Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návrh na korunního svědka neprošel. Byl by to beztrestný práskač, říká Benda

Sněmovna zamítla hlasy koalice a KSČM návrh sociálních demokratů na zavedení institutu korunního svědka. Kritici se obávali možného zneužívání. Vláda chystá vlastní úpravu. Nepůjde o korunního svědka, ale o zpřesnění institutu spolupracujícího obviněného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lrkfa1

Prokorupční vláda má oporu v

"právníkovi" podvodníkovi

0/0
16.3.2011 20:13

Ferda Mravenec Bartowy

To hlasování VV proti korunnímu svědku je zrada slibů

a programu VV.;-O

;-(Svědčí o jejich upřímném boji proti korupci.;-(

Je to stejný !!Podraz Veřejný !! jako jejich hlasování proti zákazu anonymních akcií.

0/0
16.3.2011 19:07

neposlušná teniska

Pan Michálek - zářný příklad boje současné koalice s korupcí

Dopadl skutečně jako práskač v tom nejhorším slova smyslu. Díky politice ODS a TOP09 R^

0/0
16.3.2011 16:09

Michael Gardner

Ví vůbec Benda,

jak je v současné době děravá záležitost ochrany svědků?Konec konců on je jeden z těch,od kterého unikají informace!!!!EU

0/0
16.3.2011 16:05

Maryčka Magdónová

A Věci veřejné ??

Skutečně pouze veverky přeskakující ze stromu na strom. Ovšem na skutečné veverky je radost pohledět, ale na veverky Radka Johna  se lidem dělá zle.

0/0
16.3.2011 15:52

Maryčka Magdónová

Když jsem odpoledne viděla v ČT24 Marka Bendu,

tak se mi udělalo nevolno /nevymýšlím si ani slovo/ a okamžitě jsem musela vypnout televizi. Jak je možné, že takový podvodník a nemakačenko se vyjadřuje k takovému zásadnímu problému. ČT24 by měla pečlivěji vybírat koho nechá události komentovat.

0/0
16.3.2011 15:48

frostp

Re: Když jsem odpoledne viděla v ČT24 Marka Bendu,

jo, jo, z toho dementně vypadajícího podvodníka je mi taky na blití

0/0
17.3.2011 9:40

mak1_re

Chudák Kalousek -

že on chtěl naprášit celou vládu a získat beztrestnost ....

0/0
16.3.2011 14:46

mak1_re

A já už jsem se těšil,

že začnu podnikat v LTO a až vydělám tak 100 mega tak prásknu společníky a budu v klidu žít na Bahamách .....

0/0
16.3.2011 14:44

yan007

trapné

Benda je presne ten hajzel (a to není vulgárne - to je pravda), čo robí v ODS túto špinavú robotu a maximálne sa snaží udržať korupčné prostredie... On je ten čo presadil aj náhubkový zákon. Hajzel jeden.

0/0
16.3.2011 14:44

Barry Goldwater

Re: trapné

Ale on to má pouze za úkol. Ja to jeho náplň práce. Proto ho taky dali kmotři na kandidátku. Poslance nevolí voliči ale ti, kdo je dají na volitelné místo kandidátky.

0/0
16.3.2011 15:18

jekkal

Zcela

to zapsdá do konání korupčnické Kalouskovy vlády

0/0
16.3.2011 14:21

12mmmm12

Co kdyby někdo napráskal

Bendova studia ;-D;-D;-D;-D

0/0
16.3.2011 13:54

NEVYMYTELNÝ MOZEK

Re: Co kdyby někdo napráskal

jo, ta jeho rigorozka je skvělá, 3 cm mezi řádkama a písmena jak ve slabikáři ;-D;-D;-D

0/0
16.3.2011 14:07

lrkfa1

V kterém mafiánském obvodě byl Benda

zvolen do parlamentu ?:-)

0/0
16.3.2011 13:54

jedenzmnohalidi

Re: V kterém mafiánském obvodě byl Benda

Pan Benda se bojí lidí co říkají pravdu. Mohli by poškodit hlavně jeho. Například na wikipedii je uvedeno, že: "V říjnu 2009 bylo zjištěno, že jeho rigorózní a magisterská práce jsou

shodné a rigorózní navíc nesplňuje standardní podmínky počtu normostran."

Pan Benda je lhář. Neměl by zastupovat lidi, už vůbec by neměl druhým bránit říkat pravdu (Benda prosadil "náhubkový zákon"). Sám by měl pracovat na očištění svého jména.

0/0
16.3.2011 14:58

jedenzmnohalidi

Re: V kterém mafiánském obvodě byl Benda

Bohužel v Praze, kde není jednoduché nalézt slušné lidi v největších stranách napříč politickým spektrem.

0/0
16.3.2011 14:59

zberanek

Kdo to vlastně je?

Kdo je Benda a koho zájmy zastupuje? Rozhodně to není svatoušek a nezastupuje zájmy ČR a jeho občanů.

0/0
16.3.2011 13:48

Lea26

Re: Kdo to vlastně je?

R^R^R^

0/0
16.3.2011 14:11

Frantisek Koudelka

Kéž by takový beztrestný práskač

mohl zpráskat a vypráskat Bendu.

