Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porodníci z Apolináře se přidali k protestu, přestanou sloužit přesčasy

Lékaři z pražské porodnice U Apolináře se rozhodli zapojit do kampaně Děkujeme, odcházíme. V nemocnici sice zůstanou, odmítli ale sloužit přesčasy. Běžnou praxí je, že mají lékaři s nemocnicí podepsané dvě smlouvy, aby mohli sloužit více než povolených 24 hodin. U Apolináře jednu z nich nyní vypověděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxxiksiksiks

Uz se niz objevuji vyhruzky o bouchackach proti lekarum apod.

Lekari to znaji zatim od nekterych spoluobcanu, zejmena ti ze zachranky. Tak jen do toho, vazeni obcane :-(((. Takovy 3 dny slouzici ma adrenalinu malo :-(((

0/0
17.1.2011 23:15

daemon

Re: Uz se niz objevuji vyhruzky o bouchackach proti lekarum apod.

To nebyla výhružka, spíš pokus o vžití se do situace zoufalého čerstvého vdovce, kterému žena a dítě zemřelo ne proto, že jim nebylo pomoci ale proto, že panu doktorovi padla. Spíš se jedná o nadsázku, ten doktor nepůjde domů, když bude vědět, že tam má těžký případ. Akorát protože vypověděl smlouvu o přesčasech, tak tam bude zadara. To bude jediný rozdíl. Kdy už konečnš dokroři pochopí, že takto se to řešit nedá, možná se dá vyvolat občanská válka ale nikoli nalézt řešení. Navíc za tak krátkou dobu. Proboha doktoři, dejte si studenej obklad.

0/0
18.1.2011 12:16

Stary Fafa

Re: Uz se niz objevuji vyhruzky o bouchackach proti lekarum apod.

ale vzdyt zrovna porodnictvi je obor, ktery skoro ani nepotrebuje zdravotni pojisteni. Pojistnou udalosti je tak mozna komplikovany porod nedonosenych dvojcat.  Jinak snad rodice chapou, ze budou potrebovat pro dite kocarek, pleny a holt taky porodnika. Zbytek bych nechal na volnou dohodu.

0/0
19.1.2011 3:59

dogi1

Re: Uz se niz objevuji vyhruzky o bouchackach proti lekarum apod.

Myslím, že lékařům není proč vyhrožovat, navíc to vůbec není košér. Ti, kteří se dali do akce "Vaše smrt naše potěšení" se podle mého vycukají sami, nikdo jim vyhrožovat skutečně nemusí.

0/0
22.1.2011 7:23

vsetin

Jsem bezradný

Včera  Kubek v TV  řekl, že kdo nepodporuje  protestující lékaře, podporuje korupci !

Myslel jsem si, že je to vtip, ale on to myslel vážně . Jsem z toho bezradný;-(

0/0
17.1.2011 21:29

xxxiksiksiks

Re: Jsem bezradný

Pochopil jste pozde, ale prece

0/0
17.1.2011 21:53

dogi1

Re: Jsem bezradný

On to tak nemyslel, on jen zase hloupě plácnul. To víš, ten stres, strach z budoucnosti a o existenci po 1.3.2011... I když jeho se to určitě také netýká, ten to určitě udělal jako funkcionáři LOK, tedy že pěkně zůstanou ve svých funkcích i po onom datu, protože akci sice zpunktovali, ale sami výpověď nepodali. Celkem logicky, lékaři bez práce je určitě živit nebudou.

0/0
22.1.2011 7:27

Eve3

Když, páni doktoři, tak moc toužíte...

jít pracovat do zahraničí, tak šťastnou cestu... Na to máte právo... zřejmě jste všichni skvěle jazykově vybaveni a připraveni na to, že to tam nebude jednoduché... Dlouho jsem v zahraničí žila a i teď vlastně žiji s rodinou v přestávkách v cizině a v ČR... měla jsem možnost žít a pracovat v různých evropských státech i v zámoří a můžu vám, paní doktoři, říct, že venku čekají opravdu jen na ty nejlepší, jazykově velmi dobře připravené a začátky určitě nebudou jednoduché... mnozí z vás se osvědčí, venku zůstanou, ale většina se ráda vrátí... ;-)

0/0
17.1.2011 20:41

davnopryc

Re: Když, páni doktoři, tak moc toužíte...

