Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilota naštval hádavý cestující, na Lanzarote vysadil sto pasažérů

Nezvykle vyřešil kapitán letadla nízkonákladových aerolinek Ryanair spor mezi letuškou a jedním z pasažérů, který nechtěl zaplatit za nadměrné zavazadlo. Pod dohledem policie nechal na španělském ostrově Lanzarote vysadit 100 cestujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raymondchandler

proboha

opravte to uz, tolik lidi uz na to upozornilo ! skupina cestujících s Belgie ne! Z Belgie! Z Z Z !!! To se neda cist !RvRvRv

0/0
7.2.2011 13:38

..Kamenožrout..

..

"...podporovala skupina cestujících s Belgie." Nakonec měl pan Zeman pravdu o těch novinářích...

0/0
7.2.2011 12:26

Larrax

Dobře udělal

Dneska si může letenku dovolit každý a podle toho to bohužel v letadlech vypadá.

0/0
7.2.2011 11:39

poznamka

Někdo zaplatí a jiný nemusí?

To je dobrý, belgičtí frackové si vyrazili do světa, prochlastali peníze a pak čekali, že je zadarmo odvezou k mamince.

0/0
7.2.2011 10:55

petrucciani

Pilota naštval hádavý cestující, na Lanzarote vysadil sto pa

Tleskam, tohle by se melo uplatnit ve vsech dopravnich prostredcich!

0/0
7.2.2011 10:36

hlnocd01

S pocinanim kapitana souhlasim

litam pomerne casto a podobni stezovatele jsou to nejhorsi co vas muze v letadle potkat. Kdyz jsem nedavno letel do Spanelska, naka zenska si zacala stezovat, ze jsou v letadle prilis male sedadla a ze pozaduje presunuti nekam, kde se ji bude sedet dobre. A to uz vubec nemluvim o lidech, kteri jsou schopni se dlouze hadat kvuli litrove flasce s pitim.

0/0
7.2.2011 9:28

milan79

Re: S pocinanim kapitana souhlasim

R^R^

0/0
7.2.2011 9:47

A.T.W.A.

Re: S pocinanim kapitana souhlasim

Seberou ti flašku s pitím a nožíček, abys následně si mohl vše znovu koupit a v letadle dostal normální kovový příbor, s jehož vidličkou píchnutou někomu do krku bys mohl udělat docela brajgl.

Normální šikana.

0/0
7.2.2011 10:19

neandrtálec

Dneska 60% mládeže konzumuje trávu

Tak by se mohlo stát, že nemají peníze, anebo že mají "příznaky".

:-)

0/0
7.2.2011 6:19

hlnocd01

Re: Dneska 60% mládeže konzumuje trávu

a tim chcete rici co? 60% populace uziva alkohol.

0/0
7.2.2011 9:29

petrucciani

Re: Dneska 60% mládeže konzumuje trávu

A to se nemluvi o 90 % populaci, ktera diky kurakum, musi kourit s nimi. ;-)

0/0
7.2.2011 10:41

A.T.W.A.

Re: Dneska 60% mládeže konzumuje trávu

No a co ti to vadí, závidíš že ty ještě nemůžeš, nebo naopak že v době kdy si mohl, tak byla k dispozici jen algena a malageo?

0/0
7.2.2011 10:50

vena.m

A proč létají s nízkonákladovou společností?

TAM SE S PROBLÉMY POČÍTÁ UŽ V CENĚ LETENKY ...

0/0
7.2.2011 1:33

Svědomí národa

Slovanska (ne)laska k detailu

Takto me na stejnem letisti obrali o 3x35€. Mimochodem, ten kapitan letadla byla zena a neni to "s Belgie", ale "z Belgie". Obvykly vychodni sledrian.

0/0
7.2.2011 0:25

nejdůvěryhodnější diskutér

Třinácté letenky ze zisků ČEZ!

"Neměli jsme peníze na další zpáteční letenky a nebyl tam nikdo, kdo by se o nás postaral"

0/0
6.2.2011 23:09

A.T.W.A.

nejde jen o ajrolinky

Někdy vám pakárnu dokáží udělat pracovníci security, nebo jen zmatek na letištích.

Volba LHR (to je obvlzášť děs) CDG, SVO, nebo LIS je totální opruz. Mám na mysli pochopitelně Evropu.

Pokud chcete zatoulané kufry, volte routing přes Řím, nebo CDG.

V Evropě na tranzit byl fajn AMS, zvlášť kdy tam měl člověk stopover přes noc, ale od tý doby co se tam nesmí nikde kouřit, tak ufff.

