Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metro mezi Pražského povstání a Florencí nejezdilo. V tunelu byla voda

Na trase metra C mezi stanicemi Pražského povstání a Florenc nejezdily téměř pět hodin vlaky. Do Nuselského mostu totiž začala téct voda z tajícího sněhu, který leží na mostě. Cestující museli přesedat do náhradních autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

WIFI

Odpovědnost

" Dilatační spáry na Nuselském mostu jsou dlouhodobě ve špatném stavu. "Již delší dobu se snažíme iniciovat opravu mostu. Problém je, že oprava by vyžadovala omezení dopravy na mostě, což není úplně jednoduché,""

Takže se na opravy vykašlem, aby nebyly dočasně kolony, počkáme až se stav ještě horší, pak bude oprava trvat déle, kolony budou déle a bude stát víc peněz. No, za tento přístup by měl být minimálně vyhazov a náhrada škody, která vznikne odkládáním nutných prací.

0/0
9.12.2010 10:38

Kombajn

dpp dekuji :)

Nejvic me dojala ta nahradni doprava... I když odzkoušet si dostat se ve špičce z I.P.Pavlova na Budějovickou, když nejezdí metro Nuselákem je taky velmi poučné a přínosné. Po 20ti minutách dojel na zastávku na Ipák autobus náhradní dopravy. Byl nacpaný k prasknutí a venku lidí, že by zaplnili 3 takové prázdné autobusy. Nakonec jsem se tedy vrátil k tramvaji číslo 4 a jel na konečnou směrem k práci. Tam jsem přesedl na bus a před osmou jsem byl doma jako na koni.

více na http://kombajn.bloguje.cz/873761-dostat-se-domu-z-prace-k-nezaplaceni.php

0/0
8.12.2010 23:05

marzena

Re: dpp dekuji :)

jako nehodlám tady kdovíjak obhajovat DP, tím méně autobusovou část - např. proto, že řidiči jsou často nepokrytě vulgární a nemůžu si pomoct od dojmu, že si značná část léčí své komplexy na cestujících, ke kterým mají narozdíl od strojvůdců metra a řidičů tramvají nejblíž.  Přesto si myslím, že nezaujatý člověk dnes viděl, že se DP snaží situaci, za kterou jednoznačně nemůžou, co nejlíp vyřešit. Pochybuji, že by v jakékoli jiné evropské metropoli začaly náhradní autobusy v tak krátké době vůbec jezdit. Byť samozřejmě poddimenzovaně, ale jak chcete proboha plnohodnotně nahradit autobusy po přecpané magistrále linku metra, kde ve špičce jede každých 100 sekund vlak s kapacitou cca 1000 osob? 

0/0
9.12.2010 0:10

marzena

Re: dpp dekuji :)

Tady si zřejmě každý představuje, že jízdné bude nulové, kvalita

cestování maximální a ještě bude u každé stanice metra v záloze 20

nastartovaných autobusů se zívajícími řidiči tak, aby bylo možné během

pár minut výpadek metra nahradit. 8-o Holt jsme národ, kde každý všemu rozumí, všude byl a od všeho má klíče, že jo..

0/0
9.12.2010 0:10

ironstat

Re: dpp dekuji :)

z I.P.Pavlova jsi pesky za maximalne 15 minut na Vysehrade, opet maximalne za 15 minut na Pankraci a na Budejovickou uz je to co by kamenem dohodil :-) tedy rekneme opet 15 minut

neni lepsi se projit na vzduchu, nez se mackat v takovemhle pripade v doprave?

0/0
9.12.2010 8:39

dino_na_idnes

Re: dpp dekuji :)

Pravda, sice je to jen něco přes čtyři kilometry, takže Váš odhad sedí, na druhou stranu včera bylo lehce nad nulou, pršelo a na ulicích byly místy louže a místy břečka, na vycházku nic moc, dal jsem si to včera z Pražského povstání na Synkáč (kde jsem dle svého očekávání nasedl do poloprázdné tramvaje) a docela mi to jako vycházka stačilo.

