Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

Podle příruček měl Petr Kellner z Úvalna na Bruntálsku takřka jistě umřít, ale po týdnu od uštknutí extrémně jedovatou mambou černou odešel z nemocnice do domácího léčení. Život mu zachránila pohotová reakce, rychlá odborná pomoc a také to, že zřejmě nedostal plnou dávku jedu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanzin

Pro redaktory

Páni redaktoři, když už otiskujete někoho jméno, tak si ho aspoň ověřte, zda jej píšete správně. Je Kellner miliardář a Kelner, kterého uštkla mamba. Nicméně možná šlo o to zvýšit povědomí o firmách Kellnerova impéria;-)

0/0
7.3.2011 20:03

ZdenekRSA

Antivenom

Gratuluji k preziti. Ziji v JAR a vim jak je cerna mamba nebezpecna. Naprosto nesouhlasim s tvrzenim, ze antivenom je tezko k dostani. Tady je a kazdy si ho muze objednat. Mame internet, e-mail a bankovni prevody. Na cernou mambu jsou potreba 4 ampule jako prvni pomoc. To stoji asi 7000,- Kc a doprava v lednici extra. Tyto latky maji trvanlivost 3 roky. Kdyz ma nekdo nejnebezpecnejsiho hada Afriky doma tak by si tohle poridit mel. Jsem chemik a nikdy jsem pozar v laboratori nemel, ale hasici pristroj tam mam. Zanedbani zakladnich pomucek pro prvni pomoc je hazard.

0/0
5.3.2011 21:04

procensora@seznam.cz

Re: Antivenom

Naprosto s tím souhlasím. Sera se navíc stále zdokonaluji. ČR jich má prý málo a jsou vzácná. To je typická non-koordinace VFN Praha s dalšími subjekty herpetologie. Přinejmenším ZOO je musí mít. Dále jsou toxikologové dnes propojeni. Na jed mamby je serum dostupné a dokonce účinné. Když je v ČR tolik chovatelů, proč to serum nemají? Existuji markery na druhy hadích jedů.

0/0
6.3.2011 8:05

po pate zruseny nick

pro vsechny diskutujici

a i pro ty pisalky co ani nevi o cem a o kom pisi...ten pan co se mu to stalo chova vse..vse co je mimo bezne chovatelske zaliby..proste aby byl neco jineho a co nejvic se odlisil a ukazal ze na to ma...a proste se stala nehoda...jeho minus ze se mu vymstila touha se odlisit od ostatnich..a to co z toho udelal bulvar idnes nemam ani chut a ani moznost objektivne a hlavne slusne komentovat.

0/0
5.3.2011 11:43

Lobo - obchodník s mozky

Gratuluju k přežití!

R^

0/0
5.3.2011 10:25

Lobo - obchodník s mozky

Re: Gratuluju k přežití!

V článku chybí informace, jak se daří té mambě:-P

0/0
5.3.2011 10:29

Deliveres

Varování přes stránkou romea.cz

Varuji před vstupem na stránku www.romea.cz, protože tato stránka si neváží uživatelů a cenzuruje všechny příspěvky, které nesouhlasí s názorem v článku.

0/0
5.3.2011 6:33

kaksikymmenta

Re: Varování přes stránkou romea.cz

Já myslím, že název hovoří jasně.

0/0
5.3.2011 10:14

Vinca Ll

..

Tak nějak si milé děti pamatujte -že mamba není panda.

0/0
5.3.2011 2:17

hilsner_urquell

Kobe, Kobe

i ty nevděčníku;-D

0/0
5.3.2011 0:48

obambiodřekykunene II.

Především by si

měl autor této"kauzy" uvědomit, že předvedl prasenskou práci s vědomím, ublížit člověku....dál to nemíním komentovat. To, co zaměstnává tento plátek, no, vaše volba....odplivnutí až do Afriky...mamba, to je řešení a hlavně závist...;-)

0/0
5.3.2011 0:46

Vinca Ll

Re: Především by si

R^

0/0
5.3.2011 2:15

Gotthaj 10 dkg / 12.50 Kč

ano

Potřebuje nyní klid," sdělila jeho přítelkyně. A samozřejmě se již těším na kalhotového hada

0/0
4.3.2011 22:50

budulman

KÁPNI PRAVDU

tak co tě vlastně hrizlo mamba ? asi vítr už bys byl pod drnem,něco jedovaté to bylo bobky jsi mněl.

0/0
4.3.2011 21:26

Reeve

Re: KÁPNI PRAVDU

Promluvil odborník - herpetolog.

0/0
5.3.2011 0:38

calypsol

serum

Procetl jsi si pozorne tento i dalsi ctyri souviezjici clanky, ale nedovedel jsem se, jestli mu v nemocnici poskytli protijed. Ve dvou ze ctyr je pouze opakovana tato informace:"Sérum proti jedu mamby černé je velmi vzácné a těžko

dostupné. Je proto velmi nepravděpodobné, že by ho chovatel měl doma.

