Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Politici žijí v domě hrůzy. I jinak chytrý Petr Nečas

Jak to, že se premiér staví tak silně za Pavla Drobila, i když tím riskuje? Dá se to vysvětlit jen tak, že politici vnímají realitu jinak než normální lidé. Politici hledají za vším moc a peníze. Nejsou schopni pochopit, že někdy jde i o něco jiného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arogancemoci4

Naši "novináři" dokonale ignorují Drobilovu podstatnou větu

»Pokud máte něco, co dokazuje... nějakou trestněprávní odpovědnost, tak buď s tím zajděte na nejbližší policii, anebo to zničte. Drobil v rozhovoru s Michálkem 9. 12. 2010

Jenže to by pak Kroupa, Kmenta a podobní rádobypisálci neměli senzaci.

0/0
18.12.2010 20:59

sickland2

Martina Komárka je škoda pro novinařinu

Jeho schopnost orientovat se v konspiracích by mu určitě zaviděl každý kriminalista...:-)

0/0
18.12.2010 12:42

VladK

Nečas (se)lhal

Pane Komárku, vy jste byl vždycky naivní. Po vašem vystoupení v Hyde parku jsem si říkal, že jste prozřel. A vy se vytasíte s takovouhle obhajobou Nečase. Šéf strany, která má v názvu slova občanská a demokratická, byla založena Klausem, který si nechá radit Jáklem, léta byla vedena Berlusconiho obdivovatelem Topolánkem , o financování se stará Langr, který "reformoval" policii a je jištěná z regionů mimo jiné JUDr. Řápkovou je minimálně blb a zasluhuje studenou sprchu. V domě hrůzy žijeme my všichni a nejen ta banda jinak chytrých, která sedí u kormidla.

0/0
18.12.2010 12:26

VladK

Naivita

0/0
18.12.2010 9:28

Mak76

Výborný článek... bohužel.

A myslím si, že ať jste volili kohokoliv, tak se shodneme, že za vlády ČSSD by to nebylo lepší...

0/0
17.12.2010 19:49

nucleus4

Kvalitní článek!

Jen doufám, že si to pan Nečas taky přečte a zamyslí se nad tím.

0/0
17.12.2010 19:41

hariprasad

Opravdu moc dobrý článek

Jestli toho máte víc, tak je to na knihu. Pravda je pravda, tu každý pozná.

0/0
17.12.2010 19:19

Pacholik

Bezvadně napsaný článek

jen sem si představil ty naše PIŽMONĚ ;-D;-D Proč jen není víc pánů Michálků:-(:-( ten český Augiášův chlív by potřeboval vyčistit, ČSSD nebo ODS nebo TOP09!!

0/0
17.12.2010 19:07

vladislavjan

Re: Bezvadně napsaný článek

souhlasím, ale tady nejde jen o politiky, jde taky o úředníky ministerstev, kteří tyhle levoty umožňují. Takže rušit ministerstva. Minimalizovat státní rozpočet, aby nebylo z čeho krást. Představte si kdyby zlodějíčkovi peněženek za krádež usekli jeden článek prstu jak by to potom vypadalo třeba na ministerstvu obrany.

0/0
17.12.2010 20:21

Jirka006

Pravda

Naprosto se ztotožňuji s názorem... i tím, že to je fakticky ještě mnohem horší. Na druhou stranu, mohlo by být ještě hůř...

0/0
17.12.2010 18:51

Pacholik

Re: Pravda

mám pocit že hůř je už jen v Rusku

0/0
17.12.2010 19:10

Mak76

Re: Pravda

Nemyslím si... Polsko, Slovensko, Maďarsko... Nemáme si co závidět. Rusko bude úplně jiná liga.

0/0
17.12.2010 19:48

DanSed

Myslím, že realita je ještě horší

Politici tu realitu vnímají naprosto přesně. Ale jejich pocit nadřazenosti, arogance a bezuzdného sobectví a sebestřednosti jim brání se chovat jako normální lidi.

Chybu udělal Michálek, že nevyužil té nahrávky, aby se dostal mezi elitu a rejžoval s nimi. To je uvažování Nečase. Prostě stejná chyba, jako když babka přehlédne slevu na vajíčka a koupí dražší.

