Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na jižní Kurily umístíme více zbraní, vzkázal Medveděv a rozlítil Japonce

Ruský prezident Dmitrij Medveděv na schůzce s ministry obrany a místního rozvoje řekl, že na jižních Kurilech umístí moderní zbraně, které ochrání území, jež neoddiskutovatelně náleží Rusku. Tím rozzuřil Japonce, se kterými se Moskva o strategické ostrovy v Tichomoří pře od druhé světové války.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vilný stařec

Japové by tam měli

vlítnout a udělat pořádek!;-D;-D

0/0
12.2.2011 2:03

Abwehr

Utvar 731

 Jednotka 731 byl tajný útvar japonské císařské armády, který během druhé světové války vyvíjel biologické zbraně. Kruté experimenty na živých lidech vedly k tisícům mrtvých, přesto je tato činnost popírána řadou japonských historiků.....:-/

0/0
10.2.2011 16:54

Astaroth

Re: Utvar 731

Kdyby jen popirana, to by jeste slo, ono je to bohuzel takove to popirani - adorace.

0/0
11.2.2011 14:14

Askold

Bul to SSSR ktery napadl Japonsko v roce 1945

ale Japonsko bylo spojencem Hitlera,tak si Rusove privlastnili par nedulezitych ostruvku a to nemusi nikoho bolet.Japonsko ohledne ostrovu podnikat nic nebude.Je to americky satelit a USA by si nejaky konflikt v tom regionu nepraly.

0/0
10.2.2011 15:43

Bartiqe

nazor

No, Japoncov nikto nenutil, aby vstupili do vojny a pridali sa na stranu Nemecka. :-/

0/0
10.2.2011 12:42

poznamka

Militantní japonci mají doma problémy

a tak hold dostanou po papuli.

0/0
10.2.2011 12:36

Dabi

japončíci

prohráli válku, takže si mohou vyskakovati jak chtějí a to je vše  

0/0
10.2.2011 9:35

kamil24

Re: japončíci

Vcelku logicky argument.Otazkou je, proc se jeste dohaduji. Jestli to nebylo zmineno v povalecnych smlouvach a dohodach,tak na to rusaci i pres fakt, ze to behem valky obsadili,nemaji narok.

0/0
10.2.2011 10:15

Dabi

Re: japončíci

smlova mezi Jap a CCCP uzavčena dodnes nebyla

0/0
10.2.2011 15:21

kladivar2

Ze se takhle nepise o Maledivach

ale ty preci okupuji ti hodni Anglicani co jsou na druhy strane zemekoule. ;-D

0/0
10.2.2011 8:04

kladivar2

Re: Ze se takhle nepise o Maledivach

samozrejme Falkland Islands

0/0
10.2.2011 8:05

JmX1977

Re: Ze se takhle nepise o Maledivach

vtip je v tom, ze Falklandy Anglicania ovladali este ked Argentina ani neexistovala....

0/0
10.2.2011 9:22

Dabi

Re: Ze se takhle nepise o Maledivach

Angličané ovládali, spoustu území, na kterých jsou dnes státy , které tehdy neexistovali, např. Bangladéš........... 

0/0
10.2.2011 9:37

Zamete

Re: Ze se takhle nepise o Maledivach

Sposta lidí nějak nechápe prostý fakt, že hranice je čára, za kterou rozbiješ hlavu každýmu, kdo řekne, že ta čára má být jinde. Pokud nejsi schopen mu tu hlavu rozbít, čára se posunuje v tvůj neprospěch. Britové Argenticům hlavu rozbili, takže všechno je jak má být. Pokud by Argentinci Brity udrželi mimo Falklandy, tak by to bylo argentinské území. Prosté, jednoduché, učinné. ;-)

0/0
10.2.2011 9:54

vilný stařec

Re: Ze se takhle nepise o Maledivach

prej angláni zabrali i Malvíny!;-D8-o

0/0
14.2.2011 22:22

Hudin85

reakce

to nesher: ano nikdy SSSR nenapadli přímo, ale vzhledem ke spojenectví sovětů s mongoly to bylo v celku jasný, že se sověti do toho zapojí.To, že ty hranice byly sporný, ale nemůže být použito jako obhajoba Japonska, v té době to území patřilo k SSSR, nebo Mongolsku a agresor byl po zásluze potrestán!Že byl podepsaný pakt o neútočení v roce 1945 stále v platnosti je fakt, ale nutno podotknout, že Stalin slíbil spojencům, že po skončení války s Hitlerem se zapojí do 3 měsíců do války v Tichomoří a to splnil do puntíku.K tomu tu smlouvu o neútočení vypověděli sověti  před útokem...takže formálně se nejednalo o porušení dohody;-)   

0/0
10.2.2011 6:11

leontýnka

Re: reakce

Ano, zajisté, SSSR nikdy neporušil žádnou dohodu, Estonsko, Lotyšsko, Litvu jste anektovali s jejich "souhlasem", obrovské Finsko maličký SSSR "napadlo", s Hitlerem jste se do 22.6.1941 nepaktovali, 17.9.1939 vás pro změnu "napadli " Poláci, Maďarsko 1956 a Československo 1968 jste přirozeně "osvobozovali", komunismus do celého světa Mongolskem počínaje jste nikdy nevyváželi, to ono pokaždý samo.

