Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři hrotí spor. Odmítli Hegerův návrh, dál chtějí celé dvě miliardy

Lékařští odboráři se neshodli s ministrem Hegerem na řešení krize. Dál chtějí celé nabízené dvě miliardy na platy. Ministr nabízí 1,5 miliardy, další peníze chce dát na platy nelékařského personálu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Jasně, je dost času, až se čas naplní,

tak se všichni dohodnou ... politika je pořád stejná

0/0
8.2.2011 10:56

Frankfr.

Pane ministře Hegere, vydržte ! ! !

Pokud diskutující sledovali včerejší televizní pořad pozorně, měli by ocenit vystoupení pana ministra. Zatím je to náš nejschopnější ministr, který je navíc klidný a zásadový. Nemá kam ustoupit, neboť ustoupil až na hranici vkusu nás mnoha. Naproti tomu vystoupila navrch pýcha Dr. Kubka a demagogie s. Haška.

Dobře, že peníze , které budou lékařům přidány půjdou do osobního ohodnocení, protože mohou tak být oceněni především lékaři schopni a věrní v dobách obtížných a kverulanti dostanou ..... Toho se právě soudruzi Kubek a mEngele oprávněně bojí.

Na okraj - nechtěl bych se léčit u posledně jmenovaných, neboť oni místo snahy o růst své odbornosti veškerou energii vyplýtvávají na sprosté politikaření.

0/0
7.2.2011 13:18

Seniorintelektualka

Vy máte asi absolutní neznalost problému,

ty starší poštele do plynu, nebo co ??

  Co tady   bude  po 1 březnu 2011??

  Nechte si své rozumy do hospody..

0/0
8.2.2011 10:18

lofy

Re: Vy máte asi absolutní neznalost problému,

Po 1. březnu bude 2.března;-D

0/0
9.2.2011 21:29

macaw

Re: Pane ministře Hegere, vydržte ! ! !

vypadá to , že jste  právě přišel z nějaké stranické schůze a nutně jste si tady musel odložit  ;-D;-D;-D

0/0
9.2.2011 10:12

Nick009

Kartelová dohoda?

Může mi někdo fundovaný vysvětlit, proč např. jednání mobilních operátorů, kteří sjednotí postup vůči zákazníkům a vzájemně harmonizují ceny svých služeb je vyhodnoceno antimonopolním úřadem jako kartelová dohoda a jsou za ni udělovány pokuty, kdežto stejný postup ČLK, který jednoznačně organizuje subjekty na  zdravotnickém trhu - lékaře, vytváří kartelovou dohodu mezi lékaři a říká: "buďto budete platit ceny, kterou vám nadiktujeme nebo službu nedostanete!"  zůstává ze strany antimonopolního úřadu nepovšimnuto? Nemají mít snad všechny subjekty na trhu stejná práva a povinnosti? Bude tedy navýšení cen hovorného u všech českých operátorů na dvojnásobek na základě jejich společné akce "děkujeme, trhněte si!" v pořádku? Případně mohou se ostatní subjekty na trhu zákonnou cestou dohodnout a organizovaně zdražit služby a produkty  vůči určité skupině občanů, např. lékařům, jejich dětem a rodinám?

0/0
6.2.2011 12:06

kjok

smích

nevíte co říkáte..vy ste ti simulanti..kteří chodí za doktorama..a prosí je ..aby jim napsali léky..na prostatu a pod..ale nevíte co ta práce obnášíí..vy makáte v nějakejch továrnách 8 hodin a ste hotoví co má říkat doktor kterej dělá např 48 v kuse a nemuže se jít napít a ni si do jít na Wc na to si zavolat :) Ste hzávistivý a brečíte že oni budou mít zaplaceno tak jak mají  a že budou bohatí jenž oni by tak zaplacenní meěli ..Býttt !! narozdíl od vás !!!! 

