Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kocábovi nezapomenu, jak jsem byl odejit z politiky, říká „taxikář“ Mejstřík

Martin Mejstřík byl v listopadu 1989 jedním ze studentských vůdců. Šest let strávil v Senátu, kde se proslavil jako antikomunista. Po odchodu z politiky pracoval za volantem i v bufetu. Teď je odborným vychovatelem a právě vydává knížku, kterou psal 15 let – Deník, aneb řekněte jim, že sametová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pláteník

a hele

kdepak ho vyšťourali?

0/0
19.4.2011 19:11

falm

Jak se snažil Mejstřk odstat do politiky. Tady máte důkaz.

Aneb, jak blogerský článek odhalil Mejstříkovo ledví.

http://presler.blog.idnes.cz/c/53373/To-je-opravdu-sila-Senator-Martin-Mejstrik-zebra-o-penize.html

0/0
19.4.2011 19:09

jirka m

Hlavně že nám v politice

zůstavají Ti čestnější, nekomunisté, nezloději a správní chlapíci... :-) Náš národ je už duševně totálně zdevastovaný. Alespoň podle diskuze zde...

0/0
9.1.2011 19:36

RodoDendron 0002

Re: Hlavně že nám v politice

"Poslední spravedlivý" promluvil a Země se v úžasu nad jeho genialitou zastavila ;-D;-D;-D

0/0
9.1.2011 20:48

RodoDendron 0002

Za to jak byl proti teplým, bych mu poblil taxík.

;-€

0/0
9.1.2011 15:43

jirka m

Re: Za to jak byl proti teplým, bych mu poblil taxík.

Teplý bych taky někam vystěhoval.:-)

0/0
9.1.2011 19:33

RodoDendron 0002

Re: Za to jak byl proti teplým, bych mu poblil taxík.

Mejstříku ještě tě to nepřešlo?;-D;-D;-D

0/0
9.1.2011 20:47

mararan

Nula

RvChlapce, nic neumis a tak jem muzes prodavat v bufetech, delat taxikare a snazit se zalibit do politiky. Vrat se do skoly, nauc se aspon psat a pak se prihlas na vedouciho stanku co prodava parky. Uvedom si, ze jsi nula...

0/0
9.1.2011 12:29

Tom.Žeryk.Masakryk

rezavá rolnička

Taxíkem nejezdím, bufetům se vyhýbám a v ústavu (jakémkoliv) snad nikdy nebudu ani na návštěvě...teoreticky mám tedy šanci vyhnout se setkání s tím šaškem...Mejstřík,,Kocáb, Bursík...stejná pakáž.

0/0
8.1.2011 17:12

micanut48

paradox

by me zajimalo, jak clen strany zelenych muze byt silnej antikomunista. Vsechny ty vetve socialistickych stran nejsou nic jineho nez jine jmeno pro marxisty a globalisty. Pryc se vsemi temi hajzly. Chce to probudit lidi, aby se vzdelali o tom, co opravdu svoboda je, a neuvazovali jen, jak vycucat penize z kapes jinych s pomoci te ci one strany.TIm jen posiluji totalitu a korupci. Mam jen obavy, ze svet je uz na tom s moralkou tak spatne, ze to povede jen k valce a nebo totalite, jakou jste tady jeste nevideli. Pro ty, kteri umi anglicky, doporucuji silne www.infowars.com (Alex Jones). To vam otevre silne oci.  

0/0
8.1.2011 12:33

hubitel iluzí

Re: paradox

R^R^R^

0/0
8.1.2011 23:55

pětrandočepice

Domnívám se, že Martin Mejstřík

skončil ve vysoké politice kvůli své rozporuplné povaze, osobnosti. ;-) Co říkáš, Martine? 

0/0
7.1.2011 19:48

rebecca de rennes

Re: Domnívám se, že Martin Mejstřík

R^ přesné

0/0
5.4.2011 14:47

pragina

IDEA

 - cpal se a neměl na to žaludeční prostor - !!;-DRv;-DRvRv

0/0
7.1.2011 15:09

badodmrtvereky

Pan Mejstřík

Jako student v době pokojného předání moci byl jistě zapojen do politického života v bývalé svazácké organizaci,případně jeho rodiče byli aktivními členy KSČ neboť jak mnoho lidí v politice tvrdí studovat na VŠ mohl pouze potomek rodičů v KSČ.

