Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus si užíval lyžování na sjezdovce postavené z peněz Evropské unie

Prezident Václav Klaus vyrazil na lyže. Vyzkoušel novou sjezdovku Obří sud v Jeřmanicích na Liberecku, která vznikla díky stomilionové dotaci Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shumway

světla svítí, hudba hraje

v podpalubí plno vody...

0/0
5.1.2011 21:09

jarda

ZA EURA,TO SE TO LYŽUJE

:-( Takové lyžování s LS a omezenou suverenitou :-( :-P [>-]EU[>-]

0/0
5.1.2011 20:36

sanborn

EU financule sjezdovky a hotely v čr...

čističky dosud nejsou postavené,ale šílenosti . Kolik by státy ušetřily kdyby EU nebylo.EURv

0/0
5.1.2011 20:32

jarda

Re: EU financule sjezdovky a hotely v čr...

Pane "sanborn" EU financuje spoustu projektů. Zatím ČR je od EU dotována v podstatně vyššími částkami než do EU ČR dává. Přesný objem prostředků zjistíte v denním tisku,nebo na NETU. Občané rozhodli,že patříme do svazku zatím 27 států a další  o členství usilují. Pokud si přejete aby EU nebyla,odstěhujte se na Kubu,Severní Koreu,Běloruska a pod. [>-]EU[>-]R^

0/0
5.1.2011 20:45

kloch

cesi jsou hrrr do spatnych veci....

jj lyzovani ke supr, tak budeme podporovat vystavbu sjezdovek at jich jsou stovky......juuuu ta fotovoltaika taky dobra vec, no tak at je to vsude...druzstevni zalozny, dobra idea tak at jsou v kazdem mestecku....at tak dale

jinak divim se jak se panu prezidentovi jako euroskeptikovi najednou dobre lyzuje na "evropske" sjezdovce, a ma pravdu jsou to nase penize tak si je hned uzijem, ale predtim do EU posleme 200 mil kde 100mil budou naklady nez se to prozene urednim simlem, zpet dostaneme 100 mil a jeste musi stat 20 mil doplatit, no parada, hlavne ze se berou pridavky na peci o osobu blizkou, porodne, atd.

radeji by misto na lyze mel jit pan prezident na brigadu a zde uvadim proc:  V průběhu roku 1995 kupují harvardské fondy akcie České námořní plavby. Kožený se nikdy netajil tím, že Českou námořní plavbu ovládá, patrně proto, když jeho dvě lodě byly později zadrženy ve Velké Británii, Klausova vláda se rozhodla, že je za téměř dvě miliardy korun českých daňových poplatníků vykoupí.

0/0
5.1.2011 18:54

Rudick

"Zastánci EU, budou ještě agresivnější, bezmocnější a ..."

Profesor Bednář: Monnetovi pohrobci, nyní čím dál zřetelněji zastánci nedemokratické eurasijské říše, budou ještě agresivnější, bezmocnější a pomatenější. :-)

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/miloslav-bednar.php?itemid=11786

0/0
5.1.2011 16:08

kladivar2

Re: "Zastánci EU, budou ještě agresivnější, bezmocnější a ..."

dobrej clanek, takhle jsem se uz dlouho nezasmal R^ ;-D;-D;-D

0/0
5.1.2011 18:40

LimonadovyJoe01

Němci ví, že když chtějí po robotnících v protektorátech,

aby makali v německých firmách a cálovali za německé zboží, musí jim čas od času dopřát nějakou srandu v podobě sjezdovky, lávky nebo patníku z "peněz EU."

0/0
5.1.2011 16:04

jarda

Re: Němci ví, že když chtějí po robotnících v protektorátech,

Bez komentáře. ;-ORvRvRv

0/0
5.1.2011 20:47

ciankalparexelans

bože !

to je přece tele Rv

0/0
5.1.2011 16:00

Energeticcc

Berme si část zpátky?

Ten Klaus je fakt klaun, troufám si tvrdit, že ani jemu neuniklo, že jsme zatím čistými příjemci z rozpočtu EU (více získáváme než odevzdáváme).

0/0
5.1.2011 15:52

LimonadovyJoe01

Re: Berme si část zpátky?

Co EU řídí, dobře řídí. Čtyři nohy dobré, dvě nohy špatné.

0/0
5.1.2011 15:56

minutos007

Re: Berme si část zpátky?

Tak tak...;-(

0/0
5.1.2011 16:04

martin_simek

Re: Berme si část zpátky?

pro zidli ano !

0/0
5.1.2011 20:22

LimonadovyJoe01

No, cedulka, že je lávka, most, cesta, atd. hrazena

z peněz EU teď visí na každém patníku. Ovšem otázkou je, když dáte do společné kasičky 200 mega a za 50 mega vám opraví lávku, zda je to na potlesk.

0/0
5.1.2011 15:31

buranumdopamatniku

Re: No, cedulka, že je lávka, most, cesta, atd. hrazena

Ty asi taky nerozumis psanemu textu a neumis vyhledavat informace.