Chovatelé jedovatých hadů ale většinou znají číslo na toxikologickou

poradnu a předního českého odborníka Jiřího Valentu, který působí právě

ve Všeobecné fakultní nemocnici, kde muž uštknutý mambou skončil"

0/0
4.3.2011 20:54

Kurri22

Re: serum

Přece byste od idnes novinářů neočekával nějaké relevantní informace?

0/0
4.3.2011 20:58

Lavra

Re: serum

Časem se snad objeví přesnější informace, ale nevím, zda je to tak podstatné. U tohoto tématu mě spíš oslovuje otázka, zda když někdo vědomě hazarduje se svým životem, má na vybranou, ale zvolí si riziko, které je ještě kvůli němu dovezeno (či uměle vychovanáno), má plné právo při případné újmě vyžadovat stoprocentní solidaritu spoluobčanů, či ne.

0/0
4.3.2011 21:01

Lavra

Re: serum

Vychovanáno ;-D Opravuji: odchováno

0/0
4.3.2011 21:04

H0PE1@seznam.cz

Re: serum

Ten kdo si zlomí nohu při lyžování, tak tu solidaritu má.

0/0
4.3.2011 21:05

freeLook

Re: serum

lyzovani = sport  = ma aspon marginalni obecne klady

drzeni jedovate mamby  = nevidim jedine spolecenske pozitivum

0/0
4.3.2011 21:16

Reeve

Re: serum

Nevidíte-li jediné společenské pozitivum ze zájmového chovu jakéhokoliv živočicha, máte poněkud úzký rozhled. Rozvoj lidského poznání by pro vás možná nebyl argumentem (chleba si za něj nekoupíte), ale například takové příjmy státu z daní za prodej terarijních plazů do zahraničí by vás už mohly trochu nahlodat. Tušíte, že v rámci Evropy jsme chovatelská velmoc? A že například příjmy z exportu takových akvarijních rybiček výrazně převyšují příjmy z exportu celého našeho slavného rybářství?

Takže je klidně možné, že ten kousek asfaltu, na kterém nyní parkujete, byl zaplacen třeba právě z daně za prodej jedné pěkné mamby černé do Německa. (Mimochodem, jedovatí živočichové jsou jednou z mála komodit, jejíž prodej nelze před finančákem utajit, neboť veškeré změny majitelů zvířat jsou přísně evidované.)

0/0
5.3.2011 0:51

Lavra

Re: serum

Jen nad tím tak přemýšlím... S běžným lyžováním, dle mého názoru, chov jednoho z nejnebezpečnějších plazů planety srovnávat nelze. S extrémním sjezdem jistě ano, ale i u něj bych cítil jako vhodné připojištění, či určitou míru osobního rizika. Stejně jako při řízení v opilosti, či v extrémní rychlosti...

0/0
4.3.2011 21:19

Reeve

Re: serum

Srovnávat to opravdu nejde. Na následky úrazu při lyžování u nás umírá mnohonásobně více lidí než po kousnutí jakýmkoliv jedovatým živočichem.

0/0
5.3.2011 0:40

Byl jednou jeden kral

Re: serum

mate pravdu .. ale zabiju li se na sjezdovce je to nehoda pri sportovani

kousne-li me doma nejjedovatejsi had sveta, je otazkou zda li se to da povazovat za nehodu, ano sportovat se da mnohem bezpecneji, muzu si vzit prilbu, mel bych jezdit jenom na sjezdovkach .. a potom se chovam jako miliony lidi v CR a kolik z nas se na sjezdovce rocne zabije? rozdil mezi sportovanim (v zime lyzovani) a valenim se na v podstate bezpecnem gauci je celkem markantni

on mel mambu jako jediny v CR (a malem na to doplatil)  a ja se ptam, kdyz uz jsem takovy nadsenec do hadu, tak je opravdu rozdil mit doma zrovna cernou mambu proti jakemukoliv jinemu hadu (aspon trosku bezpecnejsimu)? a nebo proste jeho touha mit doma to nejjedovatejsi, nejnebezpecnejsi tak strasne silna? tak proc ja mam za jeho touhu platit?

mi to pripada jako bych vylezl na strechu panelaku, skocil dolu a vydaval to za extremni sport - prece neni rozdil mezi lyzovanim a skakanim z panelaku

0/0
6.3.2011 9:27

budulman

Re: serum

Jo možná v Indiji tam nemají na vybranou tam je chovatel jedovatých skoro každej a nemusí bejt rozežranej vatař.

0/0
4.3.2011 21:32

skybedy

Petr Kellner?