0/0
6.2.2011 23:08

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: nejde jen o ajrolinky

ABS, DSG, V3S.

0/0
6.2.2011 23:10

hinny

Re: nejde jen o ajrolinky

kuřárna v AMS je stále na ochozu Lounge 2 :-) chce to jen trochu hledat - jnak KLM salonky 20 a 52 mají stále vyčleněnou kuřárnu - popravdě to je stále důvod proč je AMS pro mne preferovaným transferovým letištěm R^

0/0
6.2.2011 23:20

A.T.W.A.

Re: nejde jen o ajrolinky

No vzhledem k rozlehlosti Schipolu je hledání raději předem vyloučeno. :)

Ale jinak je v poho.

Nicméně v Evropě mám na přestupy nejraději Mnichov, potom VIE

0/0
6.2.2011 23:54

A.T.W.A.

Re: nejde jen o ajrolinky

Tak jsem to našel, ona tam teď opravdu je, podle info, kterou jsemnašel ji management AMS nainstaloval po stížnostech z KLM že jim klesl počet pax, protože nehohli si zapálit.

0/0
7.2.2011 10:54

comme il faut

To nebude problém Ryanair

nýbrž typu lidé, kteří s nimi létají.

0/0
6.2.2011 20:49

MJSymbian

Re: To nebude problém Ryanair

Problem je Ryanair... prisel jsem o 5 minut pozde na check-in... ano moje chyba, ale letadlo teprve pristalo a letiste bylo tak male ze bych bez problemu a vcas prosel kontrolou. Ale zamestnanci dobre vedeli, ze budeme muset koupit 2 letenky na druhy a den a hodne drahe... tak odleteli bez nas! Ryanair hraje na minuty a kazde kilo nadvahy aby z lidi vyrazil penize a vyrovnal ztraty z letenek, ktere prodava v akcich pod cenou Rv

0/0
6.2.2011 23:08

Reeve

Re: To nebude problém Ryanair

To je logické. Znáte-li tato pravidla, musíte se jim přizpůsobit.

0/0
6.2.2011 23:17

MJSymbian

Re: To nebude problém Ryanair

Tak uplne nesouhlasim... ano znam pravidla, ale nekdy se proste stane ze se clovek opozdi.... a jde o to ze tam kde by klasicka letecka spolecnost prihmourila oko (pokud to jde), tam Ryanair zamerne nevyjde vstric, protoze do predu pocitaji s tim, ze nekdo prijde pozde ci ma kilo nadvahy. A zinkasuji stovky eur. Jde o to ze to je jejich zamer, takto lidi nachytat. Nebo kdyz mi rozepnuli vak na lyze a nauctovali kazdy par zvlast! Chystat se na let s Ryanair je jak priprava na vypravu do divociny, zkontrolovat 3x mam-li sebou boarding pass (znovu vytisteni stoji 40 Eur), 3x prevazit batozinu i prirucni zavazadlo, zjistit jaka je dopravni situace abych nesedel na letisti 3h hodiny ci naopak aby mi o 5 minut nezavreli check-in. A pritom ve finale ta letenka VUBEC neni levna...

0/0
6.2.2011 23:34

sirinx

Re: To nebude problém Ryanair

Nezlobte se, ale me pripada docela normalni pred cestou na letiste zkontrolovat, jaka je dopravni situace (rozdil v prujezdu Prahou muze byt prece klidne pul hodiny), nebo pred nastupem do letadla zkontrolovat, jestli mam palubku, protoze bez ni me nepustej... S lyzema je to zvlastni, uctovat kazdy par zvlast by byla docela vydrbavka - nebylo to proste prekrocenim 20kg limitu pro sports equipment? Vetsina lidi do toho cpe lyzaky, hadry a kdesi cosi...

Ja s RYR rozhodne nelitam rada. Ale pripada mi, ze docela plati, ze "what you pay for is what you get". Aspon se netvarej jako buhvijaka renomovana spolecnost, aby pak krmili cestaky hnusnejma pidibagetkama (CSA) :)

0/0
7.2.2011 1:19

radio_svobodna_evropa

Re: To nebude problém Ryanair

ale vy tady vyjmenovavate veci, ktere vubec nesouvisi s ryanem, tyto povinosti mate i v pripade, ze by jste si koupil letenku s CSA nebo Lufthansou. Mate chodit vcas a delat to, k cemu jste se zavazal v obchodnich podminkach. Pak by jste zadne problemy nemel.

0/0
7.2.2011 8:42

řešení

Šetřílkové a vyč..ánci

Dobře to pilot udělal.

