Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič provokatér předjížděl kamiony a pak prudce brzdil. Skončilo to srážkou

Policie vyšetřuje další případ nebezpečného chování řidiče. Šofér předjížděl v osobním autě kamiony na dálnici D1, aby pak před nimi prudce brzdil. Poslední provokace skončila nehodou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kutis

Komentář pana řidiče

mě opravdu dostal: "..protože jsem chtěl, aby zastavil, aby mi vysvětlil, proč mě ohrozil na životě.." . Jen tak pro úplnost, Vy jste pane totální idiot. Ať si jsou řidiči kamionů jací chtějí, blba najdeš všude, ale za tenhle nápad bych Vám vzal i rodný list!

0/0
4.2.2011 2:22

Araine

No nevím...

.... jak to bylo. Možná kamioňáci udělali prasárnu jemu. Ale on nemá všech pět pohromadě, protože přibržďovat kamion je teda opravdu hazard takový kolos osobák rozválcuje.

0/0
3.2.2011 17:27

someone_else

A ještě si, trub­ka,

dá ze okno „invalidní“ ceduli. Není to vůči paraplegikům trochu nefér? Když se už konečně začnou vyrábět cedule pro de­bi­ly?

0/0
31.1.2011 16:14

garii v19.0

Re: A ještě si, trub­ka,

Může mít invalidního člena rodiny.

0/0
1.2.2011 8:13

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: A ještě si, trub­ka,

tak to je bohužel chyba zákona, že každej deb.. může bez důvodu využívat neštěstí druhých ke svému obohacování

0/0
1.2.2011 15:34

Fishthedj

Re: A ještě si, trub­ka,

Ovšem tu značku může mít za předním sklem pouze pokud ho veze v autě. Co se týče stání, tak tam ji může mít pokud tam stojí s cílem danou osobu naložit, či vyložit.

Ale vzhledem k věku bych čekal, že ta značka bude jeho...

0/0
2.2.2011 23:49

flajboj82

Kamioňáci

Nechci se zastávat kamioňáků (nejsem kamioňák a občas mě nějaký pekně zvedne mandle na dálnici), ale ani oni sami se mezi sebou moc nemusí a to třeba chováním na odpočívadlech a i tím předjížděním...ono, když jedeš za někým už 100 km v kuse a koukáš mu na návěs a čteš pořád ty samé texty na plachtě, skříni apod.tak je to taky dost nebezpečný, protože přestaneš dávat pozor...tak prostě, když je volněji (a to právě dělají jen nekteří), tak zkusíš předjet...problém je, že málokdo z předjížděných spomaluje, protože 99% z nich obchoduje z naftou a znovurozjetí na tempomatovou rychlost zvyšuje spotřebu a snižuje objem paliva, který můžeš pak střelit...asi tak...

0/0
31.1.2011 15:00

čulibrkbrk

Když to bude soudit soudce

Vrtek z Brna,je ztoho dědek venku.

0/0
31.1.2011 11:03

prezdiv.ka

předjíždění

to má řidič kamionu na konci videa pravdu - dokud za nepovolené předjíždění kamionů nezačnou brát papíry, tak to tak bude dál a nehod bude jen přibývat.

No a to vybržďování je taky pěkná prasárna :-P

0/0
31.1.2011 10:24

stefi_ul

Re: předjíždění

pokud neni na CELE dalnici zakazano, tak predjizdet muze. A pokud ma nekdo nejaky problem s tim, ze predjizdi 10km, je to jen a jen jeho problem. Uz si kur... uvedomte, ze ta 130km/h je MAXIMALNI POVOLENA A NE MINIMALNI NUTNA.

0/0
31.1.2011 16:55

Yesname

Re: předjíždění

Tak moment. Nejezdím nijak divoce, ale plynulost provozu ti nic neříká? Popsaná situace je totiž jednoznačné bránění plynulosti.

0/0
1.2.2011 16:17

Mitchell

Nemám rád brzdiče provozu.

Taky občas používám dálková světla a klakson. Ale ještě NIKDY jsem nevybrzdil předjeté auto a nemíním s tím začínat.