0/0
10.2.2011 7:32

Zamete

Re: reakce

Historie ruského národa je plná křivd a nepochopení, jak vidím. ;-) Jinak komunismus vyváželo Československo taky. Třeba po boku kubánských soudruhu do Angoly. :-P

0/0
10.2.2011 9:58

Swarog

Re: reakce

Ty radeji mlc zlodejko!

0/0
10.2.2011 11:44

jp324

Re: reakce

Hudin nikde v příspěvku neříká, že Rusové nikdy neporušili žádnou dohodu. Tak proč reagujete tak hystericky? "A vy zase utiskujete černochy" v praxi? S tím se, milostivá, jděte laskavě bodnout!

0/0
10.2.2011 15:29

Johnny006

Koukám, že tu všichni maj rádi Putinova Medvídka

Putinův ťutínek Méďa Pů a Dvěděvy 

0/0
9.2.2011 22:20

Bomben auf Christen

...

http://en.rian.ru/mlitary_news/20110209/162525263.html

Jen tak dál... :-)

0/0
9.2.2011 20:07

Bomben auf Christen

Re: ...

Jestli má Rusko někomu něco vracet, tak to je Viipuri a Petsamo... Ale Kurily ani náhodou!

0/0
9.2.2011 20:09

pes Muki

Re: ...

A co Kralovec?

0/0
9.2.2011 23:22

Bomben auf Christen

Re: ...

Proč Kralovec? Ginsko, narozdíl od Německa, žádný agresor nebylo.

0/0
10.2.2011 5:07

Bomben auf Christen

Re: ...

Ehm, Finsko ;-D

0/0
10.2.2011 5:09

Zamete

Re: ...

To Polsko a Československo také ne a přesto přišli o území ve prospěch SSSR. 8-o

0/0
10.2.2011 10:01

Bomben auf Christen

Re: ...

Polsko byli agresivní parchanti, a ano, Slovensko by mohlo Podkarpatskou Rus požadovat zpět...

0/0
10.2.2011 10:37

Zamete

Re: ...

Slovensko mohlo požadovat, tak maximálně, aby SSSR převzalo kapitulaci Slovenského štátu. ;-)

0/0
10.2.2011 10:47

Bomben auf Christen

Re: ...

Taky pravda ;-D

0/0
10.2.2011 12:40

Askold

Re: ...

A co americke zakladny,roztrousene po celem svete? Co polsky Breslau a cast vychodniho Pruska?

0/0
10.2.2011 15:49

blade

haha

Jsem pro to aby Britove odesli z USA a nechali tam indiany;-D

0/0
9.2.2011 19:37

pes Muki

Re: haha

A rusove nechali sibir puvodnim obyvatelum.

0/0
9.2.2011 23:06

EXORCIST.MUNDI

Re: haha

Vždyť oni ji pořád mají !;-D;-D

0/0
9.2.2011 23:10

leontýnka

Re: haha

Rusové Sibiř? To je pravda.

0/0
10.2.2011 7:33

nibor

zbytečné ideologizování

Prostě dvě velmoci si průběžně dávaly přes držku kvůli sporným území, která teď drží ta (kdysi) úspěšnější z nich.

Plakat kvůli Japoncům, protože nemám rád Rusko, mi přijde hodně účelové, zejména proto, že Japové se lépe než SSSR před a za WW2 rozhodně nechovali.

0/0
9.2.2011 19:36

leontýnka

Re: zbytečné ideologizování

Ano, pravda, Japonci před WW2 svému obyvatelstvo ukradli majetek, milióny jich povraždili, ostatní poslali do gulagů, hrozili celému světu, že je obsadí, všude ve všech zemích byla japonská kominterna....

0/0
10.2.2011 7:36

Lovap

Re: zbytečné ideologizování

Pravda, Japonci nekradli svojim, ale radšej cudzím ... A s obsadzovaním by som pomlčal - viď Čína ...

0/0
10.2.2011 7:47

Astaroth

Re: zbytečné ideologizování

Cinani byli masakrovani po milionech ;-(

0/0
10.2.2011 9:02

jp324

Re: zbytečné ideologizování

Aha, já o něco výš reagoval na váš s odpuštěním blábol, a nyní vidím, že Vy jste anikomunistka a antirusistka kovaná. Tak to pardón, zapomeňte na mne a běžte si povídat se Štětinou, na Vaši úroveň já prostě nemám.

