Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doma měl půlroční dítě a snoubenku, cesta do Moskvy ho ale stála život

Jednou z pětatřiceti obětí atentátu na moskevském letišti Domodědovo byl i otec šestiměsíčního miminka a snoubenec Gordon Campbell Cousland z Velké Británie. Rodina byla zprávou o jeho smrti šokována. Cousland pracoval jako realitní makléř u společnosti CACI. Do Moskvy letěl na služební cestu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

řehoř z řep

Tak to škoda, že nestihli svatbu

teď to bude úředně s dědictvím a podobně těžší.

0/0
28.1.2011 1:31

Rudla01

Představí nám IDnes

i zbývajících 34 obětí?

0/0
27.1.2011 20:14

tuan 1

Re: Představí nám IDnes

.......ne,nepředstaví.A všimli jste si,že v poslední době skoro všichni úspěšní podnikatelé vypadají jako vagabundi ? Potkat je večer na opuštěným místě,utíkal bych jak o závod pryč..........!

0/0
28.1.2011 6:50

Qesospi Cobigan

Re: Představí nám IDnes

NE. zajímají nás jen překupníci z Británie ;-)

0/0
28.1.2011 9:43

buzzzzzz

obeti

rusko 27 rakousko 2 tajikistan 2 britanie 1 nemecko 1 ukrajina 1 uzbekistan 1

0/0
27.1.2011 12:20

davidh2002@volny.cz

přiživování

To je opravdu hrozné. Jsem také rodič. Bohužel na druhou stranu takových případu, kdy malé dítě příjde trakticky o rodiče se stávají ve světě tisíce a statisíce.

Proto takovou zprávu beru pouze jako bulvární přiživování na tragédii...

Nebo má zpráva nějakou skrytou pointu, kterou jsem přehlédl?

0/0
27.1.2011 12:15

Co Cech, to genius!

Re: přiživování

Myslim, mily priteli, ze ten clanek mel predevsim zduraznit nesmyslnost toho utoku. Na druhou stranu nejsem naivni, abych si myslel, ze pohnutkou autora k napsani byla nejaka litost. Daleko spis to byly penize, ktere za nej dostane.

0/0
27.1.2011 14:38

wolfskin001

Re: přiživování

Že vás to baví, furt řešit proč a jak novináři píšou články....

0/0
28.1.2011 7:20

Darask

kdo seje vítr

sklízí bouři

0/0
26.1.2011 17:51

michael.transport@yahoo.com

Re: kdo seje vítr

co to meles?

0/0
26.1.2011 18:09

HAL9000

Syn, bratr, strýc, otec a snoubenec ...

:-P

0/0
26.1.2011 13:47

Poslední____Mohykán

A budou tedy další články o těch zbylých 34 mrtvých?

Stačil by i jeden, abychom se dozvěděli, hů iz hů.

0/0
26.1.2011 12:56

Swarog

Britanie by mohla mozna prehodnotit Zakajevuv azyl.

0/0
26.1.2011 12:52

Wabo

Hyena

Pro vás jsou asi ostatky zabitých jen kusy bývalých lidských těl. Ano, mnohem lépe se zabíjí, když se na lidi díváte jen jako na materiál.

0/0
26.1.2011 12:23

Wabo

Re: Hyena

Toto byla reakce na předřečníka, který se podivuje, proč je tady o tomto člověku článek.

nevím, proč to systém umístil sem.

0/0
26.1.2011 12:24

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Hyena

Tak to je klasika - idnes přitahuje spoustu diletantů, kteří se každej den rozčilujou, proč se píše o obětech teroristickýho útoku, proč je na titulní straně ten a proč maj číst tohle a támthleto ...  Holt psychopati... oproti těm opásaným plastickou trhavinou ale vcelku neškodný... :-P

0/0
26.1.2011 12:29

Poslední____Mohykán

Re: Hyena

Systém to umístil sem proto, žes vyplnil nadpis a neposlals to jako reakci, nýbrž jsi započal nové vlákno.:-)

0/0
26.1.2011 12:55

dracekvo

?

A co je na tom člověku tak speciálního, že je tu článek jen o něm?

0/0
26.1.2011 12:17

Pravda je víc než dukáty

Útoky v Madridu

"Ustoupit (tlaku EU) ale stále nehodlal španělský premiér José María Aznar, zatímco jeho socialistický vyzyvatel na post premiéra José Luis Zapatero prohlásil, že chce, aby jeho země ''opět aktivně stála po boku Francie a Německa a dalších zemí, které jsou motorem budování Evropy.'' Krátce před španělskými parlamentními volbami naznačovaly průzkumy jasné vítězství konzervativních lidovců premiéra Aznara. Situaci ale zvrátil tři dny před volbami teroristický útok připisovaný Al Kaidě, při kterém v Madridu zahynulo 200 lidí. Volby ovládly emoce strachu a Zapatero nečekaně 14. března zvítězil. Španělsko vedeno novou socialistickou vládou ve věci Evropské ústavy ustoupilo a EU nachystala nové jednání o smlouvě na červen."