0/0
30.1.2011 21:17

Tangua

Zase 2222?

0/0
30.1.2011 21:02

občan_z_předměstí

Už zas?

8-o

0/0
30.1.2011 19:01

prngr2

Pán je nevinný

Silniční pirát má přeci vždy Mercedes a BMW!

.

Pán je nevinný, měl laciný ojetý VW - to nemůže být pirát

0/0
30.1.2011 9:35

Ruka trhu řádí jak Černá ruka

Re: Pán je nevinný

je to pirát, ale spíš výjimka. Většinou jsou piráti opravdu řidiči Mercedesů a BMW Rv

0/0
30.1.2011 14:22

flajboj82

Re: Pán je nevinný

To je ale blbost....Rv

0/0
31.1.2011 14:43

garii v19.0

Re: Pán je nevinný

Určitě to máš empiricky podloženo. :-)

0/0
1.2.2011 8:14

Jonáš2

že by

otec trpišovského?

0/0
29.1.2011 18:21

RedSquirrel

Re: že by

Vypadá to tak

0/0
29.1.2011 18:51

Antonín, topič

Je obzvláště komické,

když podezřelý tvrdí, že ho kamion vybrzdil a pak naboural - zezadu, hahaha.

0/0
29.1.2011 12:38

mahony3307

Měl z prdele kliku

Tak ten magor kliku že narazil na kamionáka kterej byl měkej.Mě takovouhle schválnost udělal před 10 lety pitomec v osobáku ale v těhle situacích zásadně brzdim až po nárazu.Frajírek mi pak ujel i s rozšklebenym kufrem já sem na Liazce oprášil nárazník rukavicí a jelo se dál.Nechápu že mu s tim kamionem nenandal víc skoro každej má dnes za oknem kameru náhravající 10min. smyčku

0/0
29.1.2011 12:26

pingu1

Re: Měl z prdele kliku

..a smycku na prispevky mas taky..;-D

0/0
29.1.2011 17:38

prezdiv.ka

Re: Měl z prdele kliku

tohle je příspěvek, který potvrzuje logiku přemýšlení řidičů kamionů - právě pro tohle by se měla velmi omezit jízda kamionů po silnicích během špičky a zakázat předjíždění. :-P

0/0
31.1.2011 10:26

mahony3307

Měl z prdele kliku

Tak ten magor kliku že narazil na kamionáka kterej byl měkej.Mě takovouhle schválnost udělal před 10 lety pitomec v osobáku ale v těhle situacích zásadně brzdim až po nárazu.Frajírek mi pak ujel i s rozšklebenym kufrem já sem na Liazce oprášil nárazník rukavicí a jelo se dál.Nechápu že mu s tim kamionem nenandal víc skoro každej má dnes za oknem kameru náhravající 10min. smyčku

0/0
29.1.2011 11:39

Tramp_007

Brzdit před

kamionem může jenom naprostý idiot.

0/0
29.1.2011 1:01

mintík

Re: Brzdit před

Přesně!R^R^R^

0/0
29.1.2011 1:46

MistrVápenky2

Co s takovýma?

Vytáhnout z auta a pořádně profackovat! Samozřejmě sebrat řidičák na pár let pro výstrahu.

0/0
28.1.2011 22:47

pakostič

Re: Co s takovýma?

no demokratické to není ale i já s tímto řešením souhlasím

0/0
30.1.2011 9:35

Sir Humphrey Appleby

?

jak to, že to je řidič a ne pirát? jen proto že měl starý VW? :))

0/0
28.1.2011 15:03

Shackall0

Re: ?

Tak tak, nezapadá do třídního boje...