0/0
16.3.2011 13:41

ort

Re: Kéž by takový beztrestný práskač

Jj vypráskat ho navždy z politiky

0/0
16.3.2011 13:47

richu.ch

To bude

v Cesku trvat jeste minimalne 100 let, nez se lidi nauci rozlisovat mezi pravem a politikou ... Ja, stejne jako Benda, taky nesouhlasim s tim, ze by aktivni mafian mel dostat beztrestnost (+ program pro ochranu svedku, ze ..) jenom za to, ze nekoho "napraskal" ...

0/0
16.3.2011 13:40

pivovarský chasník

Re: To bude

Pokud dotyčný mafián nenapráská své soudruhy v boji, tak je prakticky nemožné za stávající úrovně zákonů a justice v ČR kteréhokoli mafiána odsoudit. V případě přijetí návrhu by možná zůstal bez trestu jeden aktivní mafián. Takto zůstanou bez trestu všichni aktivní mafiáni.

Dokud budou zákony připravovat a odsouhlasovat naši současní politici, změny se nedočkáme.

0/0
16.3.2011 14:10

Santa1

Chjo, tak se zase nic nedozvíme.

Hajzlíci budou dál mlčet a zločiny zůstanou nepotrestané tak jako tak. Snad nám tak zůstanou aspoň nějaké iluze.

0/0
16.3.2011 13:40

slušný pravičák

Souhlas

R^

0/0
16.3.2011 13:33

singlemalt

Proč tak drsná slova? Lze to říci přece mnohem

kulantněji - byl by to informátor s imunitou. Na to by mohli slyšet napříč spektrem.;-)

0/0
16.3.2011 13:26

TrueRobos

Samozřejmě, že to je beztrestný práskač

Od toho tu ten institut je, protože odsvědčí, odejde bez trestu a pak se bude schovávat a utíkat celý život. Jestli to bude "práskač s trestem", tak odsvědčí, skočí v base a tam ho oddělají. Takže kdo by za takových podmínek svědčil? Stát říká potenciálním svědkům: Svědčete pouze tehdy, pokud vám na životě nezáleží. Jinak držte pysk, méně případů znamená pro nás méně práce. O pořádek na ulici a v politice nechť se postarají mafie podle svých vlastních pravidel...

0/0
16.3.2011 13:25

Qeebee

Hmmm

Kdo honí dva zajíce, nechytne ani jednoho. Což se organizaci jako je např. ODS docela hodí (nikoho nechytit).

0/0
16.3.2011 13:22

zberanek

Benda jde takzvané pravici příkladem

To je hrůza, česká takzvaná pravice označila práskačem toho, kdo svědčí u soudu. Takže politici mohou klidně krást a nic se jim nestane. .

0/0
16.3.2011 13:18

Lea26

Re: Benda jde takzvané pravici příkladem

R^R^R^

0/0
16.3.2011 14:03

prasák

návrh

Návrh ODS neznám, ale oni zřejmě chtějí korunního svědka vláčet po soudech a odsoudit jej společně s ostatními obžalovanými (jedním rozsudkem) tak, aby všichni věděli, kdo je udal. Z toho je zřejmé, že ODS chce vše, jen ne bojovat proti zločinu. Rv

0/0
16.3.2011 13:18

Lea26

Re: návrh

R^R^R^

0/0
16.3.2011 14:04

prasák

marek benda

Pokusil se zrušit paragraf o tunelování.

Zasadil se o zrušené odposlechů u trestných činů se sazbou do 10 let (podplácení, podvody, kráděže, sebeobchodování).

Zasadil se o odmítnutí institutu korunního svědka.

Kdo je ten člověk a kdo ho ve volbách zvolil?

0/0
16.3.2011 13:16

zberanek

Re: marek benda

Je smutné, že Benda je také člověk.

0/0
16.3.2011 13:19

reeh

Re: marek benda

A jste si tím jistej ??????

0/0
16.3.2011 13:35

zberanek

Re: marek benda

Ne.

0/0
16.3.2011 13:48

Kekule

A proč jen korunní?

Zrušte svědký jako takové, jsou to přece všechno práskači a může se stát, že by nějakého zloděje mohli usvědčit! Milionářů a výše se to u nás sice netýká, ale co kdyby třeba někdy. Že to funguje třeba v USA naše pravičáky nezajímá, i když tam už mají všechno vyzkoušené a zaběhnuté. Halt Benda a spol. jsou chytřejší!

0/0
16.3.2011 13:12

Šimpy

Bendo Bendo,

tenhle návrh odsuzujete ale Váš náhubkový zákon je v pořádku? Je snad v zájmu občanů mít co nejméně informací ale co nevíce nepotrestaných zločinů? Určitě ne, ovšem je to v zájmu těch, kteří zločiny páchají a nechtějí, aby se tyto stíhaly nebo aby o nich veřejnost věděla. A tak se ptám: Ke které skupině patříte Vy? A vzešel Váš návrh na zamítnutí z Vaší hlavy nebo zapracovali našeptávači - lobbisté?

