Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boeing Travel Service poškodil značení letiště na Azorech

Letadlo české společnosti Travel Service mělo ve čtvrtek problémy při mezipřistání na letu z Varšavy do Dominikánské republiky. Na letišti Lajes na Azorských ostrovech zničilo několik světel dočasného osvětlení přistávací dráhy, pasažéři zraněni nebyli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KdysiBedlam

jj

Meli stesti, ze se to stalo s Boeingem, kteri jsou drzaci. Kdyby se to stalo s Airbusem od evropskych soudruhu z Francie, tak jim upadne cely podvozek.......:-)

0/0
13.3.2011 1:44

adam72

to víme už dávno

že travel service jsou čuňata. Pokudí vím, tak svého času dokonce nesměli létat nad francií. Kolik nouzových přistání v brně měli snad ani nejde spočítat. Nehledě na to, že na letištích si platí ty nejlevnější služby a když je nějakej problém, odbaví je až jako poslední.

0/0
11.3.2011 12:52

sirinx

Re: to víme už dávno

Tak to by me zajimalo, kolik nouzovych pristani v brne TVS mel... Ja si pamatuju jedno za posledni tri roky a to bylo spis bezpecnostni opatreni a rozhodne ne nouze. Doporucuju zkusit na iheute vyhledat treba query "nouzove pristalo" + CSA.

Ad nejlevnejsi sluzby .. pan je odbornik, cetl neco o Ryanairu, ne?

0/0
11.3.2011 13:25

navigatormarty

Re: to víme už dávno

tak tohle je už trošku přes čáru, lež č. 1 TVS nikdy neměl zákaz létat nad Francií, lež č. 2 bezpočet nouzových přistání v Brně - pán by si mohl nastudovat rozdíl mezi nouzovým přistáním a letem na záložní letiště z důvodu npř. špatného počasí a zárověň nefunkčnosti vypavení letiště Praha nebo Ostrava, lež č. 3. nejlevnější služby jsou už úplná báje a historka z podsvětí obzvláště ve spojení " když je nějaký problém, odbaví je až jako poslední" neuvěřitelný blábol...a ktěm nouzákům.. zkuste se někde zptak, kolikrát v posedních měsících jedna nejmenovaná letecká společnost provozující také turbovrtulová letadla měla přistání se závadou na motoru...... a prozradím vám, že Travel Service to opravdu není....

0/0
11.3.2011 14:53

svatej_

byl zatížen pytly s pískem?

To by snad napsal jen Brouk Pytlýk...

0/0
11.3.2011 12:03

MC MC

hm

to by se mi fakt chtělo mezipřistávat na Azorech ... to je služba.

0/0
11.3.2011 11:57

MORTONEK

nuzáci z nouzova

české cestovky nemají na to aby si najaly větší letadlo ! stačí si přečíst pár recenzí na lety do ůexotiky" která naní zas až tak vzdálená a zjistíte že oni si najmou letadlo které vydrží ve vzduchu max 6 hodin.

divím se že s nima vůbec ještě někdo lítá !

ať zkrachujou a pak se objeví nějaká cizí cestovka co bude lítat z prahy a bude mít pořádný stroje !

tohle je fakt holota !ono je x cestovek na trhu a nedokážou /ani společně/najmout ani letadlo který zvládne třeba 13h v kuse.

0/0
11.3.2011 11:52

U96

Re: nuzáci z nouzova

Pane Chytrý,zajímal jste se někdy o letectví?Víte ,nebo máte nějaké znalosti o letadlech?Co ekonomie?Má naše některá společnost na to,aby si koupila Airbus A380 a pak ho dokázala u nás provozovat tak,aby neprodělala kalhoty?Ukažte mi prosím letadlo (kromě U2),které dokáže letět v kuse 13 hodin. IMHO,nemyslím,že zrovna TS je chudá společnost,tuším,že má kolem dvaceti letadel.Kolik jich máte vy?:-/

0/0
11.3.2011 13:27

sthroodle

Re: nuzáci z nouzova

namatkou napriklad A340? teda nejsem odbornik, ale letadel, co vydrzi ve vzduchu 13 a vic hodin bude urcite vic

0/0
11.3.2011 14:55

**v

Re: nuzáci z nouzova

Ted jsi nam to ukazal, jeste zi jsi nam to vsem ukazal!

