Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dobeš chce přísnější ústavy pro dětské násilníky. Budou jako ty pro dospělé

Ministr školství Josef Dobeš chce zavést přísnější ústavy pro dětské násilníky, než jsou ty současné. Podle Dobeše by se měly rozdělit do čtyř skupin a ty nejpřísnější by byly detenční ústavy s podobným režimem jako pro dospělé kriminálníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zlý duch Lumpacivagabundus

A já bych je tam navíc trápil

němčinou a ruštinou až do do noci do úplného zblbnutí ......

0/0
7.12.2010 9:43

čokrda

Ústavy pro dětské násilníky

Tančíme okolo problému jak včeličky nad květinami. Proč neříci rovnou, že potřebujeme polepšovny s tvrdým režimeme, který by znamenal, žádnou televizi, mobily, návštěvy přes sklo bez balíčků a pod. Musí fungovat tak, aby tyto lidi psychycky naleptal, aby začali uvažovat, zda přece jen trochu nezbrzdit.  Protože lidí (ne děti!!) tohoto typu bez rozdílů věku, do běžné společnosti nelze bez razatního zásahu pustit.  Kdy konečně pochopíme, že na hrubý kabát hrubá záplata.  Jakoukoliv snahu o důstojnou nápravu tito lidé chápou jako slabost.  Je třeba v nich vyvolat respekt , nebo alespoň pokus o respekt o pravidlům chování ve společnosti

0/0
7.12.2010 8:53

saldo

Re: Ústavy pro dětské násilníky

Ano, přesně tak.

0/0
7.12.2010 9:40

opportunity

Re: Ústavy pro dětské násilníky

R^

0/0
7.12.2010 10:43

pakostič

Re: Ústavy pro dětské násilníky

souhlas

0/0
7.12.2010 11:35

Vojtech40

...

To je super nápad, poslední dobou se mladiství chovají hůř, než dospělí....

0/0
7.12.2010 8:30

brain18

souhlasím!

Dnešní mladí jsou vyspělí mnohem dříve a moc dobře si svoje činy a jejich následky uvědomují. Spoléhají ale na to, že tresty jsou mírné RvRvRv

0/0
7.12.2010 7:37

Leonard Vystrčil

Re: souhlasím!

Ono ani tak nejde o mladistvé a nezletilé jako o jejich děti. Protože za to, co z nich vyroste mohou převážně oni. Mnohdy se totoži stává, že mají raději než své děti chlast, jiné drogy a závislosti. Takže na své děti kašlou. pokud by totoži rodiče svým dětem hned od začátku vštěpovali jakýsi cit pro spravedlnost, tak by to mohlo být jinak.

0/0
7.12.2010 8:37

Vítek Procházka

nechápu

koukám, že kdyby VV udělali cokoliv tak se do nich lidé typu zlý duch nebo lady humssprey budou prostě navážet

0/0
6.12.2010 23:44

20ave

Ano, jsou pro

Myslím si, že v dnešní době jsou tyto ústavy naprostou nezbytností. R^R^R^

0/0
6.12.2010 23:44

yyj

Nebezpečný ministr. Takhle uvažovat bez náhubku.

Co pseudohumanisti ? Stejně jako MILIJOHN čeká na MILIJARDU ?

0/0
6.12.2010 23:30

Sucháč

Re: Nebezpečný ministr. Takhle uvažovat bez náhubku.

Co to je zase za blbost? Můžeš říct něco ohledně tématu dětských ústavů nebo psat tyhle blbosti. Rozhodně to ukazuje, že ve svým rezortu něco dělá.

0/0
6.12.2010 23:37

yyj

Nevyšla nedávno z jeho resortu směrnice učitelkám,

aby se na začátku rvačky nevměšovaly ? Až budou děti unavené bojem, spíš jim nedají do huby.

Ano, něco dělá.

0/0
6.12.2010 23:48

karelkral

řezat, řezat, řezat

kdyby je doma řezali, tak by se slušně chovali ;-)

0/0
6.12.2010 22:47

2kedar

Re: řezat, řezat, řezat

R^ JJ.Kdysi se i v praxi využívalo hesla "Škody každé rány, která padne vedle"

0/0
7.12.2010 9:03

SvatyAntonin

ústavy

No já bych se spíše přikláněl ke kvalitě ústavů pro dospělé i děti dle USA. Když mají vývoz demokracie, tak by bylo možná dobré dovést i ta jejich vězení. Třeba by to s lotům trochu pohnulo se svědomím. Nějaká ta komora by možná také nebyla marná!!

