Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Zřízení bezletové zóny nad Libyí se rovná válce

Český prezident Václav Klaus se na summitu EU o situaci v Libyi postavil proti zřízení bezletové zóny nad zemí zmítanou občanskou válkou. Prezident také odmítá výzvy k uznání libyjské opozice bojující proti diktátorovi Muammarovi Kaddáfímu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beham Bosky

Moskva

Nic nového pod sluncem, lze z toho soudit, ze Moskva zatím stojí za Kaddáfím a hlavně si nepřeje západní intervenci.

0/0
12.3.2011 23:27

bernstein1

Re: Moskva

třeba to s nima biden dojedná...

0/0
12.3.2011 23:29

bernstein1

ten se zase předved!

asi mu přestanu říkat uko ješita, po tomhle extempore bude daleko přiléhavější pojmenování Václav Alzheimerovič. 

0/0
12.3.2011 10:40

Fmighta the Affaffin

Re: ten se zase předved!

Typicky diskutujici na iDnes - urazky bez jakychkoliv argumentu. Ono totiz kdyz clovek rekne, zejakykoliv politik je hlupak, tak muze se spokojenym usmevem pocitat souhlasne reakce, zatimco kdyby rekl napr. "Nesouhlasim s panem prezidentem, myslim si, ze bychom meli okamzite zahajit ofenzivu proti Kaddafimu, protoze v predchozich pripadech, viz Vietnam nebo Irak, to vzdycky dopadlo jenom dobre." - tak by se mohl najit nekdo, kdo bude dedu vsevedovi oponovat, ze?

0/0
12.3.2011 14:16

bernstein1

Re: ten se zase předved!

aha, tak ty si myslíš, že bychom měli okamžitě zahájit ofenzívu? tak to já tedy ne. ale pokud předseda vlády řekne, že nelze přistoupit na vojenskou akci bez souhlasu rady bezpečnosti a prezident to na summitu tlumočí tak, že jsme proti zásahu a nebudeme se schovávat za radu bezpečnosti - tak to znamená, že si cintá pentli na svoje triko a říká věci, ke kterým nemá mandát! pokud za to nemůže alzheimer, znamená to, že za to může klaus a je na místě se zeptat, jestli by pomalu neměl začít brát plat od putina místo od český republiky!

0/0
12.3.2011 14:22

nafouknutá bublina

Re: ten se zase předved!

Pokud si cintá pentli a říká věci, ke kterým nemá mandát, je to věc předsedy vlády, ne Vaše. Vy s tím jen těžko můžete něco dělat.

0/0
12.3.2011 16:44

bernstein1

Re: ten se zase předved!

no pardon, je to moje země, moje vláda a bohužel i můj prezident, i když ten mi teda leze krkem! 

0/0
12.3.2011 16:48

nafouknutá bublina

Re: ten se zase předved!

Ano, je to Vaše země, Vaše vláda a Váš prezident, přesto si ale nesrovnalosti s prezidentem musí vyřešit předseda vlády. Na tom nic nezměníte.

0/0
12.3.2011 16:54

bernstein1

Re: ten se zase předved!

takže mám držet hubu a krok? to už tady bylo! 

0/0
12.3.2011 17:06

nafouknutá bublina

Re: ten se zase předved!

To nikdo neřekl. Tak něco dělejte, nikdo Vám v tom nebude bránit, ale stejně těžko něco zmůžete, protože Vy jste mu žádný mandát nedával. Pokud má nějaký spor s předsedou vlády, musí si to vyříkat s předsedou vlády, když bude mít spor s hradním kuchařem, nebude to řešit samozřejmě s předsedou vlády, ale s hradním kuchařem a totéž platí, pokud se dostane do sporu s Vámi. To se však nestane, protože z očí do očí byste mu stejně nic neřekl, i když vím, že tady na této diskusi se budete projevovat jako ten nejspravedlivější hrdina.

0/0
12.3.2011 17:14

bernstein1

Re: ten se zase předved!

je živej z mých daní a dělá mojí zemi ve světě ostudu! měl by respektovat politickou linii vlády vzešlý z voleb. místo toho  leze do zadku rusům, vychvaluje kdejakýho diktátora, zato EU mu není dost demokratická,  má plnou hubu pravicových keců, ale banky za něj musel privatizovat až zeman. atd.atd.atd.

0/0
12.3.2011 17:27

Fmighta the Affaffin

Re: ten se zase předved!

