Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dřív s Dětmi Země bojoval proti D8, teď jí jako ministrův poradce pomohl

Dříve Miroslavu Patrikovi z Dětí Země úředníci vyčítali, že je to právě on, kvůli komu už dávno nestojí úsek dálnice D8 přes chráněnou krajinnou oblast České středohoří. Uplynula léta a vypadá to, že situace se zcela obrátila. Patrik v placených službách ministra dopravy Víta Bárty navrhl státu řešení, díky kterému může Ředitelství silnic a dálnic žádat stavební povolení na sporný úsek rekordně rychle: do konce ledna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MMichonova

Tak už si ho koupili....

čekal čekal, až se dočkal....

0/0
24.1.2011 14:58

blackbo

A koliko pak to stojí

Moc a moc zajímavé. Platit odpůrce dálnice ze státního eráru??? není to trochu divné a ještě jako poradce?? Pěkné jen tak dál hoši rozkrádat a tunit a to je vláda protikorupčníků, no je to jasné tak si je koupíme..............RvRvRv

P.S. a kolik tomu odborníkovi platí,asi jako danoví poplatníci jsme to mohli vědět nee??

0/0
23.1.2011 21:59

999

Re: A koliko pak to stojí

Taky bys poradil, kdybys měl co a komu, že?

0/0
23.1.2011 22:03

Stinky Johnny

Re: A koliko pak to stojí

Pro dělání poradce je potřeba minimálně dvoumístné IQ, tak že blackbo je mimo hru.

0/0
24.1.2011 9:25

noboty666

Cheche

Z pytlaka hajnym ;-D;-D;-D

0/0
23.1.2011 20:24

Neandrtalec_

Lobby

Jen takové zamyšlení.

Z čeho asi taková organizace jako Děti země získává peníze? Jak si stvební firma může přijít k lepším ziskům? Za kvalitnější asfalt jim nikdo nic nezaplatí. Pokud však vznikne studie, kolik je kde broučků, ještěrek atd (i kdyby se tam měl navozit), jednak dojde ke zdržení stavby a následné vyplacení penále stavební firmě za zdržení, dále vzniknou varianty za pomocí mostů a tunelů. Nevyplatí se stavebním firmám podporovat tato sdružení? 

0/0
23.1.2011 18:02

tuan 1

Re: Lobby

.....jak to,že za kvalitnější asfalt nikdo nikomu nezaplatí ? Za dražší technologie se vždycky platilo víc.Ta věta je pěknej blábol........

0/0
23.1.2011 18:28

Petr1

Tohle byl od Bárty očividně hodně chytrej krok...

R^

0/0
23.1.2011 15:01

marmota

Jsem lesník

"Děti země" , pokud budou do mého revíru brsnit a budou aktivní, zajmu, vylískám jim holé hýždě a nahé je propustím do extravilánu. Užiji zákona 2002/119 Sb. o ochraně majetku. Aktivisté by si měli uvědomit, že ne všichni jimi napadené objekty budou pacifistické. Aktivista či Exekutor si musí být vědom zákonného souznění. Ve smyslu "ochrany majetku" dle 2002/119 Sb., může i zakončit onen vykonavatel kariéru v truhle. Rád se nechám poučit, skrytého Govermenta 1911A1 stále nosím v kapsáři, v šuplíku doma mi je prd platný.

0/0
23.1.2011 14:52

Obcas.mi.vynechava.klavesnice

Re: Jsem lesník

Ty jsi nejaky rozezleny, nebudes ty Trautenberk? Myslis ze se bude nekdo privazovat retezem k tve borovici? Jenze ty vidis jen jednoznacne - zisk z vykupu a zisk z tezby. A tomu podridis vse bez ohledu na okoli. A to holt musi za tebe udelat nekdo jiny. Ale halt Hajny je lesa pan....

0/0
23.1.2011 16:11

villík

Nic jiného vám nevynechává ?

0/0
23.1.2011 21:09

999

Re: Jsem lesník

Ten je svalnatej akorát na netu. Jakmile si hodí flintu přes rameno a pospíchá k lesu, rozvzpomene se že jsou taky nějaký zákony, a že by mohl přijít o práci. Hajní už nejsou lesa páni od r. 1848!

