Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mluvčí nemocnice Jurinová dostala po kritice ředitelovy dovolené výpověď

Ředitel Fakultní nemocnice v Motole Miloslav Ludvík hned po návratu z týdenní dovolené v africkém Beninu vyhodil mluvčí Evu Jurinovou. Důvodem je zřejmě to, že kritizovala jeho pobyt v Africe v době, kdy by měl jednat s odcházejícími lékaři. Jurinová pracovala pro nemocnici deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venenum

zbytečná funkce

K čemu vlastně potřebuje státní nemocnice tiskovou/tiskového mluvčí/mluvnčího ??? Co se tak asi od ní/něj média mohou dozvědět? "Všechno je v pořádku, situace je vážná, ale my to vyřešíme...." nebo "Máme tolik a tolik lůžek, zaměstnanců, atd..." (což lze dohledat jinde nebo si domyslet).

Existence této funkce dokládá, jak se ve zdravotnictví zachází se státními financemi.

Zbytečné, leč poměrně slušně placené funkce se ale vyskytují i v mnoha dalších oborech, obvykle v jejich administrativách :(

0/0
5.2.2011 10:51

Dorotka M.

Ona se diví?

To je loajalita k zaměstnavateli? Zachovala se hrozně. Ať nese následky. To mohla čekat. Je hloupá? To se dělá? Pomlouvat ředitele za jeho zády? Kritizovat v médiích jeho rozhodnutí?... Myslela jsem, že to je chytrá ženská..

0/0
5.2.2011 10:08

brblovka

Re: Ona se diví?

Pravda se nehodí... Ještěže není středověk, tenkrát za ni upalovali na hranici, dnes "jen" přijdete o aměstnání... Opravdu si nemyslím, že by zrovna bylo vhodné  pro nejvyšší manažery trajdat po výletech, když jsou ve firmě problémy... Paní Jurinová nazvala věc pravým jménem, a pravda někoho zabolela. Paní Jurinové fandím, je to milá a na rozdíl od Vás, Dorotko M., velmi přímá a inteligentní dáma.

0/0
5.2.2011 13:49

gunes

Re: Ona se diví?

Paní Jurinová není žádná novinářka nebo politická komentátorka ale jenom mluvčí. A tak si měla vystačit s klasickým bla-bla jako všichni mluvčí a ne si hrát manažerku nemocnice a vykládat, že když ředitel na týden odjede tak je to špatně.

0/0
7.2.2011 17:23

npr.pavel.blaha

Chamraď a svrab

A opět stejný scénář! Místo toho, aby se řešilo, co bylo na videu, tak se řeší, kdo to vynesl "ven"...

0/0
3.2.2011 10:29

vodnicvcechach

Re: Chamraď a svrab

R^ = mas pravdu. Rv = cesi

0/0
3.2.2011 10:32

Dorotka M.

Re: Chamraď a svrab

Vy jste taky Čech nebo ne??

0/0
5.2.2011 10:09

Zdeněk Burian ml.

Re: Chamraď a svrab

R^

0/0
3.2.2011 10:40

Dorotka M.

Re: Chamraď a svrab

Vy a vodníci v Čechách jste také chamraď a svrab, chápu to dobře?;-)

0/0
5.2.2011 10:10

jednotka

Novy fasismus a komunismus

Vitejte v Ceske Orwellice!  A uz je to tu zase,nekteri pacienti blazince se dostali ke kompjutru v nestrezenem okamziku-- nonnea- jaro 10- capro- bimbo1(to jmeno sedi) - roba 21-- hewIo(to zni jako - hov.o) - thyronx 1- def- capro- a dalsi rudosi. Miloslav Ludvik je '''' znama firma'''' nemocnice je v krizi a on a jeho namestek si odjedou na Safari do Afriky,to jasne ukazuje jeho charakter a nezodpovednost a kdyz Eva Jurinova uhodila hrebicek na hlavicku,vyleti na ni jak papirovej cert protoze lide jako on se boji pravdy. jinak pro soudruha - tyronxe1,mluv jen za sebe,ze by v US byla E.Jurinova propustena neni vubec pravda,to je jen tvuj nazor,nejsi oficialni mluvci,jen samozvany. 8-o!!!!