0/0
6.12.2010 22:44

MichaelaR3

Detenční ústavy pro malé delikventy

Návrh pana Dobeše je zajisté chválihodný, teď ještě, aby na něj byly peníze, aby byly k realizaci přizvání skuteční odborníci a to z řad psychologů, psychiatrů, kriminalistů, pedagogů a vymyslel se jasný koncept toho jak pracovat s dětmi, které mají sklony k páchání trestné činnosti. Do tohoto procesu by měly být zapojeny i školy, aby včas upozornily, na své žáky, kteří se vymykají kontrole, případně jsou nadstandardně nepřizpůsobiví (zlodějíčcí, rváči, záškoláci...). Již preventivně by se mělo s těmito dětmi pracovat. To že dítě někdo něco ukradne ještě neznamená, že roste pro kriminál, třeba se jen chytlo špatné party, má doma špatné vzory, nebo prostě jen rebeluje. Úkolem odborných pracovníku by bylo ,,vyselektovat,, tyto děti a pracovat s nimi, tak aby pochopily, že krást se nemá, případně že rvačkou se vše nevyřeší. K dětem, u kterých jsou jasné patologické sklony ke kriminalitě a nízká míra možnosti nápravy, by se pak přistupovalo ráznějším způsobem....

0/0
6.12.2010 22:21

Vítek Procházka

Re: Detenční ústavy pro malé delikventy

to je pravda, na druhou stranu by to mělo být prioritní

0/0
6.12.2010 22:27

Vítek Procházka

pro landy humussprey

a nenavrhujete zrušit i vězení? Vždyť to je také pěstírna na zloděje ještě většího kalibru.

On totiž nikdo neříká, že je to ideální, jenom asi nikdo nepřišel na nic lepšího - tedy kromě trestu smrti, což je dost sporné a ne za všechno byste ho mohla dát.

0/0
6.12.2010 22:08

1000101110110100

Re: pro landy humussprey

URB jen trolluje. Ale už není co bejval.

0/0
6.12.2010 22:17

Vítek Procházka

Re: pro lady humussprey

to jsem asi nepochopil. :-/

0/0
6.12.2010 22:23

Lady Humussprey

Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

Takže pan VV Dobeš vymyslel pěstírnu na zločince nejtěžšího kalibru. Jakousi univerzitu kriminálních živlů. Tahle strana už je nebezpečná, je to sestava nekompetentních ctižádostivců. Jestli chci na někoho zapůsobit, tak ho musím z kriminálního prostředí odpojit a ne vytvořit jeho koncentrovanou složku v jakémsi zařízení.

0/0
6.12.2010 21:36

da Vinci

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

takže bys ty mladý vrahy apod. určil k adopci do lepších rodin, nebo co jako navrhuješ? 8-o8-o8-o

0/0
6.12.2010 21:40

baloš

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

No já nevím, ale rozhodně mi to přijde daleko lepší než nechat takové lidi pobíhat mezi lidma (v tomto konkrétním případě po městě, kde bodají malé děti na hřišti). Prevence je samozřejmě důležitá, ale to je spíš úkol pro rodiče, kteří by měli na své děti nekašlat a vštípit jim od mala cit pro spravedlnost.

0/0
6.12.2010 21:42

bushman 777

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

Myslíš pro takové rodiče kteří za naše daně=jejich soc.dávky vychovali rasistu s IQ 41?

Takoví ti na výchovu-víš coRv.Jejich zájem je prachy,chlasrt,automaty,čorovatXRv

0/0
6.12.2010 22:00

1000101110110100

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

Náhodou někteří pěstují zajímavé sporty. Třeba plavba s traverzou mi přijde jako hodně velká výzva. R^

0/0
6.12.2010 22:19

baloš

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

Jsem právě napsal, že základem je, aby rodiče na své děti nekašlali tzn. nezanedbávat výchovu. V tom je ten nejzákladnější problém. Lidi, kteří mají raději chlast a jiné věci, by u chlastu měli zůstat a vůbec si děti nedělat, protože z nich se pak stávají potenciální kriminálníci.

0/0
6.12.2010 22:20

1000101110110100

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

S tím odpojováním bych i souhlasil. Úplně to ve mně evokuje tu křivku na obrazovce... píp, píp, píp, pííííííííííp...

.

...a další nadějný volič váš komoušů byl zdárně zařazen ke svým. :-)

0/0
6.12.2010 22:17

pakostič

Re: Krásná ukázka bludu zvaného demokracie

jak s těmito mladými zločinci souvisí voliči komunistů? Neplete se vám to trošku?

0/0
7.12.2010 11:40

dennidavkapravdy

Dyškrymynacéééééé !!!!

0/0
6.12.2010 20:57

homeless 1234567890

zly duch je fakt mimo ...

nebo že byl měl problémy s výchovou dětí a bál se o jejich budoucnost ;-D

0/0
6.12.2010 20:50

Zlý duch Lumpacivagabundus

Re: zly duch je fakt mimo ...

