Diskuze

Řidiči láteří na kamiony. 40 tunami ani zimní gumy nehnou, oponují „tiráci“

Sněží. Sedíte napjatě za volantem svého vozu a zuby nehty se snažíte na zaváté silnici udržet. Najednou provoz zastaví a vy v bílé pustině zůstanete i několik hodin stát. Kdo to zavinil? V tom mají šoféři osobních aut jasno: kamiony. A většinou mají pravdu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

net.Xtreme V.

17. 12. 2010 13:06
Podle mě to je naopak

kamioňáci jsou obecně slušnější, jenže těch slušných si nikdo nevšímá a těch pár autocenzur dokáže nadělat víc škody než několik autocenzur v osobácích, kamion je prostě velký a jeho nehoda může způsobit dost velkou paseku, takže by měla být určitá přísnost a ještě větší tlak na autocenzury v nich než na autocenzury v osobácích, i když i bez nich by na silnicích bylo lépe.

0 0
možnosti

habásko

17. 12. 2010 13:36
Re: Podle mě to je naopak

Ať se přihlásí ti kamioňáci kteří na dálnici jedou v pravém pruhu když vedle nich vjíždí na dálnici kamioňák další, kteří bezohledně neuhnou do levého pruhu aby kamarád nemusel brzdit,  hlava nehlava a neohrožují tím rychle jedoucí osobní auta v tomto pruhu ! Běžný zlozvyk v ČR ! (nehlašte se všichni....)

0 0
možnosti

Antikodex

17. 12. 2010 12:25
Za komančů byl TIRák elita

musel umět jeden cizí jazyk, mít výuční list automechanika, mnohdy i maturitu, čistý trestní rejstřík a kádrově čistý, aby mohl na Západ. A všichni si tu práci považovali, protože se díky ní dostali za dráty! A dneska? ;-(

0 0
možnosti

habásko

17. 12. 2010 13:46
Re: Za komančů byl TIRák elita

 Zapomněls dodat že často musel vhodně udávat a těm co ho tam pustili něco málo propašovat - třeba ojetého medvěda v údajně prázdném návěsu....

0 0
možnosti

Antikodex

17. 12. 2010 12:23
Máslo na hlavě mají obě strany

Ale u kamioňáků se hodně vyskytuje arogance, bezohlednost, kdy zneužívají toho, že mají mnohem těžší vozidlo, a tudíž by z případné krize vyšli ve zdraví. Jak jinak si lze vysvětlit úmyslné najíždění na předjíždějící auto v levém pruhu, souběžnou jízdu 2-3 tiráků ve všech pruzích dálnice nebo úmyslné ignorování ZIPu. A to nemluvím o vzájemné domluvě vysílačkami na společné pomsta vůči autu, které některého z kamioňáků omezilo.

Na řidiče tiráky by mělo být mnohem přísnější měřítko. Protože se svými 40 tunami za zády jsou při bezohledné jízdě mnohem nebezpečnější ....

0 0
možnosti

jmix

17. 12. 2010 13:39
Re: Máslo na hlavě mají obě strany

S nadpisem a poslední větou souhlasím. Se zbytkem příspěvku se dá s úspěchem polemizovat.:-)

0 0
možnosti

Point_M

17. 12. 2010 11:30
K Anketě na bezohlednost

Nemyslím si že by řidiči náklaďáků byly významně bezohlednější než řidiči osobních aut. Jen je jejich bezohlednost více vidět a má většinou mnohem horší následky na ostatní účastníky provozu.

0 0
možnosti

Hrochomut

17. 12. 2010 11:59
Re: K Anketě na bezohlednost

Přesně! Prostě, když se vybourá osobák nebo prostě uvízne, většinou tím nezatarasí celou dálnici, narozdíl od kamionu. Kamionu, vzhledem k hmotnosti, se také snadněj stane, že v zimě jednoduše nějaký ten uklouzaný kopec nevyjede. S bezohledností to většinou nemá moc co dělat..

0 0
možnosti

ViKo1

16. 12. 2010 21:32
jak to dostat za hranice

ono totiž ty problémy zřídka způsobí českej kamion. Většinou to je chyba balkánu a ten jak známo začáná za řekou Moravou... tam je jim jedno jaký zákony tady máme...

0 0
možnosti

halagajda

17. 12. 2010 8:26
OPRAVA

ten "Balkan" zacina uz tam kde konci Nemecko, rozdil v etice ridicu je sokujici...

0 0
možnosti

pehlad

16. 12. 2010 21:12
Musím se některých kamioňáků zastat

Problém je v tom že dnes usedne do kamionu spousta amatérů v pantoflích,kteří pokud mají zacouvat,jsou na prášky.Ale je spousta z nich zkušených a těm fandím.Ono je to stejné jako u řidičů osobních vozidel,někdo je trotl,někdo ne.Bohužel 60% řidičů patří do skupiny TROTL8-o8-o8-o a lze to na silnicích denně vidět.!!!!!!

0 0
možnosti

single_female_lawyer

16. 12. 2010 21:31
Re: Musím se některých kamioňáků zastat

Když jedeš do kopce který vyjet prostě za daných podmínek nemůžeš tak je jedno jestli je řidič Bůh nebo amatér

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

16. 12. 2010 20:14
mě by zajímalo

kde ty kamiony budou stát?? parkoviště nejsou,odstavné pruhy mají velikost na mopedy,a když odstávka bude trvat 2-3 dny kde budou řidiči vykonávat potřebu,hygienu,co budou pít,jíst atd.napadlo toto navrhovatele??

0 0
možnosti

single_female_lawyer

16. 12. 2010 20:29
Re: mě by zajímalo

to je jejich problém, ať si vozí stan.:-P

0 0
možnosti

Atomike

16. 12. 2010 19:13
Největší "sranda" je

když si v tomhle počasí vynucuje chodec před takovym kamionem přednost na přechodu.

0 0
možnosti

Atomike

16. 12. 2010 19:11
By mě zajímalo

kolik lidí ze zdejších chytrolínů ví, jak se chová kamion, nebo náklaďák s přívěsem, alespoň na suchý silnici, natožpak na sněhu a ledu.

0 0
možnosti

mrmelnik resurrected 1.0

16. 12. 2010 18:54
NO KONEČNĚ

"Například posílení pravomoci policie, aby mohla v případě kalamity nákladní auta zastavit. Případně vůbec nepustit do země."  .. to je jak smilování, toto R^

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

16. 12. 2010 20:08
Re: NO KONEČNĚ

no vymyšlené to je hezky ale kde ty kamiony odstaví?

0 0
možnosti