0/0
2.2.2011 22:04

hv1

pí Jurinová

by si mela uvedomit, ze je davno za zenitem - uz jeji kariera na Nove, kdy se ji pred sotem ve zpravach muselo hlasit "Evicko, ted se neusmivej, budes rikat tragickou zpravu" hovori za vse. Slovy jednoho z byvalych redaktory - blbá jak štoky. Muze byt rada, ze ji v Motole 10 let trpeli a jeste se madam divi, kdyz zkritizuje vedeni v pozici tiskove mluvci, tak ze ji vyhodi...divim se, ze tu neudelali uz davno....Nebo jeji kritika Borhyove a ostatnich moderatoru na Nove - koho to zajimalo, at si to pise do sveho blogu a nehlasi do Blesku, nadhera vyseptala...

0/0
2.2.2011 14:58

elvis

Hovořit za společnost neznamená přidávat vlastní názor...

Tiskový mluvčí je "hlásnou troubou" společnosti, pro kterou pracuje. Pokud sdělím svůj odlišný názor na chování GŘ, následuje okamžité ukončení spolupráce pro ztrátu duvěry. Proč se paní E. J. vzteká, že dostala padáka. Spíš ho dostala pozdě.Rv

0/0
2.2.2011 14:22

barbu do

Re: Hovořit za společnost neznamená přidávat vlastní názor...

... a názor té společnosti určuje kdo?

0/0
2.2.2011 15:34

adriana2006

Tak

se mi zdá, že to Eví přepískla:-/

0/0
2.2.2011 13:54

touring

Ted jsem si to precet, ty odpovedi

.... to je neco neuveritelnyho. Na to se da rict jen to klasicke, ze je bud "b** nebo navedena" - v tomto pripade nejspis oboji Rv

0/0
2.2.2011 13:08

Thorough

Vyhazov je v pořádku

Jako tisková mluvčí nemá co komentovat a hodnotit management nemocnice. Nechápu ale proč potom iDNES tak skočilo. Nějaké známosti? Pojď zajdeme na kafe, něco po tobě potřebuju?

0/0
2.2.2011 12:23

def.

on-line Jurinová

Tak jsem bohužel nestihl dotazy na on-line diskuzi s Jurinovou, ale když čtu její odpovědi, tak se divím, že tam vydržela tak dlouho. Je arogantní, hrubá a háze špínu na vedení, co jí 10 let poskytovalo obživu. Prostě hodně klesla.

0/0
2.2.2011 11:30

lomihnát

Re: on-line Jurinová

Děkuji, ušetřil jste mi čas.

Souhlas, 100%. R^

0/0
2.2.2011 12:02

RedSquirrel

Nevyhoditelný ředitel?

0/0
2.2.2011 10:51

touring

Hehe...

Jsem se te damy chtel taky na neco zeptat, ale radsi me to vubec nenechalo :-P;-)

0/0
2.2.2011 10:19

Puli

Re: Hehe...

Hmmm, a odpověděla na čtsři dotazy za hodiny. A nevybrala si ani jeden proti ní...profesionálka...:-)))

0/0
2.2.2011 11:00

tučňák na útěku

Re: Hehe...

Teď vybrala, odpovědi na zásadní bod (kritika vedení z pozice TM) se vyhnula a zjevně kdokoli pochybuje o její svatosti je zlý závistivec :-)

0/0
2.2.2011 11:12

Menstruační_kalendář

Proč má stetoskop?

Když je mluvčí ????????

