Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ne všechno je pravda, komentuje policie nové informace k Aničce

Policie odmítá potvrdit nové informace v případu ztracené Aničky. Hlavní podezřelý údajně přiznal, že devítiletou dívku v den jejího zmizení viděl, což dosud popíral. Navíc prý zmizel z bydliště. Podle kriminalistů není všechno pravda. Muže stále vyšetřují na svobodě, soud ho kvůli nedostatku důkazů neposlal do vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honya007

Co to znamená

"neprošel na detektoru lži"?

0/0
17.1.2011 21:36

Berti19

Re: Co to znamená

Inu, to znamená, že detektor lži vyhodnotil jeho odpověď jako nepravdivou.

0/0
18.1.2011 10:15

honya007

Inu...

1. Jaká to byla otázka, kterou měl detektor takto vyhodnotit? Článek hovoří jen o tom, že "neprošel". 2. Polygraf (populárně nazývaný jako "detektor lži") neumí to, co se mu běžně připisuje - detekovat lež. Umí detekovat jen neobvyklé fyziologické reakce organismu. Ty mohou být vyvolány řadou příčin. A jednou z těch příčin je, že vyslýchaný člověk nemluví pravdu, nebo přesněji, že si myslí, že nemluví pravdu. Výstupem polygrafu rozhodně není binární údaj: LEŽ - PRAVDA

0/0
18.1.2011 12:22

síma25

Čas vyhlášení pátrání

Je to sice kapku off topic, ale nepřestává mi to vrtat hlavou: ona měla ve 13:00 dorazit domů ze školy a už ve 13:15 bylo vyhlášeno pátrání policie. Já teda nevím, ale když se mi o 15 minut opozdí devítileté dítě při návratu ze školy, asi první volám na její mobil, pak do školy, jestli se třeba neprotáhlo vyučování - nebo není po škole, pak kamarádky, případně rodiče kamarádek, pak bych asi prolítla tu cestu, kudy chodí ze školy... prostě ať to vezmu seberychleji, rozhodně to za 15 minut nestihnu. Přijde mi to divný. Jako by ti rodiče věděli, že jí něco hrozí, nebo může hrozit... Nevíte o tom někdo víc?

0/0
17.1.2011 19:57

kukuricevpoli

Re: Čas vyhlášení pátrání

je to proste sotek, patrani bylo vyhlaseno o dve hodiny pozdeji, tedy ve tri hodiny odpoledne.

0/0
17.1.2011 22:40

sampis

Re: Čas vyhlášení pátrání

I tak je to brzo. Měl jsem za to, že na pátrání je třeba nezvěstnost 48 hodin, nebo kolik.

0/0
18.1.2011 4:21

síma25

Re: Čas vyhlášení pátrání

U dětí to neplatí, tam se začíná okamžitě, ale souhlasím, že i dvě hodiny jsou dost brzo. Navíc ta informace, že pátrání začalo 13:15 byla ve všech článcích, když se to stalo. Osobně bych prostě asi chvilku nic neřešila, tak třeba hodinu bych jí dala na to, kdyby se někde zapovídala s kamarádkama a pak bych začala telefonovat a tak. Prostě si myslím, že ti rodiče museli něco tušit, nemůžu si pomoct.

0/0
18.1.2011 7:50

kacaba11

onanovat na louce je nenormální

ať si říká kdo chce co chce:-//Tady to je kocourkov to by jeden pohleděl,který z vás chlapi sedíte  na louce a onanujete ve dne??;-DA pak náhodou najdete nějaký baťoh a schováte jej protože víte že je holčička hledaná aniž by jste měli na louce televizi nebo rádio?tohle jsou nenormální skutečnosti a je to k zamyšlení,pokud je zlodějíček,věděl že jsou janatkovi bohatí,není nic jednoduššího než si počkat na tu malou a ukrást jí klíče,jen se něco muselo pokazit mezitím a navíc kdyby ho popsala..nu nic dokud ho nezlomí bude to hrůza pro Janatkovy,je mi jich moc líto

0/0
17.1.2011 19:42

holkazpasova

tak,

já to vidím tak padesát na padesát procent a jistě zkušený a inteligentní soudce by vazbu nařídil, jedná se o závažný tr. čin. Kdyby byl skutečně Ota pachatel, mohl by být i nebezpečný atd.

