Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé okolo Dobeše špehovali své podřízené, podle MF DNES jim četli poštu

Přímí podřízení ministra školství Josefa Dobeše nechali špehovat na dvě desítky vysoce postavených úředníků ministerstva školství. Podle zjištění MF DNES četli jejich e-mailovou korespondenci a nabourali se i do počítače sledovaného úředníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Freund Freud

Jde jen o dr. Bátoru, že soudruhu Kmento...

prostě pravdoláskařům, feminám homosexuálům a levičákům obecně  nejde pod nos připavované jmenování dr. Bátory náměstkem min. školství

Pane ministře, fandím Vám, dr. Bátora je dobrá volba !R^

RvEURv

0/0
23.2.2011 23:35

čulibrkbrk

Když se tak na to kouknem,

tak všechny ministry tam jmenoval Nečas.Podle čeho?

0/0
23.2.2011 16:06

Leonard Vystrčil

Investigativec Kmenta

No prostě pan Kmenta je někým naočkovaný. Protože když se člověk podívá na skladbu jeho článků za posledních několika měsíců, tak najde převážně jenom články o VV.

0/0
23.2.2011 15:23

Azereth

Re: Investigativec Kmenta

Kmenta má VV, Kroupa ODS... nějak mi schází redaktor, co by psal něco o TOP 09?

0/0
23.2.2011 15:25

VildaVilda

Re: Investigativec Kmenta

R^R^;-D

0/0
23.2.2011 15:30

reppop

Re: Investigativec Kmenta

R^R^R^

0/0
23.2.2011 15:31

Trepifajksl ,Peklič Veřejný

Re: Investigativec Kmenta

jestli to nebude tím, že teď se největší podvodníci nachází ve VV-ABL ???

0/0
23.2.2011 16:47

Ano, to je možné...

Krmenta jede...

Zadání znělo jasně. Dobeš musí pojít. R^

0/0
23.2.2011 14:59

Drndal

Re: Krmenta jede...

Já jsem tady před chvílí četl, že Kmenta pro Dobeše kdysi pracoval, to by mnohé vysvětlovalo...

0/0
23.2.2011 15:12

Dedek183

Předně si myslím ...

že jakýkoliv zaměstnanec by se v pracovní době ml výhradně věnovat své práci a k tomu také využívat svěřené prostředky včetně PC. Zaměstnavatel má právo využívání či zneužívání svěřených prostředků kontrolovat. Pokud jde o kontrolu e-mailové pošty na pracovišti, jde pouze o kontrolu plnění pracovních povinností. Pokud dotčený účedník svěřžené PC využíval k soukromé e-mailové korespondenci, jde nepchybně o zneužití svěřeného prostředku.

0/0
23.2.2011 14:33

VildaVilda

Re: Předně si myslím ...

Přesně tak, takže kontrola není nic špatného...když jsou v práci, je to dness v hodně firmách, že kontrolují, co dělá zaměstnanec v pracovní době.

0/0
23.2.2011 14:53

barb.udo

Re: Předně si myslím ...

... ovšem čtení cizí korespondence je trestný čin ...

0/0
23.2.2011 15:42

Sider

Re: Předně si myslím ...

Přesně tak, takže kontrola není nic špatného...když jsou v práci, je to dness v hodně firmách, že kontrolují, co dělá zaměstnanec v pracovní době.

0/0
23.2.2011 15:53

barb.udo

Re: Předně si myslím ...

... pošta ovšem může obsahovat soukromé informace třetích osob ...

... proto je její čtení trestným činem ...

0/0
23.2.2011 15:58

4x-smazany-ucet

Co je špehování firemní komunikace?

Třeba iDnes nejen automaticky filtruje, ale i čte a maže příspěvky uživatelů. A je to pochopitelné - nevhodné, protizákonné a sprosté příspěvky kazí image a mohou dokonce ústit v právní důsledky, protože jsou zveřejněny na serveru patřícímu iDnes.

A ta samá iDnes aby prodala článek, nazve kontrolu emailů a počítačů patřících ministerstvu za "špehování". To je, slušně řečeno, velmi nefér.