Zlý duch jenom poznal že Dobeš tady toho nakecal a hubou pokazil tolik že jeden kec  navíc na stavu věcí nic nezmění....

0/0
6.12.2010 20:53

Sucháč

Zly duch je fakt mimo ...

On se spíš snažil dostat do VV, ale ti ho odmítli, tak teď na ně nadává, kde to jde, prostě si léčí svoje komplexy. Copak zlý duchu, přijali tě někde jinde?;-)

0/0
6.12.2010 20:56

grandemi

PŘÍSNĚJŠÍ ÚSTAVY

Tak tento článek se mě líbí a tento návrh bych podporoval všemi deseti.

0/0
6.12.2010 20:47

baloš

ano

Tak s tímto návrhem naprosto souhlasím. Čím dál tím častěji jsme svědky, kdy se mezi nezletilými dětmi nebo mladistvými najde někdo, kdo si splete reálný život s americkým akčním filmem. Pak jdou a někoho zabijou nebo zmrzačí. Tomu by se měl udělat konec nebo tedy alespoň pro podobné případy by se měl zřídit právě podobný ústav, kde by tito delikventi byli internováni.

0/0
6.12.2010 20:46

Zlý duch Lumpacivagabundus

Každý den konina nějakého chaota z VV

zítra to bude zrušení zpěvu a kreslení na základních školách , ušetří to učitele

0/0
6.12.2010 20:24

kurako

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

hodinky nebo holinky... RvRvRv

0/0
6.12.2010 20:28

Klikač ODS - TOP 09 - VV

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Kritizovat vládu by se mělo prohlásot za trestné, hlavně v momentě jako zde, kdy kritikům docházejí argumenty!;-€

0/0
6.12.2010 20:30

kurako

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Nesmíš to tak prožívat... raději si přečti znovu, o co vlastně šlo... o politice to nebylo a VV bych v životě nevolil, ale když někdo z VV řekne, že bílá je bíla, tak mu dám za pravdu :-P

0/0
6.12.2010 21:02

bushman 777

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Jakože nesouhlasíte aby dětští grázlové,násilníci a vrazi byli umístěni tam kde nebudou utíkat a poté krást,loupit či vraždit?

Opravdu ne?Příslušnost ministra k politické straně je v tomto případě vedlejší.Třeba nemáte rád VV,ale to s podstatou článu nesouvisíX

0/0
6.12.2010 20:29

Qíteček na hrob cenzora

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Má pravdu, a přeju si, aby to dotáh do konce. Přesto z toho cítím populismus. Je vidět, že VV teče do bot...

0/0
6.12.2010 20:36

Sucháč

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Další příspěvek zakomplexovaného chudáka. Ten člověk udělal na ministerstvu víc, než hodně ministrů před ním. Navíc takové ústavy jsou i na západě. Příště piš víc věcně a míň blbostí.Rv

0/0
6.12.2010 20:31

bushman 777

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

R^X

0/0
6.12.2010 21:57

Malá mořská víla

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Takže nesouhlasíte s tím, aby se mladiství násilnici umistíli do zařízení, kde je dokáží zpacifikovat?

0/0
6.12.2010 20:35

grandemi

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Tak je již večer a po pár pivech mu to asi nevadí.;-)

0/0
6.12.2010 21:09

grandemi

Re: Každý den konina nějakého chaota z VV

Dle mého názoru je to velice dobrý a užitečný návrh který by měl být uplatněn.R^

Dětská kriminalita jde nahoru a je víc a víc agresivní.

0/0
6.12.2010 20:51

Sucháč

Podpora Dobeše

Takový zařízení je určitě potřeba, i když je určitě nutný hlídat to, aby se z těch mladých tam nestali ještě horší vývrhelové, než jsou teď. Ale je super, že se s tím začíná něco dělat, jednoznačná podpora.R^

0/0
6.12.2010 20:22

Zlý duch Lumpacivagabundus

Re: Podpora Dobeše

nikdy Dobeš nesvede srovnání jak tomu je v ostatníchích zemích a převzetí toho rozumného účinného. Vymýšlí zhovadilosti jako tomu bylo u zrušení 9 tříd a navíc je tak hloupej že si myslí že je spasitel . Halalujáh. Nejlepší je ten platový poměr mezi učitelkou MŠ a středoškolským profesorem...Absolutně nejblbější člověk ve VV.

0/0
6.12.2010 20:28

Luda84

Re: Podpora Dobeše

Opět si pletete návrhy do diskuze s návrhy zákonů, nespat a pořádně číst noviny!:-P

0/0
6.12.2010 20:31

Sucháč

Re: Podpora Dobeše

A vy vypadáte jako nejblbější člověk na českým internetu. Platové poměry mezi učiteli už byly dávno před ním.

0/0
6.12.2010 20:33





Najdete na iDNES.cz