0/0
17.1.2011 19:01

honya007

Re: tak,

Vidíte to špatně. Závažnost trestného činu není nutnou ani dostačující podmínkou uvalení vazby. Podmínky nejsou dány "pocitově", "zdravým rozumem" atd., ale zákonem.

0/0
17.1.2011 21:34

holkazpasova

Re: tak,

do vazby posílají české soudy i v případech méně závažných trestných činů a jistě i v případě nepřímých důkazů, Vazba neznamená, že člověk bude na 100 procent odsouzen. A vůbec nechápu, jak je možné, že se tak velká část české populace zastává gaunera a stoprocentního zloděje, několikrát trestaného. Kdyby šlo o počestného člověka, tak bych to snad pochopila.

0/0
18.1.2011 21:08

honya007

Re: tak,

Jistěže i v případech méně závažnějších trestných činů se vazba uvaluje. Nějaká kvalifikovaná závažnost není - jak jsem napsal - podmínkou vazby. Jistěže, vazba není předpokladem pro odsouzení. Rozhodnutí o vině je na rozhodnutí o vazbě nezávislé. To vše vyplývá z trestního řádu - dopředu známých pravidel stanovených zákonem. A přesně takových pravidel se asi někteří diskutující zastávají. Jiní diskutující si to třeba vykládají jako zastávání se zločinců. To je ale velké nepochopení smyslu trestního postihu a možná i smyslu práva vůbec. I když je člověk zlodějem opakovaně odsouzeným, nelze proti němu z toho důvodu postupovat libovolně, ale vždy jen podle zákona. Díky za to.

0/0
18.1.2011 22:18

Thorough

Re: tak,

Především musí být zřejmé, že ten kdo má jít do vazby trestný čin spáchal (zjištěné důkazy). Pokud to je zřejmé tak se posuzuje zda vznikl důvod vazby (důvody jsou taxativně dány). Pokud vznikl důvod vazby tak se následně posuzuje mj. s ohledem na závažnost tr. činu zda je možné vazbu něčím nahradit (např. nějakým předběžným opatřením). Pokud to není možné tak může být uvalena vazba.

0/0
18.1.2011 20:09

hrdý Buďžes

Vypadá to tak

že jsem měla pravdu. Bylo tu mnoho zastánců mnohonásobného recividisty, zloděje lháře, psychopata bez emocí, a úchyla, který se ukájel  na dětském batohu ( podle svých slov na mobilu) kdesi ve křoví v mítech kde se ztratila Anička.  Batoh potom schoval pod prkna. Dalekohledem sledoval  několik dnů okolí domu Aničky. Prý náhoda. Nic víc. Podle diskutujících prý malý zlodějíček, jinak dobrák od kosti. Ukájet se v křoví je prý taky normální, muži to tak dělají běžně, včetně diskutujících. Prostě vpodstatě normární chlap, který má jen smůlu, že byl v nesprávné době na nesprávném místě a na kterého chtějí hodit únos nebo i vraždu, hon na čarodějnice...

Důkazy ovšem chybí. Tělo se nenašlo. A Oto odmítá vypovídat.

0/0
17.1.2011 15:08

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

Neprošel detektorem lži, když odpovídal, zda viděl a potkal Aničku

Byl v Troji v době, když dívka zmizela.

Prokazatelně držel v ruce dívčin školní batoh, potvrdila to analýza DNA

Jeho otisky se našly na černém pytli, na němž byl batoh položený a schovaný pod kamennými kostkami a dřevotřískovou deskou na opuštěném pozemku

0/0
17.1.2011 16:15

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

Několik dní s dalekohledem sledoval okolí domu Janatkových

Jednomu ze znalců přiznal, že Aničku viděl .