0/0
2.2.2011 8:51

Pravičák začíná být nadávka

Re: Proč má stetoskop?

to kdyby se některému z novinářů po jejích odpovědích udělalo zde ;-D

0/0
2.2.2011 9:17

třešeň japonská

On ten Ludvík je ale stejně

ňákej divnej. :-)

0/0
2.2.2011 7:41

dogi1

No, manýry

jak za totality. Je div, že jí pan ředitel nenechal zavřít. To víte, paní Jurinová, jak si můžete dovolit kritizovat nějakého kádrového rezervoára?

0/0
2.2.2011 3:59

ODSakEda

Re: No, manýry

Krom toho, že je ona jeho(!) mluvčí a tedy měla interpretovat jeho názory a ne svoje, za čež byla placena na dohodu(!), ji zavřít nemůže dneska. Za totáče právěže jo!!! Navíc vás kariérně zlikvidovali soudruzi posudkem, že vác málem nevzali s VŠ ani do kotelny... To vám dneska připadá stejné???...  Tedy jako za totáče??? Jurnová může jít svobodně kamkoliv jinam, nebo i sama volně podnikat! To prozměnu nešlo vůbec za totáče!!! Tak to laskavě nezlehčujete to srovnání!;-O

0/0
2.2.2011 6:39

nonick

Re: No, manýry

bacha, aby to s tebou nešlehlo...;-D

držet hubu a krok bylo je a bude stejný u každého zaměstnavatele - ať za bolševiků anebo za pseudokapitalistů, tedy spíše eurosocialistů...;-O

0/0
2.2.2011 7:14

ODSakEda

Re: No, manýry

Tak to se tedy podívejme, jak je tedy možné, že doktoři-státní zaměstnanci (nikoliv doktoři obecně, jak demagogicky píší media...)  nedrželi hubu a krok a dokonce si vynutili přidání mzdy navíc v době úzkostlivého šetřní???8-o

U soukromého zaměstnavatele, ne že nesmíte mluvit či kritizovat, ale spíše nechcete! Nicméně, jsteli natolik dobrý a nepostradatelný a cený pro firmu, že jen blázen by vás propustil po kritice. A leda kritika výrobních postupů či organizační části firmy, kdy vy víte o efektovnějším! Ale ksakru né toho, kdy a kam jede vedoucí, který v privátu je často i majitel(!) firmy, na dovču!

To pak není a nesvobodě projevu a kritiky, ale o hlouposti...

0/0
2.2.2011 9:58

opinen

Re: No, manýry

Dle mého názoru si to idealizujete,pokud si myslíte,že dnes nemůžete narazit na arogantního a nekompetentního nadřízeného,tak se mýlite,to totiž není o režimu,ale o lidech,nic není černobílé,černobílé vidění světa mají asi jenom bolševici a zdejší pseudopravičáci,samozřejmě obě skupiny obráceně.Tvrdíte,že má ten člověk možnost odejít,pokud se mu nelíbí jednání jeho manažera,tj. pravda,ale dnes není vůbec lehké si sehnat nové zaměstnání.Ono to není jen o schopnostech,ale také o známostech,klientelismu jsme se ještě nezbavili,a také o tom na jakého manažera narazíte,někteří mají naprosto nesmyslné a někdy i protiprávní požadavky.Není se čemu divit,řada z nich jsou bývalí soudruzi nebo jejich arogantní dětičky,jež za minulého režimu jednali jak jste napsal,myslíte si,že změnili své metody?

0/0
2.2.2011 10:24

ODSakEda

Re: No, manýry

"Nemůžete narazit" = že se najde i blbej zaměstnavatel, to ale není to co vyvracím = zobecnování stavu, "režimu"! A pro schopné je velmi lehké najít 10 prací, nebo i sám na sebe dělat - podnikat :-) A i kdyby to bylo nelehké, já k tomu kontorval, že tato možnos za komunistů nebla vůbec!

