Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékařům nešlo o sympatie, ale o prosazení argumentů, říká Hrabovský

Obraz lékařů se v očích veřejnosti po akci Děkujeme, odcházíme pochroumal, připouští její autor Jiří Hrabovský. Lékaři podle něj přesto slaví triumf, bylo je totiž vidět a slyšet a někdo se konečně začal zabývat jejich argumenty a stížnostmi. "Určitě je to největší úspěch profesní skupiny v celé historii Česka," míní Hrabovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarda

PENÍZE NEJSOU SYMPATIE

Nátlakem , vydíráním a strašením smrtí,nebylo v žádném případě prosazování argumentů, jak nám chce namluvit pan Hrabovský. Šlo jen a jen o peníze a to i na úkor ostatního zdravotnického personálu. :-/RvRvRv

0/0
21.2.2011 13:44

Jehlík

Kde to žijeme

Je celkem přirozené,kde se uchytí hlásná trouba bolševických idejí a lží,ale že se bude producírovat na stránkách iDNES v roce 2011 je poučné a o ledčem to vypovídá.

0/0
20.2.2011 13:49

dogi1

Re: Kde to žijeme

Reklamní agentury dělají jen to, co se po nich chce, tedy pracují podle zadání zákazníka. Myslíte, že v případě lékařů jako klientů to bylo jinak jen proto, že si vybrali agenturu pana Hrabovského? Tu reklamu považuji za hloupou a nechutnou od první chvíle. A rozhodně není hloupější či nechutnější jen proto, že s ní něco má společného Hrabovský. Je to hloupost a nechutnost těch, kteří to schválili, což zřejmě byli funkcionáři LOK, tedy páni doktoři. 

0/0
21.2.2011 3:56

arogancemoci4

Re: Kde to žijeme

Možná ti uniká, že detailní realizaci a rozpracování akce vymyslel právě Hrabovský (jeho agentura).

0/0
21.2.2011 10:19

dogi1

Re: Kde to žijeme

Takže mu to lékaři neschválili? Pokud né, tak mu to taky asi nezaplatili, že? No, já bych tedy něco, co jsem si neobjednal, určitě neplatil.

0/0
21.2.2011 16:31

jarda

Re: Kde to žijeme

Souhlasím s vámi,pane dogi1. R^

0/0
21.2.2011 13:47

arogancemoci4

Veškerý přehled činnosti hrabovského firmy dle OR

zprostředkování při pořádání výstav a výchovně vzdělávacích akcí,

Zajištování vztahů s veřejností,

pořádání kulturních akcí, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje, pořádání kongresů a výstav, poradenská činnost v oblasti společenských věd a rozvoje osobnosti, reklamní činnost a marketing, pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti, pořádání výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí, Činnost informačních a zpravodajských kanceláří, výroba, rozmnožování, nahrávání a distribuce zvukových a zvukově- obrazových záznamů, výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

0/0
19.2.2011 12:03

dogi1

Re: Veškerý přehled činnosti hrabovského firmy dle OR

Zprostředkování obchodu a služeb, Realitní činnost, správa a údržba nemovitostí, Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce, Výzkum a vývoj v oblasti přírodních a technických věd nebo společenských věd, Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení, Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy. 

Tak, tohle je zase můj kůň. A kdybys nevěděl, kdo má uveden v ŽL takovýto rozsah činnosti, tak mrkni na IČ 12128732. Ano, je to náš roztomilý bývalý premiér Mirek "Fakáč" Topolánek.

0/0
21.2.2011 3:40

arogancemoci4

Re: Veškerý přehled činnosti hrabovského firmy dle OR

Doufám, že toto je má poslední reakce na tebe. Jelikož nechápu, proč sem taháš Topola, tak ti k němu sdělím že onen Topol má jedno velké plus. Narodil se téměř ve stejný den jako já a ve stejné porodnici jako já (třeba nás vyměnili ;-D). A Hrabovský? Ten se zase narodil cestou v sanitce a na svět mu pomáhala moje matka.

Prostě se smiř s tím, že (nejen) o těchto lidech toho zřejmě vím podstatně víc než ty.

0/0
21.2.2011 10:23

dogi1

Re: Veškerý přehled činnosti hrabovského firmy dle OR

Představ si, že je mi celkem jedno, za jakou opici tě vyměnili.

