Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Realitky chtěly stěhovat zločince a chudé na sever Čech, města to zatrhla

Realitní společnosti chtěly v severočeských městech vybudovat sociální bydlení pro navrátilce z vězení nebo sociálně slabé. Takzvané vstupní byty chtěly budovat za státní dotace. Severočeské radnice to však odmítly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rohovín jednorohý

Já nevím proč tohle dobré řešení blokovat

postavit někde v tom Mostě atd.  sociální bydlení pro všechny nepřizůsobivé a kriminálníky, což bývá přečasto jedno a totéž a potom ty sudety vrátit sudetským Němcům. Ty normální našince samozřejmě odškodnit a přestěhovat do vnitrozemí.

Vyřešili by se dva problémy jednou ranou. :-) 

0/0
24.2.2011 17:44

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Já nevím proč tohle dobré řešení blokovat

bohužel tu situace dospěla tak daleko že to považuji za docela dobrý nápad:-)

0/0
25.2.2011 11:51

7772010

Co to má znamenat

inu žijeme v česku co bychom chtěli.vedení měst a obcí skoupily lukrativní pozemky a domy a kdyby dali tomu to projektu zelenou tak   tím by přišli o miliony že.

0/0
24.2.2011 17:25

Ormir

A jak funguje ta ostravská "Vesnička soužití"

Mám dojem, že od té doby co to s pompou otevřeli, tak už tam novináři nepáchli. Tak funguje to nebo co ? Bylo to postavene za veřejné peníze, tak bychom se měli dozvědět, jestli byly finance vynaloženy účelně.

0/0
24.2.2011 14:45

opportunity

Re: A jak funguje ta ostravská "Vesnička soužití"

Jo, funguje a tlačí se do ná peníze pořád.

0/0
24.2.2011 14:59

Ormir

Re: A jak funguje ta ostravská "Vesnička soužití"

A nějací bílí tam taky bydlí nebo je to jen etnovesnička ? To by mě totiž zajímalo, zda to vůbec někde může fungovat, vzhledem k odlišným kulturním a pracovním návykům.

0/0
24.2.2011 15:18

pragina

bytů je - NADBYTEK

 - ale nikdo na ně NEMÁ - jsou prázdné a tiché... RvRvRvRvRv

0/0
24.2.2011 12:15

opportunity

Re: bytů je - NADBYTEK

Jo, mohli by nepřizpůsobivé nastěhovat do projektu Krásná Hůrka ;-D tam večer svítí 3 okna, ostatní byty jsou 2 roky neprodané.

0/0
24.2.2011 12:35

Fai Rodis

Re: bytů je - NADBYTEK

Taky je spousta mista v tom novem projektu Central Park u prazskeho nakladoveho nadrazi.;-D  Mela to byt "gated community" za branami, s vlastnim fitkem, kavarnou, kseftikem, aby jako nemuseli mezi ostatni Zizkovaky, byty tusim od 5 do padesati melounu vejs a ted je ti, co tam bydli, chteji zalovat, protoze se tam vetsina z toho specialniho vybaveni nepostavila.

http://www.kauza3.cz/kauza-stavby/central-park-praha-bytovy-projekt-snu-opustila-polovina-klientu.html

0/0
24.2.2011 14:36

opportunity

Re: bytů je - NADBYTEK

R^ měli mít i vlastní golfiště, ale nějak to nedali do smluv. A pak se člověk diví, že tady něco funguje.

0/0
24.2.2011 14:54

pragina

relitky

 - k sobě si je nastěhujte - zaplaťte, jim  to, co by požadovali od magistrátů EU[>-]EU[>-]EU[>-]EU[>-]

0/0
24.2.2011 12:14

advokát chudých

Je vidět, že se

další nově vzniklé firmy rychle učí tržnímu hospodářství, jak podojit stát na zakázkách. Mají příklady na ministerstvech, kde to probíhá za téhle korupční vlády bez problémově.Rv

0/0
24.2.2011 11:59

opportunity

Re: Je vidět, že se

R^

0/0
24.2.2011 12:36

Zákon o dodávkách teplé vody

Většina těch lidí už "vstupní byty" dostala

a jak to dopadlo víme všichni.

0/0
24.2.2011 11:47

lost

to už není ani balkán . .

koncentrovat sociálně vylučované lidi do velkých celků může jen gangster, nebo šílenec . (nebo obojí dohromady)!!

0/0
24.2.2011 11:39

tuana

Re: to už není ani balkán . .

Pamětníci ví,koho kdysi soudruzi nastěhovali na sídliště Kamenná v Chomutově...

0/0
24.2.2011 11:43

TrueRobos

Re: to už není ani balkán . .

Naopak, to je řešení. Sídliště -> rezervace -> samostatný státní celek a zavřít hranice. Takhle vznikaly národní státy vždy.

0/0
24.2.2011 11:50

khaki1

Re: to už není ani balkán . .

Ale měl by to být neobydlený kraj a ne je narvat mezi ostatní.

