Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O Engela už nejde. Odboráři chtějí, aby dohodu o platech posvětila vláda

Lékařští odboráři mají zájem na tom, aby vláda ve středu schválila memorandum, které dohodli s ministerstvem zdravotnictví Leošem Hegerem. Nic na tom zřejmě nezmění ani fakt, že jejich předák Martin Engel nezíská zpět své místo rentgenologa v nemocnici na pražských Vinohradech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ladislas

Pryč s bezohlednými doktory !!!!!!

Co proboha ti doktoři chtějí ???? Na pacienty kašlou, od března nám dokonce vzkázali, ať si klidně zdechnem v nemocnicích, že jim je to jedno a jde jim jen o jejich prachy a bez toho ať si pomřou klidně i novorozenci!!!

Je mi jedno co si dohodli s ministrem a mezi sebou, jednoduše a prostě nechci, aby mne nebo moje dítě někdy ošetřoval doktor, který když nedostane výpalné od zaměstnavatele, tak mne nebo moje dítě nechá s klidem umřít s odvoláním na svá práve dle zákoníku práce!!!

Je mi líto nátlaku na ředitele nemocnic a podporuji je v tom, aby žádnou z doktorských hyen nebrali zpět. Oni si totiž ti doktoři vůbec neuvědomují, že je si platíme ze svých peněz za službu, kterou nám - pacientům poskytují, nebo mají poskytovat.

Tudíž jen my máme právo říct, pryč s nimi, ať si jdou do té vysněné tramtárie, když na nás kašlou !!!;-€   

0/0
21.2.2011 13:07

kopefra2

Nevím o co Engelovi jde.

U Mc Donalda berou.....

0/0
21.2.2011 9:51

singlemalt

Re: Nevím o co Engelovi jde.

V Reflexu měl jedinou podmínku - 200 na hodinu. Kolik se bere v hamburgrárně?

0/0
21.2.2011 9:55

lokýtek

Re: Nevím o co Engelovi jde.

takový pako je za 200 hodně drahý

0/0
21.2.2011 9:56

singlemalt

Re: Nevím o co Engelovi jde.

no je-li opravdu dobrý rentgenolog, najde práci snadno.:-)

0/0
21.2.2011 9:59

lokýtek

Re: Nevím o co Engelovi jde.

tak to má pytlík na ozdobu;-D

0/0
21.2.2011 10:00

singlemalt

Re: Nevím o co Engelovi jde.

dneska? Digitální rentgeny vyzařují nulanulaprd, to dostaneš větší dávku gama záření při letu nad Atlantikem....:-)

0/0
21.2.2011 10:03

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Nevím o co Engelovi jde.

No, nastupni asi nic moc, ale pry je tam mozny i karirejni rust, takto schopny odborar jiste bude povysen po chvili a jednoho dne se dostane treba az k hranolkam ;-D

0/0
21.2.2011 9:57

singlemalt

Re: Nevím o co Engelovi jde.

nebo jim tam založí odbory ...

0/0
21.2.2011 10:00

lokýtek

konečně toho engela

někam vykopnou.. a doufám, že to bude hodně daleko

0/0
21.2.2011 9:48

honza2007

já bych takového odboráře ve firmě

taky nechtěl...;-D;-D

0/0
21.2.2011 9:42

denny6002

Re: já bych takového odboráře ve firmě

ne nechtěl,prostě by nebyl přijat a to ani jediný.

0/0
21.2.2011 9:44

Juras

Komu se líbí

Komu se líbí, že každý potroublý cvach, terému se podaří prolézt medicínou, bude mít od roku 2013 garantován minimální plat 1.5 násobku průměrné mzdy a zařadí se tak odhadem do deseti procent nejlépe placených lidí v ČR.

Mně teda ne.

Komu se líbí, že dobře placeným špičkovým lékařům bude v roce 2013 podle memoranda snížen plat na trojnásobek průměrné mzdy?

Mně teda ne.

0/0
21.2.2011 9:37

imax.van.spyker

Re: Komu se líbí

no, vládní prohlášení o zrušení tarifů ve zdravotnictví, pokud se nemýlím, stále platí...

