- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...budou za rok v zimě ještě větší. A nejskandálnější jsou džuzny na nových úsecích. Pak se divte, že chce každej velké SUV nebo teréňáka...
je to jen a pouze o tom, kdy český stát přestane být kocourkovem a zavede normální a v civilizovaném svěrě standardní odpovědnost správců komunikace, individuálních i personálních, za škody. právní i ekonomickou. Jsme skanzen Evropy, nikdo tu nepohání k odpovědnosti řidiče "pluhu" za to že nepluží, ředitele SÚS za to, jak jím ří\wená organizace ošetřuje silnice, jak mrhá státními penězi a na jakých silnicích se auta devastují. Přitom legislativa to umožňuje, problém je jen v nechuti eráru šlendrián postihovat u viníka a ne u oběti. Máme trestný čin porušení povinnosti při správě cizího majetku, máme trestný čin obecného ohrožení a řadu dalších.
Ja jel ve ctvrtek z Prahy do Varu a bylo to samy v blede modrym. Tohle je kolikrat uz vylozene ohrozeni zivota. Jeste ze ted nejezdi motorky, to by bylo mrtvejch....
Hm super, tuhle trasu budu od února taky jezdit.. Zkoušel jste to objet přes Chomutov?
a teď nemá na opravy silnic. Máte co jste zvolili. Ještěže nemusím po Středočeském kraji často jezdit. Několikrát stačilo. Nezávidím.
Jeden malý příklad za všechny - závějemi mezi obcemi Tochovice a Lazsko na Příbramsku projížděl "sypač" SÚS v sobotu 1.1.2011 v 15:55 hodin, jak jinak než se zdviženou radlicí, jízdu projel, naftu ušetřil, silnici neprohrnul. A nečinil tak poprvé, 10 cm zmrzlé vrstvy na celém 5km úseku s vyjetými kolejemi jasně mluví o tom, že takhle tam jezdí nadarmo (ne však zadarmo) už měsíc, co začalo sněžit. Zaměstnavatel o tom neví? Majitel komunikace (kraj) o tom neví? Policie o tom neví? Ví. Všichni na to kašlou.
teď aby bárta zastavil ještě opravy silnic, nejen výstavbu
... on zastavil nějakou výstavbu?
http://www.novinky.cz/domaci/195198-novy-cesky-vynalez-odstrani-diry-ze-silnic-za-nekolik-minut.html
Jenže oprava, co vydrží 10 let, to znamená jen jednu provizi do kapsy.
Pokud se místo toho oprava odflákne tak, aby vydržela maximálně rok, provizí bude mnohem víc...
Jo, taky jsem jí v neděli večer vymetl, naštěstí v offroadu s terénním pneu. Když už ŘSD o díře vědělo (a to vědělo, když tam byly značky) tak místo značek mělo výtluk ihned nechat opravit. Samozřejmě, že ta záplata není v těchto podmínkách navěky, ale když se udělá aspoň trochu pořádně, tak se dočká konce zimy, kdy už se to dá opravit trvaleji. A rozhodně to vyjde levněji, než placení škod za x zničených aut. Jenže u nás se o tom musí napřed začít psát, případně si tam musí rozbít auto nějaká VIP, aby se na ŘSD něco pohnulo... A na závěr jedna malá cenová kalkulace, kterou si může udělat každý: flastr cca 20m2 při průměrné hloubce 10 cm = cca 4 t materiálu. V penězích cca 12 000Kč za teplou balenou nebo cca 40 000 Kč za CANADER (může se pokládat i v -10°C) + pokládka cca 3000 za zpracovanou tunu materiálu. Takže cena za opravu v případě teplé balené 25 000Kč, v případě CANADERU o cca 30 000 víc včetně dopravy a pokládky. ŘSD by ale mělo mít práce nasmlouvány podstatně levněji...
"Když už ŘSD o díře vědělo (a to vědělo, když tam byly značky)" - když tam byly značky, tak proč jsi tam vletěl?
Opravit A nejde o zadne neprispusobeni jizdy stavu vozovky, toto je zavada vozovky, za kterou jeji provozovatel nese odpovednost.
V Česku? Nenese. Erár ti rychle svou odpovědnost vysvětlí. Za vše můžeš sám.