Pres 13 hodin dovede letet podstatna vetsina dalkovych letadel. Dolet na Dominiku pak maji od nas prakticky vsechny A330, A340, B767, B777, B747, samozrejme pak i to jedine letadlo o kterem jste dosud slysel - A380. Ano, je to o ekonomice, ale to nic nemeni na tom ze letet 737 takovouhle cestu je zverstvo a cestovkam to naopak lidi ubira.

0/0
11.3.2011 15:19

you.can

já měl z toho nadpisu dojem

že letiště je letadlem tak poškozeno že ho musí postavit od základů znova a ono se jedná pouze o poškozená světla na runway, tedy o banalitu

0/0
11.3.2011 11:09

Tomaseq

Poškození letadla

A jaké bylo poškození letadla?

0/0
11.3.2011 10:30

sirinx

Re: Poškození letadla

Gumy :-( Jinak by tam zadny nahradni ero nemuselo.

0/0
11.3.2011 13:26

feese

něco takovýho?

Jednou takhle na letišti čeká letadlo plné lidí na posádku. Konečně se kapitán i druhý pilot objeví. Oba vypadají, že jsou slepí. Kapitán před sebou ťuká bílou holí, naráží do sedadel. Druhý pilot drží na vodítku slepeckého psa. Oba mají na očích velké černé brýle. Cestující si zpočátku myslí, že jde o nějakou recesi, ale když oba dva piloti dojdou do kabiny, začne se nálada v kabině měnit. Když naskočí motory, lidem začíná docházet vážnost situace. Pár se jich začíná modlit. Letadlo se pomalu dává do pohybu. Hluk v kabině také nabývá na intenzitě. Jak se letadlo blíží ke konci startovní dráhy, hlasy jsou stále více hysterické. Když už zbývá jen pár metrů, panika propukne naplno v ohlušujícím jekotu. Letadlo se odlepí od země na posledním metru startovací dráhy. V kabině říká druhý pilot kapitánovi s úlevou v hlase: "Šéfe, bojím se, že jednoho dne ti lidé nezařvou a bude po nás."

0/0
11.3.2011 10:28

Chytrakz hospody

Re: něco takovýho?

a jak přistávaj to už v tom vtipu není???;-D;-D;-D

0/0
11.3.2011 10:30

feese

Re: něco takovýho?

Ne, to je v článku ;-D

0/0
11.3.2011 10:32

intago

Re: něco takovýho?

mám pravdivé historky z létání, létám od 1975

Alkohol v letadlech

slyšel jsem hrozné story na vnitroz.linkách Ruska. Kapitán byl tak nalitý, že ani nedošel do kabiny a upadl. Usnul a celou dobu letu tam spal. My měli na letišti pilota AN 2, kterého paragáni museli nakládat do éra, jak byl těžký a opilý. Mechanik byl šikovný, zvládl pilotáž bez něj. Stejně to éro lítá samo a pomalinku.

Náčelník letiště jim vždy říkal-kluci, nadávejte mu pít. Ale to oni ne. Zabili psa chyceného na ploše, upekli ho a jedli , pili i při nátěru střechy a tak se opili, že usnuli a skutáleli se ze střechy a zlámali kosti. Inu alkohol je metla lidstva. Už je to 33 let

0/0
11.3.2011 11:17

regazzi

Označení svetel

Neni to trochu pitomost vymlouvat se na to, ze svitici svetla nebyla oznacena? :-)

0/0
11.3.2011 10:28

you.can

Re: Označení svetel

co nepochopíš na větě, že světla nebyla funkční..

0/0
11.3.2011 11:12

Rokba

Bulíkem do Karibiku...?

To tam jako vážně lítaj s koupákama sedm tři sedmičkou? Další důvod nejezdit s českou cestovkou....a jak vidno oblažujou tímhle letadlem na krátké a střední tratě i Poláky....;-D

0/0
11.3.2011 10:16

REMET

Re: Bulíkem do Karibiku...?

Driv davno si na to pujcovali 767. Ale fakt letet 737 s jednim (spis dvema) mezipristanima spoustu hodin je blaznovstvi. Na delsi trate je holt lepsi vzit vetsi zahranicni cestovku nebo uplne nejlepsi letet standardni linkou.

0/0
11.3.2011 11:00

Abdullah 31

Re: Bulíkem do Karibiku...?