0/0
28.1.2011 15:25

golem3

Re: ?

spíš psychopat - tu invalidku má asi na hlavu, měli mu dát rovnou na budku

0/0
28.1.2011 15:46

Rambo-x

České silnice

K tomu se dá dodat jedno-Český silnice jsou plný d.... ,to jsou lidé kteří mají nějaký komplex a tímhle si ho vybíjejí,když jedu povolenou rychlostí tak vydím denně tyhle frajírky v rychlých autech kteří nesnesou to že by měli jet povolenou rychlostí,nechci se zastávat kamionů,ale myslím si že většinou ten problém není v nich i když občas udělají pořádnou drzost,tak se to pořád nedá srovnat s drzostí některých řidičů

0/0
28.1.2011 14:44

Benito Juarez

Re: České silnice

Rychlé auto je dnes téměř každé.

0/0
28.1.2011 22:56

krop

Valka?

Ze by se nam tady rozjizdela valka mezi kamionakama a normalnima ridicema?

Asi uz bylo na case, protoze situace na dalnicich je dlouhodobe prehlizena zalezitost a podle me uz se stava neudrzitelnou.

Mam jenom strach, ze se cela vec zvrhne v zajemny obvinovani, ktery nikam nepovede.

Osobne se stavim proti kamionakum a domnivam se, ze to udelaji vsichni ridici osobnich aut, kteri jezdi po dalnici casteji nez 1x do roka.

Za jednu cestu Praha; Brno se mi bezne stava, ze vice nez 10x mi do cesty vjede kamion, kterey predjizi jiny kamion. Na tom nic neni. Ovsem, pokud jedu 130 a 100 m prede mnou vyjede ze "stoupaciho" pruhu kamion do praveho jizdniho pruhu rychlosti 80 km/h, je to fakt o hubu. A to nemluvim o 3. kamionech vedle sebe. Dalnice je jenom o plynulosti provozu, obezretnosti a oihleduplnosti. Z meho pohledu tyhle kriteria ridici kamionu nesplnuji vubec.

0/0
28.1.2011 12:59

Leinad

Re: Valka?

Mezi kamioňáky je dost blbců, asi tak jako v každé jiné skupině. Kamioňáci jsou více vidět, opilý řidič mezi vesnicemi nenadělá tolik škod.

Předjíždění tam, kde jsou 3 pruhy mi tak moc nevadí, teda když se u toho používá zrcátko. Předjíždění 80-90, které znamená, že trochu zpomalím a pak zase trochu zrychlím, je menší zlo, než jízda vlevo, když je vpravo volno.

Mimochodem zkuste počet nehod kamioňáků přepočítat na počet ujetých kilometrů. Sváteční řidiči jsou horší, někdo jakmile vyjede, tak něco rozbije.

0/0
28.1.2011 13:47

Mobi

Re: Valka?

...do praveho jizdniho pruhu... ?

0/0
29.1.2011 1:42

Hroznej_puberťák

Překvapuje mě,

... kolik lidí si furt stěžuje, jak jim kamiony pořád vjíždějí těsně před nos či je dokonce vytlačí do boku. Mně se to, že by mi tam vjel vyloženě takhle natvrdo stalo za deset let jednou (a to se ještě hodně omlouval, když jsem ho za to seřval po vysílačce, byl zjevně hodně vyplesklej z toho, že ji má někdo i v osobáku). Jinak mi tam třeba vjedou z větší dálky, to ano, ale nikdy to není na vyloženě prudké brždění. Pokud mi tam vjede tak, že stačí ubrat nebo lehce přibrzdit, nepo... se z toho, až předjede, stačí odmáčknout tempomat a za moment je tam těch 140 zpátky, nevím, proč bych se měl vzrušovat. Pokud vám každý den vjede 2 metry před nos, zajímalo by mě, jaktože mně se to na stejných silnicích a stejném provozu nestává, a ročním nájezdem to vskutku není. 

0/0
28.1.2011 12:54

Leinad

Re: Překvapuje mě,

Někdo tady jezdí po současných reálných silnicích.

A někdo tu jezdí po silnicích v novinářském a hospodském světě, kde každý den Lacina někoho vytlačuje, Trpišovský brzdí v levém pruhu, kamioni vždycky blokují, .... ale nikdo nevychovává stylem "myslím si, že mám 130, mě nepředjedeš," každý dává správně přednost a zná křižovatky, i chodci znají přednost tram a nikoho neohrožují, nikdo se nevyhýbá podchodům,....