0/0
10.2.2011 15:33

zizií

smlouvu z 1875 porušili japončíci

Takže,Japonci  v roce 1905 obsadili Sachalin....řekl bych,že tím veškeré dohody padly a "vypovědělo" je Japonsko,tak nechápu co se jim nezdá??

0/0
9.2.2011 19:23

biggles

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

Jde o natolik strategické území a především o významná loviště ryb, že se jim vyplatí se o ně hádat.

0/0
9.2.2011 19:35

231

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

No vidíte, já měl dojem a že Sachalinu se Rusko zřeklo v Portsmouthské dohodě. Navíc Sovětský Svaz v roce 1945 porušil Sovětsko-Japonský pakt o neútočení z 13. dubna 1941. Ten těžko  mohl padnout tím co se stalo vroce 1945.

0/0
9.2.2011 22:12

pes Muki

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

To je jeden s pricin, proc maji stale japonci k rusku tak divny vztah. Rikaji, ze zatim co Japonsko, kdyz na tom byl SSSR nejhure a nemci byli pred Moskvou a Stalingradem, japonci nejen nezautocili, coz by byl zrejme konec SSSR, ale naopak umoznili, ze  rusove nechali hranici nekrytou a celou armadu presunuli proti nemcum. Tim byl vyhran napriklad Stalingrad.  No a kdyz Japoncko zadalo protisluzbu a chtelo, aby soveti mu pomohli vyjednat kapitulaci, tak to neudelali, pockali, az na Japonsko byla honena atomovka a kapitulujicimu japonsku sebrali ostrovy.

0/0
9.2.2011 23:15

Swarog

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

Tak sebrali dedo, joo;-D

0/0
9.2.2011 23:23

Zamete

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

Vzhledem k obrovským problémům, které Japonci měli v Číně neměli ani síly, aby na SSSR nějak významně zaútočili. Také japonská armáda neměla mobilitu potřebnou pro vedení rozsáhlých pozemních ofenzív, absence kvalitních tanků by je proti těm ruským přivedla pouze k masakrům. A to ani nemluvím o obrovských vzdálenostech a logistickcých obtíží, které by přinesly. Evropská část SSSR byla proti té východní "hustě" pokrytá silnicemi a jaky měly Němci potíže, když udeřila rasputica. Takže případný sovětský protiútok by Japonce zaskočil v otevřené krajině s roztaženými silami, bez kvalitní tankové podpory, napjatým zásobováním. Takže to nebylo ani tak o tom, že by Japonci ctili nějaký pakt, ale o tom, že japonští generálové chápali své možnosti, co se útoku na SSSR týče. ;-)

0/0
10.2.2011 10:18

miš1

Re: smlouvu z 1875 porušili japončíci

To pes Muki: chce to přečíst ještěvíce knih a udělat si obraz celkový, zřejmě nejste pamětník tak jako já. Bylo tam spousta politických vlivů, ale v zásadě si japonci si na Rusko vůbec netroufali a nestačila jim anivojenská kapacita.

0/0
10.2.2011 10:40

brumla36

souhlasím

Taky souhlasím s Ruskem

0/0
9.2.2011 19:03

Hudin85

sem s Ruskem ;-)

Někdo dole zmiňuje ruskou agresi na , kterou muselo Japonsko v roce 1904 reagovat...prosím dotyčnou, aby si přečetla knihu Promarněné vítězství...je tam popsána situace jak k té válce došlo...Japonsko napadlo Čínu, porazilo ji a západní velmoci přiřkli území Mandžuska a Koreji do správy Rusku, to si tam pronajalo pevnosti Port Arthur a Dalnyj...v Mandžusku postavili železnici a začali s tamními oblastmi obchodovat, což se Japonsku moc nezamlouvalo a když nepomohla diplomacie, pomohli zbraně.Ano válku vyhráli, ale jen díky blbosti ruskejch generálů a  admirálů.To, že napadli v pozdějších dobách i 2x SSSR je snad známá věc.Rusáci jim to prostě oplatili i s úrokama a ty zabraný ostrovy jsou válečná kořist a ta se nevrací...a jak dneska nikdo nechce po Polsku vrátit území exněmecké, tak po rusku nechcou Poláci vrátit jejich bývalé území a jaksi to nemůže chtít ani Japonsko, protože můžou bejt rádi, že se s něma nezatočilo víc, za to, co napáchali v Mandžusku a Číně...

0/0
9.2.2011 18:58

nesher

Re: sem s Ruskem ;-)

Tak jednak, to území by Poláci mohli chtít po Ukrajině nebo Bělorusku. Za druhé, Japonci nikdy SSSR přímo nenapadli, vždy se jednalo o spornou hranici. A jednou to dokonce nebylo ani v Rusku, ale v ruské kolonii Mongolsko. V době, kdy Rusko, zcela ze zištných důvodů napadlo Japonsko, platila mezi oběma státy smlouva neútočení, Rusko ji porušilo.

0/0
9.2.2011 19:10





Najdete na iDNES.cz