0/0
24.2.2011 11:52

lost

Re: to už není ani balkán . .

ideální podmínky pro džihádské misionáře :-)R^

0/0
24.2.2011 11:58

výstřik inteligence národa

Re: to už není ani balkán . .

a proc ne? Na takovyhle koncentrovani byly kdysi zrizeny specialni tabory a neda se rict, ze by v tom nepomohly.

0/0
24.2.2011 12:15

lost

Re: to už není ani balkán . .

pomohly k zezvířečtění svých architektů, ty tábory . . ..dodnes je to znát

0/0
24.2.2011 12:23

Fai Rodis

Re: to už není ani balkán . .

Jo, Fakt?

Takze do kazdeho domu povinne aspon jednu vyloucenou rodinu ke kulturnimu obohaceni zbyvajicich najemniku?

Jeste toho trosku.;-O  A nejlip udelat socialni patro v baraku, kde se zbytek bytu proda za trzni ceny (samozrejme pred obsazenim onoho patra)  - ostatne to taky neni nic noveho, to uz zkouseli v USA.

Vysledek si jiste umite predstavit...

0/0
24.2.2011 14:40

lost

Re: to už není ani balkán . .

musí to být malé celky, kde se dá uplatnit kulturní převaha a respekt - což je u nás málo kde, ale postupně to jde .

0/0
24.2.2011 17:12

rohovín jednorohý

Re: to už není ani balkán . .

Stěhuj si je do svého baráku pomatenče, jedna takováhle rodina dokáže terorizovat celý dům a nic se s tím nedá dělat.

Jediné řešení co ve světě reálně funguje je to že si osoby kulturně a sociálně blízké žijí hezky pospolu.

0/0
24.2.2011 17:27

lost

Re: to už není ani balkán . .

..a vytvářejí se tak ghetta, kde vládne průmysl organizovaného zločinu a uplně jiné zákony .. ..

0/0
24.2.2011 17:54

rohovín jednorohý

Re: to už není ani balkán . .

Opak je pravdou rozhazovat sociálně nepřizpůsobivé mezi normální  může jen gangster nebo šílenec, to je to samé jako kdyby někdo se chtěl zbavovat splašků tak že se budou pouštět do pitné vody, že ono se to v té pitné hodně naředí a potom ten sajrajt už  nebude tolik vidět.

Bych ty splašky neředěné cpal do chřtánu těm co by tenhle sajrajt  rádi jiným  přimýchávali do pitné vody.;-€ 

0/0
24.2.2011 17:24

tuana

CHOMUTOV

Doufám,že Chomutov nic nedovolí,je tam toho už dost....

0/0
24.2.2011 11:37

Michael Gardner

Nechci se zastávat ani jedné strany,

ale pokud se člověku zhroutí život z jakýchkoliv příčin,tak by měl dostat druhou šanci!!

0/0
24.2.2011 11:35

f-sport

Re: Nechci se zastávat ani jedné strany,

a taky druhou ! a třetí ! a čtvrtou ! a pátou ! a šestou ! a sedmou ! a osmou ! a dévatou ! a desátou ! a zde začínaji ti nejúbožejší a ti musí proto dostat hned tři šance najednou !!! a pak 14tou ! a 17tou ! A tak dále a zejména bych pak kladl důraz na klíčovou třicátou osmou a stodvanáctou šanci !! protože blbý kdo dává, blbější kdo nebere.

0/0
24.2.2011 14:54

rebbe

V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

docela zajímavé. Vypadá, jako několik řad řadových garáží, každá rodina má asi 6x4m velkou buňku zřejmě z prefabrikovaných betonových panelů. Vpředu okno a dveře přímo do místnosti. Sociální zařízení, voda, latríny a kanalizace jsou vždy na konci dvou řad, uprostřed pak škola, ve stejném stulu, jenom větší místnosti.

Pokud tam nebude nic ze dřeva, dveře a okna z plastu, kovové součástky nepřístupné, mohly by takové prostory odolávat i českým nepřizpůsobivým. Na topení by v ČR musel být zděný komínek v koutě, kam by si mohli obyvatelé napojit vlastní kamna-sporák na pevná paliva.

Na takovém sídlišti by se daleko lépe udržoval pořádek, jakákoliv schodiště a balkony by odpadly. Dva strážníci by zvládli stovky rodin. Na začátku každé řady by mohla být kamera, na místě s přehledem strážnice.V

0/0
24.2.2011 11:21

Tom Ov

Re: V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

Ja teda sci-fi literaturu nemusim,ale mozna to jeste prehodnotim,pac tento prispevek z tohoto zanru se mi libi!

0/0
24.2.2011 12:13

opportunity

Re: V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

No a u nás se postavila vesnička soužití ;-D(odkaz nedám, stačí googlit).

