Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škrty chce zase prosadit silou, vyčítá Sobotka vládě. A vymýšlí úpravy

ČSSD vymýšlí, jak změnit vládní balík sociálních škrtů, který musí z rozhodnutí Ústavního soudu projít novým schvalováním. Chce třeba zrušit omezení sociálního příspěvku pro rodiny s dětmi. Vzhledem k rozložení sil má ale mizivé šance. Vláda se znovu chystá prosadit škrty silou, stěžuje si šéf strany Bohuslav Sobotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roby

zdá se,

že tato vláda soustředí všechny své síly na to, jak nejvíce uškodit lidem

0/0
16.3.2011 9:24

Novotnak

Jsou v podstatě jen dva druhy přehlasování

buďto máte většinu samo sebou, jakou současná parlamentní většina, nebo si koupíte lidi z čssd. Vzhledem k tomu, že proti první variantě se Sobotka docela silně postavil a vidí to jako hlasování silou, pak se lze snadno doptátrat k variantě, kteru by upřednostnil. Tedy hlasovnání nikoliv silou ale penězi. ;-)

0/0
16.3.2011 9:07

Prowokatér

Sobotko, ty chytrolíne! To co ty označuješ za

"hlasowání silou" je prostě to, že mají PARLAMENTNÍ DEMOKRATICKOU WĚTŠINU!!! Ale na socana je to příliš složité!!!! No nic.....On ti to potom zase nějaký twůj wolič wyswětlí tak nějak...po límečkowsku....

0/0
16.3.2011 8:04

zajicek8

Re: Sobotko, ty chytrolíne! To co ty označuješ za

Ano, vládní strany mají parlamentní většinu a co chtějí si schválí hlasy svých vlastních poslanců. Ale to jde o protlačení silou, dle pana Sobotky.

Měl by si vzpomenout na vládu ČSSD v koalici s dalšíni stranymai, která  prosazovala návrhy ČSSD proti vůli koaličních partnerů a schvalovala je hlasy svých poslanců a poslanců opoziční KSČ. Ale to je dle pana Sobotky v pořádku. "Blinkající smajlík"

0/0
16.3.2011 9:07

vovov

Je to hnus velebnosti!

Mrzákům 1. stupně snížili příspěvek na péči z 2000 Kč na 800 Kč, tedy o 60%.Výši 2000 Kč zavedl co by monistr práce a sociálních věcí právě Nečas. Nyní pneumatikář Kalousek rozhodl jinak a Strana a vláda poslouchají jak hodinky. FUJ! Je to HNUS, velebnosti!

0/0
16.3.2011 7:06

dogi2

A ještě poznámku

pro ty, kteří se na mne vrhnou: Nečasova vláda je první vládou, za níž si dovolila armáda, resp. vojenská policie (vím, že VP do struktur AČR nepatří, ale pořád to jsou vojáci), přepadnout sídlo sdělovacího prostředku. O to hůř, že šlo o televizi, čili o sdělovací prostředek v současné době nejmasovější. Můžeme si být jisti, že v případě demonstrace či nějakého protestu na nás stejná vláda nepošle armádu a nepřikáže jí, aby do nás střílela? Myslím, že po zkušenosti v ČTV se taková obava přímo nabízí. Vím, byla to demonstrace síly a moci, která měla upozornit na další, dosud netušené možnosti, které tato vláda v rukou má. A pokud se trojkoalové rozhodli, že se z tohoto nebudou zpovídat ani v Parlamentu, je jasné, proč to udělali. Nehodlají se totiž již zpovídat vůbec z ničeho.

0/0
16.3.2011 5:59

singlemalt

Re: A ještě poznámku

banda to je, o tom žádná, ale tvoje závěry jsou na dg. začínající F.

0/0
16.3.2011 6:09

ToMiSoft

Re: A ještě poznámku

Odkdy je vláda oprávněna rozkazovat armádě? Co já vím, tak vrchním velitelem ozbrojených sil není vláda, ale prezident.