0/0
17.1.2011 16:15

sampis

Re: Vypadá to tak

Proboha, už přestaň lhát. Nebylo prokázáno, že by masturboval nad batohem. Pokud vím, dotyčný vypovídal. Jestli lhal, nebo mluvil pravdu je věc jiná. Teď lžeš ty.

0/0
17.1.2011 16:15

Fonon

Re: Vypadá to tak

je to ženská, lhaní má v povaze.

0/0
17.1.2011 16:41

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

to je irelevantní , batoh měl v rukách

0/0
17.1.2011 16:45

sampis

Re: Vypadá to tak

Ano, měl ho v rukách, ale neonanoval nad ním. Tedy lžeš.

0/0
18.1.2011 4:23

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

Fakta: Hlavní podezřelý sledoval Annin dům dalekohledem a "tvrdil, že si tam vytipovával další místa pro krádeže"

Zloděj či zloději k tomu potřebovali klíče, které chtěli sebrat dívce, již si vyhlédli.

pak se to mohlo zvrtnout

www.aktualne.cz

0/0
17.1.2011 17:13

sampis

Re: Vypadá to tak

Což je zase jen tvoje další spekulace pro níž nejsou důkazy.

0/0
18.1.2011 4:22

holkazpasova

Re: Vypadá to tak

tak já teda nevím, ale protože sám přiznal, že nad batohem onanoval, tak to beru jako jeho přiznání, že nad ním onanoval. Vy to chápete jinak? Když se někdo přizná, že např. zabil a na základě toho přiznání je odsouzen, chcete to snad zpochybňovat? Soud by pachatele neodsoudil, protože přestože se přiznal, tak možná lhal? Já to vidím tak, že úchylní chlapi se zastávají úchylného chlapaRv

0/0
17.1.2011 18:45

Poslední___Mohykán

Re: Vypadá to tak

Vzhledem k tomu, že to neí pravda, není to prostě pravda.

0/0
17.1.2011 18:50

holkazpasova

Re: Vypadá to tak

nějak jsem to nepobrala a co jako není pravda? To co sám přiznal???????????;-D

0/0
17.1.2011 18:54

Poslední___Mohykán

Re: Vypadá to tak

Nesmíš věřit každému kydu, který se v diskusi vyskytne jako zaručená informace. Ještě potřebuješ s něčím pomoci?

0/0
17.1.2011 19:07

patynick

Re: Vypadá to tak

nečetla jsen to v diskuzi, ale slyšela na tiskovce PČR

0/0
17.1.2011 19:10

sampis

Re: Vypadá to tak

Fakt? A copak jsi tam slyšela? Že onanoval nad batohem? Ne, že vysvětloval svoje DNA tak, že před tím, než šáhl na batoh, tak onanoval.

0/0
18.1.2011 4:24

sampis

Re: Vypadá to tak

Jenže on nepřiznal, že by nad batohem onanoval. On vysvětloval svoje DNA na batohu tak, že před tím onanoval a pak šáhl na batoh, mezi čímž mohli uběhnout desítky minut, nebo hodiny.

A ano, přiznání samo o sobě často nestačí. Zvláště, když ten co se přizná není schopen popsat jak byla oběť skutečně zavražděna, či říct, kde je tělo.

0/0
18.1.2011 4:20

holkazpasova

Re: Vypadá to tak

právě, podle mě nevěděl z čeho mají DNA, tak hodil tuto historku a to je dost divný a vůbec je mi z něho nechutně, normální člověk to nebude, ale úchylák jistě.

0/0
18.1.2011 21:04

kacaba11

Re: Vypadá to tak

TAKY NEZNÁM V OKOLÍ JEDINÉHO CHLAPA KTERÝ BY SE ZTRAPŇOVAL ONANOVÁNÍM V KŘOVÍ !!R^

0/0
17.1.2011 19:44

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

Tady mezi diskutujícími je to normální, tak nevím...

0/0
17.1.2011 19:51

kacaba11

Re: Vypadá to tak

je to podivné že?Ale kdyby šlo o jejich dítě mluvili by jinak,stačí se vžít do téhle situace.

