Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chci apolitickou policii, řekl favorit na šéfa policie Lessy. Kandidoval za ODS

Petr Lessy, kterého ve středu expertní komise ministerstva vnitra doporučila do čela policie, se uvedl slovy o potřebné apolitičnosti. Sám nikdy nebyl členem politické strany. Ukázalo se ale, že za ODS kandidoval do zastupitelstva obce Palkovice. Ministr John v tom problém nevidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nostromo1975

MORAVA

již brzy zcela "ovládne" ČR...bez urážky a nesnášenlivosti, ale kam se člověk v naší politice dnes podívá všude jsou jen lidé původem z Moravy

0/0
21.1.2011 22:22

Modrá straka zlodějka

Vidím by měl na ty jeho zpravodajský vrabčáky

poslat kocoura Garfílda. Polic.presidenta mají ODSáka, a (snad neinformovaností) prudí proti jeho volbě. 

0/0
20.1.2011 18:51

godays

policejního prezidenta zatím VŽDY vybíral min. vnitra...

a ODS a Klaus asi vědí čeho se bojí....:-)

0/0
20.1.2011 17:45

mikaz

A tohle je odborník?

Vždyť ani nezná zákony, policie je apolitická ze zákona a pokud dotyčný byl na kandidátce politické strany, byť jako nezávislý, bez vědomí a souhlasu svých nadřízených, pak hrubým způsobem porušil zákon o služebním poměru. Tohle chování není u policie žádné novum. Třetina policejních papalášů chodí brečet do Lidového domu, třetina na Jánský vršek a Ti ostatní jsou schovaní na teplých místech, tahají za provázky dělají si z úřadů rodinná hnízdečka - viz třeba hrad kde jeden z rodinky šéfuje hradní policii a druhý ochranné službě.Mimochodem spousta politiků, včetně Havla se odkazuje na Masaryka, jenže za Masaryka státní úředník, voják a policista nesměli být v žádné politické straně a neměli ani volební právo, aby byli opravdu nestranní. Proč si novináři nezkusí prověřit třeba jak který ředitel policie na jednotlivých pražských obvodech bydlel a bydlí a jak k tomu přišel a kdo byl tehdy na radnici? Myslím, že by se hodně, hodně divili.

0/0
20.1.2011 16:33

mikaz

Re: A tohle je odborník?

Víte proč do dnes existuje u policie tzv. čárkový systém? Protože tři případy ukradených kol jsou víc, než jedna objasněná vražda! Kdyby se vyhledané trestné činy, tedy ty co zjistí policie sama,vykazovali statisticky stejně jako ty které policie přijme formou oznámení, zjistili byste, že je u nás celková objasněnost nejméně o třetinu menší,než se uvádí, Statisticky by totiž stoupl počet zjištěných trestných činů, ale objasněnost by zůstala na stejné úrovni, zatím co teď se do zjištěných trestných činů počítají pouze ty oznámené,ale ty vyhledané si vykazujípouze jsouli objasněné, tudíž se objaví pouze v kolonce objasněnosti. A kdyby se zkontrolovali policejní statistiky na všech úrovních a vytáhli všechny případy vykázané jako objasněné na zemřelé recidivisty, výslednost v některých velkých městech by vás musela více než šokovat. Noční můrou policejních papalášů je mít plné tabulkové stavy, denní dokladování výslednosti a vykazování skutečných výsledků práce.

0/0
20.1.2011 16:45

pětrandočepice

"Zírám na to s otevřenou pusou",

řekl Jan Vidím. Včera v Událostech, komentářích opakovaně dehonestoval Radka Johna. Nejsem sympatizantka Johna, vím, že dělá chyby, ale to, jak ho ODS stále uráží, mě už hodně vytáčí.Rv  Je to za hranicí vkusu, např. ten x krát opakovaný "kočkopes" Petrem Nečasem  v Otázkách Václava Moravce.

0/0
20.1.2011 15:35

godays

Re: "Zírám na to s otevřenou pusou",

R^

0/0
20.1.2011 17:43

diviznaT no.5

Konečně pěkný chlap v politice!

