Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: „Mladej poskok“ od Šloufa jako symbol nové pražské vlády?

To, co jste udělali na té pražské radnici, je prasárna. Já to tak prostě vidím. Slova moderátora Jana Krause pronesená v jeho páteční show jistě zarazila nejen Krausova hosta, člena sociální demokracie Karla Březinu, ale i diváky u televizí. Slýchat podobné expresivní komentáře od moderátorů nebývá zvykem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

puk

Celej dědeček!

Taky hlupák, taky hochštapler, taky člen ÚV, jako dědeček vládne dvacel let. Prostě dědeček ho vybavil do života - i svými kontakty.

0/0
30.11.2010 9:55

puk

Re: Celej dědeček!

A schválně, kolik lidí si vzpomene, kdo a co byl jeho soudruh dědeček?

0/0
30.11.2010 9:57

Karel48

Březina

Nejen amorální hochštapler, ale především monstrózní hlupák. Na otázky základního významu ( povolební strategie koalice apod) jen trapně žvaní, ne nepodoben negramotné Katce Jau Jau. Páni konšelé, máte mezi sebou skutečnou perlu !

0/0
30.11.2010 9:12

gogol_jl

Ale vazeni, jde prece o to, ze nektere papiry jeste nelze

SKARTOVAT !!  !!  !!

0/0
30.11.2010 0:34

vokroj

Nic nedemokratického se nestalo,

jen si počkáme, kdy Krause zase vyhodí, je jen ubohý ...

0/0
29.11.2010 21:04

gogol_jl

Chcete rict - nic nezakonneho, ze ?

S moralkou ta koalice moc spolecneho nema ........

0/0
30.11.2010 0:36

Petr1

Pražská ODS je vážně

vypečená. Jedno metro do polí, druhý do nemocnice, odkud bude vozit vzduch, do toho povinná karta na nic, nepohodlný tramvaje, co ničej koleje teď ještě k tomu turnikety...

Oni chtějí v příštích volbách asi vážně dostat těch stěží 10%. ;-DRv

0/0
29.11.2010 19:51

zberanek

Jde to s kopce

Pokud bude mít magistrát borce typu Březiny, pak to rozhodně nepůjde lépe, ale bude to naopak ještě horší než za samovlády ODS.

0/0
29.11.2010 18:18

jekkal

Re: Jde to s kopce

jasně kmotři od Kalouska by byla záchrana

0/0
29.11.2010 18:34

jarda

Re: Jde to s kopce

Souhlasím,pane"zberanek". R^Ten "poskok" umí tak akorát dělat děti. Tři děti s třemi ženami. Vinu dávám motýlkovému gynekolivi.

0/0
29.11.2010 19:00

jekkal

A ČSSD do ní povolala svou skvrnu z minula.

Když jsem se podobně vzjádřil o Tůmovi (napsal jsem ..... a tohle chce býti primátorem), tak mi to Vaši dohlížitelé smazali a zástupce šéfredatora klidně označí kandidáta na náměstka primátora skvrnou a je to svazácky v pořádku. 

0/0
29.11.2010 17:44

jarda

S GYNEKOLOGEM "KUPŘEDU LEVÁ..."

Svobodovi šlo hlavně o koryto za každou cenu a ta cena uráží voliče a to nejen v Praze. RvRvRv S názorem v nadpisu naprosto souhlasím. R^

0/0
29.11.2010 17:39

jekkal

Re: S GYNEKOLOGEM "KUPŘEDU LEVÁ..."

a proč by měl šéfovati Kalouskův poskok podvodník s bytem Tůma

0/0
29.11.2010 17:46

jarda

Re: S GYNEKOLOGEM "KUPŘEDU LEVÁ..."

Protože Tůma v Praze vyhrál volby,pane "jekkal". ;-DRv

0/0
29.11.2010 18:56

jekkal

Re: S GYNEKOLOGEM "KUPŘEDU LEVÁ..."

no a volby do PS vyhráli socani a je jim to stejně platné jak Tůmovi tahle výhra

0/0
29.11.2010 21:41

buranumdopamatniku

elity naroda se prestavuji

Nojo, Cesi !!