0/0
17.1.2011 19:57

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

Nezapomeňme že mezi populací je poměrně dost pedofilů i jiných deviantů,byť často jen v larvované formě.  Vášnivá obrana tohoto individua mezi diskutujícími a jejich přiznání, že jeho chování je pro ně vcelku normální, musíme chápat v tomto kontextu. Pro mnohé diskutující a není jich málo je ukájení v křoví nebo na louce běžná záležitost.

0/0
17.1.2011 20:15

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

hlavně mužskou populací, doplňuji

0/0
17.1.2011 20:15

hrdý Buďžes

Re: Vypadá to tak

když se k sex. úchylce přidá psychopatická osobnost bez emocí...

 

0/0
17.1.2011 20:21

sampis

Re: Vypadá to tak

Těžko říct. Na druhou stranu, myslíš, že kdyby to bylo dítě, tak by si chtěl za každou cenu vidět někoho odsouzeného, ačkoliv proti němu nejsou důkazy a tedy ty nemáš jistotu, že to byl skutečně on?

0/0
18.1.2011 4:26

Mrija225

Všechno je jinak

Když má policie pocit, že i všelijaké vágní články vycucané z prstu "maří" vyšetřování, navrhoval bych, ať už se novináři na tuhle vyčichlou kauzu vykašlou.

PČR přeji, ať najde toho mýtického bezdomovce, který s Aničkou nemá, tedy kromě toho, že ji viděl, nic společného, a třeba někdy za 50 let i toho, co byl vinnen.R^

0/0
17.1.2011 13:36

holkazpasova

Re: Všechno je jinak

jak si můžeš být tak jistý? já bych řekla, že je to tak padesát na padesát, že s tím má něco společnýho.

0/0
17.1.2011 18:47

Kmotr

Anička

Moc přeji rodičům aby se ta jejich holčička našla živá.Jenom je to hodně času a mám obavy,že to asi nepůjde.Moc smutné.

0/0
17.1.2011 13:08

TI59

Už se nedivím ničemu

Když tady čtu ty samozvané soudce, už se nedivím, že lidstvo dokáže zajít až k nacismu, či komunismu. A v zelené budoucnosti nás taky nečeká nic dobrého ...

0/0
17.1.2011 13:08

vver440 zuřivý muslimský ateista

Re: Už se nedivím ničemu

ne, nečeká

0/0
17.1.2011 13:08

vver440 zuřivý muslimský ateista

Re: Už se nedivím ničemu

http://zvedavec.org/komentare/2011/01/4155-2011-bajecna-nova-dystopie.htm

0/0
17.1.2011 13:09

holkazpasova

Re: Už se nedivím ničemu

co to plácáš? to je směšný

0/0
17.1.2011 18:48

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Ta dnešní policie je absolutně neschopná

ať to z něj prostě vymlátěj...

0/0
17.1.2011 12:48

Nannius

Re: Ta dnešní policie je absolutně neschopná

nastesti bylo pravo utrpne uz celkem davno zruseno - hlavnim duvodem byla neefektivita :-P

0/0
17.1.2011 12:50

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Ta dnešní policie je absolutně neschopná

Evidentně je tahá za nos, ale asi moc dobře ví proč. Jestli v tom jedou starý mafiání z divokých 90. let, kdy se lidi vyhazovali do vzduchu trhavinou, tak se nedivím, že mlčí...

0/0
17.1.2011 12:56

dcman

Re: Ta dnešní policie je absolutně neschopná

Vy jste vyšetřovatel? Jste chytrý jak rádio, tak pomozte... Jak by měla policie jednat?

0/0
17.1.2011 12:57

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Ta dnešní policie je absolutně neschopná

Vyšetřovatel? Ne nejsem. Jak by měla jednat policie jsem uved v prvním komentáři snad ne!

0/0
17.1.2011 15:00

sampis

Re: Ta dnešní policie je absolutně neschopná

Mno jo, a co když fakt nic neví. Kde najdou hranici toho mlácení?

0/0
17.1.2011 16:17





Najdete na iDNES.cz