0/0
6.2.2011 20:06

7772010

Hele lidi nebojte

za pár let nám  EU se světem propojí čiňané rychlovlakem který dosahuje 432KM za hodinu a bude mnohem rychléjší pak letadla nebude třeba stejně jen ničí planetu.

0/0
6.2.2011 19:56

A.T.W.A.

Re: Hele lidi nebojte

Ale letadlo lítá jednou tak rychleji, co teď?;-D

0/0
6.2.2011 22:59

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: Hele lidi nebojte

Jednou, a někdy i dvakrát.

0/0
6.2.2011 23:08

Peťulák

Re: Hele lidi nebojte

A musíš být na letišti o dvě hodiny dřív. Ono se to plus/mínus vyrovná, neboj.

0/0
7.2.2011 12:05

prazakm

???

To je nějaký nesmysl, ne? To jako letuška vzala bágl do ruky a řekla: "To je moc těžký, pěkně mi to tady na dřevo doplatíte?" Jak se tam s takovým zavazadlem dostal?

0/0
6.2.2011 19:41

OskarPokorny

Re: ???

Jednoduché - můžete si vzít sebou na palubu zavazadlo do určitých rozměrů pokud nemáte zavazadlo do nákladového prostoru a uděláte si chec-in online nemusíte na check-in. Pak u vstupu do letadla se stane, že se někteří cestující pokoušejí na palubu dostat z normálním velkým kufrem, který se nevejde do přihrádky což se nesmí a je to nebezpečné- letuška jim pak kufr dá do nákladového prostoru a a po příletu zaplatí zpětně poplatek za zavazadlo - jednoduché logické a tento postup je dokonce popsaný na letence.

0/0
6.2.2011 19:50

řešení

Re: ???

R^

0/0
6.2.2011 20:06

MJSymbian

Re: ???

Jenomze tady nejde o par jedincu kteri chteji ''chytre'' usetrit a protahnout velky kufr... a jiz vubec tady nejde o bezpecnost! Jde to o prachy... a o to ze se Ryanair snazi zakazniky nachytat a vyraznit z nich kazdou korunu... staci aby si zavazadlo doma nezvazil a bylo o kilo tezsi... normalni spolecnost prihmouri oko, Ryanair zacne vydirat protoze vi ze potrebujete letet.

A to jiz nehovorim o tom, kdyz zrusi let, ci Vam uleti letadlo. A hlavne letenky s Ryanair jiz davno nejsou levne, zpatecni letenka po Evrope bezne stoji vice jak 200 Euro... pokud si ji nekoupim pul roku dopredu behem specialni promo akce

 :(

0/0
6.2.2011 23:04

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: ???

O Ryanairu si nemyslím nic dobrého, ale když se mhouří oči, dopadá to v letadlech běžně tak, že si nemáte kam dát ani běžný batoh (bohatě do limitu povolené velikosti), protože ostatní paka cpou do příhrádek kufry a je tam plno. Následně příhráky ani nejdou zavřít a chudáci letušky, protože nemají jinou možnost, pěchují obsah skříněk silou. Moc fajn s ohledem na to, že do příručního zavazadla člověk bere choulostivější věci, které by v odbaveném zavazadle mohly utrpět (notebook a jiné přístroje s nepancéřovanými displaji apod.)

0/0
6.2.2011 23:18

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: ???

příhrádky, displeji, krucifix :-P

0/0
6.2.2011 23:21

MJSymbian

Re: ???

Protoze nehodlam bojovat o sedadlo, tak prichazim vzdy mezi poslednimi a misto na prirucni zavazadlo stejne nemam ani s Ryanair a musim si ho dat pod nohy... na rozdil o velke letecke spolecnosti, kde mi ho letuska s usmevem odebere a odnese ulozit... zadarmo a ne do batozinoveho prostoru!

0/0
6.2.2011 23:37

Reeve

Re: ???

Každý ví, že nízkonákladové společnosti šetří, kde se dá, a za všechno navíc si nechají mastně zaplatit. Takže si nemohou dovolit "přimhouřit oko" jako "značkový" dopravce. Jako zákazník s tím musím počítat a nemohu využívat povolené limity bagáže na samou povolenou hranici či dokonce až za ní.

Mimochodem, 200 euro za zpáteční letenku? 5 tisíc Kč? Toho, kdo si dobře pamatuje ceny letenek z 90. let musí dodnes podobně směšně nízké sumy fascinovat.

0/0
6.2.2011 23:26

MJSymbian

Re: ???

Na konci 90-tych let jsem za podobne penize letal s CSA... s plnym komfortem a bezne i s upgrade do business bez priplatku... jo kde jsou ty doby...