0/0
5.2.2011 12:56

jarda

Re: smích

Bla bla bla. ;-ORv

0/0
6.2.2011 21:27

_m-

K těm přesčasům zadarmo

naprostá většina vysokoškoláků dělá přesčasy zadarmo -prostě jsou placeni za to, aby jejich práce byla hotova a jestli ji dělají v přesčasech nebo o sobotách a nedělích doma je každému fuk.

0/0
4.2.2011 9:52

jamski

Re: K těm přesčasům zadarmo

Ano souhlasím s každým slovem.

Takový je normální stav věcí.

Zaměstnanec dostane úkol, a termín, kdy ho musí odevzdat. A kolik hodin přesčasů na něm potom strávil nikoho nezajímá.

Jenže lékaři žijící ve své bublině kde si lehtají ego jakým že to jsou výkvětem vzdělanosti a pracovitosti to jaksi - nevnímají.

Potom se ovšem nelze divit této jejich amorální a vyděračské akci. A když je zbytek společnosti vrací svými reakcemi do reálného stavu věcí, urazí se a okamžitě všechny považují za neinteligentní bytosti, které jen podléhají mediální kampani. Zatímco pravda je taková, že oni sami ztratili smysl pro realitu, a úplně ztratili sebereflexi.

0/0
4.2.2011 10:13

fikuss

K těm přesčasům zadarmo

Jenže není přesčas jako přesčas, pracovat pár hodin po práci je nepříjemné, ale snadno zvládnutelné, ale pracovat v tahu třeba 4 dny přes celý víkend od pátku do pondělka není zrovna příjemné, ono to m.j. taky dost naručuje osobní život. Navíc když je to za pár desetikorun, tak to je silný kafe.

0/0
4.2.2011 18:45

horduch

Re: K těm přesčasům zadarmo

to je organizační záležitost stím se musí vyrovnat každá větší firma

0/0
5.2.2011 13:02

NERATHRATHA

Já být nemocniční doktor...

který tvrdošíjně trvá na akci odborářských bossů D-O, tak balím kufry ! Slušný doktor bude pacientem vždy respektován a časem přejde i určitá nedůvěra způsobená 20 % poblázněných NEMOCNIČNÍCH lékařů ! Skutečně by bylo vhodné , aby ti t.zv.zachránci českého zdravotnictví nebyli anonymní , nechtěl bych být , ani v budoucnu, takovým lékařem léčen !!Mnozí se už asi teď stydí , ale mají obavy ze svých militantních kolegů ! Ministr pan Heger jim dal znovu šanci , je to jen a pouze na nich !

0/0
4.2.2011 9:45

jarda

Re: Já být nemocniční doktor...

Ano,dobře jste to vystihl,pane "nerathrata" R^

0/0
6.2.2011 21:30

rene1879

Já být nemocničnídoktor...

Já být nemocniční doktor, tak už je mi jedno, jak jednání dopadne. Po té štvanici v novinách, ke které se přidala velká část zakomplexovaného národa, bych prostě šel. Kamkoliv. A studenti medicíny jistě také vidí, jak si národ doktorů váží. Taakže budoucnost vidím černě. Čekají ás nemocnice s doktory z třetího světa, s pochybnmi diplomy, které nelze ověřit. A možná i báby kořenářky;-(

0/0
4.2.2011 6:26

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Já být nemocničnídoktor...

aha, takze doktorum jde jen a pouze o dobro zdravotnictvi, nikoliv o jejich vlastni penezenku;-D;-D;-D;-D

0/0
4.2.2011 6:41

jamski

Re: Já být nemocničnídoktor...

Milý mladý příteli. Národ se jeví zakomlexovaným jenom jeisté malé části lékařů, kteří jsou nemocní vlastní sebestředností, a jsou přesvědčeni o své vyjímečnosti. Pro tuto svou nemoc neumějí rozeznávat realitu, nechálou, že slova o tom, že nechají své pacienty bez pomoci, jestliže nedostanou jemi stanovenou sumu peněz, se nedá charkterizovat jinak než je napsáno v §174 - braní rukojmí, a § 175 - vydírání.

