- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kamioňáci jsou obecně slušnější, jenže těch slušných si nikdo nevšímá a těch pár autocenzur dokáže nadělat víc škody než několik autocenzur v osobácích, kamion je prostě velký a jeho nehoda může způsobit dost velkou paseku, takže by měla být určitá přísnost a ještě větší tlak na autocenzury v nich než na autocenzury v osobácích, i když i bez nich by na silnicích bylo lépe.
Ať se přihlásí ti kamioňáci kteří na dálnici jedou v pravém pruhu když vedle nich vjíždí na dálnici kamioňák další, kteří bezohledně neuhnou do levého pruhu aby kamarád nemusel brzdit, hlava nehlava a neohrožují tím rychle jedoucí osobní auta v tomto pruhu ! Běžný zlozvyk v ČR ! (nehlašte se všichni....)
musel umět jeden cizí jazyk, mít výuční list automechanika, mnohdy i maturitu, čistý trestní rejstřík a kádrově čistý, aby mohl na Západ. A všichni si tu práci považovali, protože se díky ní dostali za dráty! A dneska?
Zapomněls dodat že často musel vhodně udávat a těm co ho tam pustili něco málo propašovat - třeba ojetého medvěda v údajně prázdném návěsu....
Ale u kamioňáků se hodně vyskytuje arogance, bezohlednost, kdy zneužívají toho, že mají mnohem těžší vozidlo, a tudíž by z případné krize vyšli ve zdraví. Jak jinak si lze vysvětlit úmyslné najíždění na předjíždějící auto v levém pruhu, souběžnou jízdu 2-3 tiráků ve všech pruzích dálnice nebo úmyslné ignorování ZIPu. A to nemluvím o vzájemné domluvě vysílačkami na společné pomsta vůči autu, které některého z kamioňáků omezilo.
Na řidiče tiráky by mělo být mnohem přísnější měřítko. Protože se svými 40 tunami za zády jsou při bezohledné jízdě mnohem nebezpečnější ....
S nadpisem a poslední větou souhlasím. Se zbytkem příspěvku se dá s úspěchem polemizovat.
Nemyslím si že by řidiči náklaďáků byly významně bezohlednější než řidiči osobních aut. Jen je jejich bezohlednost více vidět a má většinou mnohem horší následky na ostatní účastníky provozu.
Přesně! Prostě, když se vybourá osobák nebo prostě uvízne, většinou tím nezatarasí celou dálnici, narozdíl od kamionu. Kamionu, vzhledem k hmotnosti, se také snadněj stane, že v zimě jednoduše nějaký ten uklouzaný kopec nevyjede. S bezohledností to většinou nemá moc co dělat..
ono totiž ty problémy zřídka způsobí českej kamion. Většinou to je chyba balkánu a ten jak známo začáná za řekou Moravou... tam je jim jedno jaký zákony tady máme...
ten "Balkan" zacina uz tam kde konci Nemecko, rozdil v etice ridicu je sokujici...
Problém je v tom že dnes usedne do kamionu spousta amatérů v pantoflích,kteří pokud mají zacouvat,jsou na prášky.Ale je spousta z nich zkušených a těm fandím.Ono je to stejné jako u řidičů osobních vozidel,někdo je trotl,někdo ne.Bohužel 60% řidičů patří do skupiny TROTL a lze to na silnicích denně vidět.
Když jedeš do kopce který vyjet prostě za daných podmínek nemůžeš tak je jedno jestli je řidič Bůh nebo amatér
kde ty kamiony budou stát?? parkoviště nejsou,odstavné pruhy mají velikost na mopedy,a když odstávka bude trvat 2-3 dny kde budou řidiči vykonávat potřebu,hygienu,co budou pít,jíst atd.napadlo toto navrhovatele??
to je jejich problém, ať si vozí stan.
když si v tomhle počasí vynucuje chodec před takovym kamionem přednost na přechodu.
kolik lidí ze zdejších chytrolínů ví, jak se chová kamion, nebo náklaďák s přívěsem, alespoň na suchý silnici, natožpak na sněhu a ledu.
"Například posílení pravomoci policie, aby mohla v případě kalamity nákladní auta zastavit. Případně vůbec nepustit do země." .. to je jak smilování, toto
no vymyšlené to je hezky ale kde ty kamiony odstaví