Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus se přibližuje myšlenkám fašizujících maloměšťáků, míní „Koniáš“ Halík

Prezidentova slova na obranu Ladislava Bátory, který se měl navzdory někdejší kandidatuře za krajní pravici stát náměstkem ministra školství, si vysloužila kritiku Tomáše Halíka. Podle teologa, jehož Klaus přirovnal ke Koniášovi, se prezident přibližuje myšlenkám fašizujících maloměšťáků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prasivy pes Muki

Halik je ostuda katolicke cirkve, tenhle zednarsky

cryptojew mel byt davno exkomunikovan.

0/0
1.4.2011 12:54

marty2ban

...

 Je skoro až neuvěřitelné, jakou náhodou se vždy pod bláboly nenávistného flanďáka objeví o pochybné argumenty opřené antiklausizmy.

0/0
1.4.2011 12:50

hrouzek

pane Halíku,

  ty fráze o fašizujících a maloměšťácích jsme slyšeli za těch  padesát  let bolševiků hafól. Jo a ještě pak o "ztroskotancích a vyděděncích".Myslím,že jako katolický kněz by jste se neměl takových přihlouplých útoků na prezidenta Klause zúčastňovat a organizovat je. Řadíte se pak do zástupů různých těch politizujících takéknězů jakými byli Plojhar,Vrana a mnozí další....;-O 

0/0
2.3.2011 13:24

hradnipan

s cim Klaus zachazi...

http://www.hradniparticka.cz/2011/03/radeji-slova-hradni-particka-aranzma.html

0/0
2.3.2011 9:01

Hudina

Všechno zná,všude byl dvakrát,od všeho má klíče:-)

Bez ohledu na p.Halíka, z našeho prezidenta se skutečně stává zaprděnej a kyselej dědek, kterej jediný v čem je konzistentní je navážení se do všeho, co se byť jen vzdáleně dotýká Havla, ten komplex z něj v kombinaci s jeho ješitností z něj čiší tak že se z něj fakt stal žlučovitej prduch.Těším se až ho vystřídá někdo pozitivnější.Doufám

kterej jediný v čem je konzistentní je navážení se do všeho, co se byť jen vzdáleně dotýká Havla, ten komplex z něj v kombinaci s jeho ješitností z něj čiší tak že se z něj fakt stal žlučovitej prduch.Těším se až ho vystřídá někdo pozitivnější.Doufám

0/0
2.3.2011 8:20

defenzor

Klaus do domova důchodců

Katolíky nemůžu ani cítit a Halíka jakbysmet,ale tentokrát má stoprocentní pravdu.Říká se,že negativní vlastnosti se s věkem prohlubují a u Klause to sedí.

0/0
1.3.2011 20:50

YesusFist

A povědztě mi, Kefalín,

čo vy si představujete pod takým slovom "fašizujúcí"?

0/0
1.3.2011 20:26

pavel.n

tak nějak

souhlas pane Halík- pan prezident je odborník na vše a vlastně na nic.

0/0
1.3.2011 17:38

Cirkus Hulberto

Re: tak nějak

stejne jako Halik ... ten je taky reditel zemekoule, vsude byl a vsechno vi nejlip ... tak kde je rozdil ?

0/0
4.3.2011 13:31

moš

Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Nejde jen o to,že se už nemůžou bránit protože je dílem umučili nacisté dílem komunisté.Především,jde o to,že svou vírou a mravní integritou Halíka stonásobně převyšují.Halík opovrhuje prakticky všemi hodnotami,kterými katolíci té doby žili,hodnotami,které vyrůstali z jejich víry,z jejich vlastenectví,z těžké doby,kdy lidé jako pan Beneš neobstáli .Pane Halíku i kdyby Vám zednářské spolky celého světa dali stovky hodností a titulů přesto se jejich velikosti ani nepřiblížíte.Jako katolík Vám povím jedno lidé jako jste vy vyprázdnili v naší zemi kostely.Děkuji bohu,že temná síla vašeho vlivu nesahá dál,než k hranici velké Prahy a denně se modlím,aby se toto zlo už dál nerozšiřovalo.

0/0
1.3.2011 16:06

wildchild

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

"Halík opovrhuje prakticky všemi hodnotami,kterými katolíci té doby žili..." - A kterými hodnotami Halík opovrhuje?