0/0
21.2.2011 16:29

arogancemoci4

Hrabovský - člověk pevných zásad.

Začínal jako předlistopadový reportér Československé socialistické televize a přinášel nám dojemná zpravodajství ze všech možných sjezdů KSČ ap. Pak se z ČT ztratil (byl ztracen?) a dělal mluvčího nejrůznějším firmám a každé nanejvýš jen několik měsíců. Proč asi? No a pak založil tuto svou super úspěšnou firmu o které nikdo nikdy neslyšel až do chvíle, než "vymyslel" pohřebáckou sanitku.

0/0
19.2.2011 11:46

dogi1

Re: Hrabovský - člověk pevných zásad.

Nikdo o jeho firmě nikdy neslyšel? Mluv za sebe, jo? Ale jinak: Kdyby se po mnoha měsících neprovalilo, že za reklamou pro lékaře-vyděrače je Hrabovský, tak by bylo vše v pořádku. Vždyť tato akce měla v počátcích velkou podporu veřejnosti. Ta podpora šla postupně, ale rapidně dolů, takže si evidentně lékaři vzpomněli, že je třeba na někoho tu ztrátu sympatií svést. Tak to holt hodili na Hrabovského. Veřejnost opět zabrala a mnozí začali prskat jak brouk prskavec z Pohádek z mechu a kapradí. Hrozně se mi líbí, jak tito prskavci startují na první našlápnutí. Tohle asi bude psychický problém, tudíž doporučuji buď psychologickou, event. psychiatrickou pomoc, event. pomoc pana faráře. Jo, pokud vás všichni nakopou do oblouku, zkuste si postěžovat mamince.

0/0
21.2.2011 3:48

arogancemoci4

Re: Hrabovský - člověk pevných zásad.

O účasti oné agentury v této akci a vlastně i tvorbě jejího mediálního krytí od začátku věděl každý, kdo nežije jen ze zaručených zpráv Mladé fronty, idnes a podobných pseudobulvárních periodik. Ztrátu sympatií na nikoho svádět nemuseli, nesmíš slepě věřit průzkumům. Vždy bys měl vědět kdo průzkum dělal a zda majitel oné agentury "nechodí ze zadavatelem na pivo". Pokud si projdeš naše "nezávislá" za "prodejností se neženoucí" média, možná si všimneš, že nějak opomíjela skutečnost opačného postoje lékařů v nestátních zařízeních a jen zdůrazňovala přicházející "katastrofu". V názorech na novináře jsem začal souhlasit se soudruhem Zemanem a nejen po tomto případu.

0/0
21.2.2011 10:17

dogi1

Re: Hrabovský - člověk pevných zásad.

Už mě nebavíš. Já o koze, ty o voze. Měj se!

0/0
21.2.2011 16:35

jarda

Re: Hrabovský - člověk pevných zásad.

Ano,je to přesně tak. R^

0/0
21.2.2011 13:46

Mak76

Z obliby se rodina těžko uživí...

Nelíbil se mi způsob protestu lékařů, je ale otázka, zda po 20-ti letech bez potřebných změn už opravdu nebyla potřeba začít křičet. Finanční požadavky nemocničních (nezapomínejme na to, že naprostá většina lékařů je v soukromých ambulancích a ti rozhodně nestávkovali) lékařů jsou adekvátní a rozumím jim. Když vidí stejně vzdělaného člověka s VŠ a jeho příjem (advokáta, ekonoma, auditora, soudce), tak se sice mohou konejšit tím, že jejich povolání je oblíbenější, ale z toho rodinu neuživí...

0/0
18.2.2011 21:10

J.L.

Re: Z obliby se rodina těžko uživí...

Ze všeobecně známých informací je, myslím, zřejmé,  že  (kvalitní) líkaři svou rodinu rozhodně uživí, méně známé jsou však příjmy lidí, významných a rovněž VŠ vzdělaných, kteří skutečně pouze paběrkují. Nemají však za sebou odborový klub a před sebou zástup nedobrovolných rukojmí - pacientů ...

0/0
18.2.2011 21:19

arogancemoci4

Re: Z obliby se rodina těžko uživí...

R^

0/0
19.2.2011 12:03

dogi1

Re: Z obliby se rodina těžko uživí...

