Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nepřečtu to, vrátila bankovní úřednice lupiči papírek s výhrůžkou

Policisté na severu Moravy zatím marně pátrají po lupiči, který v Karviné, Havířově, Bohumíně a Petřvaldu vykradl čtyři banky. Pokaždé hrozí střelbou nebo bombou a celkem si z peněžních ústavů odnesl 150 tisíc korun. Poslední přepadení se ale změnilo v parodii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iskander

V Havirove nejsou zadne macovky.

;-D

0/0
8.1.2011 16:22

sibylle

Woody Allen

To je jako v tom filmu Woodyho Allena, jak se na přepážce v bance dohadovali, jestli na tom papírku "To je bankovní loupež" je to napsáno čitelně R^

0/0
7.1.2011 19:55

sámvelkýmao

no

ňěuměť  ťěťki  ňěroťuměť................

0/0
7.1.2011 18:33

Lokýt

Policisté na severu Moravy...

"Policisté na severu Moravy zatím marně pátrají po lupiči, který v Karviné, Havířově, Bohumíně a Petřvaldu vykradl čtyři banky."

- no jestli po někom, kdo se pohybuje mezi Karvinou, Havířovem a Bohumínem, pátrají jenom na Moravě, tak to se nedivím, že pátrají marně..! ;-D;-D

0/0
7.1.2011 16:51

josef kozdon

Slezsko není sev. Morava

Jen pro upřesnění: Bohumín, Havířov, Karviná ani Petřvald neleží na severní Moravě, ale ve Slezsku!!!

0/0
7.1.2011 16:51

AMCPP

Re: Slezsko není sev. Morava

Podívej se na www.nohavica.cz... Slezane ;-D.

0/0
7.1.2011 17:18

Lobo - obchodník s mozky

Už učitelky na základce

mu říkaly, že píše jak prase...

0/0
7.1.2011 15:47

Neumětel

Proč mají všude kamery jen zhora

Každy lupič si vezme kšiltovku a kamera mu nevidí do tváře. Na přepážky přece nené problém namontovat i kameru, která z mírného podhledu vidí do tváře.

0/0
7.1.2011 13:10

u.boat

Re: Proč mají všude kamery jen zhora

Proč? Každá další kamera stojí peníze. Banka jen plní požadavky pojišťovny, která jim pak v případě přepadení zaplatí škodu.

Zrovna tak by se dalo říct že dnes kdy i v mobilu má kamera pomalu HD rozlišení, je výstup z bezpečnostních kamer zrnitý a xicht je tvořen 5pixely

0/0
7.1.2011 16:25

Judge Dredd je o5 tady

Re: Proč mají všude kamery jen zhora

Přesně tak, a pojišťovny potom solí a platí ostatní pojistitelé. Pojišťovna má svůj standard a když dosáhnete na vyšší standard, tak žádnou slevu na pojistném nedostanete. Co se tedy snažit.

Viděl jsem před cca deseti lety prezentaci, kdy ve zlatnictví, tj. normální prodejní pult prodejce bouchnul do stolu nebo na něco šlápl a z prodejního pultu vyjela za 0.01 sekundy neprůstřelná stěna, uzamkly se všechny vchody a spustily se mříže do dveří a oken... Potom jenom policie přijela a bylo vymalováno.

Tady o to není naprosto zájem. Přitom by stačilo technicky provést úpravy v jednotlivých kójích, kde po poplachu se oddělí jednotlivé kóje a pachatel(é) zůstanou bez rukojmí...  a potom stačí jen postit 1kHz na 1kW... slzný plyn a kouř:-)))) Jo a čehokoliv by se dotkl, tak by dostal pumelenici el.paralyzeru;-D

To by ho vyléřilo rychle:-)

0/0
8.1.2011 16:16

Scarlett from Scottland

hehe

ta paní je fakt dobrá R^;-D

0/0
7.1.2011 13:07

Matyas Sandorf

Re: hehe

před léty se podobný případ stal na kterési poště. Pachatel položil balíček do otočného bubnu u balíkové přepážky a řekl, že tam je bomba. Pracovnice mu krabici vzápětí vrátila s tím, že pošta výbušniny nebere .... (dle poštovních podmínek se, mimo jiné, výbušniny opravdu nepřepravují) ;-D

0/0
7.1.2011 13:12

Scarlett from Scottland

Re: hehe

no to je taky dobrý ;-D

0/0
7.1.2011 14:30

Chlupy do půl zad

Re: hehe

;-DR^

0/0
7.1.2011 16:27

duhacenzor

Re: hehe

To je ovšem suchý;-D stejně jako to "nemůžu to přečíst"....