Řeči o tom, že oni nenesou za nic odpovědnost, a neručí za následky, protože oni přece "jenom upozorňují, co by se mohlo stát" jsou trapné a urážejí lidskou inteligenci. Pokud to přivedeme ad absurdum, tak terorista, hrozící zničením letadla přece také nedělá nic špatného. Jenom upozorňuje, co by se mohlo stát, jestliže jiní lidé nesplní jeho ultimativní podmínky.

A tohle je ten rozdíl v myšlení a vnímání vyhrocené siruace mezi lékaři a zbytkem společnosti.

A to že jde opravdu JENOM !! o peníze ukazují i slova předáků LOK i ČLK.

Takže páni doktoři za těchto podmínek fakt radši jděte.

0/0
4.2.2011 8:27

Gaston

Re: Já být nemocničnídoktor...

souhlas

0/0
4.2.2011 8:45

fikuss

prosba

Doktoři, prosím. neodcházejte. Tento národ (i když si to m,nozí nechtějí přiznat) vás potřebuje. Vždyť i ten terorista, v letadle, který uskuteční své výhružky zahyne a s ním všichni cestující. tady by zahynul celý národ, vždyť pacienti vás potřebují, kdo by praktikoval celonárodní sport - zaražené větry a tvářit se, že se jedná nejmíň o infartk. A kdo pacienta nepochopí, ten je kretén.

jsou však i ti, kteří doktora potřebují, uvědomují si, že na rozdíl od odstatních jsou doktoři špatně nahraditelní.

0/0
4.2.2011 11:05

jamski

Re: prosba

80% - lékařů ale nikam neodchází, takže se nemusíte zase tolik obávat.

Že dojde k nepříjemným situacím, je určitě pravda. Ale pravda je taky to, že lékař který ztratil morální zábrany, které jeho profese nutně nese, už nikdy nemůže být lékařem, v pravém smyslu toho slova. Čili - těch škoda rozhodně není.

Kdyby jim dnes Heger dal to, pro co se neštítili odhodit i obyčejnou lidskou slušnost, nemluvě o profesionální etice a cti, pak by ke stejnému vyděračskému kroku sáhli vždy kdy by se jim zachtělo větších prebend, nebo větší moci.

A to je důvod, proč se musíme obejít bez nich, a proč to pro nás bude daleko lepší řešení, než kdyby jim ministr ustoupil, a podlehl vydírání.

0/0
4.2.2011 11:53

fikuss

prosba

to že lékaři neodcházejí za hranice, to je možné, mají ale tu možnost, patrně odejdou do soukromého sektoru, kde ta medicína je úplně o něčem jiném. Vše je podmíněno ne kvalitou, jak je tomu ve státním, ale kvantitou, prostě v soukromém sektoru je pacient až na nějakém předposledním místě, motorem všeho jsou zde pouze kačáky. Tam bych nikdy nezašel. Pokud budu ležet ve špitále a budu mít na kahánku, tak je mi úplně jedno jestli ztratil nebo neztratil morální zábrany, jediné, co mě bude zajímat, jestli je tady a jestli tu svou práci umí.

0/0
4.2.2011 18:37

jarda

Re: prosba

To,co jste napsal by v první řadě měl pochopit LOK a hlavně lékaři. !

0/0
6.2.2011 21:32

Winny

Re: Já být nemocničnídoktor...

Já být zase nemocniční doktor (nebo kterýkoli jiný zaměstnanec v kterémkoli oboru) nespokojený se svým platem, případně pracovníma podmínkama, tak dávám výpověď sám a nebudu se schovávat za nějakou akci odborářů

0/0
4.2.2011 9:09

jarda

Re: Já být nemocničnídoktor...

Kéž by si tento váš článek přečetli lékaři,hlavně bos LOKU. R^

0/0
6.2.2011 21:37

Angorka kocka domaci

Doktori neustupujte !

Jak zacnete, prohrajete. Budou na vas vymyslet dalsi podrazy

0/0
4.2.2011 1:00

jamski

Re: Doktori neustupujte !

