Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusko znovu povolilo lov ohrožených ledních medvědů

Rusko po půl století částečně legalizovalo lov ledních medvědů na poloostrově Čukotka. Ročně smí místní lovci zabít 29 zvířat včetně 19 samic. Podle kritiků to povede k jedinému, už nyní ohrožení savci budou pod ještě větším tlakem, napsal deník The Daily Telegraph.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

duhacenzor2

Plný souhlas

s ruským rozhodnutímR^R^R^ a samozvaní "ochránci" zvířat nechť jdou do míst , kde záda pozbývají svého slušného jména.

0/0
20.3.2011 16:02

Tomáš22

Re: Plný souhlas

Možná že kdyby jsi z těch míst konečně vytáhl hlavu, tak by jsi pochopil, proč chránit ohrožené druhy zvířat. ;-)

0/0
21.3.2011 10:18

horší než komunisti

Re: Plný souhlas

jistě, tohle i mý smazaný příspěvek potvrzuje, že druh Homo sapiens NEMÁ právo na život

0/0
23.3.2011 11:47

Solun1

Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Patří to k tradičnímu životu? Co je to za blbost? To je jako v Kanadě, že je to prý tradice, lovit tuleně brutálním způsobem tak, že je celý pobřeží zalitý krví. Po válce si řekneme, že už je to tradice, takže proč v ní končit? Bože bože...:-/

0/0
20.3.2011 13:49

rasta_vesta

Re: Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Nazval by jsi barbarstvim lovy na jeleny , zajice ? Hromadne zabijeni prasat, krav, ovci, koz ?

0/0
20.3.2011 21:37

Tomáš22

Re: Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Zajíci nejsou ohroženým druhem.

0/0
21.3.2011 10:19

Solun1

Re: Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Ano, nazývám to barbarstvím, proto jsem vegetarián. A způsob, jakým se

to děje - a v jaké míře, nemůže připadat normální nikomu.

0/0
21.3.2011 19:15

MichalJM

Proč by se neměla zvířata lovit?

Člověk byl a bude vždy lovcem ať se to někomu líbí nebo nelíbí. Na tom nic nezmění. A je lépe lovit organizovaně s povolením než jako pytláci. Spíš bych se zaměřil na pytláky než na profesionální lovce, myslivce či rybáře.

0/0
20.3.2011 11:49

Tomáš22

Re: Proč by se neměla zvířata lovit?

A až nebude co lovit tak budeš spokojenej? ;-D;-D

0/0
21.3.2011 10:17

MichalJM

Re: Proč by se neměla zvířata lovit?

Počet zvířat se reguluje a myslivci mají stanovený limit kolik kusů mohou odstřelit. Platí to všude na světě. Nemůže se stát, že si postřílejí všechno. Stejně je to u tuleňů v např. Kanadě, taky rybáři mohou zabít jen několik tisíc kusů mláďat.

0/0
21.3.2011 17:37

horší než komunisti

Re: Proč by se neměla zvířata lovit?

to je zajímavý, že v moři uř téměř nic neni

0/0
23.3.2011 11:43

meyla

Dojemne, ale mimo...

Clovek se celou svou historii prolovil a bez lovu by ani jeden zdejsi zeleny narikavac proste na svete nebyl. Fakta jsou neuprosna. Populace lednich medvedu se na svete zvetsuji a jsou nekolikanasobne v porovnani s minulym stoletim. To jen oteplisti spojili dve ruzna temata. Ledovce netaji, tedy pokud nechceme verit globalnimu podvodnikovi a podnikateli s oteplenim Pacaurimu. Bohuzel zijeme v hystericke dobe, kdy odstrel par medvedu (pro neznalky je ledni medved nejdravejsi selma na svete) rozplace zelene a neinformovane. Kdo by vsak mel plakat, je objektivita a fakta - dostavaji tim znacne na frak.

0/0
20.3.2011 8:31

ada tesyI

chudák Knut

chudák Knut to neunesl ;-(;-(;-(

http://zpravy.idnes.cz/v-berlinske-zoo-uhynul-medved-knut-ve-vybehu-se-zhroutil-do-vody-pxh-/zahranicni.asp?c=A110319_172110_zahranicni_abr

zviřata jsou chytřejší než my ;-(

0/0
19.3.2011 21:27

Billy77

Dejme ledním medvědům šanci

Přemnožený není medvěd, ale člověk. Nechápu radost nad každým novým milionem lidskýho plémě na zemi.