0/0
16.3.2011 9:40

dogi2

Vidim nevidí,

což není nic překvapujícího. Trojkoala je vláda mrchožroutů, tedy živočichů, kteří si pochutnávají na mase chcíplotin. Abych to blíže vysvětlil: Tato vláda nemá na to, aby donutila ty bohatší k placení daní, tak si to své vezme na těch nejchudších. To jsou skutečně mrchožroutské hody, nic jiného. A aby bylo jasno: Nejsem socka, která chodí pro příspěvek. V roce 1989 jsem nezvonil, neb jsem onen převrat považoval za krávovinu. Pokud ale dojde v budoucnu k lidovým bouřím, zcela jistě se účastním, neb chápu, že tohle svinstvo, které páše současná vládní garnitura, nemůže dopadnout jinak, než že poteče krev.

0/0
16.3.2011 5:51

Hrustic

Socani uz jsou natolik

paranoidni, ze proste hlasovani (t.j. plati to, co chce vetsina) povazuje za silovou nefer krivdu ....

Jestli jejich sjezd vazne vyhraje Sobotka s Rathem, tak CSSD tezko prekroci 20% a Barta bude zachranen ...

0/0
15.3.2011 23:16

dogi2

Re: Socani uz jsou natolik

Bárta, Bárta... Jo, myslíte Ferdu Mravence, že? No, toho bych volil jen tehdy, pokud bych byl čtyřprocentní. A to nejsem.

0/0
16.3.2011 6:01

Hrustic

Re: Socani uz jsou natolik

Ja prece nerikam, ze vsichni socani budou volit VV. Vzdycky se najde nejaka skupina lidi, ktera povazuje Ratha za slusneho cloveka ....

A ze by ctyrprocentni volili spise "jednoho z nich" ?? O tom pochybuju ... A kdyz, tak bych tipoval Bohouska Sobotku :-)

0/0
16.3.2011 12:26

roby

Re: Socani uz jsou natolik

myslíte, že většina národa to chce? Aby se měla každým dnem hůře, aby za šťastný pokládala den, kdy nic nezdražilo? Věříte, že ona poslanecká většina skutečně vyjadřuje vůli lidí?

0/0
16.3.2011 9:29

Hrustic

Re: Socani uz jsou natolik

"Kazdy den hure" - to je subjektivni vec. Doma si taky neco odeprete, aby jste neco ziskal do budoucna ... Proste to odhlasovala vetsina radne zvolenych poslancu (zadne 100 na 100 + prebehlici). Nebo zpochybnujete princip nasi demokracie ???

Vule lidi je hloupost. Vetsina napriklad souhlasi s existenci trestu smrti, ale stejne neplati. Kdyz by se hlasovalo o zruseni dani, tak "vule lidi" rozhodne, ze zadne nechce ...

0/0
16.3.2011 12:09

Nemesiss

...a má pravdu...takhle zneužívat tu nepatrnou většinu...

...co má vláda ve sněmovně...:-)...přece každá vláda musí dělat to, co chce opozice...pardon - toto se samozřejmě týká jen pravicových vlád...:-)

0/0
15.3.2011 22:22

lokýtek

ten člověk je blázen

:-P

0/0
15.3.2011 21:46

korsár

Re: ten člověk je blázen

Drábek a blázen? To je slabé slovo.:-P

0/0
15.3.2011 21:51

masculine

To si Dluhoslav dělá srandu?

Snad si nemyslí, že si vláda nechá své úsporné kroky rozsápat stejně, jako si je nechal rozsápat Fišer? A že bude něco protlačovat silou? To mu při tom facanovi, co schytal na předvolební verbovačce ovcí, úplně ruplo v kouli? Nebo už zapoměl, jak ČSSD pod velením egocentrika s bradavicí prohlasovala i bez projednání v tripartitě úpravy zákoníku práce? O Dluhoslavovi jsem nikdy neměl valné mínění, ale překvapuje mne stále více.

0/0
15.3.2011 21:13

Karel_dnes

Víš co je to demokracie?