Ne že tam místo něho zase nasadíte nějakého chcípáčka !!

0/0
20.1.2011 15:07

babacek

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

V politice? Vždyť snad jde o to aby policie byla apolitická!

0/0
20.1.2011 15:17

diviznaT no.5

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Babacku, nebuď detailista. Prostě sexy chlap, na kterého radost pohledět. V novinách, v TV, kdekoliv. :-/

0/0
20.1.2011 15:20

babacek

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Zda je sexy nevím. Jsem na opačné pohlaví. :-)

Naši předkové však měli takové přísloví:

Co na krásné míse když do ní nic není. :-/

0/0
20.1.2011 15:34

diviznaT no.5

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Když srovnáš špinavé plastové kelímky plné dioxinů na naší současné politické scéně, pořád bude mít tenhle "cibulák" hodně navrch. :-/

0/0
20.1.2011 15:45

babacek

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Já ho neznám a tak ho nebudu hodnotit dle jeho obalu jako ty. Jaký je ukáže až čas a výsledky.

Těchto předčasných jásotů jsem tu již zažil nespočetně.

0/0
20.1.2011 15:56

diviznaT no.5

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Nebuď morous, babacku, a raduj se. Je úplně jedno jestli předčasně nebo důvodně, hlavně co nejčastěji. Každá chvilka radosti a optimismu nám prodlužuje život a zabíjí škodlivé buňky v našem organismu. A to se vyplatí!

0/0
20.1.2011 16:10

babacek

Re: Konečně pěkný chlap v politice!

Já se raduji. Jen mám pro radost jiné věci než je pan Lessy nebo jiný pan/ní…;-D

Dík za diskusi, jdu se radovat. Pěkný zbytek den.:-)

0/0
20.1.2011 16:17

Hodně prolhaní novináři

Lessy je povoláním bavič?

To by jeho výrok objasňovalo. :-):-):-)

0/0
20.1.2011 14:53

Zblabunka

No tak vida, to by ODS konečně mohla být spokojená!

Nevím co by Nečas spolu s Vidímem ještě víc chtěli.:-P:-P

0/0
20.1.2011 14:12

leonid123

Re: No tak vida, to by ODS konečně mohla být spokojená!

Oni už u veřejnosti dostali facku a dostanou ji ještě jednou...;-D

0/0
20.1.2011 14:24

Dabi

„Cvrlikají si o tom i vrabci na střeše,“

 cvrlikal o Čechovi v pondělí večer Vidím, poslanec ODS. Nečas o komisi mluvil jako o „kočkopsu“, když své oblíbené libozvučné slovo dokázal v jediné větě použít asi třikrát, aniž by se zadrhl.   

Komise dokonce trumfla i sama sebe, nevybrala totiž ani druhého kandidáta Bílka.  Výsledek každopádně znamená jediné: další veřejnou potupu ODS, jež jako by se rozhodla prozkoumat politické dno. 

A především pro  Nečase. VV za něj musí děkovat Bohu, nebo přinejmenším  Topolánkovi a jeho  vtipům typicky troušeným v nesprávný čas na nesprávném místě, které změnu u kormidla ODS před volbami urychlily. Tak zoufalého politického protihráče, do nějž se půlroku po oslavném nástupu do čela ODS Nečas vybarvuje, si nemohly přát ani ve snu; premiér si sám políčí past, sám do ní šlápne a sám pak ještě běhá s hysterickým řevem okolo.

0/0
20.1.2011 11:20

vůle

cvrlikání vrabců

Langer, Nečaz, Vidím a Černochová by si měli nechat vyšetřit vrabečky, cvrlikají jim totiž falešně, asi mají nějakou pohlavní (nebo hlavní?) nemoc.

0/0
20.1.2011 10:54

babacek

Policejní prezident

Teď všem asi nazvednu pořádně mandle. I když jsem znám svými postoji ke komunistům a všemu co tím jen zavání tak já bych si dost dobře dovedl představit jako prezidenta policie ČR Komorouse. Je to snad jediný policista který se po roce 1989 začal zabývat kriminalitou a jeho výsledky byly vždy víc jak úžasné.

