- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Policie by se měla zaměřit hlavně sama na sebe
jak jsem to tak prolétl, tak snad konečně vymizí sportovci na superkolech co ani ráno cestou do Kolbenky ani večer z hospody nesvítí. Ještě něco na chodce mimo obec. Ne vestu, nemusí nikdo chodit jako maškara, ale černý hubertus není optimální oblečení na cestu z vesnice do vesnice.
Vymahatelnost práva nulová ale stále dokola se kontrolují lekárničky a dávaj botičky. Hnus
muzeme ocekavat narust hlidek na rovnych prehlednych usecich oznacenych znackou "40" ?
kdyby to, u nás mají 30:-/ Případně městská čtyřproudovka, která má místy padesátky, místy sedmdesátky, moc dobře tu půjde měřit:-)
"...projetí křižovatky na poslední chvíli už na červenou řidičům často prochází. Policie se zaměřuje hlavně na vážnější přestupky - měří nejčastěji rychlost a alkohol v dechu..."
Hmm... to je teda super. Průjezd křižovatky na červenou považuji za sakra vážnější přestupek než jet 60 na 50ce. Nakonec - bodový systém to tak vidí také.
Takže je to spíš tak že si uniformovaní lemplové ulehčují práci. Je snazší sedět v schovaném autě s radarem a kasírovat jednoho za druhým, než hlídkovat u křižovatky a třeba hodinu nic nechytit...
Zalezi na situaci, kdyz prede mnou pada oranzova, na zadku mam nalepenyho nejakyho mameluka a je jasny, ze to neubrzdi, tak to radsi na posledni chvili strelim na cervenou...
Nicmene se zbytkem souhlas.
jak budou kontrolovat dodržování pravidel na přechodech pro chodce zejména, když je přechod přímo u zastávky autobusů. Taky vidím, jak mi kontrolují přední světlo v poledne na horáku.
Myslím, že přes den se to světlo dá suplovat výrazným oblečením . Osobně kašlu na image a jezdím v reflexní vestě - jako řidič totiž ocením, když cyklistu vidím zřetelně a včas. Ovšem nejvíce mě na cyklistech (kromě nepředvídatelného chování) štvou vykecávající se dvojičky-trojičky, co jedou vedle sebe a je jim šumafuk, že blokují provoz a vytvářejí nebezpečné situace
Nevím jestli se na to přímo zaměřit, ale pokud někde policisté registrují nebezpečný (a blbě značený) úsek, tak je opravdu rozumné žádat nějaké změny. Jen aby tam akorát nepřivěsili značku: zákaz předjíždění a nenechali to být dalších deset let, dokud na dotyčné křižovatce neumře dalších deset lidí. Pamatuji místo, kde se řidič po nárazu do stromu hájil, že koukal na ceduli: Pozor, zde zahynulo několik osob! Ostatně u většího počtu křižovatek na roudnicku a litoměřicku jsem viděl značky zarostlé do křoví. A pokud je to zrovna stopka, vy jí nevidíte, ale ten na hlavní vidí, že má přednost a jede.. Inu je to dost o brzdách a náhodě, může jít o život. A přitom řešením je multikára s naloženou motorovou kosou, která objede těch řekněme padesát nebo kolik problémových křižovatek za dva dny a křoví vysekají na dva roky dopředu!!!
Budeme hlídat nesprávné předjíždění, jízdu v pruzích, dodržování bezpečné vzdálenosti...
Wow, tak to jsem fakt zvědavý. Už x-krát jsem našim dálničním policajtům říkal, jaký je to opruz, když všichni jezdí na šestiproudé dálnic v prostředním pruhu, přitom pravý je volný. Krčili rameny a říkali, že s tím nejde nic dělat...
Taky by se soudruzi (ve spolupráci s celníky) mohli zaměřit na kontrolu přetíženosti nákladních automobilů, klidně začít vážit někde na okreskách, ty beztak trpí nejvíc.
Mají pravdu, předsedo, když je pravý nesjízdný...