, a tam kdyby průzkum zavítal a byl tam celý týden, tak se dozví, že ti lidé, kteří tam chodí se sečíst nenechali. Ano, formuláře si vyzvedli a odevzdali je v hospodě a v den-noc sčítání pěkně spálili.

0/0
5.4.2011 19:58

zmensvoubudoucnost

Jen tak dal

lidi jsou uz tak vytoceni z toho co ta vlada predvadi a jeste je nasiraji sčitaním lidu ;-€;-€;-€ jen tak dal

0/0
29.3.2011 19:23

zmensvoubudoucnost

prachy prachy prachy

tady se jedna jenom o prachy a kdo je uplny debil a myslisi ze to k necemu je tak proc po nás chcou statistici udaje ktere uz davno maji viz povinost uvect rodne čisla a pak věk a pohlavi .. to je napalici.Je to udajne anonymni ale uved sve rodne cislo.. tim nam urednici vzakuji vy debilni ovce vymatlane udalete stejne co my chceme a smejou se nam za nase prachy ;-€!!

0/0
29.3.2011 19:21

jan sivi

SČÍTÁNÍ = VYHOZENÉ PENÍZE!

o tom není vůbec třeba pochybovat.Samozřejmě že jsme všichni a všechno co máme zaregistrovaný.Problém je jen v lenosti úředníků,dát si to navzájem dohromady.A navíc tento stát přece neřeší miliardu sem,nebo tam.Těch se tu oknem vyhazuje denně spoustu...Rv!!

0/0
27.3.2011 22:26

Johny-5

Jak spravne bojkotovat scitani

Pro vsechny, kdo chteji bojkotovat scitani: pokud chcete opravdu ukazat, ze to nebojkotuje mene nez 400 lidi, je treba formulare neprevzit, nikoli spatne vyplnit. Spatne vyplneny formular, ale odeslany, bude zapocten jako formular odeslany a tedy scitani schvalujici. Pokud jste ho jiz prevzali, tak ho odeslete prazdny, s jedinou poznamkou, ze se scitanim nesouhlasite. Poznamku piste tak, at lze identifikovat od koho formular je, aby bylo zname presne cislo bojkotaru. Kulisacke vyplneni rozpustilych odpovedi bude urcite zabava, ale hodnota protestu je nulova, protoze takovy protest je nerozpoznatelny a neprokaze se v statistice. To ze skreslite statisticka data, to snad dnes nezajima uz ani statistiky.

Ja jsem vcera zdvorile pani komisarce (ktera to chudak nevymyslela) vysvetlil, ze formulare proste neprevezmu. Byla trochu prekvapena, odsouhlasili jsme si moznou pokutu a v miru sla o dum dal.

Stejne jsem resil scitani 2001, zatim mi pokuta nedorazila...

0/0
25.3.2011 22:55

lazuli

kdo lže,ten k....

A to platí i zde.

0/0
25.3.2011 14:28

picky

I kdyby to tak skutečně bylo,

tak to automaticky neznamená, že takovéto sčítání není blbost.

0/0
25.3.2011 13:19

nonick

Hehehe - už Churchill říkával:

věřím jen těm statistikám, které jsem sám zfalšoval. ;-D

0/0
25.3.2011 12:42

India

Taky jsem hlasovala

a bylo tam už asi 2500 lidí. Souhlasilo asi 10%, ostatní byli proti. TÍMTO OZNAMUJI, ŽE JAKÉKOLI PRŮZKUMY MĚ ANI MOJI RODINU UŽ NEZAJÍMAJÍ A STRČTE SI JE NĚKAM! LHÁŘI HNUSNÝ, PROLHANÝ! A takhle to vypadá v téhle republice se vším! Jenom nám lžou a manipulujou s námi! Jestli jsem chtěla vyplnit ve sčítání aspoň něco, tak už nechci a neudělám to. A jestli mi tohle smažete, dám to na blog! ;-O

0/0
25.3.2011 12:01

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Taky jsem hlasovala

:-)VÝBORNĚR^

0/0
27.3.2011 18:41

zmensvoubudoucnost

Re: Taky jsem hlasovala

souhlasR^

0/0
29.3.2011 19:17

Pavel Brno po smazání

Re: Taky jsem hlasovala

R^R^R^

0/0
5.4.2011 22:27

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Taky jsem hlasovala

jste sympaticka, kdyz se certite... ;-DR^

0/0
6.4.2011 3:15

vpro2

Tento

pruzkum se snad neda ani komentovat slusnymi slovy :-/ ... az na par vyjimek, nevim o nikom, kdo by toto scitani a penize za nej vyhozene, schvaloval a podporoval Rv