0/0
9.12.2010 17:06

Nahlas se ti směju 2

Re: dpp dekuji :)

Jen člověk zcela neschopný jakékoliv racionální úvahy by si mohl myslet, že povrchová doprava autobusy se může svou kapacitou v dopravní špičce vyrovnat kapacitě metra.

0/0
9.12.2010 8:42

Icks007

Prosinec

;-D To zas muselo v tom Práglu vypadat! Ta zima je letos strašná! Co tak kandidovat na ZOH ?

0/0
8.12.2010 22:35

marzena

Re: Prosinec

njn, u vás metro asi není, tak si pořádně nedokážeš představit, jaký to je, když najednou nejezdí, a tak se tomu jen blbě směješ ;-) ale ulevilo se ti, že joR^

0/0
9.12.2010 0:00

svatej_

Re: Prosinec

Jo, četl jsem... Morava na kolenou, tam bylo dokonce 5 cm ;-D.

Tak radši prosím Vás vůbec nevycházejte abyste se nezadusil smogem.

0/0
9.12.2010 1:35

Tomáš Hejda

to je zase žvást

„Problém je, že oprava by vyžadovala omezení dopravy na mostě, což není úplně jednoduché,“

Je to úplně jednoduché. Je rozdíl, když někde čtyřicet let most nestojí a když most čtyřicet let stojí a z toho je dva roky mimo provoz. Ta druhá možnost je výhodnější. Takže ať nežvaní nesmysly a začne uvažovat hlavou.

0/0
8.12.2010 21:25

Druhý jezdec apokalypsy

Jen tak mimochodem.

Z Výtoně na Pražského povstání je to přes Vyšehrad moc hezká procházka. Tak na 45 minutek.

Určitě lepší než čekat a mačkat se v busu. :-)

0/0
8.12.2010 20:35

Cocotus_________Interruptus

Re: Jen tak mimochodem.

Rozhodně. V 15 cm prosolené sněhové břečky to je super, nic romantičtějšího si neumím představit. 8-o;-D

0/0
8.12.2010 20:58

Icks007

Re: Jen tak mimochodem.

Co tak bydlet jinde? Alspoň by jsis zvykl na realitu všedních dní  ;-D

0/0
8.12.2010 22:36

Yamdena

Re: Jen tak mimochodem.

Jo, to jo. Jenže v létě, bez krosny a nutnosti být někde v určitou hodinu. Jinak souhlas.

0/0
8.12.2010 21:05

RedSquirrel

Kéž by ten most konečně spadnul

Aspoň by tu byl po letech zase klid

0/0
8.12.2010 20:19

sn63

tak

když zaprší tak nebude jezdit metro nikdy

0/0
8.12.2010 19:18

hagom

zatížení tanky vydržel sněhem už nikoliv.

0/0
8.12.2010 19:11

habr

Re: zatížení tanky vydržel sněhem už nikoliv.

Nepsali náhodou, že zatéká diletačními spáramí ? To s tanky nemá ic společného. A jestli nevíš proč tam ty spáry jsou, tak k vyrovnávání roztažnosti stavby ke které dochází vlevem teplot. Takže nic hrozivého se neděje, jen se na stavbě možná projeví negativní vliv vody (solanky)  v místech kde nemá co dělat.

0/0
8.12.2010 19:20

hagom

Re: zatížení tanky vydržel sněhem už nikoliv.

a co když potom zatečení se rázem ochladí na -20.

0/0
8.12.2010 19:23

habr

Re: zatížení tanky vydržel sněhem už nikoliv.

Diletační spára se mrazem zvětší (materiál se chladem s výjimkou vody smrš´tuje, zmenšuje, stahuje či jak to nazvat). A tak i voda co začne zamrzet dostane trochu místa. Hodně jí odteče než začne mrznout, protože nahoře přestane tát.  Nicménětím, že voda se mrzem rozpíná může negativně na konstrukci mostu stejně působit.