A tak věřím, že i jako šéf by pokračoval ve stejném duchu. R^

0/0
20.1.2011 10:52

231

Redakce iDnes je apoliticka,

nebo tam ma kandidáty do ruznych voleb za politicke strny, nebo dokonce straniky?

P.S. Vim ze noviny nemusi byt apoliticke, jen by me zajimalo, co si osobe z hlediska apoliticnosti mysli.

0/0
20.1.2011 10:37

oprudil19

byl mi smazán příspěvek o kandidátu na policejního

prezidenta soudruha Bílka ! Zde je vyjádření komise !!

 "Na základě výsledků psychologických vyšetření, jazykových pohovorů a osobních pohovorů řešících problematiku práce policejního prezidenta a ekonomiku policie komise posoudila vhodnost kandidátů a ani jednoho z nich ministrovi vnitra ke jmenování do funkce policejního prezidenta nedoporučila," citovala Johna agentura ČTK.

0/0
20.1.2011 10:28

231

Re: byl mi smazán příspěvek o kandidátu na policejního

Ja jsem v cele nenasel jediny smazany rpispevek.

0/0
20.1.2011 10:39

spolíčko

a propo splnil

tělesné prověrky?

0/0
20.1.2011 10:20

spolíčko

žádný problém

až bude po příštích volbách zase ho vyměníme

0/0
20.1.2011 10:17

999666999

Mě je úplně jedno jakej fízl tam bude,

nicméně opět se začíná podvodem ;-D;-D;-D

0/0
20.1.2011 10:13

CM3

Re: Mě je úplně jedno jakej fízl tam bude,

můžeš ten podvod definovat ?

0/0
20.1.2011 10:28

999666999

Re: Mě je úplně jedno jakej fízl tam bude,

No pokud neuvedl že kandidoval za nějakou stranu .............. ;-)

0/0
20.1.2011 10:31

CM3

Pravděpodobně kandidovalo v Palkovicích

do zastupitelstva tak 20 lidí....Nevidím na tom nic špatného,  Lessa není členem ODS  .   A hle , kočkopes má problém. Otázkou není jak se k tomuto člověku dobral John a jest-li byla komise po právní stránce v pořádku. John nemusel žádnou komisi sestavovat - jemu stačilo určit , kdo bude Policejním prezidentem a jmenovat ho.... A Nečas  to musí respektovat,koho si John vybere - přece za chod MV odpovídá John  -  je to věc ministra. Tak proč ten rozruch a Nečasovy komentáře- nechápu... Nebo chápu , Langer se něčeho bojí .....

0/0
20.1.2011 10:08

mario155

Ale to jsou jen malé věci

http://www.cs-magazin.com/2003-11/view.php?article=articles/cs031102.htm

0/0
20.1.2011 9:51

babacek

Re: Ale to jsou jen malé věci

Co tak dát link i na životopis autora ? Ladislav Andrey !

0/0
20.1.2011 9:58

mario155

Re: Ale to jsou jen malé věci

http://www.gymjh.cz/cs/download/andrej.pdf

0/0
20.1.2011 10:01

babacek

Re: Ale to jsou jen malé věci

Děkuji.

Není tam jediná informace kde a kdy se narodil, kde vychodil školy. Co rodiče. Tohle je pouze profesní životopis. Já ho nechci zaměstnat, ale vědět víc k jeho osobě abych si mohl udělat obrázek o jeho práci a zda jí a do jaké míry mohu věřit.

0/0
20.1.2011 10:13

mario155

Re: Ale to jsou jen malé věci

Tak jako na idnesu může být malilinko pravdy i jinde.....já to tam dal jen proto, že píše se ledacos a lidi psanému bezmezně věří.....bohužel

0/0
20.1.2011 10:15

babacek

Re: Ale to jsou jen malé věci

Toto vysvětlení akceptuji. :-)

0/0
20.1.2011 10:21

singlemalt

konečně nadstranický president

;-)

0/0
20.1.2011 9:49

CM3

Re: konečně nadstranický president

Lessa není členem ODS ,  jen za ně kandidoval ,,,, jako Bublan není v ČSSD ....