0/0
8.1.2011 15:45

philip77

Re: hehe

ne, ta pani je uplne hloupa. Riskovala svuj zivot a stejne tak zivot dalsich X lidi na te pobocce;-O

0/0
7.1.2011 13:19

Mat_Hawk

Re: hehe

to není ovšem úplně pravděpodobné. Tím, že odmítne přečíst papírek, se nedopouští podle mého mínění žádného prohřešku. Ten zloděj neměl v ruce zbraň ani žádné zařízení, kterým by mohl na dálku manipulovat s výbušninou. Jiná situace by byla, kdyby na ni ten zloděj mířil pistolí - což ovšem nebyla tato situace. Řekla bych, že paní měla prostě dobrý odhad.

0/0
7.1.2011 13:24

philip77

Re: hehe

Prosim???? Dobry odhad na cloveka, ktery prisel udelat loupezne prepadeni??? Nemel pistoli a psal jasne o vybusnine. Pani je snad psycholog a odbornik na vybusniny??? jedina polehcujici okolnost by byla, kdyby to oprevdu neprecetla, jinak je to "hrdinstvi" trestuhodne!!

0/0
7.1.2011 13:30

GhostDogXXL

Re: hehe

Já to z článku tak pochopil - že to opravdu po něm nepřečetla. ;-D

0/0
7.1.2011 13:36

Mat_Hawk

Re: hehe

Nešavlujte tu na mě nějakými vykřičníky, buďte prosím té laskavosti. Měla jsem na mysli odhad situace, ne odhad člověka. Paní nemusí být ani psycholog ani odborník na výbušniny. Paní prostě zachovala chladnou hlavu a znemožnila pánovi, aby jí předal papírek s informací "mám bombu, naval prachy". Pána to rozhodilo, protože to nečekal,  a odešel s nepořízenou.  Věřím, že v případě, kdyby pán na paní miřil kvérem, tak se zachová odlišně. Na jejím chování nebylo nic primárně hrdinského, paní odmítla přečíst si papírek a zloděj byl tedy nucen jednat jinak, než měl naplánováno.

0/0
7.1.2011 13:40

philip77

Re: hehe

v prvni rade papirek neodmitla, ale neprecetla, po te vratila. Jak rikam, pokud ho opravdu neprecetla, je to polehcujici okolnost, pokud ho vsak precetla a usoudila, ze by mohla timto zpusobem resit situaci, je to hruba nedbalost, ktera by mela byt minimalne potrestana okamzitou vypovedi. Pro tyto situace existuji jasna, a presne definovana pravidla, jak se maji lidi chovat - neexistuje tady kdyby, mozna, snad apod.!!

0/0
7.1.2011 14:01

Mat_Hawk

Re: hehe

nevím, já jsem paní za krkem nestála. Ohrožení je v tomto případě sporné. Ano, existují jasná pravidla, ale tady není jasná situace "toto je přepadení". Lituji, není. Paní mohla přijmout papírek - může se jednat o platební příkaz apod., ale nemám náladu to s Vámi rozebírat. Debata s člověkem, který by ostatní na místě okamžitě vyhazoval, je celkem ztráta času.

0/0
7.1.2011 14:24

philip77

Re: hehe

vy to po me ani poradne nectete, nebot jsem napsal, ze v pripade, ze to opravdu neprecetla, tak to byla polehcujici okolnost. Nevim kolik mate zamestnancu a jak casto se do podobne situace dostavate, ale verte mi, ze mit ty zkusenosti, vyhodila byste ji taky

0/0
7.1.2011 14:28

bombai

Re: hehe

Falešné hrdinství - vy jste komik.V tomot případě to byla prostě správná reakce, zbraní na ni nemířil, možná to skutečně nepřečetla.... Už několikrát se stalo, že zkrátka pokladní odmítla vydat potenciálnímu lupiči požadovanou částku. A nijak si nevzpomínám, že by je někdo za to vyhazoval, naopak. Výpověď....ale ale, to by mne zajímalo, za co? Hrubé porušení pracovní kázně - neumožnila lupiči, aby loupil.