Víc zvířat a přírody, méně lidí a betonu.

0/0
19.3.2011 19:00

Sarulinka

Re: Dejme ledním medvědům šanci

No jo, mene lidi...ale jsou taci, co proste nic jineho nez plodit nedokazi.

0/0
19.3.2011 19:03

Harry Callahan

Re: Dejme ledním medvědům šanci

souhlas  :-)

0/0
19.3.2011 20:09

zdenek1

Re: Dejme ledním medvědům šanci

Moje řeč,Billy. Žasneme nad každým zachráněným lidským životem. Japonci nahání v japonských zátokách delfíny a mačetami je ubíjejí nebo cynicky vyvražďují kytovce. Na Sibiři střílejí domorodci po medvědech, sobolech, polárních liškách,vlcích atd., odpady nemizí v přírodě, trávíme vodstvo rtutí, kyanidy, fosfáty, bifenyly. Ceníme si naší vyspělé civilizace, která je smutně protkána krví a utrpením jiných tvorů...!!

0/0
19.3.2011 20:17

AsciiWolf

Re: Dejme ledním medvědům šanci

+1

0/0
19.3.2011 22:12

mcfee

Re: Dejme ledním medvědům šanci

R^:-(

0/0
19.3.2011 22:47

Fai Rodis

Re: Dejme ledním medvědům šanci

Bych si dovolila poznamenat, ze zadny druh v prirode se nestara o blaho zadneho jineho druhu, tak proc bychom to vlastne meli delat my?

0/0
20.3.2011 13:53

duhacenzor2

Re: Dejme ledním medvědům šanci

Jeden lidský život má větší cenu, než všechi ti tvoji kytovci a ostatní zvěř dohromady.

0/0
20.3.2011 16:04

horší než komunisti

Re: Dejme ledním medvědům šanci

demagogu, člověk je bezcenný přemnožený vřed, už jen svou početností a degenerací ztrácí hodnotu

0/0
23.3.2011 11:46

luki

Re: Dejme ledním medvědům šanci

R^

0/0
20.3.2011 11:31

criticafacilis

co tak povolit lov lidi

tech tu je vic nez dost! zvlaste takovych, bez kterych se svet dozajista obejde ;-D

0/0
19.3.2011 18:41

rasta_vesta

Re: co tak povolit lov lidi

;-D ochutnal jsi nekdy lida ?

0/0
19.3.2011 18:47

criticafacilis

Re: co tak povolit lov lidi

rika se, ze je to jako jist kure. takze urcite dieteticka lahudka.

tady to ovsem vypada, ze si parta ruskych oligarchu a americkych magnatu chce vyzdobit sve lovecke chaty a manzelky (potazmo milenky) snehobilymi kozichy. proto volim pro lov lidi. lebky a hnaty vybranych politiku budou na zdi stejne pusobive.

0/0
19.3.2011 19:02

rasta_vesta

Re: co tak povolit lov lidi

;-D fuuuuj  - hrozna predstava

0/0
19.3.2011 19:17

Černý lord

Tradice?

Tak ať je tradičním způsobem loví - pěšky se psy s lukem a oštěpem a ne moderní zbraní z bezpečí a z dálky. Dnešní lovecké zbraně složí slona jednou ranou a to jistě není tradice. Tradice je to co a jakým způsobem dělali naši předkové.

Japonce potrestalo moře za lovy delfínů a verlyb. Rusy potrestá příroda jak? Tipujte.Rv

0/0
19.3.2011 18:37

Sarulinka

Re: Tradice?

Oni se trestaji sami, zda se mi, ze to maji radi:-P

0/0
19.3.2011 18:43

Askold

Re: Tradice?

V Kanade maji Eskymaci take povoleno loveni lednich medvedu. Je jich patrne dost a nevymiraji kvuli zmene klimatu,jak nam to "znalci" tvrdili.

0/0
19.3.2011 20:13

luki

Re: Tradice?

R^

0/0
20.3.2011 11:32

Jozifek

...

...až se podaří zakázat japoncům výzkumný lov velryb, kanaďanům tradiční lov tuleňů, tak pak se můžem bavit o medvědech v Rusku. Možná je to špatné, ale z toho pohledu je to v pořádku. Nebo je snád problém ten, že je to v RUSKU...???