"lidé jako jste vy vyprázdnili v naší zemi kostely" - Jak se to těmto lidem povedlo aby vyprázdlili kostely? To jako věřícím řekli aby už příště nechodili? 8-o

0/0
1.3.2011 16:42

celim

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Tak nevím! Farní kostel Nejsv.Salvátora je plný vysokoškoláků a každoročně tam je pokřetěno ta asi 20 nových členů ŘKC, mons.Halík za svoji činnost byl papežem ohodnocen tak, že mu dal titul Monsignor! Takže tak nějak nechápu tu Vaši zapšklou nenávist k němu. Ostatně, že se jedná o člověka jehož názory veřejnost považuje za relevantní dokazuje i tato rozsáhlá diskuze jeho odpůrců a příznivců. A také to, že se ho často media dotazují na názory. Tedy ačkoliv to není žádný politik s politickými ambicemi, přesto je jeho názor natolik uznávaný, že se bere na zřetel. A právě lidé jako on přitahují k naší církvi nové věřící! A jen díky takovým lidem, jako je třeba on, nebo byl mons.Rainsberg  se do těch kostelů dostanou noví lidé.

0/0
1.3.2011 16:58

xchickox007

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Tak tohle je největší žvást co sem slyšel. Sv. Salvátor je hned kousek (bydlím na Praze 1) a pokaždé co jsem tam byl, byl plný. Takže asi těžko někdo jako mons. Halík vyprázdňuje kostely.

Takže buď ste naivní, nebo fetujete hodně tvrdé drogy, anebo milý pane patříte k podobný sortě lidí jako je partička z D.O.S.T. lidé co ještě ani v 21.století nezkousli, že potrat v některých případech pomůže. Že homosexualita není nemoc. A že dítě v 5 třídě má právo vědět, co je to kondom a jak se chránit proti nechtěnému těhotenství, i když má zrovna rodiče magory.

Jinak pro srovnání: Na jakékoliv akci D.O.S.T bylo max. polovička lidí než má Halík v neděli v kostele. A to tihle lidé znechutili mladým víru, Halík ji naopak lidem otevřel(a to netvrdím, že s ním ve všem souhlasím), takže až budete někoho kritizovat zjistěte si první fakta.

0/0
1.3.2011 17:29

moš

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Tu víru mladým znechutily spíše pokusy míchat katolickou věrouku s multikulturalismem a liberálním marxismem.Nemám pocit že by miliony katolíků na celém světě sdíleli hodnoty hlásané panem Halíkem.Proč má pan Halík plný kostel nevím.Vím,že se proti němu vždy vymezím,když bude napadat lidi jako Jakub Deml nebo politiky jako byl Rudolf Beran.Je mi ctí vystupovat proti Halíkovi na jejich obranu.Vím jistě,že kdyby se Halík rozpovídal o svých skutečných názorech,když mu přátelé poskytovali zdarma ubytování ve svých domácnostech při jeho revolučních cestách po západní Evropě vodu by mu vícekrát nepodali.Raději si přečíst jednu stránku Bohdana Chudoby než 20 Halíkových knih.

0/0
1.3.2011 18:04

xchickox007

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

áá tak pán jede na drogách, kdyby byla pravda co píšeš tak by Halík tan kostel měl prázdný a to nemá. Ale petice D.O.S.T nepodepíše ani 1% ČR, proč asi protože pánové žijí v pravěku... stejně jako ty.A mladí ani normálně uvažující lidé se do pravěku vrátit nechtějí.

0/0
1.3.2011 18:44

moš

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Možná tě to překvapí,ale mě je petice D.O.S.T. vcelku jedno.Co mi není jedno jsou útoky Halíka proti spolubratrům ve víře.Je mě jedno,že to nepochopíš.

0/0
1.3.2011 19:04

xchickox007

Re: Pan Halík by neměl urážet katolíky druhé republiky.

Noo v nějaké fanatické frakce kat. církve.... nooo tak to jo těm byl Halík dycky proti srsti. Závidíte úspěch a to že někdo není 300let pozadu

0/0
1.3.2011 19:46

Sid2007

Klaus - patologicky oportunista. Viz ted kondolence Lustigov

http://www.klaus.cz/clanky/2782

Arnost Lustig mel konzistentne a jednoznacne kriticky nazor na pusobeni radoby (po listopadu, kdyz to bylo BEZPECNE a lukrativni) liberala Klause, jeho skody na pravicove politice, ekonomice zeme a take na tom, jak skodi a rozhodne kladne neprispiva dobre imagi nasi zeme.

Ted se pilny oportunista Klaus prizivuje na imagi zesnuleho Lustiga, kdyz se vtira (jako blahopranim Thatcherove, nebo foto-op z viteznymi hokejisty atd.) synovi Lustiga, Josefovi.

