Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chudoba nesmí být jediným důvodem pro odebrání dítěte, rozhodl soud

Chudoba rodiny a špatné bydlení nemohou být jediným důvodem pro odebrání dítěte a nařízení ústavní výchovy. Nařídil to Nejvyšší soud v novém sjednocujícím stanovisku. Podle něj je dítě možné odebrat až v případě, kdy jiná opatření, například pomoc úřadů, nevedla ke zlepšení podmínek pro dítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nazdravi

To by se musely odebrat deti vsem Romum

a na to by nas stat nemel.:-/

0/0
15.1.2011 2:38

procnemateradilidi

konečně !!!

To to trvalo,sebrat děti lidem jen proto že nemají peníze byl pěknej hnus :-(

0/0
14.1.2011 17:51

p.dump

Re: konečně !!!

Výkřik ze tmy ? ;-)

0/0
14.1.2011 18:03

p.dump

Demokratismus

Článek mi oznamuje zhruba toto:

1. Je to skryté vyhlášení úpadku státu a české komunity.

2. Neofeudální mafie kašle na ty, co jí vydělali a vydělávají na bazény, vily, pozemky a konta v zahraničí.

P.S. Už se nedivím, že v revolucích teče krev.

(''89 nebyla revoluce ale převrat)

0/0
14.1.2011 17:43

Mysel

Re: Demokratismus

Skoro strach pomyslet, co Vam asi oznamuji jine clanky!

0/0
14.1.2011 19:01

Tajné

Re: Demokratismus

Asi není třeba na to upozorňovat, ale Mysel je svými hloupými komentářiá známý na několika diskuzích, je to jedinec na hranici imbecility.

0/0
15.1.2011 5:35

becka

Jinak

 by ústavy praskali ve švech.

0/0
14.1.2011 15:52

--Judith--

Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

v dětských domovech je právě kvůli chudobě. Stát, namísto, aby těm děten pomohl, aby mohly zůstat s rodiči, potrestá právě ty děti tím že je o rodiče připraví. Konečně někdo inteligentní a mravně zdravý tenhleten bolševický způsob napadl. Konečně!

0/0
14.1.2011 15:45

becka

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

 Jste na  omylu pane. Zajděte si do domovů a zeptejte se na to. kolik dětí než je odebrali trpělo hladem. Pak mluvte, nebo pište.Rv

0/0
14.1.2011 15:49

--Judith--

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

No právě o tom píšu. Stát má ty děti nakrmit doma, u rodičů, a ne je zavřít do kriminálu - čemuž se některé ústavy podobají.

0/0
14.1.2011 15:51

becka

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

VR^

0/0
14.1.2011 15:53

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Ano, za kazdym takovym ditetem bude 5x za den dochazet "soudruzka Zubata". Skutecne idealni reseni...

0/0
14.1.2011 17:02

p.dump

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

A čím jej nasití, když neofeudální mafie odvádí miliardy mimo stát? To znamená, že daný deficit padá na ty, co nemohou nebo nechtějí být gaunery!?

0/0
14.1.2011 17:48

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Vam se ty "neofeudalni mafie" nejak zalibily. Urcite mohou i za Paroubkovu obezitu a prostoduchost jeho pani manzelky. :o)

0/0
14.1.2011 19:10

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Stat tezko pomuze diteti, jehoz rodice jsou extremni povl. (Tim rozhodne netvrdim, ze to je ve vsech pripadech, kdy je jednim z duvodu pro umisteni ditete do ustavu socialni nouze!) Zjednodusene receno - kdyz rodice prispevky prochlastaji / profetuji / prohraji / zasantroci, dite zije dal v nouzi. :o((

0/0
14.1.2011 17:01

expat47

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

...ano, toto je ten základní problém - neschopní rodiče. Jak řešit tuhle věc? Povolení k otěhotnění? Otěhotnění bez povolení - povinný potrat? ;-(

0/0
14.1.2011 17:16

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Socialni inzenyrstvi je pekne svinstvo! To radeji liberalni pristup ala soudni rozhodnuti z clanku.