Lekari jsou v zahranici vitani a vzhledem k jejich vzdelani nebudou mit problemy jake maji nyni v CR. :-)

0/0
17.1.2011 23:50

xxxiksiksiks

Re: Když, páni doktoři, tak moc toužíte...

Spravne :-)

0/0
18.1.2011 3:11

dogi1

Re: Když, páni doktoři, tak moc toužíte...

Tak sbohem!

0/0
22.1.2011 7:27

aadler

Re: Tak zle to zas neni... ;-)

uz jako 45lety staresina jsem se ucil ponekud exotickemu jazyku z ucebnice Linguaphone, anglicky psana ucebnice s texty, gramatikou a slovnikem, a k tomu 20 nebo 30 gramofonovych desek (ano, to bylo jeste v 1990) s namluvenymi lekcemi. Jinak to neslo, jedina ceska ucebnice toho jazyka byla z roku 1921 (nebo 1929, vazne uz nevim), a tudiz vicemene nepouzitelna. Reditelstvi nemocnice pokyvalo hlavou nad atestacnimi diplomy a zjednalo mi ucitele jazyka; ten po nekolika hodinach prohlasil, ze uz me celkem nemuze nic moc naucit, ze je jen potreba, abych mluvil a tim si rec osvojil. Zrejme mel pravdu; dvacet let jsem se slusne zivil oborem, ve kterem je recova komunikace alfou i omegou, a vaznejsi problemy jsem nemel.

Jinak plati, ze vystudovany medicus je pro zahranicni zdravotnictvi poklad, a zaplatit mu jazykovy kurs je smesna polozka. Me platil zamestnavatel kazdych 6 tydnu letenku do Cech a zpatky, aby manzelstvi netrpelo... ;-)

0/0
18.1.2011 22:26

aadler

Pulka ledna, a uz to houstne,

od "at uz tahnou" se nam to vyviji k vyhrozovani pomstou a vrazdou.

Bude to zajimave.

0/0
17.1.2011 15:58

xxxiksiksiks

Re: Pulka ledna, a uz to houstne,

Taky koukam :-(

0/0
17.1.2011 19:52

daemon

Proboha proč vyhrožují pacientům

Ti to nezavinili a nevyřeší.

0/0
17.1.2011 13:00

xxxiksiksiks

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

Kdo vyhrozuje pacientum? :-(

0/0
17.1.2011 13:03

daemon

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

Doktoři vyhrožují pacientům, že je po pracovní době neošetří. Tak pane, umím si živě přestavit, že až nějaká ženská zemře při porodu i s dítětem protože panu doktorovi padla, tak si to s tím doktorem přijde příslušnej fotr vyřídit s bouchačkou  v ruce. Jestli si myslíte, že můžete výhružky kamkoli stupňovat a že vám všechno projde tak jste dost na omylu. Jsou hranice, za kterýma vás čeká tvrdá reakce.

0/0
17.1.2011 13:20

Cartonas Galben

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

;-D;-D;-D

Propaganda hlasi dalsi uspech!!;-D

Oni pouze zrusili nadlimitni prescasy, ktere jim zakazuje zakon. Ze bude mit rodici zena neni problem lekare, ale spitalu, protoze nebyl schopnej toho lekare sehnat..;-D

0/0
17.1.2011 13:23

kolem

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

Myslím, že první vražda doktora bude definitivní začátek konce. Musím říct, že zahraniční lékaři, kteří by čistě teoreticky měli zájem pracovat v ČR jsou arabové a rusové. Uvědomte si prosím mentalitu a kulturu těchto lidí. Běžně jsou ozbrojeni a heslo nás mnogo a ztráty jsou povoleny jim je docela blízké. Hlavně se nedají tak snadno k něčemu donutit jako češi. Pokud máte dobré zkušenosti se zahraniční medicínou východního bloku nebo Arabských emirátů tak jste tak vzácní jako mluvící pes. Přijde mi jako nebetyčný paradox odmítnout triviální kapitálový výdaj, ovšem hájit takovou věc jako " Celkově samostatně uhradit nemocniční péči viz. nemocnice Moskva, Smolensk. " (o zbytku nemé smysl psát).  