0/0
6.2.2011 23:42

holkazdaleka5

Re: ???

nez vstoupili do letadla bagl jim zvazili

0/0
6.2.2011 22:19

Pan K.

vse se plati

U "low-costy" platite i za vzduch co v letadle dychate,  kazdy dm3 zvlasť...;-D

0/0
6.2.2011 19:33

OskarPokorny

Re: vse se plati

Tohle jsou takový ty hloupé řeči - jediný rozdíl v "kvalitě" (v případě evropských společností) letu proti běžným společnostem, je to, že na palubě nedostanete vodu a sváču na hodinovém letu - což ve vlaku nedostanete taky a nikdo si nestěžuje.

0/0
6.2.2011 19:53

mokrykcb

Re: vse se plati

to jsi trošku mimo nee - klasická společnost nikdy nezruší let pro nevytíženost v případě zpoždění či ztrátě přípoje máte nárok na občerstvení a hotel na náklady společnosti v případě přestupu vám putují zavazadla přímo do cílové destinace tj.není nutno se znovu odbavovat,k dispozici věrnostní programy atd.

0/0
6.2.2011 20:19

Cocik

Re: vse se plati

Presne tak. Neupiram nizkonalkadovkam, ze zpristupnily litani v podstate kazdymu, ale ja pri cestovani potrebuju trochu vyssi kvalitu a spolehlivost sluzeb. Proto u me tradicni aerolinky vitezi (zaplat panbuh za SQ*G status) :-)

0/0
6.2.2011 20:37

OskarPokorny

Re: vse se plati

JO to je právě ono - když cestujete tak je u toho třeba myslet - Nízkonákladovky jsou ideální na 1-2 hodinové lety po Evropě bez přestupu (prostě je musíte vnímat jako vlak nebo autobus ne jako letadlo). Třeba to že zruší let do Londýna pro nevytíženost je šance skoro nepatrná. Jsou ideální k cestám na otočku do VB nebo třeba Bruselu. Je když jsem letěl do USA z Zurichu tak jsem tam letel Swiss protoze jsem prostě nemohl zmeškat let, ale když letím pouze do VB tak je ta nízkonákladovka ideální nehledě, že rozdíl v ceně je propastný.

0/0
6.2.2011 20:39

OskarPokorny

Re: vse se plati

Prostě odmítat nízkonákladovky JEN z toho důvodu že s nima lítají "socky" jak tady píší někteří diskutéři bez nějakých reálných praktických argumentů (pouze jako deklarace skutečného nebo vysněného sociálního statusu) je zhovadilost, která jak sem psal dole postihuje postbolševické země.

0/0
6.2.2011 20:45

Cocik

Re: vse se plati

Hele, ale ted trochu vazne. Tech cca 3-6 tisic rozdilu za letenku po Evrope mi nestoji za to, abych o Ryanairu uvazoval. Nedostanu mile, otravujou me fronty na checkinu a doplaceni za vsechno mozny, o salonku si muzu jenom nechat zdat a nedej boze, aby se stal nejakej problem s letadlem nebo pocasim (re-routing nebo refund je dost problem). kdybych byl studak s baglem, uvazoval bych jinak, ale ted uz chci mit svuj klid...

0/0
6.2.2011 20:52

OskarPokorny

Re: vse se plati

6000 je 1/3 průměrného platu v ČR takže to nejde nazvat prkotinou. Fronta na check-in nemusíte stát pokud ho vyřídíte on-line (pokud nemáte kufr ale jak jsem řekl já je používám k letum na otočku takže mam jen NTB co beru na palubu), jinak fronty na check-in má i ČSA. Když si člověk předčte co má napsáno na letence tak žádné doplatky platit nebude (stačí jen elementární gramotnost) Re-routing nebo re-fun jsem už vysvětlil výše. Ve skutečnosti nejsme ve sporu - já jen konstatuji, že i bohatý člověk se může chovat ekonomicky a já opravdu na těchto krátkých letech jsem se nikdy necítil nějak zkrácený na svém pohodlí.

0/0
6.2.2011 21:03

Cocik

Re: vse se plati

No a ja vysvetluju, ze se ekonomicky chovam prave tim, ze s lowcosty nelitam. Cenim si klidu i volneho casu a mam moznost vyuzivat vsech vyhod nejvyssiho frequent flyer statusu u dvou alianci (lounge, priority checkin, priority boarding, extra luggage allowance...). Tech usetrenych 6 tisic (realne spis ty 3, protoze nejsem flexibilni v terminech) mi nevytvori odpovidajici protihodnotu.

0/0
6.2.2011 21:09





Najdete na iDNES.cz