On to prezentoval jako svuj nazor, na kterej ma nejen jako prezident, ale i jako clovek pravo, a navic to podle me rekl mnohem lip nez ti ustrasenci z vlady. Ja jsem radsi obcanem zeme, ktera je schopna prijit na to, co je dobry a co spatny, a rict to na rovinu, nez zeme, kde vsichni rozklepane mlci a cekaji co reknou ooo svati vsemocni evropsti urednici, kteri jeste nikdy nic inteligentniho nerekli.

0/0
13.3.2011 14:45

bernstein1

Re: ten se zase předved!

jo, v tom je právě jádro pudla, přijít na to, co je dobrý a co je špatný. uko ješita si myslí, že on to ví nejlíp, jenže zklušenost mě naučila, že co si myslí uko ješita jsou většinou hovadiny. 

0/0
13.3.2011 15:40

sorvon

morální autorita

Náš pan prezident je přesně takový, jací jsme my a proto si ho zasloužíme , Hašek by měl jistě radost ,že se jeho nejslavněší literární postava může octnout i v roli prezidenta.;-(

0/0
11.3.2011 22:38

Gusta Deputát

Re: morální autorita

už mě unavuje, jak spousta lidí nechápe (protože nečetla?) Švejka. Jestli to chápu dobře, chcete Klause "urazit" přirovnáním ke Švejkovi. Fajn, až na to, že Švejk byl přes svůj lidový projev a postavení, normální a veskrze pozitivní hrdina, často jediný, kdo měl rozum. Hašek tak dával najevo, že inteligence není jen akademické a intelektuální pozlátko plné přetvářky a nabubřelosti. To, že toto poselství tolik lidí nechápe, svědčí hlavně o jejich omezenosti.

0/0
11.3.2011 22:47

sorvon

Re: morální autorita

nejsem si jist zda Hašek poté co vystřízlivěl ,vůbec věděl co chtěl svým dílem říci a i v tomto je to s panem prezidentem stejné, vyjma toho alkoholu,V ten se opájí sám sebou;-D

0/0
11.3.2011 22:57

libynn

Re: morální autorita

Pokud nevíš, co chtěl autor svým dílem říci,tak proč jeho hrdinu používáš jako přirovnání?

0/0
11.3.2011 23:02

bernstein1

Re: morální autorita

na tom fakt něco je... ;-)

0/0
12.3.2011 10:35

Světlonoš

Re: morální autorita

Svejk byl na rozdil od Klause v pohode a mel smysl pro humor. Klaus je narcis co bere sama hrozne vazne a celou republiku si uzmul jako hracku pro sve ego.

0/0
12.3.2011 10:39

libynn

Re: morální autorita

jsi úplně mimo mísu. Hašek by měl radost akorát tak z tebe!

0/0
11.3.2011 22:50

V.Poustka

takže Klaus měl zase pravdu

a jeho názor byl stejný s názorem většiny představitelů EU, smůla, levičáci

0/0
11.3.2011 20:20

bernstein1

Re: takže Klaus měl zase pravdu

máš pomotaný strany. kaddáfí odjakživa patřil k nejvěrnějším přátelům našich soudruhů...

0/0
12.3.2011 10:36

Noli tangere circulos meos

Klaus neni sam ve svem rozumnem postoji

Ron Paul v podstate rekl totez

http://www.prisonplanet.com/ron-paul-no-fly-zone-over-libya-would-be-an-act-of-war.html

0/0
11.3.2011 20:10

Durika

Co sa trasiete z Klausovych nazorov? Nijak nevybocuje

"Treba pravdivo pomenovať, že úvahy, ktoré sa dotýkajú takzvanej bezletovej zóny, sú úvahami o vojne," vyhlásila po skončení rokovania Radičová.

http://spravy.pravda.sk/unia-odmietla-vojensky-zasah-v-libyi-dv6-/sk_svet.asp?c=A110311_122613_sk_svet_p12

0/0
11.3.2011 19:03

-dejf-

Má pravdu

ale chapu, ze ti, co to nedokazi pochopit, s tim souhlasit nebudou

0/0
11.3.2011 18:31

Barry Goldwater

Proč to Klaus dělá?