Je s podivem,že po odejití z jistě pohodlného korýtka v parlamentu skončil tak jak se uvádí.Asi ta studia nedopadla.Ono zviditelňování poukazováním na špatné metody bývalé KSČ by spíše sedělo někomu,kdo byl tímto režimem opravdu postižen v padesátých a následných letech a ten zřejmě VŠ nestudoval.

0/0
7.1.2011 14:16

wertzu

Re: Pan Mejstřík

Proč tady plácáte hlouposti.Můj otec seděl v padesátých letech dvanáct let na Bytízu a já jsem v sedesátém sedmém nastoupil na vejšku,kterou jsem vlastní vinou nedodělal.Nikdo mne nevyhazoval a skončil jsem jen vlastní blbostí.

0/0
7.1.2011 19:20

Cartman

Re: Pan Mejstřík

On ale psal "jak mnoho lidí v politice tvrdí studovat na VŠ mohl pouze potomek rodičů v KSČ" a to hloupost není, opravdu to spousta lidí tvrdí. Což samozřejmě neznamená, že by toto konstatování bylo pravdivé.

0/0
8.1.2011 9:57

uhlobar

Re: Pan Mejstřík

stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

0/0
8.1.2011 18:33

pětrandočepice

Re: Pan Mejstřík

Když nevíte, tak nepište. S Martinem Mejstříkem to bylo úplně jinak.

0/0
7.1.2011 19:50

ralfa

Re: Pan Mejstřík

Tahle "obehraná písnička" některým vydrží hodně dlouho, co? Jen aby ještě někoho za pár let zajímala.

0/0
8.1.2011 0:06

Černé svědomí křišťálové gumy

STUDENTSKÝ vůdce

který to jako student dotáhl na řidiče a prodavače ;-D;-D;-D;-D

0/0
7.1.2011 11:29

Petr Tenzor

Mejstrik - typicky priklad

nemoralniho cloveka, ktery si hraje na inteligenta a zalozil svou karieru na zvaneni a antikomunismu. Neni divu, ze je tu o nem clanek.

0/0
7.1.2011 11:01

ralfa

Re: Mejstrik - typicky priklad

A někteří by radši neustále psali o komunismu, co?

0/0
8.1.2011 0:09

DDTn1

Kdyz uz nic jineho

Je to prinejmensim slusny clovek se zasadami, coz se o drtive vetsine politiku rici neda...natoz o zelenych :-D

Bohuzel doplatil na medialni kampan, na stranu za jakou kandidoval a male umeni pohybovat se v politice a medii.

0/0
7.1.2011 8:03

lrkfa

Prosím Vás a v čem ta jeho slušnost spočívá

a jak se projevuje?

0/0
7.1.2011 9:23

Si0 po třetím zákazu

Re: Prosím Vás a v čem ta jeho slušnost spočívá

Uvedu příklad: takový Standa Gross taky vypadl z politiky a v obsluhovat v bufetu neměl zapotřebí.

0/0
7.1.2011 9:40

Petr Tenzor

Re: Kdyz uz nic jineho

Jiste, ta slusnost a zasady z nej primo tryskaly pri kazdem slovu a cinu ;-D

0/0
7.1.2011 11:02

wertzu

Re: Kdyz uz nic jineho

Jasně,nebyl křišťálově čistý a proto si nenahrabal.Nebuďte hlupák vážený a napište rovnou,že Vás štval jako komunistu a bolševika se svými názory.;-D

0/0
7.1.2011 19:24

realateista

Nedivím se, že Mejstřík skončil za volantem

Ten jeho primitivní antikomunismus jasně signalizoval povrchnost a nižší inteligenci. Předpokládám, že podobné to bude u Štětiny, Kalouska, Nečase a podobných géniů.

0/0
6.1.2011 23:39

good_luck!