0/0
21.2.2011 9:43

Juras

Re: Komu se líbí

Memorandum nemluví o tarifech, ale o výši platů lékařů. Je tam řečeno, že v roce 2013 budou mít lékaři platy ve výši 1.5 až trojnásobku podle své kvalifikace a praxe (tam je napsáno v přímé úměře - blábol, ale chápu, jak to mysleli).

Myslím, že nemají v úmyslu nikomu platy snižoat - takže to bude nedodržení memoranda ze strany vlády :-)

0/0
21.2.2011 9:51

imax.van.spyker

Re: Komu se líbí

po pravdě, moc jsem to memorandum nestudoval, je mi to celkem ukradený, protože to má cenu papíru, na kterým je to napsaný..pro mne je směroplatný:-P vládní prohlášení

0/0
21.2.2011 9:55

Juras

Re: Komu se líbí

Vláda má o memorandu jednat tuším ve středu, tak uvidíme, co z nich vypadne...

0/0
21.2.2011 9:57

imax.van.spyker

Re: Komu se líbí

vezme ho na vědomí?:-)

0/0
21.2.2011 9:58

denny6002

Re: Komu se líbí

v koaliční smlouvě se píše "zrušíme,nebo upravíme tabulkové platy ...":-/

0/0
21.2.2011 9:54

imax.van.spyker

Re: Komu se líbí

aha...máte pravdu, už jsem to našel

0/0
21.2.2011 9:57

jamski

Konec téhle vyděračské kampaně

je nakonec docela k smíchu.

Organizátory dostihly jejich činy dřív, než se čekalo. A loktoři jsou náhle v rozpacích, zda je jim bližší vzájemná solidarita, nebo jidášský groš.;-D

Ale je to jen začátek, protože naše činy, nakonec dostihnou každého z nás, a tak nakonec dostihnou i každého z loktorů.

Poznají to také velmi brzy.

0/0
21.2.2011 9:03

wysiwyg

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

ja bych se tomu zas tolik nesmal, protoze to presne ilustruje demokracii v ceskem podani. Kdyby se tohle stalo napr. ve Francii, tak prvni, kdo by prisel o misto by byl reditel nemocnice, ktery nechce vzit odboroveho predaka zpatky. Pokud doktori chteji nastoupit zpatky do prace i pres neprijeti toho, kdo je po celou dobu - a priznejme ze velmi uspesne jejich pozadavky tlumocil- pak je ten jejich kredit  i zajmy o skutecne zmeny hodne, ale opravdu hodne , diskutabilni.

0/0
21.2.2011 9:17

Juras

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Chce nebo nechce - on hlavně nemůže. Pokud by řekl při podávání výpovědi: "milej pane Engele, já vás pustit nemůžu, výpověď přijmu, až si za sebe seženete náhradu", tak se to některým lidem nelíbí taky. Takhle, když si náhradu sehnal pan ředitel a Engelovi nedělá problémy, nelíbí se to stejně... Některým lidem se nezavděčíš.

0/0
21.2.2011 9:31

trodas1

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Tak především, polokomunistickou Francií bych neoperoval. Nicméně, trochu si pletete pojmy. V tomto případě by ani ve Francii žádný ředitel nevyletěl, protože tohle nebyla akce v rámci zákona. Ředitel by vyletěl v případě, že by vyhodil odborového předáka na základě organizace stávky za uzavření kolektivní smlouvy. Což je  jediný legální důvod pro stávku. Jasný? Právně je situace taková, že pan doktor Mengele podal výpověď. Jako jedinec. To je zcela legální a bez ohledu na to, že byly výpovědi korporativně předem domluveny. To na věci nic nemění. Právně dával každý lékař výpověď sám za sebe. Výpovědní lhůta je určena k tomu, aby si zaměstnanec ve výpovědi sehnal jiné zaměstnání a zaměstnavatel sehnal za něj náhradu. Je neméně legální, aby zaměstnavatel zaměstnancovo odvolání výpovědi neakceptoval.

0/0
21.2.2011 9:43

Juras

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

To jste se trochu spletl, ne? Neměla to být spíš reakce na mého předřečníka? :-)

0/0
21.2.2011 9:46

trodas1

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Samozřejmě! Omlouvám se, klepl jsem chybně!