Jo, kdyby se lépe učili, tak mohli také dělat něco výnosnějšího. Ale to oni né, to oni pořád že lékaři jsou něco extra, že se jen válí se sestřičkami a občas předepíší nějaké léky... Realita je ovšem trochu jiná, což jim vadí. Dost mi připomínají katolickou církev. Ta také pořád jen peníze, pole, lesy...

0/0
19.2.2011 3:20

jarda

Re: Z obliby se rodina těžko uživí...

Už vám chybí jen porovnat naše platy,včetně důchodců , s platy ve státech jako je Německo,Francie,Anglie.Rakousko,kde nebudovali 40 let socialismus,jako my, čímž ten "prohnilý kapitalismus" má dnes trojnásobné  a čtyřnásobné platy. :-/

0/0
21.2.2011 13:54

J.L.

Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

vymytý mozek vymývající další mozky, dědictví bolševismu ...

0/0
18.2.2011 21:08

dogi1

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Tento tvůj příspěvek je jen výron závisti vůči schopnému člověku. Je jasné, že popřevratoví novináři už tak schopní nejsou. Pro Hrabovského je to jen kšeft, ale o tom přeci ten kapitalizmus je, né? A, jak se říká, ať platí bohatí. Tak proč nestáhnout lékaře?

0/0
19.2.2011 3:18

arogancemoci4

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Hrabovský začínal jako předlistopadový reportér Československé

socialistické televize a dělal dojemná zpravodajství ze všech

možných sjezdů KSČ. Z ČT pak byl odejit a dělal

mluvčího nejrůznějším firmám a každé nanejvýš jen pár měsíců. Proč

asi? Pak založil firmu o které nikdo neslyšel do chvíle, než "vymyslel" pohřebáckou sanitku. Není pravdou, že peníze nesmrdí. Některé smrdí až moc.

0/0
19.2.2011 11:54

dogi1

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Pana Hrabovského mi představovat nemusíš, také už něco pamatuji. Ale pokud se týká reklamní akce, kterou zřejmě dělal pro lékaře, tak nutno podotknout, že i k reklamě jsou třeba minimálně dva: Jeden, který reklamu zajistí, druhý, který si ji u toho prvního objedná. A ještě jsem neslyšel, že by nějaká reklamní kampaň byla provedena nějakou agenturou tak, že její obsah neschválí objednavatel. Takže já osobně bych to na Hrabovského neházel, je to věcí pánů lékařů. Koneckonců, o tobě jsem také nikdy neslyšel, takže nemohu říci, zda ti peníze smrdí či nesmrdí.  A jen tak na okraj: Hrabovský je mi stejně ukradený, jako akce lékařů s heslem Vaše smrt - naše potěšení.

0/0
20.2.2011 4:07

arogancemoci4

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Předpokládal jsem, že to je srozumitelné. Samozřejmě že jsou potřebni minimálně dva. Ale to znamená, že taková "nelidská" kampaň svědčí o úrovni obou, takže obrázek máme jak o těch lékařích tak o Hrabovském. Třeba jsem idealista, třeba je to věkem, ale v devadesátých letech jsem prakticky ze dne na den praštil s velmi lukrativním zaměstnáním (které mne i bavilo) v TV Nova, protože jsem neměl žaludek na Vovku Železného. A nebylo to po nějakém konfliktu či jiné nesrovnalosti, ale prostě jsem na něj neměl žaludek. Chápu, že v dnešní, zisk upřednostňující, době mohu vypadat jako blb. Ovšem mám svou hrdost a své zásady.

0/0
20.2.2011 4:52

dogi1

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Té první části rozumím, reklama lékařů se ti nelíbí, mně koneckonců také ne. Ale ta část druhá, tedy to o tvém odchodu z Novy, ta je o čem? Jestli potřebuješ pofoukat bebíčko, tak si skoč za svým psychoanalytikem či velebníčkem. Nebo jsem zase souvislost s Hrabovským nepochopil? Jo, občas se mi to stává.

0/0
20.2.2011 5:16

arogancemoci4

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Nepochopil.

Chtěl jsem říct, že člověk by neměl dělat to co mu nesedí, co se příčí jeho zásadám, jeho vidění světa. A neboj, bebíčko pofukovat nepotřebuji ;-), já odešel sám, dobrovolně a odolal jsem i přemlouvání abych za vyšší peníz zůstal. A ani mne to pak neštvalo (mne ta činnost totiž opravdu bavila) protože jsem stejné věci začal dělat pro televize jiné. Těch celoplošných u nás je víc.