Zdroj: P. Mach - Jak vystoupit z EU

Víte, co si dávno myslím? Za všechno nemůže jen Al Kaida nebo Čečenci. Pokud si myslíte, že jsem blázen, pak si uvědomte, že pro obhajobu vaší teorie nemáte o nic více důkazů než já......

0/0
26.1.2011 11:50

unbreakable debater vol.16

Re: Útoky v Madridu

Já myslím, že hlavní hybnou silou konspiračních teorií je, že někteří chápou záminku nebo motiv jako důkaz činu. Když si normální člověk přečte ten úryvek od Macha, vyzní to jako běžné konstatování skutečnosti. Když si ho přečte duševně narušený člověk, řekne si, že to nemůže být náhoda a považuje takové okolnosti za důkaz.

0/0
26.1.2011 12:00

Only-Kid-Hologram-1

Re: Útoky v Madridu

hehe R^

0/0
26.1.2011 12:01

crabatt

Je za hlavu teroristy

vypsána nějaká odměna?

0/0
26.1.2011 11:40

Rickr

Re: Je za hlavu teroristy

Hlavu už prý našli-ležela pod odletovou přepážkou. Teď hledají prostřední prst z pravé nohy, levou ledvinu a pravé varle...

0/0
26.1.2011 11:52

dracekvo

Re: Je za hlavu teroristy

jestli to odpálila žena, tak to varle budou hledat hooodně dlouho

0/0
26.1.2011 12:18

abraxas115

Rusko je země zla

a nejel bych tam ani za zlatý tele. Stačilo mi být ve Finsku u ruských hranic, a už tam to zlo na mě dýchalo...

0/0
26.1.2011 11:26

opinen

Re: Rusko je země zla

Vážený pane,tento zrůdný čin nejspíše spáchali islamisté.Je zajímavé,že když zaútočí v Izraeli,je na vině islám,pokud řádí v Rusku,je na vině Rusko.

0/0
26.1.2011 11:31

dávám tomuto nicku tak měsíc

Re: Rusko je země zla

To je ta propaganda...:-P:-P:-P:-P:-P

0/0
26.1.2011 11:45

Fungy

Re: Rusko je země zla

a neupšouknul si ten vedle vás?

0/0
26.1.2011 14:03

q33ny

hm

o Vánocích se ten nahoře snažil..nechal je vybouchnout ještě v hotelu.

Dá se vůbec bojovat proti lidem, kteří si neváží vlastního života?

0/0
26.1.2011 11:18

Shkarohleed

To jsou zprávy???

Prosím,jestli je to možné,aby v sekci zprávy byly zprávy.Prosím více zpráv,méně propagandy!:-P

0/0
26.1.2011 11:16

GEORGE MICHAEL

Taková filozofická otázka...

...co bylo horší středověk anebo současnost? Nerad to říkám, ale jsou chvíle, kdy středověk byl lepší. Třeba bitvy se vedly na bojištích, nikoliv mezi civilisty. I když přiznávám, že oběti z řad civilistů začaly být již ve středověku, jenže v současnosti čistě dominují právě civilisté. Stačí vzpomenout na 2.světovou válku.

0/0
26.1.2011 10:56

jakub7

Re: Taková filozofická otázka...

Dost si historii idealizujes..

0/0
26.1.2011 11:02

GEORGE MICHAEL

Re: Taková filozofická otázka...

...to přiznávám, ale v dnešním šíleném světě to ani jinak nejde... Už jen z toho důvodu kolik zla zůstane nepotrestáno...

0/0
26.1.2011 11:19

Nantes

Re: Taková filozofická otázka...

Ve středověku si nemohl být jist nikdo. Je v podstatě jedno, jaká vojska se zrovna náhodou přehnala přes tvou vesnici...  mohl jsi mít smůlu, vojsko mělo hlad nebo po prohrané bitvě špatnou náladu, Tvoje vesnice by byla vydrancována, tvá rodina povražděna tak, že by po nich ani pes neštěkl....

žijeme přece jen v jistějším světě...

0/0
26.1.2011 11:04

GEORGE MICHAEL

Re: Taková filozofická otázka...

V dobách, kdy byla třeba dominantní inkvizice anebo byla 30.letá válka, tak plně s Vámi souhlasím... Stačilo mi číst jednu kapitolu známého středověkého spisovatele - Hanse Jakoba Christofela von Grimmelshausena )DOBRODRUŽNÝ SIMPLIUS SIMPLICISMUS) a tam to člověk vidí - ano, to souhlasím. Ale i dnes jsme svědky různých šíleností...

0/0
26.1.2011 11:22

bruselátor

Re: Taková filozofická otázka...

bitvy se vedly nejen na bojištích,

0/0
26.1.2011 11:10

Doktor.bota

Re: Taková filozofická otázka...

omyl. to není filozofická otázka, to je debilní otázka

0/0
26.1.2011 11:11

hnusil VIII. rozhazovač dukátů

Re: Taková filozofická otázka...

pravda stoji 100 dukatu R^;-D

0/0
26.1.2011 11:17

GEORGE MICHAEL

Re: Taková filozofická otázka...