0/0
17.12.2010 18:41

Pacholik

Re: Myslím, že realita je ještě horší

jj bohužel to tak vypadá... jako by pánové zapoměli že jsou zvolení a volí je voliči tedy my všichni !!

0/0
17.12.2010 18:55

DanSed

Re: Myslím, že realita je ještě horší

Volí je sice voliči, ale místo na slunci jim zajišťují peníze finanční oligarchie. Takže jsou sice zvoleni voliči, ale jsou zaměstnanci velkopodnikatelů, kteří je přes sponzorské dary (v tom nejlepším případě), zmanipulované zakázky s černými penězi (Drobilkauza), podíly ve společnostech s akciemi na doručitele (FVE) a další nástroje skutečně financují. Jediná šance je domluvit se na nějaké nové straně, která ještě není propojená s velkokapitálem, dostat je do sněmovny tak, aby měli většinu a rychle změnit systém, než tato chobotnice infiltruje i do této nové strany. To je ale díky finanční síle sponzorů a kmotrů novodobé národní fronty dost utopie. Čelit Tykačům, Bakalům, Kellnerům, Chrenkům a dalším disponujícím mocí peněz, policií, soudy a státnímu zastupiteli, krytými médii (Bakala drží přímo HN, Kellner Euro, další jsou propojena komplikovaněji) je boj Davida s Goliášem. A servítky se rozhodně neberou, jde o kejhák.Je to smutné,ale bez revoluce,války nebo kolapsu to změnit nejde.

0/0
17.12.2010 19:51

vladislavjan

Re: Myslím, že realita je ještě horší

R^R^R^

0/0
17.12.2010 20:14

Navádím ke slušné diskuzi

Docela koukám kolik lidí ten článek naštval

Mně to přijde jako docela pravděpodobný scénář. Asi opravdu máme takovou vládu, jakou si zasloužíme.

0/0
17.12.2010 18:17

--Judith--

Re: Docela koukám kolik lidí ten článek naštval

Nemám pocit, že bych si takové politiky zasloužila.

Nikdy jsem si nepřivlastnila nic jinak, než že jsem si to koupila.

Já takovými lidmi z duše pohrdám.

0/0
17.12.2010 18:54

TheOne

?

Po bitvě každý generál, že?

Ty a tobě podobní, kteří kritizujete Michálka. Trošku sebereflexe by to chtělo. Opravdu si myslíte, že jde o to, kdy a jak nebo s jakým zpožděním Michálek udělal to nebo ono? Každý a stejně i ty, by jednal subjektivně, možná ne ideálně, ale důležité je to, že Michaálek v tomto případě nakonec jednal. Pohnutky nejsou důležité, důležitá je podstata - k oznámení došlo.

Zkus se sám nad sebou zamyslet, kam vlastně tvůj příspěvěk směroval, proč byl napsán. Kdybys měl tu moc, že bys byl hlavní soudce a vyšetřoval tuto kauzu, byla by toto hlavní otázka, která směřuje k odhalení zločinu nebo by to byla otázka někoho na výplatní listině?

0/0
17.12.2010 17:30

zsomr

p.Michalek nejednal jako bojovnik proti korupci

Michalek mel oznamit korupcni jednani NEPRODLENE na Policii CR a necekat dva mesice . Az uz vubec ne seznamovat s tim nadrizeneho a verejnost a tim de fakto znemoznit dalsi mozne odposlechy . Vzdyt kolik by jsme se toho dozvedeli , kdyby ti nahravky Michalek nezverejnova a Policie nasadila dlouhodoby odposlech .

0/0
17.12.2010 17:05

vokroj

Re: p.Michalek nejednal jako bojovnik proti korupci

asi ti unikají obecně platné formy organizace řízení

0/0
17.12.2010 18:06

DanSed

Re: p.Michalek nejednal jako bojovnik proti korupci

Asi Ti uniká, že ohlásit na Policii je jako poprosit, jestli by to neututlali a nenašli něco kompromitujícího na něj samotného, aby pak už musel držet hubu. Takhle to funguje.