 :-) btw - žádné přesné a závazné  návody pro zaměstnance bankovních ústavů, jak se musí chovat v případě loupěžného přepadení neexistují, jen obecná doporučení. Vy snad máte s tím lupičem soucit, že neuspěl, a za každou cenu chcete nějak očernit onu dotyčnou pokladní. Jinak si to zkrátka neumím vysvětlit.

0/0
7.1.2011 14:57

philip77

Re: hehe

ne, ja jsem pouze rad, ze ten lupic u sebe tu bombu nemel a ze nebyl natolik pomateny, ze ji nepouzil. Vubec nechapu, co tady obhajujete? Pokud to opravdu neprecetla, pak se da diskutovat, pokud hrala machra, pak bych ji potrestal, na tom trvam

0/0
7.1.2011 15:04

bombai

Re: hehe

No jo, tak jste prostě arogantní "blb" je mi líto. A už se z toho "zahraničí" prosím nevracejte.

0/0
7.1.2011 15:18

philip77

Re: hehe

jediny blb a arogant jste tady vy. Nevim, co vam prijde divneho na tom, ze ta pani ohrozila svojim chovanim okoli. Co by se asi tak delo, kdyby bylo na pobocce 20 lidi a ten psychopat to spustil??? Ale to je na vas asi moc komplikovane, abyste neco takoveho domyslel, ze!!

0/0
7.1.2011 15:22

modrý králík

Re: hehe

neohrozila vůbec nikoho, ale to asi při svém limitovaném intelektu nepochopíte.

0/0
7.1.2011 15:24

philip77

Re: hehe

Proc? Protoze mela STESTI !!! Ale na to se v takovych situacich nehraje, ty limite

0/0
7.1.2011 15:24

bombai

Re: hehe

Odhadla situaci, dotyčný palbu nespustil, nikoho neohrozila. Dílem štěstí, náhoda, ovšem zde je důležitý výsledek. Také u nás umírají při loupežných přepadeních náhodní kolmjdoucí,  členové ochranek, policisté, personál. Smutné, tragické.l Dokonce máme cenu jménem muže, který se snažil ochránit před útokem cizí ženu, a sám při tom zahynul. Ale ještě nás naštěstí netrestají  za to, že jsme "neuváženým a nepředpisovým " chováním zabránili trestnému činu bez následků.

0/0
7.1.2011 15:30

philip77

Re: hehe

tohle se s cenou Veliska neda srovnavat. Clovek, ktery pomuze jinemu pri prepadeni, nebo tonoucimu apod., riskuje pouze svuj zivot, tato pani ( ale opakuji, pokud opravdu precetla a vratila) zpusobila verejne ohrozeni. Navic si dokazu predstavit, ze ona byla za bezpecnostnim sklem, tudiz v nejmene rizikove zone

0/0
7.1.2011 15:33

bombai

Re: hehe

Ach jo, s vámi se skutečně nemá smysl bavit. Už jen ten váš výraz, "veřejné ohrožení"...

0/0
7.1.2011 15:42

philip77

Re: hehe

no u ni v byte to snad nebylo, ne?

0/0
7.1.2011 15:47

Scarlett from Scottland

Re: hehe

jak riskovala? a co měla dělat, když to prostě nepřečetla? ;-D8-o

0/0
7.1.2011 14:28

philip77

Re: hehe

to z toho clanku neni jasne, jestli to opravdu neprecetla nebo se jen tvarila, ze to nemuze precist - dost podstatny rozdil :-P

0/0
7.1.2011 14:29

Scarlett from Scottland

Re: hehe

no ale ať už to opravdu nepřečetla a nebo měla tak dobrý nápad, že ho tímto zarazí či zmate, tak správný výsledek se dostavil ne? a co byste dělal vy? Volal tlačítkem ochranku? 8-o nebo dělal humbuk? já tedy nevím. Když jsem dělala dříve na úřadě a mačkala jsem na ochranku, tak mi hlupáci nejdřív volali, jestli mají opravdu přijít.....8-o to bych se teda načekala....