0/0
29.11.2010 16:57

Petrolin3

Co si z toho vybrat.

Bitva o post primátora vypukla mezi ODS a TOP.Nikdo nechtěl ustoupit.Soupeři si uvědomili,že partaj,která získá za spojence ČSSD bude mít primátora.Obě partaje dávali velkorysé nabídky.Ani jedna si však nekladla podmínku kdo s ČSSD má být nebo nemá být v magistrátní vládě.Panu Tůmovi i panu Svobodovi bylo ganz egal kdo tam za ČSSD bude.A ejhle najednou to není zcela jedno.Permanentní petičáři s hlásnou troubou Krausem mají námitky proti sestavě ČSSD delegované na magistrát.Proč tak najednou prozřeli?Protestovali by také kdyby ČSSD kopala s TOPkou.Předpokládám,že ne.EU

0/0
29.11.2010 16:53

kamasutra.novakova

Nová národní frona...

Paroubkovci, Klausovci + nemaskovaní komunisti - všechno je to víceméně stejná pakáž - jde o to, jestli toto vepřeové bude mít v parlamentu více než 50procent...

0/0
29.11.2010 15:30

Amos Kadlec KamPoMaturite

Čti

Bohužel podle úrovně tvého projevu tě nemůžu obvinit, že bys byl Nečas. To leda Březina. Jinak samozřejmě odkazuji na průzkup veřejného mínění od SANEPu. Pokud bys byl volič ODS, tak by jsi se pozastavil nad některými argumenty.

0/0
29.11.2010 15:28

jekkal

Vývoj MF

do roku 1990 servilní poskok KSČ, po roce 1990 servilní poskok Klause a ODS, no pak bezva kšeft divokejch privatizátorů svazácké MF..... prodej frantí, tedy poskok frantíků a přerod v čistej bulvár , prodej Němcům ještě větší bulvár a poskok němců . no a až to koupí číňané tak ............................. a jsou v MF "novináři", kteří pamatují celou tuhle skvělou éru. A ti dnešní dokonce berou slova mafiánů jako nezpochybnitelnej argument. 

0/0
29.11.2010 13:53

ichabod_crane

Re: Vývoj MF

jekkale, mám vnitřní, velmi silný pocit, že jsi starej Březina;-D

0/0
29.11.2010 14:35

jekkal

Re: Vývoj MF

máš vadný vnitřní silný pocity, nejsem ani starej ani Březina

0/0
29.11.2010 14:37

zlomená lopata

Re: Vývoj MF

Tak jsi mladej Šlouf!

0/0
29.11.2010 14:43

jekkal

Re: Vývoj MF

jenom mladej

0/0
29.11.2010 15:07

mr.cert

Re: Vývoj MF

takže jako mladej víš hodně o roce 1990, že? :-)

0/0
29.11.2010 16:06

jekkal

Re: Vývoj MF

mladej není závislý na fyzickém věku, čas je jen smyšlená veličina. Vím hodně i o roku 1968, takže pamatuji dost a dost, no 2 sv , ale ne.

0/0
29.11.2010 16:13

jekkal

Cože to pražští politici provedli?

 Co nadzvedává tak vážené pány Kalouska a Schwarzenberga a Kubíka z MF ze židlí?

Inu, to, co přednedávnem "provedla" TOP 09 s ODS socialistům.

Jistě si vzpomínáte, že poslední parlamentní volby v ČR vyhrála ČSSD. TOP 09 a VV ale deklarovaly nechuť s vítězem vůbec jednat, a tak prezident pověřil sestavením vlády ODS.

V Praze se teď opakoval podobný scénář - ke smůle "Topky" ho ODS odehrála s jinými herci.