0/0
17.1.2011 13:35

josefl

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

No tak. Nestraš. U nás již takoví doktoři pracují, a velmi dobře. Je občas problém když řekne kde máte beje nebo huj, (bere nebo hůl), případně: plech to být takovy ocelovy a placaty?,  ale jako lékaři jsou vynikající. Jenom si dej bycha jsi.li doktor co dal výpověď , abys nakonec neskončil někde ve špitálu na Čukotce, kde je jen zima medvědi a vodka.

0/0
17.1.2011 23:13

xxxiksiksiks

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

Cesky lekar neskonci na Cukotce

0/0
17.1.2011 23:17

Calinda

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

S bouchačkou v ruce si to s doktorem bude vyřizovat možná nějaký takový, jako jste Vy, rozumný člověk ví, že to není problém doktora, ale vedení nemocnice, která musí být schopna zajistit to tak, aby nedošlo k tomu, že bude doktor chybět.

0/0
17.1.2011 13:52

bony42

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

A to je právě ten idiotský názor, že doktor prostě musí. Nic nemusí, je zaměstnanec. pochybuji, že když přijdu 5 minut po šesté do obchodu, že mui tam přiběhne úprodavačka a obslouží mě. To jen, že furt lékaře srovnáváte s ostatními. Primárně je to problém zřizovatele. Ten má zajistit péči, nikoli lékař. A propo všichni křičí, že je tu moc doktorů a nemocnic, tak se tenhle špitál odpoledne zavře a je to. Pojedete jinam, vždyť po tom trady všichni voláte. Už je mi z takových názorů na nic.

0/0
17.1.2011 14:31

daemon

Tomu zoufalýmu pozůstalýmu to možná bude naprosto ukradený

co si kdo myslí, jaké má nároky a kdo za co kde může. Tyhle rádoby nároky mu budou ukradené a politické žabomyší války ho nebudou zajímat. Neblázněte, pro vás je prtvej pacient prostě pacouš po exitu ale pro ty pozůstalé je trochu jinak a pokud tam bude ještě nějaký truc ze strany doktora, tak to začne lítat. Pamatujte, že společnost VŽDYCKY ČEKÁ NA MRTVOLY, než se něco začne řešit. Takže jsem si jist, že POKUD BUDOU MRTVÍ PACIENTI, BUDOU I MRTVÍ DOKTOŘI.

0/0
17.1.2011 15:36

barbu do

Re: Tomu zoufalýmu pozůstalýmu to možná bude naprosto ukradený

... potom ovšem vláda bude viset za střeva z hradeb ...

... takový dobrý zvyk ... hmm ...

0/0
17.1.2011 16:00

daemon

Re: Tomu zoufalýmu pozůstalýmu to možná bude naprosto ukradený

Pane vy si děláte srandu, jenže ono k tomu fakt může dojít. Demise ministra a pád vlády není nic světoborného. Ale jestli budou doktoři přitvrzovat, tak si říkají o občanskou válku. Neblázněte, tohle je doopravdy a nejen v novinách a u piva.