Otázkou je, jestli vůbec existuje větší podraz, než ten, který spáchali na zbytku společnosti tito zlatokopové, považující se ve své sebestřednosti za vládce světa. :-)

0/0
4.2.2011 10:17

jarda

Re: Doktori neustupujte !

Už to dávno prohráli. Za nastávající problémy  mohou poděkovat LOKU a svému nepochopitelnému nátlaku. A co ostatní stovky profesí? Rv

0/0
6.2.2011 21:35

MilUh

1.3. se blíží

Ale naše vláda i někteří občané mají pocit, že se nic nestane, ale kdo pracuje ve zdravotnictví ví, že dojde ke kolapsu zdravotnictví a těm , co zůstanou v nemocnicích nezávidím, protože nutně nebudou stíhat péči a  budou totálně přepracovaní a dojde i k tradickým událostem, jen slepý nevidí a mám pocit, že naše vláda je slepá i hluchá. Většina lékařů byla pravicovými voliči a jak se vyjadřuje premiér a Dr. Boris Šťastný a ODS je nehorázné! Kausy Drobil, prádelny -kausa Ivana Langra atd...ztráty miliard je nehorázné a to vám milí diskutující nevadí? nikdy se kausy nevyšetří!! a oprávněné požadavky lékařů, které potřebujeme v některém životním období  všichni , vám vadí? divná doba!!

0/0
4.2.2011 0:49

Angorka kocka domaci

Re: 1.3. se blíží

Naprosty souhlas. Opravim jen toto: vlada neni slepa a hlucha, je ignorantska. Lide jsou jim jedno, jde jim jen o sebe

0/0
4.2.2011 1:04

StanleyP

Re: 1.3. se blíží

OMYL - lékařům jde jenom o prachy a pacienta používají jako rukojmí - to je od nich hnusné!!!RvRvRv;-€

0/0
4.2.2011 1:23

jarda

Re: 1.3. se blíží

Váš článek,pane "StanleyP" má můj a nejen souhlas. Díky za něj. R^

0/0
6.2.2011 21:41

jamski

Re: 1.3. se blíží

Minimálně totéž se dá říct i o lékařích, zapojených do té vyděračské akce.

Prokazují to mimo jiné i poslední události, kdy se jednání smrskla JENOM !!! na peníze.

0/0
4.2.2011 8:50

Gaston

Re: 1.3. se blíží

Mám to tedy chápat tak, že LOK nebojuje za zvýšení mezd, ale bojuje za vyšetření nevyšetřených kaus?

0/0
4.2.2011 8:43

spiegel

Re: 1.3. se blíží

Brečíte na špatném hrobě. Za nemocnice je odpovědný zřizovatel a to jsou buď hejtmani, nebo města.

0/0
4.2.2011 10:24

StanleyP

PETICE

http://www.reflex.cz/clanek/dokument/40330/petice-protest-proti-kapitulantstvi-pred-neprijatelnym-natlakem-lekarskych-odboru.html

0/0
4.2.2011 0:42

KnížeSchwanz

Průměry

Průměrný plat lékaře v ČR 43000 Kč, v Polsku 15000!!

0/0
3.2.2011 22:55

sedmý ze tří

Na Nově právě vysílají pořad přímo pro odboráře

21:15 - 23:05 NOVA - "Vezmi mě zpátky"

0/0
3.2.2011 21:43

vsetin

Re: Na Nově právě vysílají pořad přímo pro odboráře

zatím se dívají na ČT1 na "Krásný ztráty"

0/0
3.2.2011 22:11

jana.dzana

Hrotit vs. trvat na svém

Lékař dál trvají na svých požadavcích.

Lékaři hrotí spor.

Ten druhý nadpis mi přijde výrazně emočně zabarvený, podsouvá čtenáři hodnocení a nemyslím, že by to byla náhoda. Na každém školení komunikačních dovedností Vás upozorní na "zakázaná slova" např. spor, problém, ... tady vidíme ukázku jejich účelového využití.