To jako fakt? Tak to je prča, Petr Kellner je asi jméno od pánaboha.. :-)

0/0
4.3.2011 20:45

Kurri22

Re: Petr Kellner?

http://www.youtube.com/watch?v=n8ByWUZBsAg

0/0
4.3.2011 20:57

zuzatch

Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

Chov jakéhokoliv zvířete (mimo snad jen psa a kočky) v zajetí je projev hlouposti a intolerance k přírodním zákonům, takováto zvířata by si život zajetí sama nikdy nevybrala. Nechápu, proč mu vůbec někdo tohle povoloval. Náklady by si měl určitě hradit sám, nejde o žádnou nehodu, kterou by člověk nemohl očekávat, ani sport, ani o nic podobného, ale to je to nejmenší, takovéto zvíře hlavně nemá v ČR u nějakého tzv. chovatele doma co dělat. Proč by měl třeba jen jediný tvor doplatit na to, že má pan Kellner tuto bizarní zálibu ve věznění? Je zajímavé, jak se teď  pan Kellner tak dojemně stará o svou svobodu a klid, u hada ho to ale nenapadne. On by měl spíše dát klid zviřatům, kterým nerozumí.

0/0
4.3.2011 20:37

Lavra

Re: Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

Souhlasil bych, snad s vyjímkou případů, kdy je zřejmé, že to zvíře chce být s vámi. Třeba had se pořád plazí za vámi syčí a smutně kouká, snažíte se ho odehnat, ale on se po chvíli doplazí zase za vaše záda. Dojdete domů, chvilkami i popoběhnete a on vás pořád sleduje. Tak nakonec přede dveřmi polevíte a hodíte mu myšku a jsou z vás kámoši na život a na smrt... Ale to asi nebude tento případ.

0/0
4.3.2011 20:47

Lavra

Re: Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

No fuj fuj, samozřejmě výjimkou... Jen pořád nevím proč. Něco se vyjímá normálu, tak je to výjimka. Vlastně, to je přece logické, ne?

0/0
4.3.2011 20:51

opportunity

Re: Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

;-D;-D;-DR^

0/0
4.3.2011 21:19

obambiodřekykunene II.

Re: Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

8-o8-o8-o8-oRv

0/0
5.3.2011 0:49

Reeve

Re: Pan Kellner zde určitě není ten pravý tvor k politování

A kytky taky ne, leda že by šly dobrovolně.

0/0
5.3.2011 0:54

Cikánek

Nesnáším hady !

A panicky se jich bojím !  ;-€

0/0
4.3.2011 20:31

Cikánek

Re: Nesnáším hady !

Ten chovatel má teď dvoje narozeniny.

0/0
4.3.2011 20:32

habr

Re: Nesnáším hady !

Taky se četným politikům vyhýbám.

0/0
4.3.2011 20:33

Dalšínickvpekle6

Sousedi se určitě uklidnili

alespoň vidí že se polibek se sousedovo miláčkem dá přežít .

0/0
4.3.2011 20:22

Kurri22

Re: Sousedi se určitě uklidnili

Tak on už je prodal, takže se sousedi mohou uklidnit. Ale panují různé drby, jakou zvěř ještě doma má.

0/0
4.3.2011 20:23

LooL

Článek na zítra

"Ušknutý mambou si vyšel na nákup, a to bez cizí pomoci"

0/0
4.3.2011 20:02

Cikánek

Re: Článek na zítra

Nakupoval druhou černou mambu....

0/0
4.3.2011 20:30

Big.M

Jo touží

po klidu? skoro ho měl nafurt ;-D

0/0
4.3.2011 19:50

rasta_vesta

Re: Jo touží

I Ty ??

0/0
4.3.2011 19:54

Big.M

Re: Jo touží

:-)

0/0
4.3.2011 20:10

nika004

Konec dobrý, všechno dobrý.

Mamba už se určitě těšila na páníčka, zavrtěla ocáskem a vycenila tesáky.

0/0
4.3.2011 19:12

petr.stejskal@tiscali.cz

Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

Ten trouba by si mel veskere lekarne ukony spojene s lecbou po usknuti hadem, ktereho muze doma chovat jen absolutni blazen a hazarder zaplatit ze sveho jako dan za nezodpovednost.

At schvalne pojistovna spocita, kolik ta legrace stala.

0/0
4.3.2011 19:08

chany

Re: Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

Jasně! 8-oJe to buřič, třídní nepřítel a  udělal to naschvál !!!;-O A přímo na tvůj účet!! R^ Už ti poslali složenku!! :-P

0/0
4.3.2011 19:18

nick vzor 4

Re: Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

a ty si můžeš víš co /censor/8-o

0/0
4.3.2011 19:26

Kurri22

Re: Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

Je to rebel!!!!;-D

0/0
4.3.2011 19:54

def.

Re: Chovatel uštknutý mambou už je doma. Touží po klidu

Proč jako? Od toho se platí zdravotní pojištění. Není důvod proč by to měl platit ze svého.

0/0
4.3.2011 19:45





Najdete na iDNES.cz