0/0
5.1.2011 15:41

LimonadovyJoe01

Re: No, cedulka, že je lávka, most, cesta, atd. hrazena

Tak hlavní je, že to umíš ty.

0/0
5.1.2011 15:47

mikril

Re: No, cedulka, že je lávka, most, cesta, atd. hrazena

to spíš vy špatně reagujete na tento příspěvek,který se týká poměru využívání dotací.

0/0
5.1.2011 15:48

martin_simek

Re: No, cedulka, že je lávka, most, cesta, atd. hrazena

a jste si jist, ze vic davame ?

0/0
5.1.2011 20:22

Ghort

A jak pekne...

...ten Vasek lyzuje! R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
5.1.2011 15:08

gorilí alfa samec

Re: A jak pekne...

Aby ne, když je to za peníze z EU ;-D

0/0
5.1.2011 15:14

LimonadovyJoe01

Re: A jak pekne...

A kde EU ty peníze vzala? Ona je tiskne?

0/0
5.1.2011 15:32

gorilí alfa samec

Re: A jak pekne...

Ne, bohatým bere a chudým dává. Takže to vlastně platí Němci.

0/0
5.1.2011 15:38

LimonadovyJoe01

Re: A jak pekne...

Neboj, ti to mají dobře spočítaný.

0/0
5.1.2011 15:47

kladivar2

Re: A jak pekne...

celkově jsme do společného rozpočtu v minulém roce odvedli necelých 36 miliard korun. Pro srovnání německý příspěvek byl přibližně pětadvacetinásobný (900 miliard)

0/0
5.1.2011 15:56

LimonadovyJoe01

Re: A jak pekne...

Kolonie v podobě Řecka, Portugalska, atd. za to stojí.

0/0
5.1.2011 16:01

Rudick

Re: A jak pekne...

Kolik se toho dostalo k nám? Ten rozdíl mezi našimi odvody a tím co dostáváme není tak velký. A hlavně - bez dotace EU by se ta samá sjezdovka postavila za 5x méně. ;-)

0/0
5.1.2011 16:02

buranumdopamatniku

podvody prichazi zespoda

Vsechny ty dotace , subvence a podpory  ktere se v Bruselu  rozhoduji, to vse  se deje na   basi podkladu, ktere prichazeji z clenskych zemi.  Proto Brusel vzdy, kdyz se nekde provali skandal jde zjistovat opodstatneni dotaci. Jinac receno;  na zaklade podvodnych informaci z jednotlivych zemi se  v Bruselu nemuze spravne rozhodovat. Na druhe strane , kdyz nebude dochazet k prerozdelovani, pak neni potreba EU.  A Cesko  se muze konecne zase oddat do sparu Kremlu.

0/0
5.1.2011 14:59

kladivar2

Re: podvody prichazi zespoda

a to prijde za 2 roky. V roce 2013 konci dotace z EU pro CR. nato jsem zvedavej jak to pak pan Kalousek ukociruje  ;-D

0/0
5.1.2011 15:04

cabalaje

zajímavé

to odpuci EU nevadi jezdit na sjezdovkach postavene z penez EU? at mu K.Neumanova postavi opet sjezdovku primo na hrade z penez dan. poplatniku, on ji opet podpori,on ma podvodniky rad viz vice takovych Kozenych to by republika vzkvetala ze soudruhu Klausi!!!

0/0
5.1.2011 14:48

mpixel

Re: zajímavé

až to tu vše bude z peněz z EU. Tak podle vás budeme muset sedět na prdeli, když jsme proti EU?

0/0
5.1.2011 14:51

Kozel_

Re: zajímavé

Nejsem z Klausova fanklubu, ale souhlasím s prezidentovým komentářem. Je to totiž tak, do EU platíme velké odvody, část dostaneme jako dotace zpět. Rozhodně nás např. nedotují bohatší státy, ani náhodou. Dostaneme zpět zhruba to, co jsme tam nejdřív vložili, minus částku na režii EU, která není fakt malá. Různí eurokomisaři jak p Špidla s půlmilionem měsíčně pro nás levní nejsou. Ani početná bruselská byrokracie.

Na sjezdovkách se totiž jezdilo i za bolševika, soudného člověka ani nenapadlo je počítat za "blahobyt socialismu". Byly tu totiž i předtím. Jsou tu hlavně hory, bez kterých to fakt nejde. A zas není rozumné každý kopec změnit na sjezdovku. Evropské dotace znamenají, že dostaneme po odečtení nemalé režie jen zpět své peníze (část), z toho smíme provést určité investice. Do nich ovšem EU významně mluví. Tj. své peníze ani zpět dostat nemusíme, pokud něco nebude přesně dle bruselských nařízení.

0/0
5.1.2011 14:57

gorilí alfa samec

Re: zajímavé

Nesmysl, ČR dostává od EU mnohem víc než odvede. A pan velkopodnikatel, co si uměl ty dotace vyřídit, si už určitě mne ruce, jak na té sjezdovce bude rejžovat.