Re: Nedivím se, že Mejstřík skončil za volantem

Kalousek je za vodou, tam bych se nebál ani po ukončení kariéry...., ten bude mít spíše mafiánský komplex, aby ho kumpáni neodstřelili, protože hodně ví.... Nečas je tupec a nastrčená figura s možná ideály, ale bez manažerských schopností

0/0
7.1.2011 7:17

Si0 po třetím zákazu

Re: Nedivím se, že Mejstřík skončil za volantem

Jak vypadá sofistikovaný antikomunismus?

0/0
7.1.2011 9:40

Petr Tenzor

Re: Nedivím se, že Mejstřík skončil za volantem

Napriklad schopnosti argumentovat misto pouheho plivani na neco, z ceho dotycny sam kdysi participoval.

0/0
7.1.2011 11:03

Si0 po třetím zákazu

Re: Nedivím se, že Mejstřík skončil za volantem

Jak participoval? Byl nucen v tom žít.

0/0
7.1.2011 12:24

rymac

opravdu ne

jestli tohle měla být polistopadová elita, tak se vůbec nedivím, že je naše země v takovém srabu.. (blijící smajlík) a tu svoji knihu si prosím strčte víte kde pane mejstřík Rv

0/0
6.1.2011 22:34

arogancemoci4

Michal jako kamarád kandidoval proti mně a to se mezi

kamarády nedělá ....

----

Jenže, on také Mejstřík kandidoval proti Kocábovi - a to se mezi kamarády dělá?????

0/0
6.1.2011 18:23

someone_else

S tím rozdílem, že

Kocáb (Bursíka s Jacques rovnou nechávám stranou) se po svých slibech o konci s politikou cpal zpátky, zatímco Mejstřík v ní aktivně byl a rozhodně se neflákal. Samo o sobě dost na tom, že mu bolševici a podobná pakáž dodnes nemůžou přijít na jméno – proč asi? Zkuste si tipnout, kdo z papalášů by dokázal složit funkci, odejít a živit se obyčejnou prací mezi normálními smrtelníky (a hlavně pro normální smrtelníky)? Ať už Mejstřík v politice chyby dělal nebo ne, zaslouží si – narozdíl od drtivé většiny našich mocipánů – úctu. Nechci nikomu křivdit, ale nikdo další takový mne bohužel nenapadá. Svou vizí (resp. prací pro ni) je Mejstřík srovnatelný možná ještě tak s někdejším prezidentem Nejvyššího kontrolního úřadu Lubomírem Voleníkem.

0/0
6.1.2011 19:03

arogancemoci4

Re: S tím rozdílem, že

Souhlasím, dá se to nazírat i takto.

Napadá - nenapadá - jsou takoví a jejich opravdu mnoho, stačí projít parlamentní weby a podívat se na jména v jednotlivých letech. Kužílek, Jégl,....

0/0
6.1.2011 19:09

Poslední___Mohykán

Re: S tím rozdílem, že

Nesledoval jsem to, jen bych chtěl vědět, co konkrétního v politice Martin Mejstřík dělal před svým zvolením do Senátu, a po jak dlouhou dobu před ním. A je to věcná otázka, žádný útok.

0/0
6.1.2011 19:11

Poslední___Mohykán

Re: S tím rozdílem, že

Aha, tak ono je to níže popsáno.

0/0
6.1.2011 19:12

Petr Tenzor

Re: S tím rozdílem, že

S bolseviky a podobnou pakazi jste na stejne urovni. Mejstrik byl za komunistu svazak a jeste s vedouci funkci, takze by se mel zastrelit, pokud mysli vazne to, co rikal. Jeho navrhy v Senatu vetsinou byly ukazkou vyplodu neprilis vyspeleho ducha. Pokud vim, funkci neslozil, nebyl zvolen. A zivit se obycejnou praci, kdyz mu nic jineho nezbyva (diky vlastni hlouposti a nemoralnosti) asi neni zasluha.

0/0
7.1.2011 11:12

someone_else

Zřejmě reagujete na něco jiného.