Pokud by pražská ODS připustila, aby po ODS čistila magistrát TOP 09, znamenalo by to její absolutní konec v Praze na dlouhá léta. Panu Tůmovi lze věřit jak poctivost, tak důkladnost, se kterou by inventuru minulosti provedl. A mediální hvězdy jako Kalousek by rozhodně neopomíjely vytlouct z práce svých lidí maximální politický kapitál. Proti ODS. Pro ODS není konkurentem ČSSD. Naopak, na politické scéně to je vždy každý pravicový a konzervativní subjekt. Ostatně TOP 09 jednala naprosto stejně pragmaticky a koalici s ČSSD byla ochotná vytvořit také.

0/0
29.11.2010 13:43

farkas

Re: Cože to pražští politici provedli?

Podle mě tím jen chtěla vydírat ODS, aby jí mohla diktovat, jenže pak se nemohla divit, že ODS takové jednání naštvalo a začala vyjednávat sama.

0/0
29.11.2010 13:48

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Cože to pražští politici provedli?

Neumíš číst. 77% pražanů je nespokojeno s velkou koalicí, protože 20 let tu vládla ODS s tichou podporou ČSSD (která se nechala lehce koupit za pár křesl v dozorčích radách Hulínský, Březina) a vznikla tady celá řada podezření z korupce, podivně předražené projekty, napojení podnikatelé atd. Proto všechny strany včetně ODS, ČSSD tvrdily jak se očistí, jak odstraní staré kmotry atd. Po volbách si kluci udělali jednoduchou trojčlenku a spočitali si, že můžou vládnout postaru a to také udělali. Takže máme tu starou s jedním novým gynekologem. Opravdu máš pořád pocit, že velká koalice byla udělána ve prospěch voličů. Ještě ti napovím, oba lídři stran ODS a ČSSD s touto koalici nesouhlasí. http://www.facebook.com/pages/NEchceme-koalici-ODS-a-CSSD-v-Praze/144510602262544

0/0
29.11.2010 14:55

jekkal

Re: Cože to pražští politici provedli?

a to jsi stihnul osloviti všechny pražské voliče a i jsi to již vyhodnotil anebo jen přebíráš žvásty z neprůkazné petice. A jsi tak naivní anebo přímo Kalousek, že chceš někomu namlouvati, že Kalouse je tou spásou, vždyť ten jen používá loutky knížete podvodníka s bytem Tůmu k oblbnutí jrdnoduchejch tvorů, No a velká koala by bylo spojení TOP 09 a ODS.

0/0
29.11.2010 15:06

jekkal

Vážený pane Kubík, taková je realita

Spojení ODS a TOP 09 by zlikvidovalo ODS. Mnoho povyku pro nic. Tak by se dala nazvat mediální bouře nad koalicí ODS a ČSSD v Praze. Pravda, při čtení novin situace vypadá dramaticky - kmotři z ODS se domluvili s mafiány z ČSSD a proti vůli voličů se spojili, aby rozkradli městský majetek. Jen tak lze vysvětlit, že tak protichůdné politické strany - pravá a levá - se spojily dohromady.

Od počátku je to ale celé z velké části nesmysl. A nemyslím si, že by novináři neměli tolik rozumu a netušili to. Jenže pak bychom měli o jednu kauzu v médiích méně. Škoda, že veřejnosti unikl jiný zatím nepublikovaný a zásadní fakt. Hlavním důvodem koalice ODS - ČSSD je totiž to, že spojení ODS a TOP 09 by zlikvidovalo ODS v Praze na dlouhá léta.

0/0
29.11.2010 13:28

Cynyc_

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

První půlka Vašeho příspěvku popisuje podle mého realitu. Že jde o udržení vazeb na byznys je jasné i personálního složení koalice, pan Březina je jedním z nejkřiklavějších případů. Proč se domníváte, že jde o nesmysl? Poslední věta, kterou zřejmě považujete za argument, je pouze vysvětlením, proč takovou koalici chtěl ODS, ke koalici jsou ale potřeba alespoň dva.

0/0
29.11.2010 13:37

jekkal

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

TOP 09 konkrétně Tůma původně slíbil koa smlouvu předložit současně ODS i socanům a slovo nedodržel, tak se stal pro socany nedůvěryhodným

0/0
29.11.2010 13:47

farkas

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

TOPka to překombinovala.