0/0
19.3.2011 18:26

rasta_vesta

Re: ...

Je to tradicni lov tulenu, jako vy mate tradicni lov na jeleny, zajice, kapry. Jenomze je lehko pro vas nadavat na Kanadany Rv

0/0
19.3.2011 18:31

Sarulinka

Re: ...

Jako sorry ale lov tulenu...tam jde asi o jina cisla nez co se led. medvedu tyce8-o. Nezda se mi, ze by byl tulen ohrozeny druh...

0/0
19.3.2011 18:41

rasta_vesta

Re: ...

Jozifek ma dneska svatek, tak mu tu chybu promineme ;-D:-)

0/0
19.3.2011 18:45

Sarulinka

Re: ...

Tak vse nej;-)R^

0/0
19.3.2011 18:45

Harry Callahan

Je možné, že je to reakce na tento případ:

http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=8061  :-)

.

Jinak je to samozřejmě nesmysl, legalizovat lov bílých medvědů :-( Neřeknu povolený odstřel nebezpečných jedinců, kteří lezou lidem na zahradu atd, ale střílet je volně v přírodě, když už takhle je ve velkým likvidují pytláci je prostě kravina....Rv

0/0
19.3.2011 18:09

českej.venkovan

..a že začali zrovna tady...?????

http://www.novinky.cz/koktejl/228261-oblibeny-ledni-medved-knut-uhynul-z-neznamych-duvodu-v-berlinske-zoo.html

0/0
19.3.2011 17:37

afk

sqely

kanadani tlucou tulene hlava nehlava, japonci lovi velryby pro vyzkum (zrejme vyzkum spotreby v restauracich) a rusaci budou lovit medvedy. kdyz clovek vidi chudaky ledni medvedy, jak nekde cestuji vycerpani na male ledove kre a jsou vyhubli, tak se chce brecet...

0/0
19.3.2011 17:35

Hillar

Re: sqely

No jo no, my jsme uz davno vymlatili medvedy, lisky, krepelky atd

0/0
19.3.2011 17:51

krkavec běžné velikosti

Re: sqely

 R^

0/0
19.3.2011 18:31

rasta_vesta

Re: sqely

Tuleni nejsou "ohrozena" zver, naopak rozmnozuji se vic nez je treba.

0/0
19.3.2011 18:34

Askold

Re: sqely

Vyhuble medvedy nam predhazuji ti co bojuji proti oteplovani.Ja jsem zase videl fotku tucneho medveda.

0/0
19.3.2011 20:17

FreeBird

zajimave.

Dnes je na svete asi 25000 lednich medvedu. V 50-60-tych letech jich bylo 5000.

0/0
19.3.2011 17:04

Big.M

Re: zajimave.

a zdá se ti to hodně, nebo moc?

0/0
19.3.2011 17:06

FreeBird

Re: zajimave.

To necham na nejakem expertovi na ledni medvedy. Ja jen mohu konstatovat ze se pocet medvedu zpetinasobil pote co byl komercni lov zakazan. Domorodci, hlavne Eskymaci v Kanade, Grönsku a nejaka minorita (jakuti?) v Rusku je meli povolene lovit po celou dobu, ne ovsem na prodej. Takze nevim proc by Cukcove kteri tak mezi "prirodni" kmeny patri meli byt diskriminovani. Ale s nejakym protestem se musi pocitat. Pro zelene fanatiky je to zaklad jejich obzivy.

0/0
19.3.2011 17:38

českej.venkovan

...jéžišmarjájózefapannonanebesích..zkus si to přeslabikovat

V oblasti žije na dva tisíce ledních medvědů, před deseti lety to bylo pět tisíc. Na celém světě žije mezi 20 a 25 tisíci ledních medvědů.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/rusko-znovu-povolilo-lov-ohrozenych-lednich-medvedu-p0v-/zahranicni.asp?c=A110319_162027_zahranicni_abr

0/0
19.3.2011 17:56

Sarulinka

Re: ...jéžišmarjájózefapannonanebesích..zkus si to přeslabikovat

R^

0/0
19.3.2011 18:44

českej.venkovan

Re: zajimave.

..problém je v chápání psaného textu...zkus to znova.....

0/0
19.3.2011 17:07

Big.M

Sákryš

to maj takový hlad?Rv

0/0
19.3.2011 16:58





Najdete na iDNES.cz