0/0
5.1.2011 15:06

kladivar2

Re: zajímavé

siris tady bludy,

Česká republika dlouhodobě z rozpočtu EU získává výrazně více, než do rozpočtu odvádí.

Čistý příjem za rok 2010 z EU je 42,3 Miliard Kč a pro letošní rok 2011 to bude ještěe o 21 Miliard víc.

0/0
5.1.2011 15:08

karelsmíchov

Re: zajímavé

Kozlíku, je jen dobře,že EU dává peníze na prokazatelné projekty!pokud by jsme si peníze nechali tak by jsme nepostavili ani tu sjezdovku,

protože jak je známo tak na nic nejsou peníze,

proto že by jsme je utratili ,tak jako když se

porcuje medvěd ,jen k obohacení vyvolených[>-]EU

0/0
5.1.2011 20:28

mpixel

Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

40 milionů korun na školení zaměstnců. Vyhrála to samozřejmě firma, kterou vlastní šéf. Veřejná soutěž byla oznámena v regionálním tisku. Asi jako "Noviny přátel středočeského kraje", který téměř nikdo nečte. Zaměstnanci se budou školit komunikovat (žádný zaměstnanec o to nestojí ale je to levné). Školit to zvládne každý podle nějaké příručky. Vše se nafotí, vše proběhne podle regulí a 40 milionů je fuč.

Jaká je to výhoda, že jsme čistí příjemci dotací od EU ?EURv?

0/0
5.1.2011 14:46

mpixel

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

Kdyby ty peníze raději lidem nechali na výplatě.

0/0
5.1.2011 14:47

dunil_3

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

to že je tvůj šéf vykuk toho ještě moc o EU nevypovídá ...

0/0
5.1.2011 14:50

mpixel

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

to vypovídá všechno. Protože naše firma 100% nebude vyjímka.

0/0
5.1.2011 14:52

dunil_3

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

je to bohužel tak, pokud si ty peníze rozfrcáme na zbytečné projekty, je to pouze naše chyba. Schvalování grantů je na české straně. To dělá české ministerstvo.

0/0
5.1.2011 14:54

kladivar2

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

nekdo to musi schvalit a pokud se schvali takovej podvod tak ten schvalovatel dostal urcite malou (velkou) domu. cemu se divis v tomhle Kocourkove?

0/0
5.1.2011 14:52

mpixel

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

ono ale vše bylo podle pravidel a regulí. Žádný podvod. Prostě veřejná soutěž na nějakou zakázku musí být uveřejněna v nějakém regionálním tisku. Pouze toto je požadavek EU. A to byla. A pak chce EU fotky z jednotlivých školení kde má viset vlaječka EU. A to také dostane.

0/0
5.1.2011 14:54

kladivar2

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

ty dotace co firma dostane sice jsou z EU hrnce ale jdou pres sejto v CR, rek bych pres vic sejt. A tam je kamen urazu.

0/0
5.1.2011 15:11

zetkaa

Re: Naše firma dostala z ESF z programu OPLZ

Taky mě rozčiluje nepoměr mezi penězi z ERDF (většinou na infrastrukturu - silnice, železnice, ČOV...) a ESF ("měkké" peníze na vzdělávání, rekvalifikace apod.). O vysoký podíl prostředků z ESF se nechvalně zasloužil Špidla, a tak teď sklízíme, co zasel. Na dálnice a železnice je peněz málo, naopak podle objemu prostředků z ESF by se pomalu každý Čech mohl několikrát rekvalifikovat (bohužel nová pracovní místa se tím nevytvoří, ale napakují se jen školitelé, poradci a konzultanti). ;-€

0/0
5.1.2011 15:28

celpichl

S tím nemá Vašek problém.

co je zadarmo , třebas i z EU . Tak skol a hodně sněhových tunelů !

0/0
5.1.2011 14:44

dunil_3

Těmi našimi penězi myslí Papá Klaus

sebe, Hájka a Jakla? To mi připomíná ty nezbedy, kteří chodí do knihoven krást knihy, protože si je jekože zaplatili ze svých daní ... i když jsou povetšinou na sociálních dávkách. 8-o

0/0
5.1.2011 14:43

Dýzl

Hm škoda

že jsem tam nebyl, nechal bych si podepsat sáńky.

0/0
5.1.2011 14:42

mpixel

Já chci taky peníze na sjezdovku.....

Akorát mě stavební úřad nedá povolení, protože tam nemám známé ;-(

0/0
5.1.2011 14:37

mpixel

Re: Já chci taky peníze na sjezdovku.....

a obec mi neprodá ani parcelu na stavbu rodinného domu.

0/0
5.1.2011 14:38

molok

Re: Já chci taky peníze na sjezdovku.....

řekni Vaškovi, ten má problém pokud EU dotuje veřejné, ale pokud zainvestuje soukromé, tak si tam rád i zajede ;-)

0/0
5.1.2011 14:38





Najdete na iDNES.cz