0/0
17.12.2010 18:43

opportunity

Re: p.Michalek nejednal jako bojovnik proti korupci

R^

0/0
17.12.2010 19:08

Pacholik

Re: p.Michalek nejednal jako bojovnik proti korupci

policie by nevyšetřila NIC!!!! takový postup je správný a jediný možný

0/0
17.12.2010 18:57

zsomr

Pane Kroupa

Michalek mel oznamit korupcni jednani NEPRODLENE na Policii CR a necekat dva mesice . Az uz vubec ne seznamovat s tim nadrizeneho a verejnost a tim de fakto znemoznit dalsi mozne odposlechy . Vzdyt kolik by jsme se toho dozvedeli , kdyby ti nahravky Michalek nezverejnova a Policie nasadila dlouhodoby odposlech .

0/0
17.12.2010 17:01

Pacholik

Re: Pane Kroupa

houbeles Rv pane Drobile .... policie by nevyšetřila NIC!! však když jste podal demisi tak ste se smál až jste se za břicho popadal... ale nemylte se, kdo se směje naposled ;-);-)

0/0
17.12.2010 19:14

sarumánek

Komárku, Komárku...

Chcete, aby vás čtenáři brali vážně, aby věřili vašim čestným úmyslům a ryzí profesionalitě, a přitom píšete tak evidentní bludy jako třeba "Drobil se snažil obstarat peníze pro ODS běžným způsobem" Tedy vrchol diletantismu, kdy je pod rozlišovací schopnost "profesionála" rozeznávat Knetiga a Drobila. Prostě lidem vsunute svoji nehorázně nepodloženou spekulaci jako fakt - a část lidí s tím jako s faktem začne pracovat. Děláte to přesně takhle až zoufale často, a pak se divíte, když někdo média obviňuje z "mediálních kauz". Co byl třeba Čuněk, o kterém dnes i vy píšete, že se "asi ničeho nezákonného nedopustil, ale byl mediálně nešikovný"? Vzpomínáte na tu kanonádu, jakou jste na něj bez důkazů vystříleli a nikdy se za nic neomluvili? Zkrátím to - politikům žádnou čistotu nevěřím, ale novinářům taky ne. Chtějí prostě prodávat co nejvíce své noviny, proto se neustále pohybují po tenké hraně bulváru a objektivní, tzn. často suché sdělování prověřených informací je zajímá jen pramálo.

0/0
17.12.2010 16:59

Pacholik

Re: Komárku, Komárku...

Drobile nemáte co dělat tak píšete na netu co;-D;-) chlapče .... konec zvonec ;-)

0/0
17.12.2010 19:00

Chester

Re: Komárku, Komárku...

Tak za 1) Přečtěte si ZNOVU nápis článku, kde se CapsLockem píše "NÁZOR:," to znamená to, co si o tom subjektivně myslí ten, který článek psal. Tím pádem nejsou potřeba důkazy, protože vy sám si taky vytváříte názory, které třeba vůbec nejsou podložené a nebo jsou založeny na úplně nesmyslných věcech. A tím se dostáváme k bodu 2). Věřte dneska někomu... Média nám neservírují pravdu jako takovou, pravdu má každý svojí, takže není možné a snad je i špatné věřit tomu, co v médiích píšou. Vždycky to bylo jinak, než se píše a říká, nikdy se dvě verze neshodnou, když jednu a tu samou věc vypráví dva lidé. Uvědomte si, že pravdu si musíte vytvořit vy sám, je na vás, čemu chcete a budete věřit. Zde jsou jen věci, které vás mohou ovlivnit, nebo je díky jiným poznatkům vyvrátíte.

Bohužel, nikdo z nás tam nebyl, nikdo je neslyšel, neviděl, u jednání neseděl. Vše, co se tu píše, jsou zas jen spekulace a to, jak se vyjádří zúčastnění, to budou zase jen jejich pohledy na věc - nazývané "lži."

0/0
17.12.2010 19:15

WebFilozof

Novináři žijou v ještě větší špíně.

"Politici nechápou, že zveřejnění důležitých informací

považují redaktoři za svou profesionální povinnost. A jsou na to hrdi.

To není holedbání, to je popis normální práce."