Arnost by se za takovou "milou pozornost" Klause podekoval, ikdyz, jako knize( Schwartzenberg) mel noblesu, ktera velela hlavu statu respektovat.

0/0
1.3.2011 15:45

carlossaura

Re: Klaus - patologicky oportunista. Viz ted kondolence Lustigov

R^R^R^

0/0
1.3.2011 15:48

xchickox007

Jenom pro info

Noo já bych řekl, že tady zastánci pana Báthory nepředvedli rozumný argument na jeho obhajobu, kromě dehonestace idnesu, příčemž o tom co a kdo je skutečně Bathora informovali všechny větší seriózní deníky.

To, že prezident řekne o člověku, který je mu sice názorově blízký ale pořád je tam pofidérní minulost a aktivity extrémistů je sice hezký, ale nedělá to z člověka světce nebo ideálního kandidáta na ten a ten post a nemusí to být ku prospěchu ČR.

A také označování všech za bloševiky, kteří se nespokojí s tím, že by měl sedět ve vládě člověk který ani v 21.století nepochopil co je to homosexualita, nebo by chtěl omezovat práva žen ( D.O.S.T. je homofobní a proti potratům) anebo bránit dětem, aby se dozvěděli co je to vlastně kondom a jak se používá. Nehledě na to, že lidi kolem pana Bathory, označila BIS za extrémisty, a opakuju BIS(organizace kde jsou odborníci), ne nějaká parta panbíčkářů nebo samozvaných intelektuálů....

0/0
1.3.2011 15:09

carlossaura

Re: Jenom pro info

R^R^R^

0/0
1.3.2011 15:47

Padela

Re: Jenom pro info

R^ 

0/0
2.3.2011 12:03

vime

Klaus je mým prezidentem

pana Klause jako prezidenta uznávám víc než když byl premiérem. Ne že bych s ním souhlasil vždy a ve všem, ale většinou ano. I tentokrát naprosto souhlasím s jeho trefným vyjádřením na adresu pana Halíka. A pan Halík se ozval přesně podle rčení o té potrefené huse :-))

0/0
1.3.2011 14:45

DADAnce

Re: Klaus je mým prezidentem

Tak on v tom výčtu byl jmenován, o potrefené huse je to myšleno jinak.

0/0
1.3.2011 15:19

honzaf

Klaus vs. Halík

Že mezi Halíkem a Klausem vládne značná neláska je nepochybné a ani jeden z nich nevynechá možnost si do toho druhého rýpnout.

.

I když se neshodnou na mnohém, tak myslím, že zrovna diktatura politické korektnosti nejen, že není vlastní Klausovi, ale neztotožňuje se ní ani Tomáš Halík.

0/0
1.3.2011 13:04

nebolševik

pro většinu zde diskutujících

 ty nemnohé výjimky se jistě neurazí, pasuje jako ulitý aforismus, už nevím, kdo je autorem: dlouho váhal, zda se píše idyot nebo ydiot. Pak odhodil rozpaky a s vervou napsal "vi pytomci!" Takové spolíčko třeba, nebo jiní výtečníci - no fuj!

0/0
1.3.2011 12:35

emil2

Re: pro většinu zde diskutujících

Ale spolíčko má pravdu - alespoň v příspěvku, který jsem našel, asi posledním. Můj prezident Klaus taky není. A vzdělaní mám podobné, jen v jiném oboru. Profesor tedy nejsem, nežli takto podvodně, to raději vůbec. Vrána k vráně sedá - Knížák to samé

0/0
1.3.2011 13:38

pepepo

Balín 1977 - 1981 - Vysoká škola politická ÚV KSČ

Tak Balín a Halík kritizují Klause. To je dvojka. Fráter a fanatik a neobolševik v jedné brázdě! Fuj!!!;-€

0/0
1.3.2011 10:58

wildchild

Mimochodem, ráno jsem shlédl

včerejší Události, komentáře. No, jak dopadne diskuse vzdělance a podivné postavičky, je celkem jasné... Bylo to úsměvné i smutné...

0/0
1.3.2011 10:46

hendrixx

Re: Mimochodem, ráno jsem shlédl

Vzdělancem myslíte Bátoru?!!!  ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2011 11:41

wildchild

Re: Mimochodem, ráno jsem shlédl

Nikoliv, řekl bych že z debaty bylo jasně patrné kdo je vzdělanec. Vy jste to nepoznal? 8-o

0/0
1.3.2011 12:10

A.T.W.A.

pravdoláskovci

Až vymřou pravdoláskovci jako Halík, Pehe, Havel, Uhl, Kocáb a spol tak bude zase svět hezčí místo pro život.