0/0
14.1.2011 19:03

expat47

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

...jo to je pěkný, ale kdo se bude o děti starat? Vrchní soud?

0/0
14.1.2011 23:15

p.dump

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Je neuvěřitelné, kam až může pravicový fanatismus zajít ;-€

0/0
14.1.2011 17:45

procnemateradilidi

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

souhlasím s autorem članku apropo jeden den dítěte v ústavu stojí cca 1500kč proč to nedají těm rodičům ?Kde by potom byla chudoba ?asi v prde...li ,že ?

0/0
14.1.2011 17:53

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

Dejte gamblerovi / alkoholikovi / fetakovi / cloveku s IQ tykve 1500Kc na den. ak si typnete, kolik z tech penez uzije ve prospech svych deti.

0/0
14.1.2011 19:08

Mysel

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

A ze levicovy fanatismus opakovane zachazi skutecne daleko, to vi kazdy, kdo aspon obcas nahledne do nejake diskuse...

0/0
14.1.2011 19:05

procnemateradilidi

Re: Z uvedeného přehledu vyplývá, že polovina dětí

mysel to mluvíš o sobě viď?Feťak alkoholik blabolíš :-(

0/0
14.1.2011 22:03

ašant překrásný, Luny jasnější..

jinak přeloženo -

 žebroto  líná, my vám ty vaše  pan....ty živit nebudeme... Protože kdybyste se nevymlouvali  na to, že vás vyhodili z práce a začali hned podnikat, jak už jsme vám móckrát radili, už jste mohli mít vilu na Ořechovce a v kuchyni Nanu k ruce. Všickni.

0/0
14.1.2011 15:44

Pohodomil

A když...

...existuje žebříček nejbohatších lidí, existuje taky žebříček těch nejchudších? Aby nebyli ve statistikách diskriminovaní...;-D

0/0
14.1.2011 14:34

Joye se vrátil

Zavírat do ústavů by měli úředníky a politky

kdo je pro? ;-D

0/0
14.1.2011 14:33

šelma6005

Re: Zavírat do ústavů by měli úředníky a politky

Jsem pro ;-)

0/0
14.1.2011 14:46

Vinca Ll

Re: Zavírat do ústavů by měli úředníky a politky

a k nim zlý úchylný perzonál R^;-DR^

0/0
14.1.2011 14:47

becka

Re: Zavírat do ústavů by měli úředníky a politky

 Úředníky proč? Oni zákony nedělají ,oní je musí plnit. V tom je rozdíl.

0/0
14.1.2011 15:50

mlady volic kscm

stat by nemel miti pravo odebrati dite rodici

vyjimka je pouze zneuzivani.

0/0
14.1.2011 14:12

Vinca Ll

Re: stat by nemel miti pravo odebrati dite rodici

R^

0/0
14.1.2011 14:51

duhacenzor

Re: stat by nemel miti pravo odebrati dite rodici

R^

0/0
14.1.2011 16:28

expat47

Re: stat by nemel miti pravo odebrati dite rodici

.....to jo, ale co když jsou rodičové feťáci a alkoholici........kdo se tedy bude o děti starat???????? Necháme je trpět??????????

0/0
14.1.2011 23:14

mirekzelen

na chudý

tvrdě za chvíli by chtěli jíst dvakrát denně to nelze připustit!

0/0
14.1.2011 13:49

becka

Re: na chudý

VR^

0/0
14.1.2011 15:50

Petr-007

Stát by neměl mít na děti žádné právo.

Pamatuji si jak chtěli známému vzít dítě kvůli bydlení. Předělal si v Praze nebytový prostor na z mého pohledu luxusní apartmán, jenže tlustým kr* ze sociálky se nelíbilo, že prostor není zkolaudovaný jako byt a tak začaly dělat problémy. Podotýkám, že ten člověk se do Prahy odstěhoval protože nechtěl být na soc. dávkách ve svém chudém regionu, tak tam byt prodal a přestěhoval se, na koupi bytu v Praze ale neměl dost peněz, tak to řešil nákupem nebytového prostoru, který si po práci přestavěl.