0/0
23.2.2011 14:29

Drndal

Re: Co je špehování firemní komunikace?

Souhlas, tohle často dělají i soukromé firmy, aby jejich zaměstnanci poctivě pracovali, takže se nedivím, že to zavedli i na ministerstvu.

0/0
23.2.2011 14:30

4x-smazany-ucet

Co je špehovín

0/0
23.2.2011 14:26

advokát chudých

Je vidět, že Dobeš

dosud nezapomněl na svou profesi bachaře.;-D

0/0
23.2.2011 14:00

Drndal

Re: Je vidět, že Dobeš

Tak on byl snad psycholog, ne bachař, to je docela dozdíl!:-)

0/0
23.2.2011 14:08

VildaVilda

Re: Je vidět, že Dobeš

Jo, je to sakra rozdíl:-)

0/0
23.2.2011 14:09

barb.udo

Re: Je vidět, že Dobeš

... bachař-psycholog, později fízl ...

0/0
23.2.2011 16:15

tonycze

Dobeš musí podat demisi!

To je vrchol! Je vidět, že ABL pracuje...Dobeš selhal na celé čáře.

0/0
23.2.2011 13:53

Drndal

Re: Dobeš musí podat demisi!

Tak kvůli chybě dvou úředníků není proč odstupovat, spíše stabilizovat situaci a zavést potřebné reformy...

0/0
23.2.2011 14:09

Honza H

Dobeše ovšem někdo špehoval taky, možná MF DNES

Viděl bych jako dobré, kdyby MF DNES odsoudila čtení e-mailové pošty ministra Dobeše.

0/0
23.2.2011 13:48

Lord Helma

A je to tady

Ať mi vezmou body za diskuzi mimo mísu, ale tohle jsem si nemohl nechat pro sebe: Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz : Řečeno hrubě: diskutér má právo co chce napsat, redakce iDNES.cz co chce smazat.

Co k tomu dodat? Nic.

0/0
23.2.2011 13:47

TommyCZ

Re: A je to tady

Sorry, ale urazka tam byla a vulgarita taky, tak cos cekal?

0/0
23.2.2011 13:55

Lord Helma

Re: A je to tady

Koho jsem urazil? já jsem tam nikde neřekl, že novináři jsou pakáž a houno? To snad nemyslíš vážně. Přinde mi legrační, za co se tu perzekuuje a o čem se nesmí psát v rámci politické korektnosti. Ať žije newspeak.

0/0
23.2.2011 14:03

gemars

Re: A je to tady

pardon ale slovo "pakáž" se opravdu nepočítá mezi přátelské a neutrální výrazy.

0/0
23.2.2011 14:16

Lord Helma

Re: A je to tady

V tomto případě ale zrušme diskuzi, k čemu je přátelská a neutrální diskuze? Řekl bych za 100 dukátů. Přece nebudu přemýšlet na formou a obsah půjde k čertu.

0/0
23.2.2011 14:29

gemars

Re: A je to tady

Podívejte, jak jsem už napsal jednou, vylévat zlost a tak podobně lze i sloušnou fomou, výrazu v češtině je na to dost.  A jestli chcete diskutovat na iDnes a nebýt smazán, tak si přečtěte kodex. Pak máte velkou šanci, že vaše příspěvky přetrvají. Nenříkám tu nic o spravedlnosti.

Chcete tu diskutovat, tak (ikdyž se vám nemusejí zdát) dodržte ty pravidla.

Po muslimech taky chceme, aby dodržovali naše (mnohdy nesmyslné) zákony. A jsme pak na ně strašně naštvaní, když tak nečiní.

0/0
23.2.2011 14:53

4x-smazany-ucet

Kolik stojí koupit si Kmentu na takový článek?

A co to je vůbec za bláboly?

"Špehování" firmních emailů? Co to je hloupost?

A že se zaměstnavatel "nabourá" do počítače, který patří zaměstnavateli? To už je vrchol. Kmento, ty js dopad... Holt vše je na prodej, i novinářská čest...