 Tak se tady nezastávejte názoru, který právě idealizuje socialismus...;-O

0/0
2.2.2011 10:41

opinen

Re: No, manýry

Já se nezastávam názoru,který idealizuje socialismus,já jsem proti idealizaci čehokoliv a kohokoliv,pokud píšete o schopných,tak není schopný jako schopný.Uvědomte si,že ne každý ,kdo nemá práci je hlupák a lenoch nebo jedno z toho,roli také mohou hrát zdravotní důvody.Píšete,že dnes je možnost podnikat,ale ne každý může být podnikatel,to,že za bolševika tyhle možnosti nebyly,o to se nepřu.

0/0
2.2.2011 11:55

ayahuasca

koho nastrojem je tiskovy mluvci

Mno, docela uvazuji, zda Jurinova opravdu udelala nejakou chybu. Jako tiskova mluvci ma hajit zajmy nemocnice, zda se vsak, ze jeji vyjadreni, ackoliv ho lze vnimat jako vyjadreni ve prospech cele nemocnice, slo proti osobnimu zajmu reditele Ludvika. Ten vyuzil sve pravomoci a vyhodil ji. Mel by si Ludvik probrat, jakou chybu Jurinova udelala, jaka je jeji spolecenska vaznost? mela Jurinova zastavat pozici managera, ktery odjel do beninu na dovolenou? nevyjadrovala Jurinova treba nazory rady zamestnancu nemocnice?

Nadto, pokud jde o konkurz na tiskoveho mluvciho, do nehoz se prihlasila, v spravedlive spolecnosti, byla-li by z hlediska odbornosti a zkusenosti shledana jako nejlepsi kandidat, by bylo primo nestydate od clenu ''vyberoveho rizeni'' vybrat a rediteli doporucovat mene idealniho kandidata. Nakonec ale zas jen Ludvik rozhodne, komu da ten post.

Inu, daleko je jeste doba, nez se Motolska monarchie rozpadne. Treba k tomu prispeje kardiocentrum dodrzovanim zakoniku prace. Ludviku!

0/0
1.2.2011 22:33

ODSakEda

Re: koho nastrojem je tiskovy mluvci

Nebo nejlépe privatizace! státních molochů...

0/0
2.2.2011 6:43

barbu do

Re: koho nastrojem je tiskovy mluvci

... no, na rozkrádání už Ludva pracuje, ne?

0/0
2.2.2011 15:37

capro

kritika

U uzaměstnavatele stále platí pravidlo: KRITIZUJ POUZE DO VÝŠE SVÉHO PLATU!

0/0
1.2.2011 22:26

ODSakEda

Re: kritika

Ona nebyla zaměstnanec! Byla najmuta na dohodu a to jako mluvčí toho ředitele a tedy aby interpretovala jeho(!) názory a vzkazy! Porušila dohodu!!! S platem to nemá pranic společného...

0/0
2.2.2011 6:42

NewDorianGray

Tak jsem si to video pustil.

Proboha, co na tom vidíte špatnýho? Že vrcholný manager apeluje na lékaře a sestry, aby mu zbytečně nenasírali politiky tím, že je nechají čekat dvě hodiny v čekárně, že mu to pak při jednání nechaj vyžrat? Že na ně apeluje, aby vytěžovali lůžka, protože z toho plynou peníze na jejich platy? To si děláte legraci. Chcete být za každou cenu papežštější něž papež? Je mi jedno, jestli je nebo není nominantem ČSSD. Myslím, že je ve své funkci proto, že nemocnice pod ním hospodaří dobře. Uvědomujete si vůbec, že všichni těžce nemocní pacienti končí ve fakultních nemocnicích a nejčastěji zde? Přes náročnost jejich léčby tahle nemocnice není ve ztrátě!

0/0
1.2.2011 21:45

nonnea

Re: Tak jsem si to video pustil.

0/0
1.2.2011 21:53

barbu do

Re: Tak jsem si to video pustil.

... a co jako, že není ve ztrátě? Tušíte něco o financování zdravotnictví?

0/0
1.2.2011 21:56

NewDorianGray

Re: Tak jsem si to video pustil.