0/0
29.11.2010 13:49

ladasan

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

A co by na spojení pravicových stran do koalice bylo likvidační? To je podle Vás logičtější se spojit se stranou, proti které roky bojují a vše co udělá označí za špatné? Touhle koalicí se jak ODS, tak i ČSSD v Praze zakopala.

0/0
29.11.2010 13:42

jekkal

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

dvě stejné partaje nemají šanci přežít

0/0
29.11.2010 13:44

farkas

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

Kdyby se spojila s TOP, tak by musela hrát podřízenou roli.

0/0
29.11.2010 13:44

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

Jekkale tak podle tvého argumentu je předseda ODS hlupák, protože on si opravdu tuto koalici nepřal. A pokud máš pocit, že voliči ODS jsem potěšení touto koalicí, kdy ČSSD prosadila 95% svého programu (cituji Březinu) a budou se z rozpočtu platit takové blbosti jako jízdné zdarma pro děti, duchodce (za situace, kdy Praha doplací několik miliard ročně na MHD) a jiné "sociálně prospěšné" projekty jako pastelkovné. http://www.facebook.com/pages/NEchceme-koalici-ODS-a-CSSD-v-Praze/144510602262544

0/0
29.11.2010 15:36

jekkal

Re: Vážený pane Kubík, taková je realita

panáčku co si Nečas přál či nepřál bude vědět jen on a nemá to nic společnýho s tím co říkal  do médií, ač je mi ODS lhostejná, tak tvrdím, že koa s TOP 09 by byla pro ODS sebevraždou a nejen v Praze. Zájmem ODS je aby TOP 09 skončila jako ODA, US..........., a proto není žádoucí aby se dostávala ve velkých městech do popředí

0/0
29.11.2010 15:53

jekkal

Není

autor toho skvělýho článku zcela náhodou impotentní a tím pádem závistivej a nepřející. No a pokud potřebuje doplniti informace tak Kraus má rovněž dítka se třemi ženami, takže Březina nevybočuje z normálu

0/0
29.11.2010 13:25

pan Kotrč z Lidového domu IV

Re: Není

Kraus a Březina = normál ;-D

0/0
29.11.2010 13:37

certik_bertik

koukám

že hrdinný svazák soudruh Kubík zrovna není velkým fandou ČSSD;-D

0/0
29.11.2010 13:00

diviznaTT

Je pan Nečas taky "mladej poskok"

nebo už je starej ?8-o

0/0
29.11.2010 12:35

ichabod_crane

Re: Je pan Nečas taky "mladej poskok"

bojuj, tygřiceR^

0/0
29.11.2010 12:41

p0rek

basebolová pálka

Pan Březina pro mne představuje prototyp naprosto bezskrupulozního grázla,.Z jeho počínání vykukuje levárna  tak velká,že po ulomení jednoho metru by ještě zbylo na basebolovou pálku.Jediné,co by mohlo být někomu sympatické je jeho sexuální apetýt.

0/0
29.11.2010 12:21

chemický finančník

Re: basebolová pálka

Také se divím, že není ve vládě. Hodil by se mezi ně.;-D

0/0
29.11.2010 12:30

p0rek

Re: basebolová pálka

bohužel nemáš pravdu.Kromě toho,že je křivák,je i křovák.Všichni ostatní ve vládě by si s ním  snadno vytírali kloaku.

0/0
29.11.2010 12:39

chemický finančník

Re: basebolová pálka

Nebo by ho měli rádi, když je stejný jako oni.:-P

0/0
29.11.2010 12:41

Jonathan007 banán

Re: basebolová pálka

Neprovokuj Mendělejeve.Rv

0/0
29.11.2010 16:02

+ab.

Re: basebolová pálka

Až na to, Vašnosto, že v tejdle  "vládě", nikdo  kloaku nemá. Přesto, že si ve sněmovně, chovají nějaké slepice. Poučte se, co  "kloaka".

0/0
29.11.2010 12:45





Najdete na iDNES.cz