Jak by řekl klasik - NESOUHLASÍM S VÁMI, ALE VŽDY SE BUDU BÍT ZA TO, ABYSTE SVŮJ NÁZOR MOHL SVOBODNĚ ŠÍŘIT.

0/0
26.1.2011 11:23

way

Re: Taková filozofická otázka...

R^ ...hezký citát ;-)

0/0
26.1.2011 21:37

vlmach

Kdyby měl infarkt

tak po něm ani pes neštěkne.

0/0
26.1.2011 10:54

Nantes

Re: Kdyby měl infarkt

Ano... a co z toho plyne? Nejez bůček a leť raději do Teheránu kázat křesťanskou lásku, aby o Tvé smrti psali v idnes... jestli ti to udělá dobře :-P

0/0
26.1.2011 11:06

Vlk3_bily3

Re: Kdyby měl infarkt

 a co je rodina, rodiče? Blbe. Rv

0/0
26.1.2011 11:12

durmann

Re: Kdyby měl infarkt

Rodina je určitě celá vedle z toho , že je na idnes , blbe Rv

0/0
26.1.2011 11:21

gemars

Kavkazský vzhled...

je sice v češtině kavkazský vzhled, ale pokud jde o doslovný překlad z angličtiny, tak jistě mnozí z vás vědí, že to znamená běloch. Dá se říci, že je to pro amíky mnohem korektnější než napsat White.

Rád bych tímto zamezil spekulacím na téma evropský, kavkazský vzhled.

0/0
26.1.2011 10:50

Jules navždy

Černé vdovy se mstí za smrt svých manželů - bojovníků

Asi by nebylo od věci to vzít všechno naráz, když ta zvířata nedokáží respektovat zabití člověka, který si zvolil ozbrojený boj a mstí se na civilistech.

0/0
26.1.2011 10:45

Shkarohleed

Re: Černé vdovy se mstí za smrt svých manželů - bojovníků

Ano.Mstí se na civilistech,kteří si neustále volí Jelciny,Putiny,Medvěděvy a jiné gaunery za prezidenty.Na civilistech,kteří ze svých daní platí vojenské operace a tím vlastně zabíjení jejich příbuzných.Ano!Je to kruté,ale tak to je.

0/0
26.1.2011 11:25

opinen

Re: Černé vdovy se mstí za smrt svých manželů - bojovníků

Téměř všichni bývalí manželé černých vdov byli teroristé,tedy zločinci,stejně jako ti,co zabíjejí ve jménu islámu a nacionalismu v Iráku nebo Izraeli,pokud zde se v blízkovýchodním konfliktu odsuzují islámští radikálové,právem,nevím proč v případě konfliktu na Kavkaze,jsou málem považováni za hrdiny,v obou konfliktech jde o bestiální zločince.Jaký je režim v Rusku je věc druhá,a nelze tím omluvit čečenské teroristy,jak někdy činí LN .To,že umírají i nevinní Čečenci ,je fakt,ale tj.válka,stejně jako na Blízkém východě,kde rovněž umírají kromě teroristů nevinní civilisté.V obou konfliktech jsou oběťmi jak šílených sebevražedných atentátníků tak někdy tragických omylů protiteroristických zásahů.Samozřejmě nelze vyloučit,že na straně protiteroristických sil jsou lidé nehodní,ale to platí jak o Rusku tak Izraeli.Tvrzení p.Štětiny,že Rusové jsou zločinci je stejně nehorázné jako tvrzení bolševiků ,jež to samé tvrdí o USA a Izraeli.

0/0
26.1.2011 12:03

Shkarohleed

Re: Černé vdovy se mstí za smrt svých manželů - bojovníků

S tím se dá souhlasit.Právě že obětmi takzvaných policejních zásahů,které nejsou nic jiného než vojenské operace proti civilnímu obyvatelstvu,je spousta dětí!! Nemůžete chtít po lidech,kteří něco takového zažili,aby měli rádi Rusko!! A k těm teroristům:byli Gabčík,Kubiš,Opálka,Bublík,Švarc,Hrubý,Valčík,..... teroristé?

0/0
26.1.2011 14:29

opinen

Re: Černé vdovy se mstí za smrt svých manželů - bojovníků

Ani já nejsem rusofil,ale pro civilizovanější svět je Rusko přijatelnější než Čečna,pokud jste na straně Izraele proti Palestincům,měl byste být i na straně Ruska,oba státy se brání proti islamistům,někdy i s chybami.Jestli chcete opěvovat Izrael za to,za co Rusko kritizujete a máte pochopení pro teroristy z Kavkazu,zatímco Palestince jednoznačně odsuzujete,jste silně ovlivněn rusofobní propagandou českého pseudopravicového tisku.

0/0
26.1.2011 21:33





Najdete na iDNES.cz