0/0
16.3.2011 13:11

Lea26

Re: Bendo Bendo,

R^R^R^

0/0
16.3.2011 14:06

Barry Goldwater

ČR je nejbezpečnější zemí na světě

Podle statistik a oficiálních policejních zpráv nenarazili speciální detektivové v posledních dvou letech na žádný případ zločinecké sítě, snažící se o vliv na politiky a přestavitele státních instiucí. Pro stát, jehož elitní policisté ještě nedávno varovali parlament před "srůstáním gangsterů a státní správy" je to dobrá zpráva.

Ale kam zmizeli mafiáni, o nichž hovořil před užaslými poslanci před více než 4 lety Kubice? Ve vězení nejsou. Ani jeden z nich nebyl obviněn.  "Je to jednoduché, když nevyšetřujete nějaký zločin, nedostane se vám do statistik a vlastně formálně neexistuje", říká Kubice.

Organizovaný zločin viditelně existuje v každé zemi. Naopak v zemi, jež se tváří, že jej nemá, je zřejmé, že prolíná mocenskou sféru, která si jeho utajováním vytváří alibi a zdání čistoty.

0/0
16.3.2011 13:09

Velko Vezír

Kdo si myslí že je Benda lhář ať dá palec dolů

Rv

0/0
16.3.2011 13:09

reeh

Re: Kdo si myslí že je Benda lhář ať dá palec dolů

!Rv!

0/0
16.3.2011 13:37

ort

Re: Kdo si myslí že je Benda lhář ať dá palec dolů

RvRv

0/0
16.3.2011 13:46

proost

Výsmněch lidem

Je to rána přes hubu všem, kterým se nelíbí bezzubost a okleštěnost naší policie a justice v boji proti zločinu. Institut korunního svědka funguje v mnoha zemích a naprosto bez problémů.

Z čistě praktického hledika - pokud mám dva lumpy, jeden skončí za mřížemi a o druhém se bude vědět, že se na trestné činnosti podílel, tak je to stále lepší než současný stav, kdy není odsouzený nikdo. To je ale zřejmě to zásadní, co na tomto zákonům pánům z ODS vadí. Jsou to prevíti, kteří za celou dobu svojí existence kryjí zločiny, zpronevěry, tunely a podobně. Tak jak může někdo čekat, že dobrovolně zkončí? To by dřív čert na koze jezdil. No a protože mají zajištěnu stabilní voličskou základnu od lidí, kteým tyto praktiky nevadí (a kteří i tento podraz bodou obhajovat), tak se vlastně ani jinak chovat nemusí. A vzato do důsledku - svědčení proti vrahovi je podle pana Bendy taky nemorální, protože jsem ho prásknul? Takovouhle morální mršinu to už jsem douho neviděl.

0/0
16.3.2011 13:07

Don Hemenex

Tento článek j IQ test pro diskutéry

Těším se na velkou spoustu rozhorlených příspěvků, jak je ODS (TOP09, Vláda, etc.) zkorumpovaná, chrání zločince apod. Nevadí, že snad ještě existuje elementární spravedlnost a o vině či nevině (=beztrestnosti) může a musí rozhodovat pouze a jedině soud. A ne státní zástupce na jakékoliv hierarchické úrovni. Gramotnost a schopnost porozumět čtenému textu má zhoršující se trend. Evidentně.

0/0
16.3.2011 13:07

ašant překrásný, Luny jasnější..

Re: Tento článek j IQ test pro diskutéry

 Hemenexi, voni  sou ňákej  domodra fest  přepálenej.......

0/0
16.3.2011 13:10

Don Hemenex

Re: Tento článek j IQ test pro diskutéry

Ani ne. Jen bych rád, kdyby mě případně do kriminálu posílal soud, a ne státní zástupce. Doporučuji Vám nechat si přečíst článek od někoho, kdo je sto porozumět jeho obsahu a smyslu. A pak si to nechat velmi jednoduše vysvětlil. Možná zjistíte, že to s politickou preferencí nemá nic společného;-)

0/0
16.3.2011 13:15

prasák

Re: Tento článek j IQ test pro diskutéry

Státní zástupce by nerozhodoval o vině a trestu, ale jak to čtu, tak by  přerušil trestní stíhání. Každopádně je to možno udělat i jinak, přes soud, ale tam je asi nebezpečí, že toho korunního svědka zase budou všude vláčet a ukazovat, že on to udal. To pak  nebudeme mít žádné korunní svědky. Je otázka, co chceme, jestli budem lpět na nějakých nesmyslných zásadách, které v boji proti zločinu nefungují, nebo se budeme konečně účinně bránit.

0/0
16.3.2011 13:13

Don Hemenex

Re: Tento článek j IQ test pro diskutéry

Já bych s dovolením navrhl to řešení před soudem. Svědek tam fyzicky být nemusí. Pokud se naopak nenajde spolupracující policista (spolupracující se zločinci), který jeho totožnost neprozradí, že. 

0/0
16.3.2011 13:18

lrkfa1

A je podle vás Benda podvodník, který

je zástupcem podvodníků v parlamentu ?

0/0
16.3.2011 13:17





Najdete na iDNES.cz