Václav Klaus již jako čtyřletý chapec nosil dlažební kostky na pražské barikády, za socialismu se odvážně postavil režimu, přestože si byl vědom sledování ze strany STB a odvážným předstíráním spolupráce s komunisty způsobil režimu mnohem větší škody než tzv. disidenti, v té době se převážně zašívající ve vězení. Dnes nás denně přesvědčuje o své odvaze, se kterou čelí zpupné EU. Je očividné, že jeho nechuť angažovat se v Libyi nepochází z nějaké opatrnosti. Jde očividně o úctu Vácava Klause k právu a k právnímu státu, která jako Adriina nit provází veškeré jeho  působení v ČR a není nic logičtějšího, že dnes by rád naučil vážit si těchto hodnot i ostatní svět. Snad se mu to podaří a svět bude moci těžit z výhod funkční vlády práva, tak jako se tomu těší dnes Česká republika. 

0/0
11.3.2011 18:06

pravicovyruger

Re: Proč to Klaus dělá?

R^

0/0
11.3.2011 18:07

chicocheco

Re: Proč to Klaus dělá?

R^

0/0
11.3.2011 18:11

fiskfisk

jde o to jak je to doopravdy......

pokud opravdu je Kadafi podporovan pouze malym zlomkem obyvatelstva Libye a jen diky miliardam dolaru za ropu (o ktere defacto okradl sve obcany a ktera je narodnim vlastnictvim) plati stedre najate zoldaky a kupuje kvalitni zbrane, kterymi likviduje sve spoluobcany....Pokud tedy tato vyrazna mensina vrazdi sve bratry a sestry jen diky obrovskemu nakradenemu bohatstvi a proto aby se udrzela u moci a mohla krast dal....Pak tato vyrazna mensina nereprezentuje svou zemi a je to jen hruzovlada a urychlene zrizeni bezletove zony, vcetne nutnych dusledku ma smysl. Bohuzel k soucasne situaci vyrazne prispel takzvany civilizovany svet, ktery kvuli vlastnimu prospechu lezl leta letouci Kadafimu do z.dku.....Rv

0/0
11.3.2011 17:52

Noli tangere circulos meos

Re: jde o to jak je to doopravdy......

co ty ctes za zpravy? ;-D

0/0
11.3.2011 20:09

JirkanSirkan

Trautenberk roku

Sledujete ten souboj Klause a Kalouska o největšího sympaťáka pod sluncem? Oba se trumfují v tom, aby vypadali jako lidojedi, a když jim někdo vytkne tak se chovají jako prasátka v čersvém bahýnku, rozkošnicky se nastaví vlně nesouhlasu. Těžko říci kdo vede, protože oba by zasloužili za vytrvalost a vervu s jakou bojují o negativní ohlasy.

A teď z jiného soudku, u článku o romském sdružení, které nabízí romy do Evropy, neboť v ČR se cítí nechtění chybí diskuze. Ať si. Přeji idnes.cz, aby se romskému sdružení podařilo udat romy ve vlídnější zemi, pak zmizí i důvod pro cenzuru na těchto stránkách.

0/0
11.3.2011 17:18

pravicovyruger

Nějak mi není jasné, co jste chtěl svým příspěvkem říci.

Nelíbí se Vám Klausův názor? Proč? Protože nejde s politicky korektním mainstreamem. Možná jste si nevšimnul, ale na rozdíl od Eurohujerských politiků, kteří se včera před Kadáfím plazili a nyní by ho chtěli ukřižovat, je Klaus ve svých názorech konzistetní.

0/0
11.3.2011 17:32

JirkanSirkan

Re: Nějak mi není jasné, co jste chtěl svým příspěvkem říci.

Klaus je opravdu konzistentní. Demokracie, právo a pořádek jsou věci, kterými trvale opovrhuje. Proč by jinak nepřišel s myšlenkou silou světového společenství odzbrojit obě válčící strany a uspořádat pod taktovkou OSN svobodné volby, poté předat exekutivu nově zvoleným strukturám a odejít. Ne on nechá vraždit tisíce lidí Kadáffího mafií, a proč? věřím, že ODS by se líbila pozice, kterou měl předtím v Libyii Kadáffí. Klaus dlouhodbě podráží slušnou pravicovou politiku a konzistentně se drží politikaření. Konzistenci Klasovo postojů Vám diskutující kolego podepíšu.

0/0
11.3.2011 17:41

pravicovyruger

Svatá prostoto!

Světu mír!

škoda , že to v praxi nefunguje.

Nějak Vám uniká, že právě Klaus je jedním z posledních etalonů demokracie na rozdíl od jejích parodií.

0/0
11.3.2011 17:51

JirkanSirkan

Re: Svatá prostoto!

světu mír napsáno na nějakém transparentu opravdu nefunguje, stejně jako představa,že Klaus má něco společného s demokracií a slušnou pravicovou politikou. On je konzervativec, ne poslední etalon demokracie.