0/0
21.2.2011 10:52

MiroTR

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Ano, připadá mi, že i přes ty řeči je jejich jediným zájmem vyšší plat pro ně.  Zájmy zdravotnictví jako takového jsou jim šumafuk. :-/

0/0
21.2.2011 9:33

imax.van.spyker

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

to srovnání s Francií....myslím, že kecáte, ale to není podstatné..já jenom doufám, že se nedožiiju doby, kdy si tady nikým nevolený odborář bude diktovat, kdy a za kolik nastoupí zpátky do práce...

0/0
21.2.2011 9:34

jarda

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Rok jezdil po republice kde agitoval o odchodu a smrti. "Vůbec,ale vůbec" (jak má ve zvyku říkat Klaus) jeko rentgenolog nikomu nechyběl. Není mi známo,že agitovat a schůzovat jezdil vždy až po pracovní době. Rv

Doporučoval bych,aby si bosové LOKU zařídili svou "Odborářskou nemocnici" a naplnili ji svými funkcionářskými lékaři. :-P

Váš příspěvek,pane "imax.van.spyker" R^R^R^

0/0
21.2.2011 9:53

jarda

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

Jste naprosto mimo mísu. Ve Francii a kdekoliv jinde by odborový předák nejen po těch jeho vyděračských činech nebyl nikde přijat,ale měl by značné potíže s přijetím do jakéhokoliv zaměstnání.Tam by se přiklonili k hlasu občanů,pane doktore "wysiwyg". A naši občané poznali oč se jedná Engelemu,Volemanovi a dalším odborářským bosům. No a když chtěli zůstat, neměli rozvazovat pracovní poměr. Žádný zaměstnavatel není povinnen přijmout člověka,který podal výpověď znovu zaměstnat,obzvlášť člověka,která vyhrožoval smrtí pacientů a předčasně narozeným dětem. Takového člověka by ve státech s tradiční demokracií potrestali za ohrožování a nabádání k smrti. RvRvX

0/0
21.2.2011 9:42

jeste asocialnejsi grupa

Re: Konec téhle vyděračské kampaně

doktori v naproste vetsine nastoupit zpet opravdu mohou ... ze nikdo nechce zpet prijmout odboroveho predaka, tomu se neni co divit. ja bych ve sve firme cloveka s prokazatelnou odborovou minulosti take nezamestnal ...

0/0
21.2.2011 9:50

bad dream

Vždyť on zpět ani nechtěl !

http://www.reflex.cz/clanek/politika/40587/zjisteni-reflexu-dalsi-tahanice-o-lekarske-vypovedi-jsou-zcela-zbytecne-sef-odboru-uz-vi-kam-ma-namireno.html

0/0
21.2.2011 8:51

milla

Tak už je E přes palubu?

Doktoři  dostali  strach, že  když  vláda nepodepíše co  slíbila, mohli by zůstat  na pracáku. To  by byla  mela. Včera  ukazovali  v telce  statistiku, podle které  o  místo  v N a Rakousku  nežádá kromě  pár  odvážlivců  vůbec nikdo, ani  náhodou  nestoupl  zájem. Takže  to  byla jen bouda a vydírání.

Teď  se pohoršují primáři a zástupci primářů, kteří  dali  výpověď, že je   mateřská  nemocnice už nechce na bývalé místo, ale nabízí jim nástupní plat a  tříměsíční  lhůtu. Je to k pochopení, ale ne k litování.Co čekali? Vysokoškolsky  vzdělaná  elita národa, skoro nadlidi, jak  to už  podle požadavků  vypadalo, a oni  teď nechápou, že po jejich výpovědi nemocnice  obsadí  místa  vedoucích novými lidmi. Každý  by  to  tak  udělal, jestli chce fungovat  dál, jen oni si myslí, že to je nefér. Od  začátku  to  s odchody nemysleli vážně. Za každou levou  přijde trest.    

0/0
21.2.2011 8:41

Walker-W3

Jak může být vysokoškolsky vzdělaný člověk

svépravný,když nechápe princip podání výpovědi a ani její následky.