0/0
25.3.2011 11:33

nocenka

Mě ne

Mě se teda nikdo neptal... kdyby to mělo být trochu vypovídající, mohli by tu otázku o prospěšnosti zahrnout do těch svých slavných sčítacích formulářů;-D

0/0
25.3.2011 11:11

pepa játro

průzkum:-)

takovýmhle průzkumem na objednávku jde samozřejmě dokázat cokoliv. i že lejno voní po fialkách

0/0
25.3.2011 10:38

Poslední_____Mohykán

Sčítání je prospěšné pro úředníky, kteří by jinak

skončili na podpoře pro nadbytečnost. Odevzdám všechny archy v termínu, ve kterém mám. Ovšem to na mém nározu nic nemění. Všechny požadované údaje stát má k dispozici, snad kromě toho, kdo se o půlnoci z 26. na 27. března opravdu zdržuje doma. A to stejně nezjistí, protože napsat tam mohu cokoli.

0/0
25.3.2011 9:03

pravicovyruger

Také by mne zajímalo, jak je ČSÚ

schopen dokázat, zda občan vhodil, či nevhodil ta lejstra na sběrném místě do schránky.

To že jim nedorazily na místo je věc jiná a první otázkou nesouvisí.

0/0
25.3.2011 10:16

Big.M

Re: Sčítání je prospěšné pro úředníky, kteří by jinak

třeba jim chybí údaj o tvém WC:-)

0/0
25.3.2011 10:18

bílej jezdec

a tomu mam jako verit?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.3.2011 8:59

pravicovyruger

Místo zbytečných zbytných úředních výkonů

by mělo 90% úředníků statistického úřadu skončit na dlažbě a budova by měla být prodána komerčnímu subjektu, vede se tady vřískot kvůli stovkám miliónů na nemohoucí a invalidní, kteří mají přijít i o tu minimální podporu státu, kterou čerpají a na Praze deset bují a do obludných rozměnů, hodných Absurdistánu bují statistický úřad.

Pokud by politici skutečně chtěli ukázat snahu po úsporách zeštíhlí státní aparát právě na takových místech.;-O

0/0
25.3.2011 8:37

pravicovyruger

TO je pěkné, díky mediální jednostranné propagandě

která by byla důstojná jakéhokoli nedemokratického režimu a úplné absence diskuse je takový průzkum stejně vypovídající, jako průzkumy vytvářené po nástupu HItlera k moci.

To si  z nás ten byrokratický mamut v podobě  statistického úředu dělá legraci?! V žádné západní zemi, si nikdo nedovolí provádět průzkum podobným režimem a nikde se nezatne tipec diskusi tak totalitátním způsobem jako zde.

V západních zemích neexistuje navíc sčítání v podobě "na jméno"  v českých intencích má navíc dotazník  charakter AUTOBONZU bernímu úřadu.

OBávám se, že skutečnou demokracii jsme ztratili dříve, než jsme si ji stačili užít.

;-O

0/0
25.3.2011 8:33

AlesRo

Sčítán lidu?

Doufám, že jim ten stroj na internetu, kam to mají lidé vyplňovat, zkolabuje :-).

0/0
25.3.2011 7:54

tetek.

Tyto noviny čtou inteligentnější lidé a pokud se nemýlím,

tak zdejší průzkum dopadl přesně naopak. To je nějaké divné, ne? ? 8-o

0/0
25.3.2011 7:31

Matwin

Zbytečnost

Stát na lidi kašle,odírá ho kde může a teď po nás něco chce,že mu to není trapný.Všechny údaje jsou někde uvedeny,vyhozeny 2,5 miliardy korun.To je těžké,aby úřady poslali data do registru,to se musí dělat taková šaškárna?A bylo by to určitě lacinější.Jen by mě zajímalo,kolik třeba stála reklama v televizi na tuto"bohulibou"akci.

V průzkumu prý lidé souhlasí s touto akcí-kde ty průzkumy dělají??

0/0
25.3.2011 6:41

tetek.