Ministr Heger hrotí spor.

0/0
3.2.2011 21:13

magelan

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Jasně. A  na diskuzi je vidět, jak to pěkně funguje. Že jsem nestudoval public relations..

0/0
3.2.2011 21:17

prasák

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Lékaři jsou stále nenažraní a vydírají. Myslím, že takhle je to objektivně popsané.

0/0
3.2.2011 21:19

magelan

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Prasáci jsou také stále nenažraní a vydírají. Myslím že takhle je to objektivně popsané.

0/0
3.2.2011 21:28

prasák

Re: Hrotit vs. trvat na svém

No, tak to buď odvolej, nebo mi napiš, jak to ti prasáci dělají.

0/0
3.2.2011 21:29

jana.dzana

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Prasáku... technická... Pracuješ "s lidmi" (myslím obsluhu klientů, pacientů a pod..)??

0/0
3.2.2011 21:40

magelan

Re: Hrotit vs. trvat na svém

To neodvolám. Já to samozdřejmě nevím, nevím o prasácích vůbec nic. Ale ty o doktorech víš to samé. vůbec nevíš, o co všechno jde. Ale klidně na základě pár článků v novinách, navíc nejšpíše těch, co patří vládě to taky klidně napíšeš....  Takže až odvoláš Ty, odvolám i já...

0/0
3.2.2011 21:43

mpes4

Re: Hrotit vs. trvat na svém

a přesně takhle se chovaj ti doktoři. oni neustoupí a neustoupí, protože jenom oni mají pravdu. Nutno podotknout, že výpověď podalo jenom 8,5 procenta doktorů a chovají se, jako by oni byli hybnou silou zdravotnictví v čr. Pá, páá ;-D

0/0
3.2.2011 21:59

magelan

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Nemocničních lékařů, o které tu jde je to skoro třetina...

0/0
3.2.2011 22:15

jarda

Re: Hrotit vs. trvat na svém

Sice 1/3 , jak píšete,ale to je stejný stav jako v roce 2000. Je u nás oproti okolních sátů předektorováno, taktéž v počtu nemocnic. :-P

0/0
6.2.2011 21:53

jana.dzana

Re: Hrotit vs. trvat na svém

8-oObě strany mají svůj úhel pohledu. Obě strany nechtějí slevit ze svých postoju. To je prostá informace... Oni nedělají nic, co by bylo nad rámec toho, co dělali do teď. To, že se ten nadpis shoduje s tvým názorem neznamená, že je objektivní.

0/0
3.2.2011 21:36

magelan

Jasně, spor hrotí lékaři, kdo jiný (na idnes)

Lékaři sice ustoupili, nechtějí 3-6 miliard, chtějí jen dvě a pan ministr jim chtěl ulehčit rozhodování a tak tu sumu ještě snížil aby to neměli tak těžký na 1,5 miliardy a oni, světe div se to odmítají. Takovou upřímnou nabídku! Možná by se ani s tím nemusel zatěžovat, ministr spolu s Nečasem to dají ředitelům a tak může doktorům spadnou balvan z krku, protože ty peníze potom nejspíše ani neuvidí. A místo co by zatlaskali, jak umí ministr ocenit loajalitu  (dá tu půlmiliardu Juráskové za příkladnou podporu) a přiučili se, že když budou loajální a mocnými, tak možná potom někdy spadne drobeček na zem a tam po něm mohou lačně skočit...  Tak oni ODMÍTAJÍ!! Fuj!!

 

Pak ještě záludně a proroadně ustoupili v požadavcích návratu všech lékařů a dokonce ty ku..y už ani nechtějí se podílet na reformě a tak snad ani nebude potom možné důsledky reformy na ně shodit. To je ale sebranka! A i když ministr utahuje šrouby seč může, tak snad ty podvraťáci přijdou k dalším jednánim... fakt nechutné.

0/0
3.2.2011 21:03





Najdete na iDNES.cz