0/0
11.3.2011 18:06

pravicovyruger

obávám se , že EUroabsurdistánu je Klaus

jedním z mála politiků, kteří chrání principy demokracie v jejím původním slova smyslu

0/0
11.3.2011 18:11

pravicovyruger

PS, není špatné polykat vše co Vám média servírují, není an

věci  sledovat kauzalitu  problematiky.

Obávám se, že hodnocení aktuálního stavu v Líbyi je nyní v 90% poplatné pohledu předškoláků na první sníh , doprovázený dotazem, uklidíme to do popelnice, nebo to rozpustíme fénem?;-D

0/0
11.3.2011 17:54

JirkanSirkan

Re: PS, není špatné polykat vše co Vám média servírují, není an

Jistě, všichni jsou hloupí a nevidoucí, a tak velký kormidelník musí navrátit zbloudilé na správnou cestu. Jak jste psal výše, svatá prostoto. Já se domnívám, že problémy by se měly řešit tam, kde vznikají. Nemá smysl cpát do Afriky peníze a peníze a ještě další peníze. Jestliže tam mají bídu a hlad a samé diktatury, tak se tyto problémy musí řešit a to tam. ne jen stále brát uprchlíky a rozhazovat z letadel rýži. Zásah v Libyi musí být rychlý, protože těmi masakry, co se tam odehrávají ztrácí všichni.

0/0
11.3.2011 18:01

pravicovyruger

ANo a bude následovat ráj na zemi, Libye

bude plná  usměvavých demokratů;-D;-D;-DR^

Nepleťme si zbožná přání a dosažitelnou realitu. Nebavíme o tom co je dobré, ale o tom, co je menší zlo.

0/0
11.3.2011 18:07

pravicovyruger

Milí Jiří, stačí mi, jakým zůsobem agentury překrucují fakta

už se ani nesnaží vytvářet věrohodné lži, protože tupý dav pojídá s chutí i ty zdánlivě nestravitelné

0/0
11.3.2011 18:09

nafouknutá bublina

Re: Nějak mi není jasné, co jste chtěl svým příspěvkem říci.

Co to je "...silou světového společenství odzbrojit obě válčící strany..."? Zkuste to navrhnout nějakému státníkovi - každý se Vám vysměje.

0/0
12.3.2011 16:52

bezdůvodně_smazaný_popáté

Ruský prezident Klaus

Koho že tam Klaus zastupuje? Rusko?

0/0
11.3.2011 16:59

sir Humprey X.

Re: Ruský prezident Klaus

Českou republiku

0/0
11.3.2011 17:21

pravicovyruger

ZAstupuje zdravý rozum

0/0
11.3.2011 17:24

vokoun6

Václav Lukoilovič Klaus

sebestylizovaný bojovník za svobodu a demokracii ve skutečnosti ale latentní sympatizant a obdivovatel diktátorů jako Putin, Mečiar nebo Miloševič.

0/0
11.3.2011 16:57

nafouknutá bublina

Re: Václav Lukoilovič Klaus

To je, myslím, každého věc, koho je obdivovatel. A sebestylizovaný bojovník za svobodu a demokracii? Nechápu, proč  každý státník může vyjádřit svůj názor, jen náš prezident ne. A že má jiný názor, než oni? Není právě to demokracie? Nebo snad má ze sebe dělat kašpárka, uctivě se před těmi "velikány" hrbit a kejvat? To snad opravdu nemyslíte vážně.

0/0
12.3.2011 16:42

kajak v zakoně

to vypadá.., že někdo už na hrad donesl tu zprávu..,

že se v Libyii válčí..R^

0/0
11.3.2011 16:45

Světlonoš

senilnejici populista opet blaboli

Havel rekl bila, tak Klaus musi hned rict cerna. Nechapu proc tomu Havlovi cely zivot tak zavidi, stejne na nej nikdy nebude mit. Porad to bude jen bankovni urednicek z panelaku, co za komunistu drzel hubu a krok

0/0
11.3.2011 16:24

LadyLucy

Re: senilnejici populista opet blaboli

Havel je jen kecal, který si chtěl hlavně nahromadit majetek:-(

0/0
11.3.2011 16:27

kajak v zakoně

Re: senilnejici populista opet blaboli

8-o;-D

0/0
11.3.2011 16:45





Najdete na iDNES.cz