Mnoho ne, vy ano? Předpokládám, že investiční akce jsou převážně financovány z dotací, u přístrojového zařízení částečně z rozpočtu VZP. Provozní náklady musí být kryty z úhrad VZP, odvíjející se od paušálních úhrad na základě vykázaných výkonů v minulém roce. V každém případě si uvědomuji, že fnanční náročnost na pacienta bude v Motole mnohem vyšší než v nějaké nemocnici v tramtárii. Přesto patří nemocnice v Motole mezi nemocnice, které hospodaří vyrovnaně, což se o mnoha nemocnicích říct nedá.

0/0
1.2.2011 22:06

barbu do

Re: Tak jsem si to video pustil.

... není jen VZP a paušál je paušál a vykázané výkony jsou vykázané (vylhané) výkony ...

... něco si o tom zjistěte, ale je to ku zvracení ...

0/0
1.2.2011 22:10

NewDorianGray

Re: Tak jsem si to video pustil.

Vylhané výkony? Opravdu? To se děje? Tak jaktože ještě není IZIP, který by tomu zabránil povinný pro všechny pacienty? Pak by si žádný lékař nedovolil jediný vylhaný výkon vykázat, hrozilo by, že to pacient odhalí a bude si stěžovat. Ono to s těmi vylhanými výkony asi nebude tak horké, že ne? Jinak by MUDr. Rath jako kat IZIPu už dávno musel odstoupit ze všech politických funkcí, nebo ne?;-D

0/0
1.2.2011 23:04

barbu do

Re: Tak jsem si to video pustil.

... proč se zaváděly kapitace a paušály? Proč regulace na předpisy? Protože se vykazováním vylhaného kradly desítky miliard ročně. Z čeho myslíte, že se vybudovalo soukromé zdravotnictví? Jak se asi stalo, že obdobné nemocnice s obdobným počtem pacientů a obdobnými diagnózami dostaly řádově jiný paušál? A co to má s IZIPem?

0/0
2.2.2011 7:37

capjar

Re: Tak jsem si to video pustil.

co je na tom špatného, pokud politici čekají jako ostatní pacienti ?? 8-o

0/0
1.2.2011 22:35

NewDorianGray

Re: Tak jsem si to video pustil.

Shlédni to video. Ředitel jen apeluje na lékaře, aby nenechávali prominenty schválně čekat, protože mu to následně stěžuje jednání o dotacích pro nemocnici. Schválně se pak šprajcnou. Jak ty mně, tak já tobě...

0/0
1.2.2011 23:06

capjar

Re: Tak jsem si to video pustil.

A tohle mě právě štve, že si ty politikové a jejich poskoci hrajou na bohy ... Rv

0/0
1.2.2011 23:12

tyraelid

Ludvik priznava na skryte nahravce ze se ucastni korupce

http://www.youtube.com/watch?v=17yHeRjJk7k

2:50 se Ludvik priznava ze on a jeho kamaradi drancuji nemocnici pomoci zmanipulovanych soutezi na dodavky, dokoce popisuje jakym system se to dela a jak se toho ucastni. JEN PRO SILNE ZALUDKY, PARAZIT ZDRAVOTNICTVI, PROTI TAKOVYM PROTESTUJICI VYSTUPUJI!!!

0/0
1.2.2011 21:19

tyraelid

Re: Ludvik priznava na skryte nahravce ze se ucastni korupce

A ptejte se pana reditele Ludvika dale, pani novinare - kdo a za jakych supervyhodnych a nestandardnich podminek ma pronajate obe lekarny v Motole? Odkud se bere predrazeny material? Neni to nikdo jiny nez Ludvikova zena!!!!!

0/0
1.2.2011 21:38

NewDorianGray

Re: Ludvik priznava na skryte nahravce ze se ucastni korupce

Pane Jurine, asi každý koukáme na jiné video.

0/0
1.2.2011 21:47





Najdete na iDNES.cz