0/0
14.1.2011 13:39

Tobinka

odebírání

Romům se sociální pracovnice často děti odebírat bojí, protože je jim vyhrožováno násilím. Děti totiž představují zdroj peněz.

0/0
14.1.2011 13:19

socka 40

Re: odebírání

Jenže jestli dítě není v ústavu nákladnější pro stát než v rodině.

0/0
14.1.2011 13:23

Tobinka

Re: odebírání

Tak odebírat by se mělo být ve prospěch dítěte. Odebírají se děti z nevhodného prostředí.

Ale ano, pro stát je to nákladnější.

0/0
14.1.2011 13:44

Vinca Ll

Re: odebírání

:-/Rv

0/0
14.1.2011 14:51

socka 40

Bylo na čase,při tom co se zde děje tak za pár let

by nestačili stavět ústavy pro chudé[>-]Rv

0/0
14.1.2011 13:13

kunta_kinte - sberatel BANu

Tak co,

umejem to decko, nebo si udelame nove ? :-P

0/0
14.1.2011 13:12

Leinad

Souhlas

Krátkodobá chudoba v situaci, kdy se rodiče snaží, by neměla být důvodem. Pokud je rodina chudá delší dobu nebo je jasné, že bude,.. tak možná odebrat.

Hlavně však jsem pro osobní odpovědnost sociálních úředníků a zavírání do vězení. Nevyslechneš dítě? Nezvášíš situaci,..? Zavřeme tebe.

0/0
14.1.2011 13:10

Pavel57

Neodebírat děti, ale dát rodiče do ústavu taky

Pokud dítě žije v chudých podmínkách kvůli neschopnosti svých rodičů, mělo by být přemístěno do ústavu i s tím rodičem. Když se devatenáctiletá holka v osmém měsíci chová jako osmileté dítě, tak nemá smysl jí brát dítě a ji samotnou nechat bez povšimnutí ...

0/0
14.1.2011 13:02

bulbik

divne rozhodnuti

Dle me chudoba NESMI byt duvodem pro odebrani ditete. Spatny vliv na vyvoj ditete maji jine veci....a aby bylo nekterym rypalum jasno, tak pokud napriklad cikan sve socialni davky prochlasta a jeho deti nemaji ani na chleba, tak duvodem k odebrani muze byt to, ze se nevenuje vychove deti, ale niceni vlastniho zdravi a tim i naprosto spatnemu vychovnemu vzoru pro potomky. Chudoba v tom nehraje zadnou roli.

0/0
14.1.2011 12:42

Leinad

Re: divne rozhodnuti

R^

0/0
14.1.2011 13:11

Profesor0

Klid

zalozitosti si socialni pracovnice a jejich prostrednictvím stejne budou resit po svem. Ne chudoba neni "ohrozeni na vychove" (paragraf 46  zakona o rodine), ale staci kdyz kvuli chudoby chodi dite v zalatanych satech ... a jeho vychove ke kariere urednika a pravnika je ohrozena.

0/0
14.1.2011 12:29

heydj

pochopitelně souhlaasím

Majetek nemůže být jediným důvodem, to je pochopitelné. Jak by se pak např. malej Karlík z filmu Karlík a továrna na čokoládu dostal do čokoládovny, kdyby ho vzala sociálka a dala někam do ústavu Rv

0/0
14.1.2011 12:23

SecondWisdom

Re: pochopitelně souhlaasím

Byl by z něj Oliver Twist. ;-D

0/0
14.1.2011 13:26

Vsěvolod Sidorič Majskij - poét

A navic oni maji ty svoje deti tak strasne radi.......

!;-D;-D

0/0
14.1.2011 12:17





Najdete na iDNES.cz