0/0
17.1.2011 16:33

xxxiksiksiks

Re: Tomu zoufalýmu pozůstalýmu to možná bude naprosto ukradený

A to je dobre. Hydru je nutne znicit useknutim hlavy

0/0
17.1.2011 21:59

magelan

Re: Proboha proč vyhrožují pacientům

A kterýho by asi odbouchl. Když by tam žádný nebyl a nebylo by jasné, kdo tam má být ? (Nezapoměte, že nemocnice v případě že doktoři ty fiktivní smlouvy nepodepíšou nemá žádnou možnot je nutit a tak by je noemohla anií napsat do služeb) To by je začal střílet podle telefonního seznamu oddělení jako Terminátor? Už Vás úplně vidím  ;-D 

0/0
18.1.2011 16:22

Zimní skřítek Mrazivec

2 Calinda

Ano, ćesi jsou zaprděnci, ale uvědom si, že toto je neštastná forma protestu. Již jen slogan " náš odchod, vaše smrt " popudila dost lidí :-/ A věř tomu, že Heger a media se snaží proti nim poštvat veřejnost a daří se jim to. Navíc LOK toho zneužil k politické propagaci. Vsadím boty, že Engel se bude brzo angažovat v politice jako táta Falber. Splhá po zádech doktorů ke kariéře. Potom LOK zveřejní průměr 47.000, a lidi to nadzvedne, protože nevědí, co za tímto platem stojí, pak si vzpomenou, jak je nějakej doktor odbyl nebo něco udělal špatně. Mě neinformovat kamarád doktor, jak se věci mají, tak jim taky budu nadávat do vyděračů a spílat. Ale protože vím, tak s požadavky souhlasím, jen forma mě přijde nešťastná. Říkám, že se to obrátí proti nim. A Až někteří zjistí, že to nebyla jen taková hra a skončí v nemocnici po výpovědní lhůtě, tak bude mět některým Engel co vysvětlovat.

0/0
17.1.2011 12:41

Calinda

Re: 2 Calinda

Naprosto souhlasím, je pravda, že slogan byl dost nešťastné zvolen a arogantní chování některých lékařů k nějaké podpoře a pochopení také zrovna nepřispívá, ale převážnou vinu nese, jak zmiňuješ, dle mého právě vláda a média, lékař a pacient není jediná skupina, kterou se snaží proti sobě poštvat...

0/0
17.1.2011 12:53

Zimní skřítek Mrazivec

Re: 2 Calinda

Tady to je. Už se to obrací proti nim, jak jsem psal. :-/

http://liberec.idnes.cz/nahradu-za-odchazejici-gynekology-uz-nemocnice-ma-ted-hleda-usare-pyg-/liberec-zpravy.asp?c=A110117_114925_liberec-zpravy_alh

0/0
17.1.2011 12:54

xxxiksiksiks

Re: 2 Calinda

Tak horky to nebude

0/0
17.1.2011 13:02

Cartonas Galben

Re: 2 Calinda

"Oslovili jsme soukromé specialisty, aby je nahradili. Budeme jim platit péči nad limity, které hradí pojišťovna," poznamenal Zítek.;-D;-D

Takze oni maji nahradu, ale te nahrade budou calovat vic nez tem stavajicim..;-D;-D

0/0
17.1.2011 13:03

Zimní skřítek Mrazivec

Re: 2 Calinda

Ano, a taky jsem o tom tady několikrát psal. ;-€;-O

0/0
17.1.2011 13:04

Cartonas Galben

Re: 2 Calinda

Opr. spatne jsem to asi pochopil, oni jim budou proplacet vice penez protoze budou mit vice pacosu, ktere prijmou nad svuj limit za ty cca 3-4 hodiny denne. Kazdopadne tim se ale nic neresi a pouze ukazuje na system kdy soukromnik si vydela na par pacosich vic, nez felcar co je ve dne v noci ve spitale..:-P

0/0
17.1.2011 13:06

xxxiksiksiks

Re: 2 Calinda

Ano, takze je jasne, ze jde o buzeraci doktoru ne snahu jednat. O reformach nemluve :-(

0/0
17.1.2011 13:06

Zimní skřítek Mrazivec

Re: 2 Calinda

Přesně tak. Však píši, že se to obrací proti nim, avýpovědi některých doběhnou a potom nashledanou. Můj odhad je tak 1000 doktorů pryč. ;-€ Heger může LOKu poděkovat, že to vyřešil za něj.

0/0
17.1.2011 13:12

vs64

.