0/0
1.3.2011 10:41

Si0 po třetím zákazu

Re: pravdoláskovci

Hlavně bude větší nuda.

0/0
1.3.2011 10:48

emil2

Re: pravdoláskovci

Jak pro koho.

0/0
1.3.2011 11:06

Tryskomys Muf

Re: pravdoláskovci

Stejne Vas nepusti z ustavu.:-)

0/0
1.3.2011 11:48

DADAnce

Re: pravdoláskovci

R^:-)

0/0
1.3.2011 15:16

spolíčko

Klaus už sám musel zjistit

že pro většinu lidí není prezidentem státu, ale postavičkou hodnou na karikaturu

0/0
1.3.2011 10:38

Si0 po třetím zákazu

Re: Klaus už sám musel zjistit

Podle čeho by to měl zjistit? Lidi, které zná, ho chválí a "zlá slovíčka" téměř nečte ani neposlouchá.

0/0
1.3.2011 10:47

Si0 po třetím zákazu

Klausovým expertem na teologii a víru je přece Halíkův šéf.

0/0
1.3.2011 8:34

bernstein1

Re: Klausovým expertem na teologii a víru je přece Halíkův šéf.

klausovým expertem na cokoliv i na všecko ostatní je klaus sám. jeho hlavní potíž spočívá v tom, že se od nikoho nenechá poučovat - a to ani o věcech, o kterých nic neví.

0/0
1.3.2011 9:44

wildchild

Re: Klausovým expertem na teologii a víru je přece Halíkův šéf.

asi tak...R^

0/0
1.3.2011 10:02

pepa22

Re: Klausovým expertem na teologii a víru je přece Halíkův šéf.

R^R^R^

0/0
1.3.2011 10:05

Si0 po třetím zákazu

Re: Klausovým expertem na teologii a víru je přece Halíkův šéf.

Nevím, jak je to jindy, ale v tomhle případě Klausovy výroky o pravosti víry evidentně odrážejí postoje toho "poradce".

0/0
1.3.2011 10:45

wysiwyg

pan prezident starne

jestli to takhle pujde dal, mozna ho za par let uvidime v chanove v kanadach a s basebolkou v ruce, fyzicky vypada, ze je noa tom porad docela dobre. s tou hlavou si tak jisty nejsem

0/0
1.3.2011 8:29

Gonzales_sx1

Re: pan prezident starne

jestli vyrazi, jdu s nim. A myslim, ze nebudeme sami.

0/0
1.3.2011 12:15

Pošlapaný_nick

Takový Pavlica není, pravda, Eva a Vašek...

a chápu, že se mnohým v Česku nelíbí, ale v Moravsku (a možná i ve Slezsku) je oblíbeným interpretem... :-PR^

0/0
1.3.2011 8:23

emil2

Re: Takový Pavlica není, pravda, Eva a Vašek...

Jsem přesvědčen, že většině normálních a slušných lidí v Čechách se Pavlica líbí. Že jsou představy lidí, kteří sami v podstatě nic nedokázali (snad jedině ničit a rozkrádat) trochu jiné, to snad je celkem pochopitelné. Myslím si, že pana Pavlicu nemůže urazit někdo, kdo uznává patlala a neumětela Knížáka.

0/0
1.3.2011 9:04

Pepan A2

Zkuste mi vysvětlit, co má vztah k hudbě společného

se slušností? Mi osobně se Pavlica nelíbí. Vyřazuje mě to z okruhu slušných lidí? Naopak znám dost slušných lidí, kterým se třeba líbí i ta Eva a Vašek. Nebo se snad zase blížíme době, která bude nařizovat, co je "in" a co "in" není?

0/0
1.3.2011 9:39

emil2

Re: Zkuste mi vysvětlit, co má vztah k hudbě společného

Dobrá, opravoji ne většině ale spoustě. Spokojen?

0/0
1.3.2011 9:45

A.T.W.A.

Re: Zkuste mi vysvětlit, co má vztah k hudbě společného

Mě se Pavlica taky nelíbí, ale o tom to přece není. To že Klaus řekl, že má raději Šulákovou než Pavlicu, tak neřekl to že Pavlica je špatný.

Mě se nelíbí ani Šuláková...

0/0
1.3.2011 10:52





Najdete na iDNES.cz