Tak ona 737NG letí prakticky stejně rychle jako ta 767, ovšem je to přece jen malé letadlo, málo prostoru pro cestující a díky doletu a nutnosti přistávat si pro palivo bych ho na cestu na Kubu taky nechtěl :-)

0/0
13.3.2011 11:05

intago

taková banalita

co je to proti Japonsku!

0/0
11.3.2011 10:10

kubas147

ať je to jak chce....

.... tak Azory doporučuju R^

I ty přelety v menších vrtulových letadlech po jednotlivých ostrovech jsou docela zábavné..... Nejzajímavější přistání je asi na ostrově Flores :-)

0/0
11.3.2011 9:37

tojsouveci

Kolikrát

Kolikrát já mu to říklal. Franto nepij! Zpomaluje to reakce a jednou to nedobrzdíš. Ale kdepak. Jak když hrách na stěnu házíš.....:-/

0/0
11.3.2011 9:34

charyfuck123

Ilustrační foto

Zajímalo by mne, zda ilustrační foto má způsobovat dezinformaci, nebo si pisatel příspěvku nedá práci o 30 vteřin navíc, aby se podíval jak vypadá B737-800. Na ilustračním fotu není Boeing, ale Airbus...Je to schválně jiné ilustrační foto, nebo je to neznalost ?

0/0
11.3.2011 9:34

mikunited

Re: Ilustrační foto

To je nznalost a neznalost se neomlouvá

0/0
11.3.2011 9:35

stev

Re: Ilustrační foto

Nechápu, proč tam nedat fotky těch poškozených světel. To je fakt smutný. Taky se mohli zmínit, že žárovky vymyslel Edison. Taky mohli zmínit Frantu Křížíka. Tak nevím, je to ze strany redakce neznalost, nebo záměr?

0/0
11.3.2011 9:46

Maxx_Th

Re: Ilustrační foto

Tak ty máš dost R^

Ty nenapíšeš dobře ani příspěvek a budeš honit nějaké ilustrační foto.

0/0
11.3.2011 9:50

carpatia

Re: Ilustrační foto

Já tedy nevím co vidíte Vy, ale na fotce u článku je rozhodně boeing 737-800.

Airbus v barvách Travel Service vypadá např. takto:

http://www.photo-planes.com/plane-77-q-airbus-a320-travel-service

0/0
11.3.2011 10:28

tlkounev

Re: Ilustrační foto

Je hezké, že poznáte Boeing od Airbusu, ale chybí Vám důvtip, který by Vám pomohl pochopit jak fungují redaktoři na iDnes, kteří mění u článků ilustrační fota s železnou pravidelností, protože při vydání článků se vždycky utnou a na obrázcích jsou totální kraviny.

0/0
11.3.2011 11:23

REMET

Re: Ilustrační foto

V 11:00 je tam uz Boeing OK-TVM.

0/0
11.3.2011 11:01

poznamka

4 hodiny na výměnu světýlek?

To tam ten servis není zrovna moc rychlej, na to, že to je letiště.

0/0
11.3.2011 9:32

Ferris

Re: 4 hodiny na výměnu světýlek?

Byl/a jste nekdy na letisti na ostrove?;-) pracuje tam vseho vsudy tak 10 lidi, z tohho 5 policajtu, 3 odbavujou cestujici 3x za den a dva sedej v cisterne a doplnuji palivo. A nejaka kontrola pred vstupem do letadla? Zazil jsem konkretne v Recku kontrolu, kde 3 policajti skontrolovali cca 150 lidi za mene nez 10 minut;-) dokonce pustili do letadla frajera s loveckym nozem! Nejdrive se s nim hadali, ze ten nuz vyhodej, ale ten clovek je za pomoci delegatky ukecal, tak ho tam nakonec pustili. Preci je to letadlo plne cechu, on je take cech, ma tady rodinu, jedeme z dovolene atd atd...tak kyvli rukou a hotovo. Chteli byt driv doma no;-D

0/0
11.3.2011 9:36

Helcza

Re: 4 hodiny na výměnu světýlek?

Nechci být rýpal, ale proč by nemohl být terorista rodilý čech ještě třeba i "náhodou" s pilotním průkazem, že?:-) ...... V dnešní době nehrabe jen zapřísahlým islamisům. Kdyby na letištích postupoval podobně všechen personál např. v USA tak by extémisté měli žně...

