Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bílý poplach v Dopravním podniku: v akci jsou dispečeři i rota čističů kolejí

Dostat se dnes na dispečink pražského Dopravního podniku? Vyloučeno. Město je zavalené sněhem a dispečeři prací. Každý člověk navíc by jen překážel. Dispečeři jsou na podobně vypjaté situace vyškolení, ale musí improvizovat a reagovat na stav v ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Bílý poplach v Dopravním podniku: v akci jsou -

  jsou dispečeři i rota čističů kolejí..."

Tag sem si přečet nadpis a myslim, že všichni byli dávat sperma. Zvlášť od těch čističů kolejí mohlo být hodnotné !;-D;-D

0/0
2.12.2010 22:55

Keni

spise neschopnost

Chapu, ze je kalamita a nic nejezdi podle jizdniho radu. Ale vcera jsem 40min cekal na tram c.7 a pritom z Andela stala nekonecna kolona (videl jsem jen 6souprav a vzdu kdyz jedna odjela, dalsi se zpoza domu vynorila) linek c.4 a c.14. Nikoho z DP nanapadlo nejakou tu zbytecne jedouci tramvaj v kolone za sebou odklonit na linku, kde nic nejelo. K cemu je v zastavce kolona 3souprav jedne linky? Nakonec nastesti 4ta v rade jedouci linka c.17 zatahovala na Pankrac a kopirovala tu c.7.

Stacilo nektere prebytecne odstavit ve smyckach a dle potreby nasazovat jinam. K cemu je kolona set metru dlouha dvou linek, ktera kompletne blokuje komunikaci? To same pro problemu ve Vrsovcke jelo za sebou v kolone 6x dve linky (mam dojem c.22 a c.4).

Opravdu totalni neschopnost vedeni reagovat na extremni neprizen pocasi.

0/0
2.12.2010 16:53

Keni

Re: spise neschopnost

Asi hodinu pred tim tram mela problem a nemohla vyjet Vrsovicka-Ruska a na dlouho dobu zablokovala celou trat (sel jsem to radeji pesky na Mirak z 5te soupravy dvou linek v poradi). Ale misto toho, aby DPP odklonil dalsi spoje pres Synkac zpet na trat na IPP, tak to nechal za sebou zaskatulkovat do vlacku.

Uz jsem to psal a prej ridice neznaji trate a neni to tak jednoduche odlonit. Nevidim jediny duvod, aby ridici neznali tech par trati a aby to nebylo mozno okamzite na pokyn dispecinku odklonit. Radeji se linka na par desitek minut zavre a pritom ty paraelni trate existuji a jsou casove +\- stejne. Ani bych se nedivil, kdyby ten vlacek ucpal i krizovatku u Kohhinoru a misto par linek zastavil mozna i 1\5 vsech v Praze. Jen diky jejich neschopnosti.

0/0
2.12.2010 17:00

HrubesaMares

Re: spise neschopnost

presneji...ten vlacek stal az skoro k Zelivskyho...

0/0
2.12.2010 17:20

tx999

Re: spise neschopnost

Tipuju, ze jsi stal na Palacaku. Proc jsi tedy nepoposel/nepopojel na Karlak a nesedl na 24 ci 18? Pripadne jeste lip - nedojel na Vyton a odtud nedosel na Albertov (ci jak se ta zastavka jmenuje), kde ti jezdi jak 24, tak 18 a 7. Tim bys maximalizoval pravdepodobnost, ze alespon nejakou tramvaj chytnes tvym smerem chytnes. Ony by ty tramvaje totiz mohly chybet treba na druhem konci linky. Napr. na Barrandov a z Barrandova taky skoro nic nejelo. Pak sice nahoru jedou treba tri dvanactky za sebou, ale dolu uz si mezi sebou muzou nechat nejake pravidelne odstupy a tak zajistit moznost dostat se na metro. Tim, ze bys tramvaje z jedne ci vice linek presunul na jinou linku, bys v tom v konecnem dusledku vytvoril jenom jeste vetsi chaos.

Podle me je rozhodne lepsi, kdyz nekde lidi cekaji a tramvaj jim neprijede, ale linky jezdi tudy, kudy maji, nez kdyz by kazda tramvaj jela uplne jinak a nedalo by se na nic spolehnout.

0/0
2.12.2010 22:09

Chytrakz hospody

Dotaz

Jak chcete posílít "C", když vlaky ve špičce jezděj na doraz!!

0/0
2.12.2010 13:54

obecní slouha z Klacíkova

Re: Dotaz

propojí vlaky do kola,co je na tom divného? snad jen nástup,výstup bude trošku složitější :-)

0/0
2.12.2010 14:02

nemereth

Re: Dotaz

Nešlo jen o C a jen o úplnou špičku, prostě by se posílilo, kde by posílit šlo, případně by se zkrácené vlaky poslaly od konečné do konečné a ne jen do Ládví/Kačerova.

0/0
2.12.2010 14:36

Leinad

Re: Dotaz

Problémem není interval, ale nedostatek vlaků. Traťovému zabezpečovači by nedělalo moc velký problém jezdit s intervalem 60 sekund (nyní 110), a cestující kteří by někam chtěli by časem přestali blokovat dveře. Viz Moskevské metro. ;-D

0/0
2.12.2010 21:12

TClovek

Re: Dotaz

60 vterin problem asi bude, chvili trva nez nastoupi a vystoupi. Tim, ze by dalsi vlak musel cekat v tunelu, tak by to nakonec vyslo mozna jeste pomaleji nez tech normalnich 110.

0/0
2.12.2010 22:12

kontrolor.pravdy

Každý dispečink sedí zvlášť

To je dobře !!

0/0
2.12.2010 13:52

obecní slouha z Klacíkova

Sláva hrdinům u monitorů !

ještě že jsou školeni !!

0/0
2.12.2010 13:50





Najdete na iDNES.cz