Ale houby. Novináři práskou prostě to, co jim někdo řekne. Vždycky za tím někdo je. Novinář co pátrá sám kvůli ideálům neexistuje.

I takové Watergate jim prásknul chlápek z FBI, co byl naštvanej, že ho nepovýšili, tak si chtěl vyřídit účty... VŽDYCKY za tím někdo je.

0/0
17.12.2010 16:57

--Judith--

Re: Novináři žijou v ještě větší špíně.

Mýlíte se. Cosi jako stavovská čest ještě existuje. hrdost na dobře udělanou práci.

To je váš problém, že to nemáte.

0/0
17.12.2010 18:52

trojuhelník

prohnilí proti prohnilým

Mr. Komárek by neměl tak často sledovat seriály na TV Nova. Začíná vnímat realitu úplně jinak, než běžný občan.

0/0
17.12.2010 16:41

Ajvn

zbytecne tlachani

Nezlobte se, ale tenhle clanek mi prijde tak trochu na objednavku, aby z politiku udelal chudaky, kteri jsou vlastne obeti sami sebe. Nikoliv, bavime se tu o nemale skupine gauneru a mafianu a jedine spravne reseni by bylo zastavit cinnost podobne fungujicim stranam, penize zabavit a vratit do rozpoctu a vsechny tyhle aktery nechat zcernat v kriminale, protoze to jsou pouze a jen kriminalnici toho nejhrubsiho zrna. Ac jsem pravicovy volic, musim rict, ze po takovem skandalu, ktery, jak doufam, se podari dale rozkryt, by musela v normalni demokracii vlada okamzite jit od valu a rada ministru vcetne premiera jit brucet.

0/0
17.12.2010 16:32

cadil

Už na dochází......

Celkem mně nezajímá co si o tom myslí pan Komárek, ten byl vždycky mimo, ale jestli po mně jakýkoliv politik chce abych poctivě platil daně, nekradl a žil slušně, tak to musí dělat taky. Jinak ať táhne. A pan premier s jeho kecama že dostal mandát, že si lidi vybrali reformy se seknul. Jeho strana a ti další byli ve volbách až druhý!!! Kecy že každý občan tohoto státu dluží, neberu. Nedlužím nic platil sem daně a poctivě pracoval.

0/0
17.12.2010 16:04

stryke

Re: Už na dochází......

A máte(me) věci, na které jsme si ještě nevidělali... dálnice, cigá*ni, průmyslové zóny, nemocenské, nemocnice... Takže, jo...dlužíme všichni, minimálně to budeme muset jednou všichni zaplatit. A pokud to budeme muset zaplatit, tak se dá naopak i říct, že to dlužíme.

0/0
17.12.2010 16:08

JCage.

V celym tom cirkuse se najde jeden

jedinej clovek, kterej chce vyjit na svetlo s pravdou, chce udelat tu spravnou vec... a pro premiera to znamena, ze dotycnej shromazdoval kompro aby nekdy mohl jednou nekoho vydirat...

0/0
17.12.2010 15:30

stryke

A tu o Jeníčkovi a Mařence tam nemáte?

Tomu vážně věříte, že někdo jen tak odhaluje korupci svých kolegů a nadřízených? Vážně věříte tomu, že novináři jsou normální zaměstnanci, co se snaží jen dělat svoji práci? Měl jsem čest náhlednout do kuchyně novinářů a je mi z toho zle ještě dnes: snaha někoho "dostat" bez jakýchkoliv morálních zákonů a hranic, pokud je to policista, úředník, hasič, lékař...tím lépe; osobní zášť, vyřizovaná se svými "obětmi" přes média; konstruování kauz tak, aby to bylo marketingově co nejzajímavější, aby to byl trhák, šok, skandální odhalení... a pravda? Koho dneska zajímá pravda, že, páni novináři. Holt pro novináře platí "Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti". A novináři bez těch svých vlků být nemohou... a za chvíli začnou výt úplně stejně!!

0/0
17.12.2010 14:50

VladK

Re: A tu o Jeníčkovi a Mařence tam nemáte?

Tohle není moc konstruktivní přístup.;-(

0/0
18.12.2010 9:27

čulibrkbrk

Už se vrátil náš milovaný

premiér Padnikomupadni?