0/0
20.1.2011 10:09

singlemalt

Re: konečně nadstranický president

jako Klaus byl nejprve čestný předseda a pak nečlen. Přesto za ODS kope - viz Nesmlouva na Hradě. Pokud byl na kandidátce, nedovedu si představit, že by nesouhlasil s volebním programem a víceméně i s lidmi na kandidátce. Nekriminalizuju ho, ODS jsem dříve mockrát volil, ale je pro mě nevhodným kandidátem. Poznámka o nadstranickém presidentovi byla jen zkratkou popsaného názoru.:-)

0/0
20.1.2011 11:26

babacek

Apolitická policie

Petr Lessy chce apolitickou policii. Neodporuje si to když je s Johnem zaháčkovaný jak jen to je vůbec možné ? :-/

0/0
20.1.2011 9:43

Poslední___Mohykán

Re: Apolitická policie

No hlavně aby to nebyla policie apolicejní.

0/0
20.1.2011 9:44

babacek

Re: Apolitická policie

Vždyť přeci pomáhají a chrání – sami sebe a své chlebodárce. ;-)

0/0
20.1.2011 9:47

Johnatan , pes Veřejný

Re: Apolitická policie

neboj "souznění duší mezi presidentem policie  a Johnem"  bude na stejné úrovni jako "souznění duší mezi presidentem ČR  a Bártou "

0/0
20.1.2011 9:48

babacek

Re: Apolitická policie

Pokud to dobře chápu tak jako mezi Kočkou a Jiříkem.

0/0
20.1.2011 9:59

999666999

Takže začínáme podvodem?

;-D;-D;-D;-D

0/0
20.1.2011 9:37

bukovski

Každý kdo trochu zná komunální politiku ví,

že tomu se nedá přikládat žádná váha. Prostě kandidoval s lidmi, kteří mu jsou v jeho obci názorově a lidsky blízcí. S ODS to nemá v podstatě nic společného, pouze to udělali pod její hlavičkou.

0/0
20.1.2011 9:31

999666999

Re: Každý kdo trochu zná komunální politiku ví,

Já souhlasím, pokud by to nezatlouk ;-)

0/0
20.1.2011 9:38

231

Re: Každý kdo trochu zná komunální politiku ví,

Ptal se ho na to nekdo?

P.S. A i kdyby kandidoval nekdy do snemovny nebo senatu je to duvod proc by nemohl byt policejnim prezidentem.

0/0
20.1.2011 9:42

MajaThurup

Re: Každý kdo trochu zná komunální politiku ví,

Souhlas, ale vysvětli to bezpečnostnímu odborníkovi ODS zírajícímu s otevřenou pusou, poslanci Janu Vidímovi ;-D

0/0
20.1.2011 9:59

candav

Nechápu

Nechápu proč novináři pořád vytahují takový kraviny. To, že kandidoval v nějaký díře za ODS na kandidátce jako nestraník, to přece na obecní úrovni vůbec nic neznamená (a to rozhodně nejsem volič ODS ani VV). Spíš se divím, že nikoho nezajímá, proč se taková ve vsi jistě ojedinělá osobnost do zastupitelstva znovu nedostala. A proč ODS štěká jak bláznivá proti Johnově komisi? To je jedno velký český - ODS specifikum - nedopustit aby kdokoliv jiný měl byť potencionální politický úspěch a to i uvnitř koalice. Nic jiného, než házení klacků pod nohy. Je to nízké, trapné, okaté a nevede to jinam než opět jen k hádání, osočování, sprostotě a nezájmu o veřejný prospěch. (a to Johna rozhodně nemusím, je to podle mě diletant, co tam nemá co dělat)

0/0
20.1.2011 9:24





Najdete na iDNES.cz