Ve výrazu „kdo z papalášů by dokázal složit funkci, odejít a živit se obyčejnou prací“ jen sotva najdete byť jen zmínku o nějaké zásluze. Zrovna tak nevím ani o jediném případu, kdy Mejstřík někoho podvedl, nebo se po někom z titulu moci vozil, anebo že by se přes cizí mrtvoly sápal do funkcí (dost takových nám dodnes smrdí v Parlamentu). Mohu se samozřejmě mýlit, ale pokud snad o něčem konkrétním víte Vy, klidně jmenujte (už dvacet let můžete, chrabrý disidente). ;-)

0/0
7.1.2011 14:35

rebecca de rennes

Re: Zřejmě reagujete na něco jiného.

:-)) Já vím koho podvedl a v dokumentu ještě lhal: svou ženu, a to si dává před jménu vizitku křesťan. Zpátky k ní a dětem se začal vracet, až když mu teklo do bot, poté, co nebyl zvolen podruhé do senátu, neměl kde bydlet etc., zřejmě ji roky podváděl... To jeho křesťanství mu až tak moc nebaštíma začínám pochybovat i o čistých úmyslech v tom jeho antikomunismu (v rodině samej komunista a on sám na vedoucí pozici v ssm? To mi nesedí k tomu agresivnímu inkvizitorskému antikomunismu. Nevím, prostě to mi říká intuice. To o tom jak hnesně se choval k ženě je ale fakt a je z filmu i cítit - viz její nečekaná návštěva v senátu a oběd s ním, tehdy už jí asi podváděl.. Když kandidoval byla mu její podpora dobrá.. Klasika. Nelže si tedy on sám a nám, co jsme mu pův. věřili, trochu do kapsy?

0/0
5.4.2011 14:34

rebecca de rennes

Re: S tím rozdílem, že

Nepíše si tohle sám pan Mejstřík? :-) Postupně ztrácíte příznivce, jsou věci, které lze zachytit v prostoru, myšlenky, odrazy Vašich činů, záknity pravdy v čtení mezi řádky když mluvíte o ideálech a zároveň tak nenávidíte a k tomu ty nálepky moc nejdou... Křesťan?

0/0
5.4.2011 14:37

Yarda.

Odejit?

Tys tam vůbec neměl přijít, vořechu. A vůbec - ten Senát by se měl zrušit.

0/0
6.1.2011 18:05

Fiara.L@seznam.cz

Hmmm

Tak přece jen ten Kocáb udělal něco užitečného.

0/0
6.1.2011 17:35

romansadra

Cemu se divi ?

Nemit rad komunisty prece neni zadna kvalifikace a v dnesni politice by to chtelo neco vic.  Ty jeho "antikomunisticke" navrhy v senatu byly jen neralne fantasmagorie a nic jineho tam nedokazalat . Proto ho uz politice nikdo nechce a "byl odejit".  Tak at se snazi zase nejak jinak anebo at se vrati na traktor sekat travu. 

0/0
6.1.2011 16:13

análista každým coulem

-

Antikomunista, c o ještě koncem osmdesátých let, než se to otočil nadšeně hulibrkoval jako vedoucí SSM a několika newsvazákům dovedl parádně zatopit. Hezky se překabátil kosmickou rychlostí.

0/0
6.1.2011 15:49

arogancemoci4

Ale CO by chtěl????

Vždyť vystudoval a ihned se stal politikem, myslím, že stejně jako Bohoušek Sobotkůj (ale osobnostně je nesrovnávám, chraň pánbů!!!) nikdy nic jiného nedělal, čili NIC neumí. Takže, logicky, musí začínat od píky. Ale oproti tomu Bohouškovi má aspoň charakter, to musím uznat i když jej nemám rád.

0/0
6.1.2011 14:09

computer

Re: Ale CO by chtěl????

Pokud je mi známo, tak nedostudoval. Zanechal studií hned po revoluci a vrhnul se na politiku.

0/0
6.1.2011 15:00

jirka1965

Re: Ale CO by chtěl????

Mohu se zeptat, jak se politicky angažoval? Podle mě o něm nebylo po revoluci slyšet a pak se někdy v roce 2002 stal senátorem. Ale do té doby se nijak politicky neangažoval, aspoň pokud je mi známo.

0/0
6.1.2011 15:14





Najdete na iDNES.cz