Když už jste, kluci, u toho Hegra, pamatuju, jak nastoupil do úřadu a známej si povzdechl "Jo, tak Leoš? Hm, tak to nebude jednoduchý, s tím domluva není!" A vystihl to naprosto přesně!

0/0
17.1.2011 12:38

xxxiksiksiks

Re: .

Potvrzuji, ale kdyz to napisu, bud to smazou nebo se na me vrhnou :-(. Jenze oni nevi, co to je za panacka:-(

0/0
17.1.2011 12:47

Zimní skřítek Mrazivec

Re: .

O tom píši. Předminulej týden jsem dostal vysvětlující mejl o osobě pana Hegera a čuměl jsem jak tele 8-o Lidi vůbec, ale vůbec netuší, co je to za ..... a přitom mě doteď nevadil. Protože jsem nevěděl co je zač.

0/0
17.1.2011 13:03

xxxiksiksiks

Re: .

Ale kolik lidi dostane vysvetlujici mail a ma kamarady lekare, znale veci? :-(. Koukni, jak nema zajem spravit atestace? Nevim jestli to dela naschval nebo z lenosti. Uplne zrusil atestace malych, ale dulezitych oboru (ocni apod.). Velke obory zkomplikoval a mohl bych pokracovat :-(((

0/0
17.1.2011 13:13

Zimní skřítek Mrazivec

Re: .

Nemusíš pokračovat, ten mejl se týkal i tohoto ;-) A to je to, lidi nevědí, proto takové přemrštěné reakce na diskusích a podobně. :-/ Ale od toho je snat LOK a podobní, aby se toto lidem vysvělilo a néé nějaké my odejdem vy zemřete. :-(

0/0
17.1.2011 13:23

Gaston

Re: .

No tak sem s tím textem! Nebo chcete zůstat jedinám poučeným?

0/0
17.1.2011 13:49

Zimní skřítek Mrazivec

Re: .

Von hrozně škrábe :)

0/0
17.1.2011 13:57

xxxiksiksiks

Re: .

:-D:-D To kazdy lekar. A jak se da naskrabat mail? :-) Pochopit sel, to je hlavni

0/0
17.1.2011 21:57

kolem

1

Ministra Hegra je zatracovat zatím není úplně jednoduché.

1. Je vidět, že má zkušenosti s provozem nemocnic. 2. Již udělal nejdůležitější krok. Tj. vyzval pojišťovny, aby neuzavírali nové soukromé smlouvy s odcházejícími lékaři. Do zahraničí odchází sice značný podíl specialistů, ale hlavní podíl odchází do soukromé sféry. Viz. výtahy MZ, ČLK 2008-2010. 3. Tvrzení, že diplom z UK je vysoce ceněn v zahraničí, již není pravda. Resp. platí pro ročníky českých studentů a před rokem 2007. Dlouhodobě se očekává výrazné zhoršení uchazečů o studium medicíny. Dlohodobě se snižují stavy mediků mužů (ročenky UK od roku 2000). Dle dotazníků UK je zdravotní povolání považováno v dnešní době za málo oblíbené (již citované přesčasy, nízké ohodnocení) v porovnání s jinými VŠ. 4. Bez stanovení termínu " Beztrestné zakladní terapie" viz.. min. Heger koaliční schůze nelze provádět  žádné konstruktivní reformy. Těch bodů by bylo moc - Hodně štěstí všem zúčastněným.     

  

0/0
17.1.2011 12:29

xxxiksiksiks

Re: 1

A co tim chcete rict? Chcete obhajovat prohnily system nebo arogantniho sebestredneho pantatu? :-(

0/0
17.1.2011 12:37

xxxiksiksiks

2 Mrazivec

Anesteziolog? Chirurg ne? Z letecke? Sportovec? Asi vim :-)

0/0
17.1.2011 12:11

imax van spyker

Re: 2 Mrazivec

Lukáš Pollert

0/0
17.1.2011 12:14

xxxiksiksiks

Re: 2 Mrazivec

:-)

0/0
17.1.2011 12:18





Najdete na iDNES.cz