Když je o 2 hlasy svržena vláda (bez náhrady) uprostřed předsesdnictva EU (a ne hlasy kolaičními!). Naproti tomu když se většinová vláda nepříjde za Bohúšem poradit s tím, jestli mužou občanovi navrhnout aby si vybral jakým způsobem si chce setřit na důchod - tak je to prosazování silou.

Kdopak to byl, kdo půl roku před ukončením volebního období (bez projednávání) zvýšil porodné takřka o 100% (a dotoneška se z toho nevzpamatovali...)

0/0
15.3.2011 20:19

Tryskomys Muf

Je vidět, že ČSSD

Je vidět, že ČSSD je na tom finančně špatně. Paroubek si alespoň platil dvorní demagogy (Dimun, Tvrdík), pro které byla lež standardní pracovní nástroj, ale uměli ji alespoň lákavě zabalit pro průměrného voliče. Sobotka peníze nemá, a není ani dost chytrý na to, aby to zvládal sám.

0/0
15.3.2011 20:18

Tryskomys Muf

A čím jiným než silou

A čím jiným než silou se zákony schvalují, pane Sobotko? Schvaluje je ČSSD s pomocí boží nebo pekelnou? To jsou bláboly jak ze zvláštní školy. 8-oRv

0/0
15.3.2011 20:09

a co má být

Re: A čím jiným než silou

Tak sem již nepiš.

0/0
15.3.2011 20:11

Tryskomys Muf

Re: A čím jiným než silou

Trhni si hlavou. :-)

0/0
15.3.2011 20:14

a co má být

Re: A čím jiným než silou

A jasně prosadíme to navzdory všem. Stejně jako ÚP. Proti senátu, opozici, starostům, prezidentovi-jen my , my Gottwaldovy pohrobci máme pravdu. Mi jsme bozi a vy si pol----------!!!!!

0/0
15.3.2011 20:13

Tryskomys Muf

Re: A čím jiným než silou

Zkuste se pro začátek naučit základy české gramatiky, abyste nebyl jen k smíchu. 8-o

0/0
15.3.2011 20:15

a co má být

Re: A čím jiným než silou

To s tím my a mi byl záměr.

0/0
15.3.2011 20:22

V.Poustka

Re: A čím jiným než silou

ale špatně máš svého bývalého předsedu:-P

0/0
15.3.2011 20:36

a co má být

Re: A čím jiným než silou

Proč, já volím a přihrávám straně, která tu zatím dvacet let neměla ani jeden skandál.

0/0
15.3.2011 20:51

kunta_kinte - sberatel BANu

Re: A čím jiným než silou

a to je jaka ? Monarchiste ? to pak jo...:-)

0/0
15.3.2011 21:15

roby

Re: A čím jiným než silou

a co jste tím záměrem sledoval? Já se obávám vážený "a co má být",  že spíše než záměr to byla vaše neznalost elementární gramatiky

0/0
16.3.2011 9:35

Horez

Re: A čím jiným než silou

Vidím, že ty budeš jak ten Sobotka :-)

0/0
15.3.2011 20:19

Karel_dnes

Re: A čím jiným než silou

... že by ti Marťani?...Ale že by jim až tak ležel v patě náš důchod?

0/0
15.3.2011 20:20

miromax

je čas na krunýř...

Bohušu...

0/0
15.3.2011 19:50

navstevak nakopne socana

V sobotu se voli novy parteigauleiter v cSSd

proto ta silacka gesta. Nicmene ani jedne z hlavnich kandidatu nema sanci reformovat extremistickou cSSd a udelat z ni moderni levicovou stranu 21. stoleti. A tak zustanou i nadale v totalni politicke izolaci a dal budou koukat jak 118 valcuje snemovnu aniz by s nimi nekdo o cemkoliv komunikoval.