0/0
23.1.2011 22:01

marlow

konecne

vsichni zacinaji pouzivat selsky rozum

0/0
23.1.2011 13:42

kurako

Re: konecne

nebo dostanou nějaký penízek :-P

0/0
23.1.2011 14:44

prasák

D1 zastavení nehoráznost

Jestli na ŘSD a ministerstvu dopravy zastavili dostavbu D1, páteřní dálnice republiky, která je součástí transevropského dálničního koridoru, tak by měli všichni jít na dlažbu. Tahle dálnice máš zpoždění aspoň deset let a takhle to bude dvacet. Podle volebního programu ODS měla být přitom dokončena jako priorita do roku 2010 !!!!!!!! Čekám na dostavbu D1 jako odlehčení blízké komunikace, ale jak to vidím, tak bude žaloba a tu na ŘSD projedou asi tak jako v Praze. Rv

0/0
23.1.2011 13:25

John The Savage

Re: D1 zastavení nehoráznost

Je pravda, že s tímhle krokem nemohu souhlasit ani já. Protože D1 je silnice, která by měla mít přednost přede všema ostatníma projektama v téhle zemi, ale zřejmě těm lidem nahoře to nedochází. Já jen doufám, že to rozmrazí až najdou peníze.

0/0
23.1.2011 13:57

999666999

Konečně se asi dočkal vaty

;-D;-D;-D;-D

0/0
23.1.2011 13:14

Brainwashingtonsban

Za vraždy při zbytečných nehodách a úmrtích na rakovinu,

mnohomiliardových škodách na majetku, tento člověk má být na Borech nikoliv na ministerstvu! D8 se staví 25 let! mizernejch 110 km! To je snad světovej rekord!

0/0
23.1.2011 12:57

stev

Re: Za vraždy při zbytečných nehodách a úmrtích na rakovinu,

Který člověk? Máte na mysli Bártovy předchůdce, není-liž pravda.

0/0
23.1.2011 13:04

Dobrý den my k vám taky nelezem

Re: Za vraždy při zbytečných nehodách a úmrtích na rakovinu,

A hlavně těch posledních 16 se staví 10let! Kdyby se borci kousli a makalo se na směny, je hotovo do roka a do dne!!!!!! Btw. nepamatuji se že bych v Čechách zažil nějakou stavbu, která by se dělala rychle. Silnice trvají roky, dělníci se opírají o lopaty a koukají na hodinky kdy bude padlaRv

0/0
23.1.2011 13:04

Martin_Happy

náhodou

kdyby odobně rychle dostavili třeba i dálnici do Budějic, budu rád

0/0
23.1.2011 12:51

aljav2bezduvodneodstrelen

Kmento, zasáhni !!!

za co tě platíme ??? Chvála Bárty je nepřijatelná, vysychají nám prameny ... !!!

0/0
23.1.2011 12:45

Karel Endler

Jsem strašně zvědavý,

jakou dírku si v tom mr. Patrik nechal, aby nová povolení zase mohl úspěšně napadnout u soudu. :-P

0/0
23.1.2011 11:59

Judge Dredd je o5 tady

Re: Jsem strašně zvědavý,

¨Spíše se ptejme čím se nechal zalepit...;-(;-(

0/0
23.1.2011 12:43

paxxtor4u

Rady se mají vyslechnout

Politickou odpovědnost sice nese ministr, některé své pravomoci může delegovat, ale nic to nemění na tom, že rady, kontroverze a varianty by se měly vždy vyslechnout. Komunikační část řešení problému Bárta zvládá dobře. Nevidím nic zlého na tom, aby funkci poradců ministrů vykonávali nejenom lidé dosazovaní do takové funkce podle politického klíče, ale také zástupci nevládních a neziskových organizací jako nezastupitelné prvky občanské společnosti. Kdypak už to pochopí naše "státostrany"?

0/0
23.1.2011 11:42

proof

Asi mu ministr dopravy víc zaplatil?

0/0
23.1.2011 11:38

ekrasit pátý

Re: Asi mu ministr dopravy víc zaplatil?

Nemusí jít openíze, některým narušeným jedincům stačí poklepat na rameno. A tohle kmotr bárta zvládá dobře.

0/0
23.1.2011 11:39

stev

Myslím, že dr. Patrik i pan Bárta chtějí pohnout věcmi vpřed

Na rozdíl od jejich předchůdců. Takže jim tímto vyjadřuji podporu. R^

0/0
23.1.2011 11:37

ekrasit pátý

Re: Myslím, že dr. Patrik i pan Bárta chtějí pohnout věcmi vpřed

Máte pravdu, D8 se z Prahy až do Lovosic postavila proti vůli všech ministrů dopravy.