Ale má námitka byla k tomu, že nelze spojovat zatížení mostu tanky a zatížení sněhem, protože problém mostu je v zatékání a ne v zatížení (to až potom)

0/0
8.12.2010 20:04

hagom

někdy to vypadá jakoby si

náplavku kam sypou sních spletli s nuselákem.

0/0
8.12.2010 19:10

pepa_praha

To bylo jasné...

...když odváželi sníh od Magistrátu a Pařížské, tak nemohli odvážet sníh z Nuseláku.

To víte Velký Páni a plebs ať si poradí!:-/

0/0
8.12.2010 19:00

Al Coholic

Re: To bylo jasné...

jsem si včera nevšiml, že z Pařížské někdo odvezl sníh, je to pěkný humus se brodit i po chodnících v 10 cm břečce, podobné podmínky taky na Staromáku, hnus Rv

0/0
9.12.2010 14:01

vver440 multikulturní inženýr

tak jsem zajel na poštu

na strži a koukám, zpátky na pražák je to masakr. jenže to je samý "S" a nevědí kudy. takže prozradím jedno sladký tajemnství-než čekat v ul Na pankráci, tek to objeďte přes kavky. cestacca 5 minut:-)

0/0
8.12.2010 18:55

kejklířek

Trasa "C"

není to ta trasa, co nám vybudovali soudruzi kvalitní prací a slibování světlých zítřků. Povodeň v 2002 už ukázala, jak kvalitně tehdy soudruzi stavěli Rv

0/0
8.12.2010 18:53

kunta_kinte - padly u Krupky

Re: Trasa "C"

No, opravdu nerad se "soudruhu" zastavam, ale nebyt jich, tak tu metro v teto podobe nejspise ani neni.

0/0
8.12.2010 18:55

fsp

Re: Trasa "C"

Máš pravdu, nebýt soudruhů, má Praha dneska šest linek :)

0/0
8.12.2010 18:56

ironstat

Re: Trasa "C"

co to placas? a mimochodem, pokud jsi byl nekde v metru v cizine a eventuelne sis neco precetl i o metru ve vzdalenejsich zemich, jako je treba Japonsko nebo Amerika, tak ti jiste neuslo, ze mame jedno z nejprehlednejsich a celkove nejlepsich???

0/0
9.12.2010 8:43

Nahlas se ti směju 2

Re: Trasa "C"

1) V málokterém evropském nebo zámořském velkoměstě jsou jen 3 linky, tak bodejď by pražské metro nebylo v porovnání s ostatními přehledné...

2) A že by řešení 3 radiálních linek protínajících se prakticky v jediném bodě bylo nejlepší, tak to je neortodoxní názor...

0/0
9.12.2010 9:51

vver440 multikulturní inženýr

Re: Trasa "C"

R^R^R^

0/0
8.12.2010 18:56

kejklířek

Re: Trasa "C"

a kdo ho v té době měl stavět,když tu soudruzi vládli? Myslíš že kdyby tu vládl nějaký Baťa, tak by také nebylo? Stavělo se ve všech velkých městech a Praha byla jedním z posledních

0/0
8.12.2010 18:56

Cocotus_________Interruptus

Re: Trasa "C"

R^R^R^

0/0
8.12.2010 18:57

Nahlas se ti směju 2

Re: Trasa "C"

Souhlasím, Bylo by v jiné, vhodnější, podobě.

0/0
8.12.2010 18:58

Nahlas se ti směju 2

Re: Trasa "C"

Jistě, nadávat na něco je tak snadné. Něco o tom vědět už ne, viď?

0/0
8.12.2010 18:56

kejklířek

Re: Trasa "C"

chceš mi namluvit že Céčko se stavělo za první republiky? 8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
8.12.2010 18:57

Nahlas se ti směju 2

Re: Trasa "C"

Jak jsi z mého příspěvku vyvodil první republiku???