Re: Zbytečnost

Taktéž to tak vidím, - proč já bych měl plnit povinnosti ke státu, když stát si neplní povinnosti vůči mě?! Jinak sčítání považuji za potřebné, ale provedení za velmi nešťastné (nemá s tím vůbec otravovat lidi, ať si ty údaje najde ve svých databázích).

PS: když já chci výtisk svých údajů (které po mě chce stát sám!), stojí mě vytištěná A4 cca 100Kč - tedy za vyplnění formuláře sčítání bych si účtoval tak cca 300Kč - stát nedá - nic nedostane. Rv [>-]

0/0
25.3.2011 7:23

MiroTR

Re: Zbytečnost

Pokud byste zaplatil stejnou částku (tedy 250 korun na osobu) za vyplnění údajů na úřadě, myslím, že by byl dost velký zájem o sčítání a i ty údaje by byly přesnější. ;-)

0/0
25.3.2011 7:33

ignacius01

Re: Zbytečnost

me to vubec nevadi a jsem docela zvedavej na ty vysledky. a na srovnani s ostatnimi staty EU. ale je jasny ze kdyz se to nelibi tobe a tvejm kaosum tak vsechny pruzkumy musej bejt falesny :)

0/0
25.3.2011 7:26

nash

Re: Zbytečnost

Aha, muzes mi prosim te vysvetlit, v cem podle tebe spociva smysl akce, pri ktery se utrati miliony z kapes danovych poplatniku, aby se zjistili informace, ktery ma stat normalne na matrikach atd. ? Ty budes evidentne velikej genius. A jestli sis nahodou nevsiml, neni to tu o par kamaradech, ale vsech lidech, kteri maji urcity vzdelani a inteligenci;-)

0/0
27.3.2011 15:59

Svoboda je otroctví

Další důkaz

o tom, že tyto agentury pracují na politickou objednávku a jimi zveřejňované výsledky reflektují přání objednavatele.

0/0
25.3.2011 6:30

MiroTR

Re: Další důkaz

No, nedivte se.  Pokud dělali průzkum před ČSÚ....  ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2011 6:55

marmota

Vyplnění textů sčítacích formulářů

706F6C69627465206D6920707264656C

 Je to hexadecimální vyjádření odpůrců sčítání.

0/0
25.3.2011 2:59

marmota

Lapidárně řečeno

Se sčítáním jděte do recta. 2.6 mld v hazlu. Jako by neexistovaly registry. Co chybí v registrech, aby se tento špíl musel provozovat? Rád se nechám poučit.

0/0
25.3.2011 2:02

seabow

Re: Lapidárně řečeno

Tak prvni zakladni potiz je, ze do tech registru nesmis... ale zatim tam i toho dost chybi resp. nejsou aktualni...

0/0
25.3.2011 2:09

marmota

Re: Lapidárně řečeno

Nejsou aktuální? Tak podle čeho je to předtištěno a má to čárový kód? A pak tam je kolonka RČ, datum narození a pohlaví? Nakálet, redundance dat.

0/0
25.3.2011 2:53

Lokýt

Re: Lapidárně řečeno

Ve kterém registru je zapsané, zda reálně bydlíte v místě trvalého bydliště? Jaké jste národnosti? Zda jste v místě bydliště domácí, nebo přistěhovalý? Jestli máte internet?

0/0
25.3.2011 3:00

marmota

Re: Lapidárně řečeno

Pane Lokýt, národnost mám v rodném listě (buď ste blbý, nebo navedený), bydliště mám v registru obyvatlů, barák mám v KN. ŽL mám v registru, ZP mám v registru, zdravotní pojištění mám v registru, SZ mám v registru, auto mám v registru, bytový pasport mám v registru. Furt jsem někde registrovanej. Internet mám přes GPS, Wifi i na kabel. Mám registrovánu IP adresu. Kurňa, tak co sčítat, když je vše disponibilní? Kašlu na formuláře, vyhvězdičkuji či stereotypne vyplním stereotypně. Jo, hajzlík splachovací také mám, ale defekuji tam, kde to na mne přijde.

0/0
25.3.2011 3:47

tetek.

Re: Lapidárně řečeno

hh, moje slova....R^

0/0
25.3.2011 7:25

Lokýt

Re: Lapidárně řečeno

Údaj o národnosti za prvé v rodných listech (a tedy v matrikách) BYL, ale od r. (tuším) 1991 už se tam nedává, a za druhé mnohdy neodpovídá skutečnosti.