0/0
21.2.2011 8:41

kmotr2

Engel

 na své místo a neschopného ředitele vyhodit....R^

0/0
21.2.2011 8:23

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Engel

8-o Reditel je neschopny, protoze dodrzuje zakonik prace a engeho zpet, protoze ho nechcem dodrzovat mi? *blici smajlik* chlapce, komunismus uz nam skoncil, vis to?

0/0
21.2.2011 8:27

JaJaMilan

Re: Engel

Ano komunismus zde skončil, ovšem praktiky zůstaly.

0/0
21.2.2011 8:38

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Engel

To je pravda, uz jen proto jsem rad, ze Enge skoncil ;-)

0/0
21.2.2011 8:53

JaJaMilan

Re: Engel

Taky názor.

0/0
21.2.2011 9:04

jarda

Re: Engel

Ano. Máte naprostou pravdu a skončit by měl i Voleman. Nejlépe by bylo, aby skončili všichni lékaři nakažení "engelismem. :-/

0/0
21.2.2011 9:59

MiroTR

Re: Engel

No, pokud ředitel bude mít k 1.3. na Engelově místě někoho jiného, pak je naopak schopný, nemyslíte ?  A pokud to nebude odborový předák, pak dokonce ten nový doktor odvede více práce.

0/0
21.2.2011 8:31

garii v20.0 (ultimate version)

Re: Engel

No jo, je neschopný, chce se zbavit odborového předákaa zatím se mu to daří. :-)

0/0
21.2.2011 8:31

MiroTR

Re: Engel

A vůbec se mu nedivím.  Odborový předák má nárok na absenci z důvodů výkonu funkce.  Takže zákonitě odvede míň práce.

0/0
21.2.2011 8:45

Juras

Re: Engel

Jaké "své místo"? To, z něhož podal výpověď, to je jeho místo?

0/0
21.2.2011 9:27

Jsem v Ječný

Engel je "krásnej" jak Paroubek

a očekává ho i stejný osud. Dotáhl svou "partaj" k vítězství a tak může být odejit ;-D

0/0
21.2.2011 8:22

JaJaMilan

Re: Engel je "krásnej" jak Paroubek

Jestliže se uskuteční, co chtěli, to je mimo jiné i konec černé díry, tak udělali tolik práce, že by měl dostat metál.

0/0
21.2.2011 8:45

spirit of the time

zákoník práce ?

připadá mi to ,jakoby odbory chtěli zákoník práce dle obrazu svého .

Každý kdo podal výpověď musel počítat s tím ,že se vše řídí zákoníkem práce a

bude je na vůli ředitelů jestli přijmou tyto lidi po případném stažení výpovědi zpět.

Nikde není dáno ,že je musí přijmout zpět a co víc na tu stejnou funkci .Takže ať se páni doktoři zlobí sami na sebe za to co si způsobili svou vyděračskou akci.

0/0
21.2.2011 7:32

JaJaMilan

Re: zákoník práce ?

Když budete chtít něco změnit tak k tomu nebudete používat zákoník práce. Zde se neřešil problém lékař verzus ředitel, ale lékaři a vláda. A vláda se s lékaři dohodla, každý z nich trochu ustoupil a došlo k dohodě, že lékaři neodejdou. No a že zrovna ředitel je kámoš Šnajdra to je jen tak na okraj. A  pacientech, jako rukojmích, první začal mluvit Štastný a hned po něm Šnajdr ! Až toto někdo pochopí tak pozná kdo je tím vyděračem.

0/0
21.2.2011 8:36

Strasak

Re: zákoník práce ?

Tak měli zablokovat jednání vládě a ne dělat problémy ředitelům nemocnic. Věděli přesně co dělají a co se může stát.

0/0
21.2.2011 8:45

JaJaMilan

Re: zákoník práce ?

Víte já si myslím že nemohli zablokovat, jelikož se to právě řešilo vše až na poslední chvíly. Právě protahování by mohlo skončit fiaskem. A to vláda si nemohla dovolit. Tak nyní různými úskoky se to snaží znepříjemňovat. A též varování ostatním co se může stát. Zastršovací praktiky fungují.

0/0
21.2.2011 8:56





Najdete na iDNES.cz