0/0
17.12.2010 14:29

--Judith--

Díky za inspirující analýzu.

Zajímalo by mne, jak by podobnou studii napsal psychiatr.

0/0
17.12.2010 13:18

pyjonýr z tup009

Včera blekotal Komárek večer na čt24 - bez komentáře.

Ale napsat o Slotovi - jinak chytrý,to už je fakt moc.:-(

0/0
17.12.2010 13:11

cestovatel2

Krutá pravda

.. doslova a do písmene. Jsem opravdu zvědav jak si s tím poradí  dinosaurobijci VV. Mají jenom dvě možnosti - držet hubu a krok a šlapat brázdu, nebo zařvat a vystoupit z koalice. Druhá možnost se mi nejeví reálná.Rv

0/0
17.12.2010 13:06

ppetr1

politici

pane Komarek ted uz to zacinam chapat a trefil jste HREBICEK NA HLAVICKU !!!

BUDE OVSEM OBTIZNE TO VYSVETLIT SIROKE OBCI VEREJNE !!!

nezvete to treba DOTACEGATE.bude to srozumitelne pro sirokou obci verejnou.

kazda dotace je spatna doatce a politici se na tom jen a jen prizivuji radove v 10-100 mld !!!!!!!!

0/0
17.12.2010 12:54

KMJ

Hmmm.

Myslím že je to ještě složitější a píše to autor z pohledu novináře . Jenomže i ten novinář žije ve svém světě a musí vykazovat činnost . Čím víc , tím líp . Takže občas udělat z komára veblouda . občas něco potlačít aby nenarazil . Něco přejít . Něco si vymyslet  , něco překroutit a pod . To vůbec nevztahuji na Drobila a spol . Prostě obecně a jak se říká napříč stranami .

0/0
17.12.2010 12:51

Pattr

Re: Hmmm.

A realita jde ještě dál! Pan Michálek pro HN na otázku, proč to ještě dříve než policii oznámil novinářům, odpovídá asi tak, že se chtěl pojistit, aby by se mu něco nepřihodilo!

0/0
17.12.2010 13:26

Hrochhonza

Chtělo by to psychiatra

Vážený pane Komárku.

Na Váš komentář bych chtěl znát ještě názor nějakého renomovaného psychilatra. Jsem sice laik, ale mám dojem, že se jedná o nějakou úchylku, která postihuje skupinu lidí u moci. Pak bychom se ale neměli divit, že protikorupční mechanismy musí zákonitě zůstat na papíře a nikdy se vlastně nenaplní. Takže zůstanou vděčným předvolebním tématem všech stran napříč politickým spektrem. Už mi je teda jasné, proč ČSSD před celostátními volbami si za jedno ze svých hesel zvolila: Vymítíme korupci v Praze! Pěkné heslo. Takže podle ČSSD by se již ve Středočeském kraji korumpovat mohlo. Dá se to chápat i tak, že každý úřad a organizace, která je korumpována, nebo sama korumpuje, by si měla za tímto účelem pořídit i třeba formou pronájmu nějaké vhodné mimopražské prostory.

Co legislativa? Místo protikorupčních opatření se zaměřit na zkulturnění koruce samé. Úkolem zákonodárců by se teda mělo stát zavedení vysokých korupčních standardů.

0/0
17.12.2010 12:50

Jarouch777

Hmm dobre napsany

R^

0/0
17.12.2010 12:41

Bezevlas

dobře napsaný

ale vlastně jediná šance,jak obhájit ODS nebo spíš snížit dopad...rozmělnit to na všechny.Já si osobně myslím,že ODS má oproti ostatním stranám v tomhle silně navrh,včetně ČSSD.Na ČSSD byl v posledních letech nepoměrně vyvíjen větší tlak ze strany médií než na ODS,proto neméli takovej prostor jako ODS

0/0
17.12.2010 12:34

beachside

bezva

ale proč polokorupční systém,když je to jednoznačná korupce všech politických stran viz Gross a jeho 100 mega

0/0
17.12.2010 12:15

Kudry

Re: bezva

100 mega jsou jenom drobny

0/0
17.12.2010 12:41





Najdete na iDNES.cz