V registru obyvatel máte bydliště trvalé, ale nikoliv skutečné, pokud je to někde jinde.

A tak dál.

0/0
25.3.2011 15:23

barb.udo

Re: Lapidárně řečeno

... a k čemu stát tyto údaje potřebuje? A k čemu je může použít? Bude stavět byty nebo připojovat internet?

... nemůže s tím udělat nic jiného, než ilegálně prodat komerčním podvodníkům ...

0/0
25.3.2011 7:32

MiroTR

Re: Lapidárně řečeno

Jako při minulém sčítání. :-/  Manželka měla v předvyplněném jméně chybu a na tu adresu s chybou začaly za pár dnů chodit kopce letáků.

0/0
25.3.2011 7:36

Libor76

Re: Lapidárně řečeno

a co je komu po tom, jaké jsem národnosti, když Ústava říká, že na t nesmí být brán ohled? Na co je informace, že jsem se přistěhoval (stejně to má být anonymní), a co je komu po tom, jestli mám internet?

0/0
25.3.2011 7:56

pepa játro

Re: Lapidárně řečeno

a) co je komu po tom?

b) kdyby ti pitomci nezrušili přechodné bydliště, věděli by jestli bydlím, kde jsem hlášen. jinak souhlas s vaším oponentem. kromě opčtu PC na hlavu má o mě stát veškeré údaje, kterých se opětovně domáhá.

nemluvě o tom, že katastrálka přesně zná můj opzemek, a stavební odbor pověřené obce zná přesně disposici a konstrukci mého domu. a i ty pc jsou diskutabilní

0/0
25.3.2011 10:41

seabow

Re: Lapidárně řečeno

No prave podle toho JAK je to predtisteno je na nekterych pripadech videt, jak je to neaktualni... ani MV nevi vsechno...

0/0
25.3.2011 4:19

MiroTR

Re: Lapidárně řečeno

Ano, jako občan do některých registrů ne.  Ale jako zaměstnanec obecního úřadu buď ano, anebo si je mohu vyžádat.  A pochybuji, že sčítání upřesní údaje např. evidence obyvatel, ČSSZ, nebo katastru.  Spíše naopak.

0/0
25.3.2011 7:25

marmota

Sčítání

Já to krásne vyplním, lejstrové "radiobuttony" začerním, texty hexadecionálně vyplním (CPP1250 ASCII). RČ vyhvězdičkuji, zákon mne k tomu opravňuje (mají tam ostatně datum narození a pohlaví). Bydlistě matky v době mého narození, to snad mohl vymyslit pouze dement. Chodím kálet do lesa, kolonku tam nemají, ostatně o hajzlech vědí, zdali obvykle kálím na hnoji nebo do kanalizace, pokud ne, je KN k lejnu. Další a další hovadiny, které mají v registrech. Rád se nechám poučit o prospěšnosti sčítání známého (elektronicky dostupného) za 2.6 Mld. Které neznámé existuje? Kadibudka na hnojišti?

0/0
25.3.2011 1:53

Mitchell

Jsem také menšina.

Podle mě jsou to vyhozené peníze. Prakticky veškerá sbíraná data jsou dnes v centrálním registru. A jestli mám doma jednu nebo dvě televize (PC, NTB, DVD ...........) může být státu úplně putna.

0/0
25.3.2011 1:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Jsem také menšina.

Podle vybavení domácností a podle vývoje se modeluje a odhaduje vývoj životní úrovně rodin. A taky třeba % zastoupení PC gramotných rodin. V ČR žádný centrální registr neexistuje, bohužel. Každej úřad má svoje vlastní data, ale propojené to většinou není. Ani pracák, důchoďák a sociálka nemají propojené databáze, což je v informační době skandál. Ale je to tak.

0/0
25.3.2011 1:55

tajemník ministerstva zvěrstva

Re: Jsem také menšina.

Souhlas - a o tom to je. Místo, aby se plýtvalo penězi na hovězí průzkumy, měly být tyto databáze už dávno propojeny. A k té životní úrovni - bylo by mi milejší, kdyby stát fungoval efektivně a lacino, nezasahoval neúměrně do práv a konání svých občanů a pak věřím, že by byla vyšší i ta životní úroveň.

0/0
25.3.2011 2:01





Najdete na iDNES.cz