0/0
23.2.2011 13:45

Vici77

Sledování firemních e-mailů je naprosto normální...

firemní e-mail je přeci vlastnictvím firmy. V soukromé sféře Vás na kontrolu dokonce i upozorní. Opět se tu někdo snaží poškodit Dobeše.

0/0
23.2.2011 13:17

barb.udo

Re: Sledování firemních e-mailů je naprosto normální...

... kolik berete za to lhaní?

0/0
23.2.2011 13:21

Fandač

Re: Sledování firemních e-mailů je naprosto normální...

A vy?;-D;-D

0/0
23.2.2011 13:35

barb.udo

Re: Sledování firemních e-mailů je naprosto normální...

... nelhu ...

0/0
23.2.2011 13:40

lomihnát

Nevěděl jsem, že Kmenta pracoval u Dobeše ..

:-/

0/0
23.2.2011 12:25

Fandač

Re: Nevěděl jsem, že Kmenta pracoval u Dobeše ..

To by mnohé vysvětlovalo...;-D;-D;-D;-D

0/0
23.2.2011 12:58

dotu

Firemní vs. soukromá pošta

Zastávám názor, že jakákoliv korespondence na e-mailových adresách (doméně) firmy by se měla chápat jako firemní a nikoliv jako soukromá a tak s ní i nakládat. Platí jí firma a ona jí poskytuje zaměstnancům k firemním účelům a nikoliv k tomu, aby si přes ní vyřizovali "své" záležitosti. A ve veřejné sféře tím spíše, když daný člověk momentálně není a věc musí vyřizovat za něj jiní. Často se na problém nahlíží tak, že stačí když pro "veřejnou" korespondenci je nějaký sběrný e-mail, e-podatelna apod., ale to se nepovažuji za dostatečné a praktické. I spisové řády pro klasickou korespondenci upozorňují zaměstanace, aby si soukromé věci do zaměstnání posílat nenechali, že podatelna je může otevřít.  

Takže z mého pohledu psedokauza, bouře ve sklenici vody.

0/0
23.2.2011 12:22

lomihnát

Re: Firemní vs. soukromá pošta

Jo. R^

0/0
23.2.2011 12:26

nezavislypolitologamater

Re: Firemní vs. soukromá pošta

R^

0/0
23.2.2011 12:52

Busák

Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

to mi stačí k tomu, abych tuto zprávu bral jako ničím neověřenou fámu, vycucanou z prstu.

0/0
23.2.2011 12:11

arogancemoci4

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

... a stejně jako já se rozluč s dukáty.

Dočteš se toto: "Tento příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický, proto byl smazán."

0/0
23.2.2011 12:17

Busák

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

jj, to znám - o "serióznosti" skupiny Mafra se pochybovat nesmí, je to urážlivé, rasistické a vulgární, už jsem to zažil...

0/0
23.2.2011 12:23

arogancemoci4

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Mafra a serióznost? Není to něco jako pojem a průjem?

0/0
23.2.2011 13:25

gemars

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Taky jsem si říkal, kde že je můj příspěvek, ale dnes zmizely celé 4 strany, aspoň co jsem registroval.

0/0
23.2.2011 12:26

Busák

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Já si u každé diskuse rovnou přepnu na variantu obsahující smazané příspěvky, protože jinak bych se v podstatě nic nedozvěděl ;-)

0/0
23.2.2011 12:28

gemars

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

A to se kde nastavuje? Takové možnosti jsem ještě nevšiml.

0/0
23.2.2011 12:52

Busák

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Dole pod příspěvky...

zobrazit diskusi včetně smazaných příspěvků (pouze pro přihlášené)

0/0
23.2.2011 12:59

gemars

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Nalezeno nastaveno, díkyR^

0/0
23.2.2011 14:36

Lord Helma

Re: Mě stačil závěr nadpisu - podle MF Dnes...

Optimisti, tu se maže jen tak vod voka 8-o

0/0
23.2.2011 13:50





Najdete na iDNES.cz