0/0
23.1.2011 11:38

jiri-j

Co to?

Proč tu není další článek o pseudokauze Bárta? Už mám absťák 8-o

0/0
23.1.2011 11:34

ekrasit pátý

Re: Co to?

Máš tím na mysli kriminální činnost kmotra bárty? Toho je plný internet, tvůj absťák se dá snadno řešit.

0/0
23.1.2011 11:38

demon3

Re: Co to?

Právě že není, tak prosím něco přibližte.

K velkému zděšení modroptáčníků ještě nikdo žádnou kriminální činnost nevyštrachal, pokud ovšem nemyslíte PHOF s nalepovací RZ... ;-)

0/0
23.1.2011 11:53

ekrasit pátý

Re: Co to?

Jeho firma ABL vyvíjela kriminální trestnou činnsot. Korupce policistů je málo?

0/0
23.1.2011 12:33

demon3

Re: Co to?

A co vám říká termín "důkazní materiál" ?

0/0
23.1.2011 12:37

ekrasit pátý

Re: Co to?

Má ho v rukou policie.

0/0
23.1.2011 13:07

demon3

Re: Co to?

Potom je vše v nejlepším pořádku... ;-)

0/0
23.1.2011 13:11

Pýthie

nechápu, co je na tom světoborného :

prostě Bárta udělal z kozla zahradníka :-P

0/0
23.1.2011 11:29

comair

Re: nechápu, co je na tom světoborného :

Tys zrejme vubec nepochopil proc to udelal co?;-DZkus se trosku zamyslet a mozna to dojde i tobe.

0/0
23.1.2011 11:34

kubiiiceek

Patrik

Velmi chytrý tah od Bárty R^ Pokud vím, tak nás spory s panem Patrikem a následné škody stály několik miliard .. a najmout ho? Tleskám R^R^R^

0/0
23.1.2011 11:21

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Patrik

Tak, tak, Bárta je jedinej, kdo se opravdu snaží. Ne, že by nedělal chyby (především díky svému nedostatku kvalifikace), ale věřím, že to dožene.

0/0
23.1.2011 11:25

ekrasit pátý

Re: Patrik

Ano, kmotr bárta se opravdu snaží. Sice občas dost podivným způsobem ale jako snahu to lze opravdu označit.

0/0
23.1.2011 11:28

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Patrik

Zřejmě víš o někom, kdo by práci ministra dopravy zvládal líp. Kdo by zatínal tipec nenažraným stavebním firmám, šel po korupci v ŘSD, komunikoval s odpůrci. Sdělíš nám jeho jméno?

0/0
23.1.2011 11:32

ekrasit pátý

Re: Patrik

Neznám takové jméno. Zato vím, kdo vnesl do fungování MD největší chaos, je to kmotr bárta. Je to zdaleka nejhorší ministr dopravy od pádu bolševika. Vedle něj byl i takový kořínek vyložený génius.

0/0
23.1.2011 11:37

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Patrik

Inu, když se zavádí pořádek, v určitých fázích je z toho nepořádek. To je bohužel přírodní zákon. Dej mu ještě čas, zajíci se počítají až po honu.

0/0
23.1.2011 11:39

ekrasit pátý

Re: Patrik

Škody, které napáchala nekvalifikovanost kmotra bárty, budeme splácet všichni, včetně vás.

0/0
23.1.2011 11:40

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Patrik

Tak mi je prosím tě sepiš.

0/0
23.1.2011 11:44

ekrasit pátý

Re: Patrik

Chaotické zastavování a následné pouštění staveb, například.

0/0
23.1.2011 11:46

demon3

Re: Patrik

Máte to v hlavě malinko pomotané, z toho vznikly úspory, nikoliv škody... ;-)

0/0
23.1.2011 11:55

Karel Endler

Re: Patrik

Viděl jste jeho koncepci výástavby silnic do roku 2025? Jestli ne, tak se na to podívejte, stojí to za to.

Komunisti to zvládali o dost líp.

0/0
23.1.2011 12:01

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Patrik

Komunisti měli mnohem víc peněz, protože se tolik nerozkrádalo, a příznivější cenu práce. Neměli také žádné protesty s aktivisty ap., neboť tito ani nemohli existovat.

Jinak přesně ten dokument o koncepci jsem neviděl. Máte link?

0/0
23.1.2011 12:05





Najdete na iDNES.cz