0/0
28.1.2011 13:55

Sir Humphrey Appleby

Re: Překvapuje mě,

taky se mi to nikdy nestalo - zato jejich "tlačení" kdy se mi přilepí 30cm za zadek a vysokými světly prosvětlují celé auto zažívám poměrně často, je to dost nepříjemný, obzvláště když si uvědomím že kdyby se přede mnou něco objevilo a já reflexivně dupl na brzdu, tak už jsem na jeho masce rozmázlej mezi ostatníma mouchama....

0/0
28.1.2011 15:05

Hroznej_puberťák

Re: Překvapuje mě,

Jo, to jo, a dělaj to i autobusáci. To je celkem prasárna, on si přes rádio zjistí, že se po trase nikde neměří a nechá na tepomatu těch 88 i přes vesnici, což už samo o sobě je síla, ale ještě když dojede někoho, kdo v tý vesnici jede třeba 60, tak na něj takhle najíždí. To je na přeshubu, to uznávám, a specialisti na tohle jsou Poláci, protože to doma dělaj běžně a považujou to za normální.

0/0
28.1.2011 15:32

kecálek_český

achjo

MA   GOOOOOOOOOOOOOR!

0/0
28.1.2011 12:40

Nosorozec

koukám...

ze tam diskuse je taky plná d..... proč máte potřebu pořád někomu něco oplacet pak dohází k tomu k čemu dochází!! Tak když mi někdo vjede do pruhu a já musí ostře brzdit no tak max zatroubim jestli o mě vůbec ví a mximálně na něj něco ukážu a pak jedu od něj pryč a je to! Pak se setkaj dvě agresivní h... a vypadá to takhle na našich silnicích.  Tohle vybržďování a tak.. je prostě kokotina a každej si pak asi myslím že má mužství aspoň o 20 cm větší asi nebo co jinak nevim co si tím kdo dokazuje!!!

0/0
28.1.2011 11:17

H8USuckers Reloaded

Re: koukám...

R^

0/0
28.1.2011 12:54

Angi

Re: koukám...

Škoda, že takhle uvažuje málokdo.R^

0/0
28.1.2011 18:36

roy_batty

Re: koukám...

R^

0/0
28.1.2011 21:33

Tangua

Re: koukám...

Souhlasím. R^

0/0
30.1.2011 21:06

stefi_ul

Re: koukám...

R^R^R^ mam stejnej nazor... kdyz je nejhur, zarvu neco o urakovi a jedu dal. Nemam rozhodne povahu na to, abych pak machroval na nejakyho chlapa, co za volantem 40ti tunovy soupravy zivi rodinu a jen proto, ze ho nikdo nechce pustit mu po nekolik minutach dojde trelivost a na tu dalnici se pripoji a hotovo. Dedek jeste s invalidni znackou by zaslouzil lopatkou mezi kulky... anebo obracene, to je jedno :-)))

0/0
31.1.2011 16:52

mp8

Trpišovský Vám vadí a autobusák kterého brzdil ne?

plný lidí jede dle záznamu z tachografu rychlostí o 20km vyšší než povolená

Ale vadí vám Trpišovský, který ho zbrzdil. Vždyď to jak jel autobusák je stejně gangsterovské ne-li ještě horší. Ten člověk má zodpovědnost za lidi.

Navíc ze záznamu a jeho prohlášení vyplývá že řidič autobusu porušil

361/2000Sb §19 1 a dále porušil §12 1 nebo 2 a také nerespektoval dopravní značku B20a

Samozřejmě pokutu by měl dostat Trpišovský za porušení §18 (2) na které ovšem nejsou jednoznačné důkazy

0/0
28.1.2011 10:49

Philosopher

Re: Trpišovský Vám vadí a autobusák kterého brzdil ne?

Z toho, že někomu vadí Trpišovský, nevyplývá, že mu nevadí či vadí autobusák.

0/0
28.1.2011 10:54





Najdete na iDNES.cz