0/0
20.2.2011 5:40

dogi1

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Stále mi uniká, proč jsi cítil potřebu mi tady převyprávět svůj životní příběh, když s danou problematikou nemá nic společného. Ale budiž, když jsi to považoval za nutné...

0/0
21.2.2011 3:32

arogancemoci4

Re: Soudruh Hrabovský jen oprášil svou nevábnou minulost ...

Mívám potřeby úplně jiného rázu, ať malé či velké.

Byla to jen reakce na tvé postesknutí, že jsi něco nepochopil. Zjišťuji, že ono "něco" se rozrůstá až přímo bují.

0/0
21.2.2011 10:27

Jean-Luc Picard

pane Hrabovský, nebělejte z lidí hlupáky

ještě větší. Lékaři chtěli jen a pouze peníze. Jako každý jiný. Jenže oproti jiným odborům mají v hrstli lidské životy a tedy dost rukojmí.

Když chtějí změny, tak proč teď křičí, když nemocnice omezují péči a ruší lůžka a tedy nepřijmou všechny.

Nemocnice (i pacienti) potřebují pouze dobré lékař, ne každého v bílém plášti.

Děkujeme Cvachové, odejděte, nechceme umřít díky vaší péči.

0/0
18.2.2011 20:59

jarda

Re: pane Hrabovský, nebělejte z lidí hlupáky

Váš článek sedí na Engeleho,Volemana,Kupku a ostatní Cvachy. :-PR^

0/0
21.2.2011 14:15

tmf

špatně

ne o PRosazení, ale o PRachy a tak si najali PR

Doktoři v mých očích hodně klesli.

0/0
18.2.2011 20:57

dogi1

Re: špatně

Jo, byla to hodně pokleslá zábava. A vrchní komik by ještě za tu šmíru chtěl stálé angažmá!

0/0
19.2.2011 7:56

Darth.V

O sympatie ne

šlo jim jen o prachy a přitom ignorovali skutečnost že mohou ohrozit své pacienty na životě . Vždyť to deklarovali i ve svém soganu. "Náš exodus váš exitus" . To je podle mne neslučitelné s lékařskou etikou !

0/0
18.2.2011 20:42

antigogo

Re: O sympatie ne

A v tomto státě ještě etika existuje?

0/0
18.2.2011 20:44

dogi1

Re: O sympatie ne

Lékařská tedy určitě ne!

0/0
19.2.2011 3:21

pes Jonatán

Re: O sympatie ne

20 let se na jejich potřeby kašlalo, tak se ozvali, no a co...???

0/0
18.2.2011 20:53

jarda

Re: O sympatie ne

Ano,ozvali se, resp. k tomu  dotlačeni LOK em a to nechutným až trestuhodným způsobem (nátlak,vydírání až zastrašováním smrtí). Také končím, vašimi slovy: "no a co...??? Ozvali se,ale jen pro peníze a zase jen peníze. A co sestry a ostatní zdravotnický personál,pane "pes Jonatán"? :-/Rv

0/0
21.2.2011 14:04

Feaquis

Re: O sympatie ne

Lékař je také jenom člověk...Třeba má rodinu, zájmy...a chce trávit svůj čas jinak než přesčasy a službami aby se mohl dostat na rozumný příjem.

0/0
18.2.2011 22:02

dogi1

Re: O sympatie ne

Máte pravdu. Když to "jenom člověka" v práci nebaví, tak si najde něco jiného. A nedělá z toho veřejný kabaret na pokračování. I když na druhou stranu v televizi věčně nic nedávají, takže jsme se několik měsíců bavili alespoň zíráním na odulá ústa Volemana a zkažený chrup Mengeleho. 