0/0
11.3.2011 11:14

kloistr

Re: 4 hodiny na výměnu světýlek?

No joo, on kazdy terorista je zhavy povrazdit pri utoku i svoji rodinu. ;-D 

0/0
11.3.2011 11:28

xls

Ostuda

Mají používat normální letadla určený na dlouhý tratě a s podobnýma mezipřistáníma neotravovat. Tohle je týrání cestujících.

0/0
11.3.2011 9:04

radio_svobodna_evropa

Re: Ostuda

travel bude mit B787, bohuzel zatim je to na ceste. Jinak z warsavy do dominikanske republiky je to mezipristani 1-2 hodiny a kdyz vas pustej ven, tak se clovek aspon protahne a nadycha cerstveho vzduchu. 737 leti temer shodnou rychlosti jako cokoliv vetsiho. nic ostudneho na tom nevidim ..

0/0
11.3.2011 9:18

Ferris

Re: Ostuda

naprosto souhlasim. Na delsi lety vyuziva mezipristani vetsina spolecnosti. Je to naprosto standardni postup a zadna ostutaR^

0/0
11.3.2011 9:33

xls

Re: Ostuda

A to odkdy? Já teda občas lítám a u nikoho jinýho než u TS tyhle technický mezipřistání nepamatuju. Ostatní aerolinky používají běžně na dlouhý tratě i letadla na dlouhý tratě. B737 je dobrý letadlo na lítání přískokama, tj. v našich poměrech tak Evropa, maximálně Egypt. Podobný zvěrstva jako lety Travelservisem a B737 do Bangkoku si už dneska nikdo jiný nedovolí.

0/0
11.3.2011 10:47

sirinx

Re: Ostuda

Tyjo dyt to prece neni vymysl Trevlu, ale tlak cestovek! CELEJ TVS by byl RADSI, kdyby se zase vzala 767 a byl by s dalkovkama klid (nez by se zas nekde rozbila). Ale ne, cesky a polsky socky radeji usetrej.

0/0
11.3.2011 13:29

vokoun6

Re: Ostuda

Tohle může napsat buď někdo kdo s ničím jiným než s TVS neletěl nebo placený provokatér estébáka Šimáněho. Většina solidních aerolinek na mezikontinentální lety používá adekvátní vybavení, tj. od 767/A330 vejš.

0/0
11.3.2011 16:52

grimosa

Re: Ostuda

protahnout se znamena ze se muzou projit po letistnim Terminalu :) Kdyby leteli vetsim letadlem tak, se muzou projit i na palube behem letu. Namackana 737ka opravdu neni vhodne letadlo na dlouhe trate.

0/0
11.3.2011 9:36

Muf Puf

Re: Ostuda

Vona takvá našlapaná 777 taky není to pravý voříškový!:-/

0/0
11.3.2011 9:55

radio_svobodna_evropa

Re: Ostuda

souhlasim, v ekotride je to stejny jak 737, snad jen u nouzaku byva nejaky placek 2m2 aby tam mohli postavat hemeroidari ;-D

0/0
11.3.2011 9:58

Muf Puf

Re: Ostuda

Když je to oprafdu plný, tak zrušej busines a nacpou tam plnou kapacitu! Potom ani u těch nouzáků není místo, protože se tam chce prtáhnout každej!;-)

0/0
11.3.2011 10:02

Mr. Skin

Re: Ostuda

Zapomínáš, že 737-800 není určena na dlouhé tratě, poskytuje mnohem menší pohodlí, než je u dálkových letů potřeba.

0/0
11.3.2011 9:52

mahas.7

Re: Ostuda

Letěli jsme s nima do Dominikánké republiky nedávno a ani jednou jsme nemohli při mezipřistání vylézt ven. Takža asi tak.

0/0
11.3.2011 11:06

Salada

Re: Ostuda

Ale ono je to i o prostoru na sedačce, její šířce, rozestup řad... A tady na tom bude ta 737 asi o dost hůře.

0/0
11.3.2011 11:22

radio_svobodna_evropa

...

moc informaci po svete o tom neni, ale da se v diskuzi docist take, ze snad udajne nesla nektera navigacni zarizeni letiste. Pak je otazkou, do jake miry za to muze travel service ...

0/0
11.3.2011 8:58





Najdete na iDNES.cz