0/0
7.1.2011 14:33

philip77

Re: hehe

rozhodne bych mu vydal penize, bez mrknuti oka - to je zakladni pravidlo v takove situaci, s tim samozrejme souvisejici tichy alarm apod. Ale jeji reakce byla neuvazena a ohrozila vsechny lidi kolem sebe. Je jen stesti, ze ten "zledej" byl takovy amater. Ziji v zahranici a pred vanocemi tady pochovali "hrdinu" hlidace v bance, ktery se pokusil lupice odzbrojit

0/0
7.1.2011 14:56

bombai

Re: hehe

No jo, zahraničí...tak to chápu, tam holt pokladní, která, byť možná i  dílem náhody překazí pravděpodnou loupež, nezaslouží než vyhazov. Tak se tam v tom zahraničí mějte pěkně.

0/0
7.1.2011 15:01

philip77

Re: hehe

co to ma s tim spolecneho??? Jste nemocny?

0/0
7.1.2011 15:05

modrý králík

Re: hehe

sám jste psal o tom, že být nadřízeným té paní, tak jí za to, že znemožnila lupiči provést loupež, okamžitě dáte výpověď.

0/0
7.1.2011 15:21

philip77

Re: hehe

mohu se zeptat, kolikrat jste byl v takove situaci???

0/0
7.1.2011 15:27

bombai

Re: hehe

Jo ještě na tuto otázku vám dlužím odpověď. Ano, byla jsem obětí loupežného přepadení, pachatel mi vyhrožoval, že má u sebe nůž, a pokud neudělám, co mi přikáže...neudělala jsem nic z toho, zhodnotila jsem situaci, že nůž nemá,  zřejmě neměl, protože jsem ho prostě zahnala křikem "Policie, rychle sem, hoří"...bylo to v Amstru. Byla jsem vyděšená, zmatená, strachy bez sebe, přesto jsem měla štěstí, ano. Někdo ho zkrátka nemá.

0/0
7.1.2011 15:48

philip77

Re: hehe

nedluzite mi nic, ale opet michate jablka s hruskami. Je mi lito, ze vas nekdo prepadl, vubec nevim, jak bych v takove situaci reagoval, jelikoz jsem v ni jeste nebyl. Ale situace z banky je diametralne odlisna, nicmene se mi uz nechce to rozepisovat, jelikoz jsem se jiz vyjadril

0/0
7.1.2011 15:55

bombai

Re: hehe

Ale tady se mluví o české pokladní, české bance, českých předpisech, a ty zase znám velmi dobře já. Vaše argumenty o zahraničních zkušenostech, případné výpovědi z práce, o nesprávném chování, o veřejném ohrožení atd...zkrátka nejsou namístě.

0/0
7.1.2011 16:06

philip77

Re: hehe

Hele, bombai, zahranici jsem daval do souvislosti s prepadenim v bance, kdy pred temito vanoci zarvala ochranka, protoze si hral na hrdinu. Vse ostatni je aplikovatelne kdekoli v civilizovanem svete, proste a jednoduse, kdyz mi nekdo rekne, at mu dam penize, jinak vsechno kolem me vyhodi do vzduchu, tak mu je proste dam a nehraju machra. Vsichni jsou na ty kradeze pojisteni, takze se na konci az tak moc nestane. Rozhodne je mensi pravdepodobnost, ze nekdo umre

0/0
7.1.2011 16:12

bombai

Re: hehe

Ne nejsem nemocná, s argumentem "zahraničí" a vyhazovam jste jaksi začal vy. Naštěstí v ČR dotyčnou pokladní za toto řešení krizové situace zaměstanavtel naštěstí nevyhodí. A podle mne je to tak správné. Hezký den.

0/0
7.1.2011 15:21

philip77

Re: hehe

to nebyl argument, ale konstatovani. A navic, to zahranici je mnohem vetsi divocina nez CR, takze klidek

0/0
7.1.2011 15:24

bombai

Re: hehe

Ale my žijeme v ČR, takže u nás dotyčnou pokladní vyhazovat nebudete.

0/0
7.1.2011 15:39

philip77

Re: hehe

;-D no nic, myslel jsem, ze tu lidi chodi opravdu diskutovat ;-D

0/0
7.1.2011 15:42

bombai

Re: hehe

Ano, diskutujeme, a váš názor považujeme za zcestný.

0/0
7.1.2011 15:43





Najdete na iDNES.cz