0/0
8.12.2010 18:59

kejklířek

Re: Trasa "C"

napsal jsem, že ji budovali soudruzi za socialismu a ta jsi napsal, že o tom nic nevím, takže kdo ji měl vybudovat?

0/0
8.12.2010 19:11

Nahlas se ti směju 2

Re: Trasa "C"

No, jak to říct... Radši na to zapomeň...;-).

0/0
8.12.2010 19:15

habr

Re: Trasa "C"

Už za I.republiky se o podzemní dráze začalo uvažovat, připravovaly se základní trasy apod. Mám pocit, že byl navžen i Nuselský most prakticky na stejném místě. Problém který se ale dodnes vleče je v tom, že Nuselák byl původně projektován na lehčí "vlakové" soupravy.

Potíž je v tom, že současní "soudruzi"  dosud nepostavili trasu Metra "D", která by "C" odlehčila a tím by se mohla zahájit generálka Nuseláku.  Otázka zda je důležitější trasa do Letňan a nebo trasa "D".

0/0
8.12.2010 19:17

tlachal

Re: Trasa "C"

Nevidím do toho, ale mám za to, že výstavbou do letňan se tam mohla pohnout cena pozemků, což mohlo zůročit úsilí některých zastupitelů které dali do jeho schválení.

0/0
8.12.2010 20:34

Larrax

Re: Trasa "C"

nejde jen o vlakové soupravy, ty už jezdí výrazně lehčí, "soudruzi" nemohli tenkrát tušit, jak bude vypadat automobilová doprava, když se nuselák stavěl, tak auto nebyla taková samozřejmost jako dneska, tehdejší stavitelům bych kvalitu nuseláku rozhodně nevyčítal

0/0
8.12.2010 22:15

wiki5

tak

jsem si myslel, ze metro je staveno podobne jako banske zarizeni a ze nejaka natekla voda by nemela mit vliv... no asi jsem se mylil

0/0
8.12.2010 18:50

fsp

Re: tak

a já zase myslel, že metro jezdí na elektřinu

0/0
8.12.2010 18:52

Icks007

Re: tak

Sakra, to už k vám zavedli?

0/0
8.12.2010 22:37

zlababa.dvur

Re: tak

no možná to není báňské zařízení proto, že je 50 metrů nad terénem, a původně bylo projektováno pro jízdu tramvají

0/0
8.12.2010 19:06

Larrax

Re: tak

nerad se vám pletu do debaty, pánové, ale nuselák je most a je poměrně dost vysoko nad zemí

0/0
8.12.2010 22:09

Larrax

Re: tak

aha ;-) ... pravdu díš R^

0/0
8.12.2010 22:17

Nahlas se ti směju 2

Re: tak

Na sdělení o vedení metra 50m nad terénem reaguješ upozorněním na to, že "nuselák je most a je poměrně dost vysoko nad zemí".

.

Vtipné...;-).

0/0
8.12.2010 22:19

Irena22

náhradní doprava - ale pro koho?

Jo, náhradní doprava je super. Dokonce sem-tam jezdí i nízkopodlažní bus. Ovšem - nedá se do něj dostat. Proč ne?

Srazila jsem se na Pankráci s paní na vozíčku, která se potřebovala dostat na Černý Most, a byla úplně zmatená a netušila, kudy kam. Já jela s kočárem, a opačným směrem, no nakonec jsme vykoumaly, že by to šlo metrem na Chodov, z Chodova busem na Háje, a z Hájů busem na Čerňák, a celou dobu se modlit, že snad pojede nízkopodlažní bus...

podotýkám - paní jela na vozíčku elektrickém, který váží sám o sobě cca 100 kilo, i bez člověka v něm.

a pro ty, co neznají poměry - na Pražského povstání není bezbariérový výstup.

0/0
8.12.2010 18:47





Najdete na iDNES.cz