0/0
24.2.2011 12:38

eightman

Re: V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

Vesnička ještě funguje,nebo ji už vysoužili ?;-D

0/0
24.2.2011 14:33

Fungy

Re: V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

dva strážníci by to zřejmě zvládli, jenom by se to trochu prodražilo Steve Segal by do toho zřejmě šel, už má i zkušenosti a je celkem ještě i ve formě, horší to bude s Arním Schwarzeneggerem ten se pořád nemůže rozhodnout co bude dělat dál...:-/

0/0
24.2.2011 13:08

Ormir

Re: V Indii jsem viděl takové sídliště pro outcasty

Něco podobného jsem viděl v Osvětimi

0/0
24.2.2011 14:31

no_body

Česká klasika

Takže na jedné straně se bude omezovat podpora stavebního spoření pro lidi, kteří se chtějí o své bydlení postarat sami, a na druhé se bude ze státních peněz budovat bydlení pro stále početnější příživy. A ještě z toho bude mít dobrý byznys nějaká prominentní realitka! Super.

0/0
24.2.2011 11:18

škopková

jsem zvědavá,

jak dlouho tady ta diskuze bude než ji zruší :-P

0/0
24.2.2011 11:17

dino_na_idnes

Dvoukrokový plán?

Podle mě zde jde o nepochopení situace, ono stěhování do severních Čech je jen prvním polovinou ambiciózního plánu, jehož druhým krokem je navrácení alespoň vybrané části Sudet Němcům... :-P

0/0
24.2.2011 11:12

Jandik73

Re: Dvoukrokový plán?

Sudety nepatřily Němcům, tak jaképak navracení.

0/0
24.2.2011 11:16

dino_na_idnes

Re: Dvoukrokový plán?

To je otázka přístupu, můj pohled je takový, že jakékoliv území patřilo vždy tomu, kdo zrovna nejhlasitěji křičel, že je jeho ( a svůj křik podpořil třeba zabíjením kohokoliv, kdo měl jiný názor), neuznávám nic jako historický nárok určité skupiny na určité území, kdyby něco takového reálně existovalo, nebylo by třeba armád...

0/0
24.2.2011 11:28

BingoXX

Re: Dvoukrokový plán?

osvěžte si dějepisné znalosti, území Sudet vždy patřilo českému státu. Němci na něm žili a měli své majetky. Tedy je možné uvažovat o vracení majetku a ne území, to je bude pořád tam, kde má být.

0/0
24.2.2011 13:14

dino_na_idnes

Re: Dvoukrokový plán?

A já tvrdím, že celé území "českého státu" patřilo mezi roky 1939 a 1945 "německému státu", tedy i ty Sudety. Ale uznávám, že jde o citlivou otázku, kde se kdekdo bude hádat o slovíčka, takže kapituluji, uznávám svůj omyl, cokoliv...

A zpět k mému původnímu příspěvku, druhým krokem nebude "vrácení Sudet Němcům", protože tento termín nedává smysl, druhým krokem bude darování části Sudet Němcům coby "gesto dobré vůle". :-P

0/0
24.2.2011 16:03

opportunity

Budování

ze státních prostředků? Copak není dost prázdných nemovitostí?

0/0
24.2.2011 11:02

op333

radnice mají rozum

Budu se snažit oprosti od emocí a nevhodných slov, ale je na čase, nazývat věci správným slovem. Bydlím s menšinou, takže vím o čem mluvím. Totiž to není utiskování té menšiny, bohužel ta menšina utiskuje většinu, ale všicjni se bojíme říct věc tak jak je. Nejdříve se ozve menšina, pak lidská práva a pak vás ještě zavřou, že jste rasista. Všichni na "NĚ" nadáváíjí, ale nikdo, a to hlavně z politiků nahoře se s tím nechce nic mít, vždy to háží na nějakého "kocába". Ale ani ten u nich nechtěl žít a ani by nikoho takového domu nevzal... Prostě to jsou lidi s jiným životem, když je ve svém "spoluidomě" napomenete, tak vám řeknou, že platí nájem, ve většině navíc ten nájem ještě platí stát a tak že si tam mohou dělat co chtějí a nemáte šanci něco dosáhnout.Rv

0/0
24.2.2011 10:43

Kidkid

Re: radnice mají rozum

Naprostý souhlas. Těm co nechtějí dodržovat domovní řád, pravidla sousedského soužití a slušnost je třeba to vysvětlit tvrdými zákony. Nechceš je dodržovat? Tak vězení a nebo pracovní tábor. Pokud jsi cizinec, tak vyhoštění. Zavést domovské právo a poslat je šupem do místa jejich rodiště.

A jasně napsat co je rasismus. Případně doporučuji řešení jako za starého Rakouska: Kdo přijde na úřad a řekne, že je rasista dostane 20 ran holí. Kdo přijde na úřad a udá někoho, že je rasista dostane 20 ran holí. ( Parafráze na to jak byla zlikvidována sekta adamitů - za 2 roky, ale znali jací jsme udavači).

0/0
24.2.2011 11:25





Najdete na iDNES.cz