0/0
15.3.2011 19:40

bear64

Re: V sobotu se voli novy parteigauleiter v cSSd

a tak to ma byt R^

0/0
15.3.2011 19:41

ELAPHURUS

Re: V sobotu se voli novy parteigauleiter v cSSd

To moderní ods, topka a veverky....to je něco jiného ;-D;-D;-D

0/0
15.3.2011 19:48

papullus

Re: V sobotu se voli novy parteigauleiter v cSSd

ty jsi nenapravitelný člen stáda 200 kusů odváděných ročně do Německa. Nauč se alespoň trochu německy a hlavně také reálie,když se ti historicky tak líbí. Gau znamená německy župa,v našem pojetí něco jako kraj . ČSSD volí celostátního parteileitera , nikoliv župního. Jsi nepoučitelný mamlas.

0/0
15.3.2011 19:50

navstevak nakopne socana

Je videt ze ani po pul roce extremisticka cSSd nevstrebala

tu porazku. Misto jasneho vitezstvi, ktere zazari jako kometa to byla usmudlana plichta. A diky nulovemu koalicnimu potencialu cSSd se tato ocitla v opozici a navic v naproste izolaci.

0/0
15.3.2011 19:37

ELAPHURUS

Re: Je videt ze ani po pul roce extremisticka cSSd nevstrebala

Máš pravdu, zkorumpovaní asociálové mají nyní u nás navrch.....Rv

0/0
15.3.2011 19:46

navstevak nakopne socana

Po tom co vcera predvedl Sobotka v udalostech komentarich

je logicke ze cely bali zmen zase projde snemovnou cistou a jasnou 118 bez jakkekoliv komunikace s extremistickou cSSd.

0/0
15.3.2011 19:36

..Zmuda..

Schválí silou,

no a co? Vždyť je to dobře, o co Sobotkovi jde? Vždyť to bude voda na mlýn socialistů a komunistů, nota bene, když tahle vládní tříkolka do cíle nedojede.

Klid, Bóžo, klid!

0/0
15.3.2011 19:33

ezra

ano, silou 118 hlasů, naprosto demokratickým řešením!

0/0
15.3.2011 19:27

karelwesely

-

Silou....;-D;-DR^ To znamená co? jako že většina nebude brát ohled na názor menšiny? No a co, plešoune. ;-O Byls to ty, kdo hlasoval s komunistama bez ohledu na názory koaličních partnerů. Ale to nebylo silou, viď, to bylo napříč poslaneckou sněmovnou, že jo, šašku. ;-€;-D;-D

0/0
15.3.2011 19:25

V.Poustka

soudruhu předsedo

to se vám to krásně hlasovalo v roce 2006 silou 111 sociálně komunistických poslanců a ani koalice na to nemusela být, to bývaly krásné časy, že?

0/0
15.3.2011 19:22

karelwesely

Re: soudruhu předsedo

R^

0/0
15.3.2011 19:26

jardahorak

Bohusu, neblbni...

Koalice chce navrhy prosazovat silou, protoze nechce zahrnout navrhy opozice... Bohusu, ty jsi uz uplne zblbnul. Copak vase vladnouci koalice neprosazovala vse "silou"? Copak kazde prohlasovani jakekoliv vlandi koalice na ukor opozice neni "ukazka sily"? :-)

0/0
15.3.2011 19:18

jirří

Je to v..!

Dobře si pamatuji,když měla ČSSD s KSČM většinu v PS,jak chodili pokorně za ODS,zda mohou schválit např.pastelkovné a pod.;-D

0/0
15.3.2011 19:15

jajabar

Re: Je to v..!

BINGO !!!!!!

0/0
15.3.2011 19:22

_Reinkarnace_Obraceče_kalendáře

.......................

Bohouš ví co od něj obyčejný lid očekává, příspěvek 90 000 na novou Škodku, zrušit poplatky, zvýšit dáfky , zadarmo pastelky a 15 důchod .................

0/0
15.3.2011 19:07

Hariet

Jako před Vánocemi?

Miroslava Němcová co porušuje zákon  - a chce být prezidentkou České republiky? Ta dogmatická a nesympatická osoba, co už kuje pikle, jak zmanipulovat PS jako před Vánocemi? ;-O

0/0
15.3.2011 19:02





Najdete na iDNES.cz