0/0
19.2.2011 7:55

tigrakrajtovita2

To: tucnak

Mě by velmi zajímalo, jako poměrně nového účastníka, podle jakého klíče se přichází o nick :-/. Ohradil jsem se opakovaně vůči nevhodným vyjádřením na jeho adresu. Hraničily s osobními útoky, devalvací a vulgarismy. Za to jsem přišel o nick. Nevím, co jsem kde uvedl nevhodného, nechápu to :-/. Jiným projdou otřesné věci. nejsem vulgární ani nikoho neurážím. Starého pána jsem se zastal, neboť mi připadá krajně nevhodné poukazovat i na vzhled apod. Je to ubohé Rv

0/0
18.2.2011 20:24

vodnicvcechach

Re: To: tucnak

klidek jo?hlavne se na to vykasli,nebo to vejsku;-) klidek

0/0
18.2.2011 20:39

dogi1

Re: To: tucnak

To je jednoduché: Musíš mít v zásobě několik nových nicků se zásobou dukátů. Jinak cenzor je naprosto nevyzpytatelný, navíc, když tě někdo práskne, jakože je to tu běžné, zcela jistě o dukáty přijdeš, tudíž následně o nick. Tady nemůžeš s nějakou demokracií počítat, tady je to o ostrých loktech. Takže: Do zásoby nadělej nicky a vybav je potřebným množstvím dukátů. A hlavně klid!

0/0
19.2.2011 3:26

pan bloumal

Dobrý titulek

velmi výstižný. Lékaři své požadavky prosadili a teď by měli přijmout důsledky. Třeba ten, že u značné části národa ztratili morální kredit a tato část na ně bude pohlížet jako na vyděrače. Bravo, výtečný výsledek, horší renomé měli lékaři naposledy ve středověku, kdy akorát pouštěli žilou, přikládali pijavice a dělali amputace. Dalším důslekem je ten, že část z nich skončí na dlažbě, protože se mezi tím ukázalo, že jsou přezpočetní a v Německu je nechtějí. Nu co.

Lékařům již dávno nejde o důvěru pacientů, nýbrž o jejich solventnost. Peníze jsou konec konců vždy až na prvním místě.

0/0
18.2.2011 20:18

jarda

Re: Dobrý titulek

Přesně jste to vystihl,pane bloumal. R^R^R^

0/0
21.2.2011 14:17

modrá sardinka

Důvěra

Jenže lékařům má jít v první řadě o sympatie a hlavně důvěru pacientů. Bez té jak známo, se nedá léčit. Tak teď mají svých pár stovek navíc, jak chtěli. Jako lékaři ale selhali.

0/0
18.2.2011 20:03

petacx

Jak to ve skutečnosti bylo s akcí lékařů Děkujeme odejděte?

Jak to ve skutečnosti bylo s akcí lékařů Děkujeme odejděte? ;-)

-

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/177752/Jak-to-ve-skutecnosti-bylo-s-akci-lekaru-Dekujeme-odejdete.html

0/0
18.2.2011 20:00

jansva

Nešlo o argumenty, ale o peníze

Solidaritu s tím, že Engel byl nepřijmut tu hlásá Voleman,který dohodu nechtěl.Tím by chránil svoji kůži,takové lékaře nikde nechtějí,bohužel ani v zahraničí.Místo práce rozvrat. Musím polemizovat s panem Hrabovským,lékařům nešlo o prosazení argumentů, šlo jim o peníze i za cenu vydírání živými štíty. A takový Voleman je teď chce o ty dosažené nárůsty připravit.

0/0
18.2.2011 19:43

pavel.n

pane Hrabovský....

tady vidíte , kam vede mediální štvanice - 4/5 národa mají doktory za gaunery , teroristy , hovada - místo toho aby byl označen konkrétní viník : politici !!!

Lidé volí zkratku k řešení problémů - podle hesla : ,, Já se mám špatně , tak proč by se někdo mohl mít lépe" - to je mentalita českého národa !!!

Lidem nevadí tunely , podvody a kamarádi politiků - tomu přeci nerozumí , ale rozumí tomu , proč doktor , co zachránil život jejich matce neměl mít plat jako uklizečka na nádraží z Frankfurtu..........

0/0
18.2.2011 19:32

zikkurat

Re: pane Hrabovský....

Bohužel, musím s Vámi souhlasit. Jenom mě napadá, třeba Katalánci - ti mají alespoň myšlenku - samostatnost. Ale Češi? Potomci služek, podkoních a sluhů? Závist, průměrnost, ohýbání hřbetů (občas i ten bigbít) - to by nám celkem šlo!

0/0
18.2.2011 19:47





Najdete na iDNES.cz